Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kinijos santvarka ir ekonomika

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Vancouverio standartas ir dominuojantis vaizdas šiaip yra privatūs namai. Maždaug kaip čia: https://www.google.co.uk/maps/@49.23...7i16384!8i8192
    Metropolijoj, bet ne mieste. Miesto dydis kaip Vilniaus, urbanizuota zona – kaip pusė ar daugiau Lietuvos (kokie 2 mln.). Tiesiog tie vankuveriški bendori(ėl)iai, zujūnai ir riešės nėra miesto ribose. O centre, ką jie laiko visu miestu (downtown, city), perimetriniai 5-9 a. „stilobatai“ ir bokštinio tipo namai, tower blocks. Pas kinus priemiesčių iš kotedžų nelabai yra, miestas tai komiblokai ir tiek. Dar įdomu, kad miesto plotą labai išdidina, prijungdami visokius laukus, ganyklas. Panašiai jei pas mus prie Vilniaus, Kauno, Klaipėdos prijungtų visą žiedinę savivaldybę.
    Už dangoraižius mūsų didmiesčiuose!

    Comment


      Žinai, pavarčiau mapsuose Vankuverį, ir pagalvojau, kad būtų žiauriai liūdna gyvent tokiame komibloke Kinijos dydžio (plotu) valstybėje. Ar norėtum tokiame gyvent?
      https://www.google.lt/maps/@49.28570...4!8i8192?hl=lt
      Show must go von!

      Comment


        Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą

        Metropolijoj, bet ne mieste. Miesto dydis kaip Vilniaus, urbanizuota zona – kaip pusė ar daugiau Lietuvos (kokie 2 mln.). Tiesiog tie vankuveriški bendori(ėl)iai, zujūnai ir riešės nėra miesto ribose. O centre, ką jie laiko visu miestu (downtown, city), perimetriniai 5-9 a. „stilobatai“ ir bokštinio tipo namai, tower blocks. Pas kinus priemiesčių iš kotedžų nelabai yra, miestas tai komiblokai ir tiek. Dar įdomu, kad miesto plotą labai išdidina, prijungdami visokius laukus, ganyklas. Panašiai jei pas mus prie Vilniaus, Kauno, Klaipėdos prijungtų visą žiedinę savivaldybę.
        Būtent ši vieta yra miesto ribose. Kadangi tavo šitą argumentą buvo lengva nuspėti, tai būtent iš miesto paėmiau

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          Būtent ši vieta yra miesto ribose. Kadangi tavo šitą argumentą buvo lengva nuspėti, tai būtent iš miesto paėmiau
          Kiekvienas miestas gali turėti viskių Žvėrynų, Žaliakalnių, Rožynų. Net Tokijuje tokių rajonų pilna. Vistik, centras, pagrindinė miesto dalis turi atrodyti solidžiai. Kinijoje, įdomiausia, kad dažnai miestų centrai atrodo kaip mūsų miegamieji rajonai, nes juose privaryta vienodų komiblokų. Kokie nors namai prie BIGo Fabijoniškėse čia jau būtų toks beveik kokio nors Kinijos miesto (nedidelio) centras, geriausia dalis. ​ Laimei, JAV, Kanadoje ar Europoje nepadorios komiblokinės dalys, kurios, tiesa, kartais prideda didmiestiškumo, kad ir kaip tai šventvagiškai skambėtų, atsižvelgiant į jų architektūros ne-kokybę, būna toliau nuo centro, o centre – senamiesčiai, dabar jau ir padorūs, geros kokybės dangoraižiai.
          Už dangoraižius mūsų didmiesčiuose!

          Comment


            Ta konkreti vieta yra 6.7km artimiausiu maršrutu iki Vancouverio centro. Nors tokio tipo užstatymas Vancouveryje prasideda maždaug porą km nuo paties centro ir tęsiasi tolyn daugybę km.

            Dėl geresnio suvokimo, kokia skale Vancouveryje yra statomi daugiaaukščiai pastatai ir kokia skale yra tiesiog privačių namų kvartalai, pridedu foto iš Google Earth. Raudona linija pažymėtos Vancouverio miesto ribos, o mėlyna aukštybinių pastatų rajonas. Visa kita yra privatūs namai arba kitokia vienaukštė/dviaukštė statyba. Kitaip tariant Vancuveris yra vienas didelis privačių namų suburbas su labai kompaktišku centru, kur yra daugiaaukščių pastatų


            Vancouverio daugiaaukščių pastatų rajonas dydžiu panašus į vieną iš trijų Shenzheno ofisų kvartalų, kur dominuoja ofisų pastatai su, be abejo, žymiai geresne architektūra, nei Vancouveryje esantys gyvenamieji daugiaaukščiai. Tai tas lyginimas gaunasi toks ne visai pagal skalę. Aišku jeigu lyginsime tik proporciškai ir vien tik gyvenamąją statybą ir vien tik daugiaaukščius, tai galima pritempti iki to, kad Vancouveryje daugiaaukščiai geresni. Bet čia tik jeigu jau labai smarkiai pritempinėsim ir įvedinėsim daugybę sąlygų, kas yra biškiuką boring ir neįdomu
            Paskutinis taisė John; 2020.12.28, 14:21.

            Comment


              https://www.15min.lt/m/id/aktualu/pa...ource=Facebook

              Koks geriausias būdas atsidėkoti tiems, kurie pranešė pasauliui apie pandemiją ? Teisingai, pasodinti į kalėjimą

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą
                Dėl geresnio suvokimo, kokia skale Vancouveryje yra statomi daugiaaukščiai pastatai ir kokia skale yra tiesiog privačių namų kvartalai, pridedu foto iš Google Earth. Raudona linija pažymėtos Vancouverio miesto ribos, o mėlyna aukštybinių pastatų rajonas. Visa kita yra privatūs namai arba kitokia vienaukštė/dviaukštė statyba. Kitaip tariant Vancuveris yra vienas didelis privačių namų suburbas su labai kompaktišku centru, kur yra daugiaaukščių pastatų
                Apibėžtas mėlynai tik Downtown rajonas 3,7 km², bet šalia yra dar keli ne pilnai apibrėžti rajonai su lygiai tokiu pačiu aukštybiniu arba žemesniu perimetriniu tankiu užstatymu – Coal Harbour, West End, paskutinė narkomanų priebėga – Downtown Eastside ir kiti gretimi kvartalai. Be to, štai kaip atrodo „priemiestis“ Surrey, kuris oficialiai laikomas atskiru miestu arba kitas „priemiestis“ Burnaby.

                Parašė John Rodyti pranešimą
                Vancouverio daugiaaukščių pastatų rajonas dydžiu panašus į vieną iš trijų Shenzheno ofisų kvartalų
                Kuris iš Vankuverio daugiaaukščių pastatų rajonų? Ar kuris „priemiestis“? Ir tai tik trečias pagal dydį miestas mažytėje 35 mln. Kanadoje, tai tik parodo kokia pusantromilijardinė Kinija atsilikusi.

                Parašė John Rodyti pranešimą
                kur dominuoja ofisų pastatai su, be abejo, žymiai geresne architektūra, nei Vancouveryje esantys gyvenamieji daugiaaukščiai.
                Labai abejotinas teiginys.

                Parašė John Rodyti pranešimą
                Aišku jeigu lyginsime tik proporciškai ir vien tik gyvenamąją statybą ir vien tik daugiaaukščius, tai galima pritempti iki to, kad Vancouveryje daugiaaukščiai geresni. Bet čia tik jeigu jau labai smarkiai pritempinėsim ir įvedinėsim daugybę sąlygų, kas yra biškiuką boring ir neįdomu
                Pirmiausia, kaip rašiau aukščiau, reikėtų žiūrėti ne vien tik downtowną, o visą miestą, geriausia ir su „priemiesčiais“, kur ir pasimato kaip mažytės Kanados miestas deda į pavėsį kinų megasičius. Nebent supažindinsi mus su kažkokiais kitais (alternatyviais) faktais.

                Perkūnkiemis, kuris košmaruose begalinis ir niekada nesibaigia? Namai prie BIGO ant steroidų? Ne, tai Šenženo komiblokai!!!
                Click image for larger version

Name:	school-nestled-between-appartment-blocks-shenzhen.jpg
Views:	207
Size:	4,24 MB
ID:	1850576

                Click image for larger version  Name:	1280px-Shekou%2CShenzhen%2C_China_深圳南山区蛇口翠竹园_-_panoramio.jpg Views:	0 Size:	487,3 kB ID:	1850572

                Click image for larger version

Name:	fumin3.jpg
Views:	205
Size:	2,89 MB
ID:	1850575
                Paskutinis taisė dangoraižistas; 2020.12.30, 10:02.
                Už dangoraižius mūsų didmiesčiuose!

                Comment


                  Kažkaip bandyti lygintis su atsilikusiomis pasaulio šalimis kaip Kinija ar Rusija atrodo kvaila, tada dar galima įtraukti Indiją, Nigeriją ir kitus Dievo užmirštus kraštus.

                  Pats atrodo dar visai nesenai buvau labai kategoriškas kelionėms traukiniu vs lėktuvu, visada viršų ėmė lėktuvas. Bet....
                  Romos Viešbutyje ramiai papusryčiavus ir pakilus nuo stalo 10 min iki traukinio išvykimo - jausmas nuostabus.
                  Daug vietos kojoms, staliukas, Wi-Fi, 220v, gėrimai ir Itališki desertais - jausmas nuostabus.
                  3 h ir nespėjusios nutirpti kojos jau liečia Milano grindinį - jausmas nuostabus.
                  Visas malonumas - 40 eu
                  Viskas galėjo būti ir kitaip, palieki viešbutį 3h iki skrydžio, kelionė į oro uostą, kamščiai, patikros, stresas ir t.t.
                  Visas malonumas - 40eu + transportas į oro uostą ir iš 20 eu.

                  Railbaltic bus labai sėkmingas projektas, nes:

                  Gera reklama pasistengs, kad traukiniai užsipildytų.
                  Post sovietiniai žmonės yra pamišę dėl vakarietiško gyvenimo būdo.
                  Greitu metu, trumpi skrydžiai EU viduje bus apmokestinti papildomai.
                  Lėktuvai trumpiems skrydžiams naudojami maži ir nepatogūs.
                  Punktualume traukinys nenugalimas.
                  Daug kas skrenda, nors paniškai bijo, nes nėra alternatyvos.
                  Traukinio ekologiškas kuras išgaunamas iš vėjo ir saulės, pritrauks daug žaliųjų.

                  OOO svarbiausia jokio jokio streso, net jei praleidai vieną traukinį už kelių valandų bus kitas, kitas ir kitas.......


                  Comment


                    Parašė Palergonijus Rodyti pranešimą
                    Kažkaip bandyti lygintis su atsilikusiomis pasaulio šalimis kaip Kinija ar Rusija atrodo kvaila, tada dar galima įtraukti Indiją, Nigeriją ir kitus Dievo užmirštus kraštus.

                    Turint omeny, kad Kinija turi technologiškai pažangiausią ir visiškai naują greitųjų traukinių sistemą, tai lyginimai matyt neišvengiami. Aš pats nelabai supratau, koks tai stebuklas, kol nepavažinėjau skersai ir išilgai

                    Comment


                      Parašė Palergonijus Rodyti pranešimą
                      Kažkaip bandyti lygintis su atsilikusiomis pasaulio šalimis kaip Kinija ar Rusija atrodo kvaila, tada dar galima įtraukti Indiją, Nigeriją ir kitus Dievo užmirštus kraštus.

                      Pats atrodo dar visai nesenai buvau labai kategoriškas kelionėms traukiniu vs lėktuvu, visada viršų ėmė lėktuvas. Bet....
                      Romos Viešbutyje ramiai papusryčiavus ir pakilus nuo stalo 10 min iki traukinio išvykimo - jausmas nuostabus.
                      Daug vietos kojoms, staliukas, Wi-Fi, 220v, gėrimai ir Itališki desertais - jausmas nuostabus.
                      3 h ir nespėjusios nutirpti kojos jau liečia Milano grindinį - jausmas nuostabus.
                      Visas malonumas - 40 eu
                      Viskas galėjo būti ir kitaip, palieki viešbutį 3h iki skrydžio, kelionė į oro uostą, kamščiai, patikros, stresas ir t.t.
                      Visas malonumas - 40eu + transportas į oro uostą ir iš 20 eu.

                      Railbaltic bus labai sėkmingas projektas, nes:

                      Gera reklama pasistengs, kad traukiniai užsipildytų.
                      Post sovietiniai žmonės yra pamišę dėl vakarietiško gyvenimo būdo.
                      Greitu metu, trumpi skrydžiai EU viduje bus apmokestinti papildomai.
                      Lėktuvai trumpiems skrydžiams naudojami maži ir nepatogūs.
                      Punktualume traukinys nenugalimas.,
                      Daug kas skrenda, nors paniškai bijo, nes nėra alternatyvos.
                      Traukinio ekologiškas kuras išgaunamas iš vėjo ir saulės, pritrauks daug žaliųjų.

                      OOO svarbiausia jokio jokio streso, net jei praleidai vieną traukinį už kelių valandų bus kitas, kitas ir kitas.......

                      Kinija yra ekonomika Nr. 1 ar Nr. 2 pasaulyje.
                      Viskas, ką parašei apie traukinį ir lėktuvą tinka trumpiems atstumams iki 400-500 km. Lėktuvas nėra rimtas konkurentas greitam geležinkeliui. Jei jo nėra, tai lėktuvas pagal kelionės greitį be konkurencijos. Išskyrus tuos atvejus, jei iki oro uosto reikia belstis už miesto 50 km.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                        Kinija yra ekonomika Nr. 1 ar Nr. 2 pasaulyje.
                        Viskas, ką parašei apie traukinį ir lėktuvą tinka trumpiems atstumams iki 400-500 km. Lėktuvas nėra rimtas konkurentas greitam geležinkeliui. Jei jo nėra, tai lėktuvas pagal kelionės greitį be konkurencijos. Išskyrus tuos atvejus, jei iki oro uosto reikia belstis už miesto 50 km.

                        Kinija tėra ekonomikos butaforija, ji tol egzistuos kol vakarai rems pinigais ir technologijomis, kai nustos ji sugrius, kaip ir sugriuvo SSRS kai ją nustojo remti vakarai.
                        Tik Kinija lobizmą geriau išmano už SSRS dėl to dar kvepuoja.
                        Bet sutinku, kad atsilikusių šalių klube ji pirmauja kartu su Brazilija ir Indija.
                        O dėl greitųjų geležinkėlių Kinijoje, tai jei galėtume EU naudoti vergų darbą, spjauti į aplinkosaugą, bet žmonių nuosavybę - Rail Baltica būtų pastatyta prieš 10 metų.

                        Comment


                          Ryanair ir Wizzair būtent ir neliktų, nes jos gauna subsidijas ir nuolaidas oro uostuose už atėjimą ir veiklą. Jei ne tai, tai jų nebūtų irgi. Be to jei ne masinė emigracija, tai jų irgi nebūtų. Ukrainos pavyzdys - atėjo į Ukrainą su masinės darbo emigracijos iš Ukrainos pradžia. Valdžia kaip ir visur darė nuolaidas. Gali būti, kad kai kurią Vakarų šalių verslas paspaudė valdžią net kažkaip prakompensuoti iš dalies už skrydžius į Ukraina pigiems darbininkams gabenti.

                          Parašė Palergonijus Rodyti pranešimą


                          Kinija tėra ekonomikos butaforija, ji tol egzistuos kol vakarai rems pinigais ir technologijomis, kai nustos ji sugrius, kaip ir sugriuvo SSRS kai ją nustojo remti vakarai.
                          Tik Kinija lobizmą geriau išmano už SSRS dėl to dar kvepuoja.
                          Bet sutinku, kad atsilikusių šalių klube ji pirmauja kartu su Brazilija ir Indija.
                          O dėl greitųjų geležinkėlių Kinijoje, tai jei galėtume EU naudoti vergų darbą, spjauti į aplinkosaugą, bet žmonių nuosavybę - Rail Baltica būtų pastatyta prieš 10 metų.
                          Paistalai. JTO ir kitų organizacijų duomeninimis apie Kinijos ekonomiką netiki? Vakarai jau nebėra technologiniai lyderiai, nors Kinijai, aišku, dar toli. Bet visa gamyba iš Vakarų pabėgo į Aziją ir atgal jau negrįš. Todėl nieko ten Vakarai neprispaus. Kito pasirinkimo jie neturi, kitos alternatyvos iškelti gamybą iš Kinijos jie neturi. Trampas pabandė ir nesigavo.

                          Comment


                            Gal nereikia čia pasakų apie žemos kokybės kiniškas prekės. Kinijoje gaminama 95 proc. visos plataus vartojimo elektronikos, įskaitant ir absoliučiai visas Vakarų kompanijų gamybą, kuri randasi jei ne Kinijoje, tai Azijoje. Tai viena. Antra, ne tik elektroniką gamina Kinija, bet viską. Žalias fašizmas labai brangus malonumas ir pažiūrėsime, kaip ES pirkėjai pirks prekes, kurios kainuos 10 kartų brangiau, pagamintos ES... Ne, pramonės iškėlimas į Kiniją buvo bilietas į vieną pusę. Ne politikai valdo, o verslas, o jis neleis savęs nuskriausti.
                            Taigi, pigieji vežėjai jau tampa nebe pigiais. Tačiau tai nereiškia, kad, tarkim, iki pigiųjų skrydžių eros, neskraidė lėktuvai Vilnius - Talinas ar Vilnius - Varšuva, nepaisant to, kad buvo ir traukiniai, ir autobusai, o skrydžio kainos kandžiojosi.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Gal nereikia čia pasakų apie žemos kokybės kiniškas prekės. Kinijoje gaminama 95 proc. visos plataus vartojimo elektronikos, įskaitant ir absoliučiai visas Vakarų kompanijų gamybą, kuri randasi jei ne Kinijoje, tai Azijoje. Tai viena. Antra, ne tik elektroniką gamina Kinija, bet viską. Žalias fašizmas labai brangus malonumas ir pažiūrėsime, kaip ES pirkėjai pirks prekes, kurios kainuos 10 kartų brangiau, pagamintos ES... Ne, pramonės iškėlimas į Kiniją buvo bilietas į vieną pusę. Ne politikai valdo, o verslas, o jis neleis savęs nuskriausti.
                              Taigi, pigieji vežėjai jau tampa nebe pigiais. Tačiau tai nereiškia, kad, tarkim, iki pigiųjų skrydžių eros, neskraidė lėktuvai Vilnius - Talinas ar Vilnius - Varšuva, nepaisant to, kad buvo ir traukiniai, ir autobusai, o skrydžio kainos kandžiojosi.
                              Kadangi šiek tiek už jus žinau daugiau, tai tik pasakysiu, kad joks rimtas gamintojas neduoda gaminti gaminių Kinijai, kuriems reikalingas tikslumas ir kokybė, nebent su sąlyga, kad bus naudojama tik vietinėje rinkoje. USA valstybiniams pirkimams galima teikti tik tą įranga, kuri griežtai pagaminta ne Kinijoje ir kitose Amerikai priešiškose šalyse. Pigios plataus vartojimo prekės iš esmės yra paremtos gražia pakuote kvailam vartotojui priversti pirkti ir prasta preke, kad vartotojas pirktų vėl ir vėl. Dėl šios politikos EU nebeturi, kur dėti atliekų, todėl ir ateina komunistų taip vadinamas - žaliasis fašizmas. P.S. Net Apple įrangą skirta Profesionalams, gamina USA.

                              Pigieji vežėjai tampa tokiais kokiais reikia tai dienai konkuruoti rinkoje, jei gali gaut 500 eu už bilietą, kodėl tų pinigų nepasiimti ?? Valstybinės įmonės to nelabai sugeba.
                              Žinoma, kad Rail Baltika pritrauks skrydžių po 1 EU į Varšuva, Taliną, o gal net tarp VIlniaus ir Kauno. Bet Lenkijos pavyzdys parodė, kad net ir skrydžiai po 1 eu prieš traukinius nesugebėjo sukovoti ir sausu rezultatu laimėjo Lenkiški greitieji traukiniai.

                              Comment


                                Parašė Palergonijus Rodyti pranešimą

                                Kadangi šiek tiek už jus žinau daugiau, tai tik pasakysiu, kad joks rimtas gamintojas neduoda gaminti gaminių Kinijai, kuriems reikalingas tikslumas ir kokybė, nebent su sąlyga, kad bus naudojama tik vietinėje rinkoje. USA valstybiniams pirkimams galima teikti tik tą įranga, kuri griežtai pagaminta ne Kinijoje ir kitose Amerikai priešiškose šalyse. Pigios plataus vartojimo prekės iš esmės yra paremtos gražia pakuote kvailam vartotojui priversti pirkti ir prasta preke, kad vartotojas pirktų vėl ir vėl. Dėl šios politikos EU nebeturi, kur dėti atliekų, todėl ir ateina komunistų taip vadinamas - žaliasis fašizmas. P.S. Net Apple įrangą skirta Profesionalams, gamina USA.

                                Tavo informacija pasenusi kokiais 20 metų. Bet aišku čia jau offtopic, tai tikriausiai reiškia, kad norėtum apie tai rašyti tam skirtose temose

                                Comment


                                  Parašė Kvailas Rodyti pranešimą

                                  Kaip galvoji ar Global Times, savo straipsnyje https://www.globaltimes.cn/page/202101/1212073.shtml sako tiesą ir jų statistika galima pasitikėti?
                                  O kas blogai su šiuo straipsniu? Eiliniai procesai, kurie vyksta visame pasaulyje, gerėjant gyvenimo lygiui. Ir jie yra pozityvūs. Ar čia tas kažkoks vokietis, paminėtas straipsnio pradžioje su savo neaiškiais šaltiniais yra teisus?

                                  O dėl patikimumo, tai be abejo - kur kas labiau pasitikiu tokia argumentuota ir logiška informacija, nei kažkieno nuomonėmis internete ar neaiškiais filmukais.
                                  Paskutinis taisė Tomizmas; 2021.01.08, 17:35.
                                  Gimtoji Nalšia: Švenčionėliai | Švenčionys
                                  Mielosios Grigiškės

                                  Comment


                                    Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą

                                    O kas blogai su šiuo straipsniu? Eiliniai procesai, kurie vyksta visame pasaulyje, gerėjant gyvenimo lygiui. Ir jie yra pozityvūs. Ar čia tas kažkoks vokietis, paminėtas straipsnio pradžioje su savo neaiškiais šaltiniais yra teisus?

                                    O dėl patikimumo, tai be abejo - kur kas labiau pasitikiu tokia argumentuota ir logiška informacija, nei kažkieno nuomonėmis internete ar neaiškiais filmukais.
                                    Global Times yra CCP propaganda. Gal ir argumentuotu sputniku pasitiki?

                                    Comment


                                      Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimą

                                      Global Times yra CCP propaganda. Gal ir argumentuotu sputniku pasitiki?
                                      Tai tada derėtų parodyti priverstinės uigurų sterilizacijos faktus.
                                      Gimtoji Nalšia: Švenčionėliai | Švenčionys
                                      Mielosios Grigiškės

                                      Comment


                                        Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą

                                        Tai tada derėtų parodyti priverstinės uigurų sterilizacijos faktus.
                                        Prie ko čia ta sterilizacija?

                                        Comment


                                          Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimą

                                          Prie ko čia ta sterilizacija?
                                          Prie to straipsnio, kuriuo pasidalino Kvailas. Nes kaip turėčiau suprasti, tas straipsnis yra melas, kuriuo siekiama paneigti kažkokio vokiečio paskleistus masinės uigurų sterilizacijos faktus?
                                          Gimtoji Nalšia: Švenčionėliai | Švenčionys
                                          Mielosios Grigiškės

                                          Comment

                                          Working...
                                          X