Parašė Garbanius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Šitą aš norėčiau sužinoti, nes kai net plika akimi matosi gatvėmis važinėjančios techniškai netvarkingos VT priemonės, tai šitas klausimas darosi ypač įdomus.
-
Ne durnai, o akivaizdžiai. Klausimas gali būti ar 5, ar 10, ar jau įspūdingi 20 proc avarijų įvyksta dėl techninės būklės.Parašė John Rodyti pranešimą
O tas "didžiąją dalį" tai tikrai durnai nuskambėjo iš Taminsko. Parodo ministro požiūrį ir supratimą apie eismo saugą. Galėtų kas nors pasakyti jam apie vision zero or smth.
Teigti, kad didžioji dalis įvyksta dėl techninės būklės - va čia jau tikrai durna.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O kaip tu galvoji vyksta korupcija VVT varant TA? Ateina darbuotojas su cash’o lagaminu, jį padeda ir dienos pabaigoj TA sutvarkyta?
Komentuoti:
-
Problema tiek su VT, tiek su privačių auto apžiūromis, kaip suprantu, tebėra ir apžiūrų klastojimas. Ne iš vieno žmogaus asmeniškai girdėjau, kad tai tebevyksta, bet panašu, kad tebevyksta ir su VVT autobusais.Parašė digital Rodyti pranešimąKad čia kažin ar į temą - VT apžiūros skiriasi nuo automobilių, ir vykdomos dažniau.
Ir pabūsiu Gator: "didžiąją dalį avarijų lemia pačių vairuotojų elgesys, orų sąlygos, o ne transporto priemonių amžius ar techninės charakteristikos".
Didžiąją dalį, bet ne visas.
O tas "didžiąją dalį" tai tikrai durnai nuskambėjo iš Taminsko. Parodo ministro požiūrį ir supratimą apie eismo saugą. Galėtų kas nors pasakyti jam apie vision zero or smth.
Komentuoti:
-
Kad čia kažin ar į temą - VT apžiūros skiriasi nuo automobilių, ir vykdomos dažniau.
Ir pabūsiu Gator: "didžiąją dalį avarijų lemia pačių vairuotojų elgesys, orų sąlygos, o ne transporto priemonių amžius ar techninės charakteristikos".
Didžiąją dalį, bet ne visas.
Komentuoti:
-
Šitas biškį prajuokino neseno įvykio konteksteMūsų duomenys aiškiai rodo, kad nors automobiliai Lietuvoje yra senesni, tačiau jie tvarkingi, o didžiąją dalį avarijų lemia pačių vairuotojų elgesys, orų sąlygos, o ne transporto priemonių amžius ar techninės charakteristikos“, – sako ministras J. Taminskas.

Komentuoti:
-
Lietuva išgirsta – kasmetinės techninės apžiūros nebus privalomos
Briuselyje vykstančiame Europos Sąjungos (ES) transporto, telekomunikacijų ir energetikos ministrų tarybos posėdyje nutarta leisti pačioms valstybėms apsispręsti dėl senesnių kaip 10 metų automobilių techninių apžiūrų dažnio.
„Visuomet pabrėžėme, kad reikalavimas kasmet atlikti technines apžiūras nepagerintų eismo saugumo, tik sukeltų papildomą naštą vairuotojams. Mūsų duomenys aiškiai rodo, kad nors automobiliai Lietuvoje yra senesni, tačiau jie tvarkingi, o didžiąją dalį avarijų lemia pačių vairuotojų elgesys, orų sąlygos, o ne transporto priemonių amžius ar techninės charakteristikos“, – sako ministras J. Taminskas.
Susisiekimo ministerijos duomenys rodo, kad Lietuvoje daugiau nei 80 proc. automobilių yra senesni nei 10 metų, todėl kasmetinė apžiūra būtų paveikusi apie 1,5 mln. gyventojų.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tai viskas yra įmanoma, buvo laikai kai ir aš važinėjau su 44kw opeliu kuris Kaune nuo akademijos važiuojant į kalną lėtėt pradėdavo, o Via Balticoj lenkimą reikėdavo planuot kilometrui į priekį. Dabar važinėju su 140kw ir tai tikrai nėra per daug, nes tiek priekabėlę prisikabinęs gali važiuot normaliai pasikrovęs, tiek saugiai užmiesty lenkimo manevrą atlikt minimaliai rizikuojantParašė Chiuvakas Rodyti pranešimąMadeiroj prasukau 1000+ km su fiat panda 1.0 hybrid. Kokių puse km buvo 4 suaugę su kuprinėm autostradinais serpantinais. Įsibegėjimas užkniso taip, bet palaikymas limito ir dinamikos be problemų. Bonusui dviese įveikta 45° Rua da Barreira. Tai nesuprantu koks argumentas?
Ir dar vienas point'as, ekonomija ir tarša ekonomobiliu magistrale važiuojant 130 tikrai nebus gera vien jau dėl sūkių, nes praktiškai visų 1litro dėžės trumpos-išskirtinai miestui pritaikytos.Paskutinis taisė uzdvidesimt; 2025.11.06, 15:29.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Pirmu bėgiu ir su savo 0,8 visur įvažiuoju, bet tai ne tas pats kaip važiuoti normaliu automobiliu 100+ kW.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Atkreipčiau dėmesį jog neretai tokie automobiliai (ir net kai kurie didesni) turi max. leistiną krovinio svorį į kurį 4 žmonės ir pilna bagažinė netelpa.Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
Lietuvoj gal tikrai dzin, bet nuvaziuok iki Zakopanes pilnu ekipazu ir daiktais su savo 1.0
Komentuoti:
-
Madeiroj prasukau 1000+ km su fiat panda 1.0 hybrid. Kokių puse km buvo 4 suaugę su kuprinėm autostradinais serpantinais. Įsibegėjimas užkniso taip, bet palaikymas limito ir dinamikos be problemų. Bonusui dviese įveikta 45° Rua da Barreira. Tai nesuprantu koks argumentas?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Lietuvoj gal tikrai dzin, bet nuvaziuok iki Zakopanes pilnu ekipazu ir daiktais su savo 1.0Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Į kokį kalną čia Lietuvoje neįvažiuoja Opel Corsa 1.2? Mano Opel Corsa 1.0 įvažiavo į kalnus Graikijoje, ir čia gerai padrožta nuomuota.
Komentuoti:
-
Į kokį kalną čia Lietuvoje neįvažiuoja Opel Corsa 1.2? Mano Opel Corsa 1.0 įvažiavo į kalnus Graikijoje, ir čia gerai padrožta nuomuota.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Kai nepasivelki į kalną, paaiškėja kad Opel Corsa 1.2 nevažiuoja taip pat.
150 kW nėra mažai, o bet tačiau norėdamas įsigyti Skoda ar VW ne mažiausią elektromobilį su didesne baterija, gausi prievarta 210 kW.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kai nepasivelki į kalną, paaiškėja kad Opel Corsa 1.2 nevažiuoja taip pat.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai kad tavo išvardinti pagrinde su dideliais 2L varikliais, va palygink kokį Opel Corsa sedaną, kur variklio galia gali būti dvigubai mažesnė, nors važinėja lygiai taip pat.
150 kw dažniausiai būna tiesiog perdidelis variklis automobiliui kuriam jo nereikia.
150 kW nėra mažai, o bet tačiau norėdamas įsigyti Skoda ar VW ne mažiausią elektromobilį su didesne baterija, gausi prievarta 210 kW.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Daug piknaudžiavimo su tais istoriniais automobiliais, tai kaip ir logiškas būtų sprendimas.
Komentuoti:
-
Tai aišku ki, kad niekas prievarta nededa istorinių numeriu sulaukus amžiaus. Turi pats kreiptis.Parašė Sula Rodyti pranešimąTurbūt dešimtys tūkstančių senesnių automobilių tiesiog yra paprasti ir jiems taikomi visi einamieji reikalavimai. Draugo sūnus turi Golf II, berods 1986 m. Tvaroksi kaip su paprasta.
Tas įstatymas labiau aktualus autotechnikos megėjams, restauratoriams ir kolekcininkams.
Ir nėra jokio punkto, kuris išskirtų 3 golfą nuo tikros istorinės. Abu atitinka amžių. Abiem reikia originalių dalių, abiem reikia nebūt kasdieniais.
Taip, kad jei nuspręsi, kad tavo golfas nebebus kasdieninis, tai lygiai taip pat gausi istorinį numerį.
Komentuoti:
-
Turbūt dešimtys tūkstančių senesnių automobilių tiesiog yra paprasti ir jiems taikomi visi einamieji reikalavimai. Draugo sūnus turi Golf II, berods 1986 m. Tvaroksi kaip su paprasta.
Tas įstatymas labiau aktualus autotechnikos megėjams, restauratoriams ir kolekcininkams.
Komentuoti:
-
Turi būti originalūs - bet tai tas pats galioja ir 3 golfui, ir tikrai istoriniam.Parašė Sula Rodyti pranešimąToli gražu ne visi seni automobiliai registruojami kaip istoriniai.
Taip pat turi pažadėt nenaudoti kasdienai (TA tik kas 5 metus ir paprastesnė). Bet ir tas taip pat galioja ir 3 golfui, ir tikrai istoriniam.
Taip, kad vis tiek lieka tas metų klausimas esminis, nes visi kiti reikalavimai galioja vienodai.
Komentuoti:
-
Toli gražu ne visi seni automobiliai registruojami kaip istoriniai.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: