Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Turbūt prisižiūrėjai filmukų kur vaikus stato prieš F150 ir panašius sunkvežimius. Europietiški parketnikai truputi kita kategorija.

    Palyginus su amerikoniškais džipais, standartinis parketnikas nėra aukštas ir priekis bus daug žemesnis. Nebent lyginant su kokia Mazdia Miata. Dėl aerodinamiškų formų, minkštų bamperių bei kapotų eilinis parketnikas yra saugesnis pėstiesiems nei senesnis mažas automobilis.

    Daug pavojingesnė yra mada daryti sportiškas formas su mažais langais ir plačiais statramsčiais. Parketnikai šitoje vietoje atsiima dėl minimaliai aukštesnio priekio geresniu matomumu.
    Apie JAV su savo F-150 turbūt net neverta šnekėti, ten jau žmonės išėję iš proto, tikiuosi iki mūsų tai neateis. Bet nereikia šokti į kraštutinumus. Man jau ir RAV4 atrodo kaip ryškiai per didelis automobilis 90% jo vairuotojų. Lygiai tą pačią funkciją galima gauti iš mažesnių ir lengvesnių automobilių, kurie vartos mažiau kuro, bus ne tokie pavojingi pėstiesiems, dviratininkams, kitiems automobiliams, nemažins matomumo visiems aplinkui ir t.t. Man atrodo žmonės pirkdami tokius automobilius tik teisinasi visais jo privalumais, bet iš tikro nori didelės mašinos dėl savo ego.

    Comment


      Parašė camel Rodyti pranešimą
      Apie JAV su savo F-150 turbūt net neverta šnekėti, ten jau žmonės išėję iš proto, tikiuosi iki mūsų tai neateis. Bet nereikia šokti į kraštutinumus. Man jau ir RAV4 atrodo kaip ryškiai per didelis automobilis 90% jo vairuotojų. Lygiai tą pačią funkciją galima gauti iš mažesnių ir lengvesnių automobilių, kurie vartos mažiau kuro, bus ne tokie pavojingi pėstiesiems, dviratininkams, kitiems automobiliams, nemažins matomumo visiems aplinkui ir t.t. Man atrodo žmonės pirkdami tokius automobilius tik teisinasi visais jo privalumais, bet iš tikro nori didelės mašinos dėl savo ego.
      Tai kaip čia yra? Ale durni tie žmonės neperka elektromobilių, neperka mažų mašinų. Matyt kažkam naudingas sąmokslas rengiamas

      Comment


        Parašė camel Rodyti pranešimą
        Apie JAV su savo F-150 turbūt net neverta šnekėti, ten jau žmonės išėję iš proto, tikiuosi iki mūsų tai neateis. Bet nereikia šokti į kraštutinumus. Man jau ir RAV4 atrodo kaip ryškiai per didelis automobilis 90% jo vairuotojų. Lygiai tą pačią funkciją galima gauti iš mažesnių ir lengvesnių automobilių, kurie vartos mažiau kuro, bus ne tokie pavojingi pėstiesiems, dviratininkams, kitiems automobiliams, nemažins matomumo visiems aplinkui ir t.t. Man atrodo žmonės pirkdami tokius automobilius tik teisinasi visais jo privalumais, bet iš tikro nori didelės mašinos dėl savo ego.
        Rav4 nehibridas berods lengvesnis už daugumą elektromobilių su bent kiek padoresniu nuvažiuojamu atstumu? Ir kuro vartojimas nėra baisingas.

        Dėl dydžio, tai Rav4 labai panašių gabaritų kaip normalus universalas. Tik šiek tiek aukštesnis, bet trumpesnis.

        Comment


          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

          Tai kaip čia yra? Ale durni tie žmonės neperka elektromobilių, neperka mažų mašinų. Matyt kažkam naudingas sąmokslas rengiamas
          Elektromobilis irgi netinka dėl svorio

          Comment


            Aš niekur prieš tai nekalbėjau apie elektromobilius.

            Kalbant apie elektromobilius, tai automobilio svoris ir yra labai didelė problema elektromobiliams. Paimti RAV4 dydžio automobilį ir jį paversti elektromobiliu prireiks labai daug baterijų dėl elementarios fizikos. Būtent dėl to ši mada link vis didesnių automobilių ir yra bloga galvojant apie ateitį, kuriuoje elektromobilių bus daugiau.
            Paskutinis taisė camel; 2023.03.13, 15:25.

            Comment


              Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

              Tai kaip čia yra? Ale durni tie žmonės neperka elektromobilių, neperka mažų mašinų. Matyt kažkam naudingas sąmokslas rengiamas
              Sorošas mane finansuoja, kad šitam forume skleisčiau mažų mašinų naudą. Yra čia sąmokslas sukišti visus į mažus, efektyvius automobilius, kad visi naudotų automobilius atitinkančius savo poreikius, o ne norus.

              Comment


                Parašė camel Rodyti pranešimą
                Sorošas mane finansuoja, kad šitam forume skleisčiau mažų mašinų naudą. Yra čia sąmokslas sukišti visus į mažus, efektyvius automobilius, kad visi naudotų automobilius atitinkančius savo poreikius, o ne norus.
                O kokie kieno poreikiai - nuspręs tamsta?

                Comment


                  Parašė camel Rodyti pranešimą
                  Sorošas mane finansuoja, kad šitam forume skleisčiau mažų mašinų naudą. Yra čia sąmokslas sukišti visus į mažus, efektyvius automobilius, kad visi naudotų automobilius atitinkančius savo poreikius, o ne norus.
                  Tai viskas gerai, protingai pinigus panaudok, o kuo vairuoti, palik jau mums nuspręsti.

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    O kokie kieno poreikiai - nuspręs tamsta?
                    Aš čia sarkastiškai atsakiau į sarkastišką žinutę.

                    Tarkim turim tikslą kiek įmanoma sumažinti taršą ir suvartojamos elektros kiekį? Žinom, kad mažesnis vidaus degimo automobilis yra efektyvesnis ir mažiau išmeta dujų. Žinom, kad lengvesniam automobiliui reikia mažiau baterijų, išeina suvartosime mažiau energijos išgaudami reikalingas medžiagas tom baterijom ir finale jas perdirbdami. Atvirkščiai yra su didesniais automobiliais.

                    Tai kaip pasiekti kuo mažesnių resursų išnaudojimo ir sumažinti taršą? Laisvoje rinkoje tai padaryti turbūt neįmanoma. Jau reikėtų pradėti imtis įvairių skatinimų pirkti vienokį ar kitokį automobilį ir priimti įvairius draudimus, kas nėra laisva rinka. O jau kokioje diktatūroje, tai padaryti labai lengva.

                    Mano tikslas nėra kažkam uždrausti kažką daryti, aš tik norėjau, kad bent vienas žmogus pagalvotų ar jam tikrai reikia didelio automobilio. Ir jeigu dar kas nors nesuprato, tai, kad ir kaip norėčiau, manęs niekas neremia. Tai tiesiog mano mintys.
                    Paskutinis taisė camel; 2023.03.13, 16:15.

                    Comment


                      Na nesutikčiau, kad labai jau saugesnis - ana savaitę prie šviesoforo sustojo greta volvo xc90 - tai jo priekiniai žibintai mano nedidelio universalo galinių dureliu lango aukštyje. Jei vanotu į šoną, tikrai ne volvo kentėtų.

                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      Palyginus su amerikoniškais džipais, standartinis parketnikas nėra aukštas ir priekis bus daug žemesnis. Nebent lyginant su kokia Mazdia Miata. Dėl aerodinamiškų formų, minkštų bamperių bei kapotų eilinis parketnikas yra saugesnis pėstiesiems nei senesnis mažas automobilis.

                      Daug pavojingesnė yra mada daryti sportiškas formas su mažais langais ir plačiais statramsčiais. Parketnikai šitoje vietoje atsiima dėl minimaliai aukštesnio priekio geresniu matomumu.

                      Comment


                        Parašė camel Rodyti pranešimą
                        Žinom, kad mažesnis vidaus degimo automobilis yra efektyvesnis ir mažiau išmeta dujų.
                        Nebūtinai. Visai mažas Smart ForTwo valgo panašiai kaip koks Priusas.
                        Didesnė EV Tesla Y yra ekonomiškesnė už Seres 3.
                        O jei dar įvertinti kad maži kibirai per kelis metus sulūžta ir nuvertėja, ne tokie jie ekonomiški galutiniam vartotojui pasidaro.
                        O svarbiausia - visus tuos metus kankiniesi su nepatinkančiu automobiliu.

                        -

                        Comment


                          Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                          Nebūtinai. Visai mažas Smart ForTwo valgo panašiai kaip koks Priusas.
                          Didesnė EV Tesla Y yra ekonomiškesnė už Seres 3.
                          O jei dar įvertinti kad maži kibirai per kelis metus sulūžta ir nuvertėja, ne tokie jie ekonomiški galutiniam vartotojui pasidaro.
                          O svarbiausia - visus tuos metus kankiniesi su nepatinkančiu automobiliu.
                          Tiems, kuriems nepatinka mažos mašinos, matau tik tris priežastis:
                          1. Nėra jų vairavę ir nesupranta kaip smagu yra mieste spausti 50 trečiu bėgiu kokiais 3000 apsukų.
                          2. Netelpa fiziškai.
                          3. Asmeniniai kompleksai. Kaip ten sako, kuo didesnė mašina - tuo mažesnis pp?

                          Comment


                            Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                            Dėl SUV privalumų. Išvažiavimas iš gyvenamųjų namų kiemo Vilniuje, beveik centre. Tas pats man buvo ir kitame kieme, prie kito namo, kur anksčiau gyvenau. Žinoma, tokios žiemos sąlygos ne visus metus, bet vasarą ne ką geriau. Duobės ir pan. Tokių kiemų Vilniuje n+k.

                            Click image for larger version  Name:	IMG-7238.jpg Views:	1 Size:	1,03 MB ID:	2036741
                            Matau vieną vėžę, kurios gylis koks centimetras-du, ir kažkokį prisnigusį patvorį. Kur čia bėda pravažiuot?
                            Taip pat, net jeigu ir yra blogas kiemas – ar reikėtų visiems prisipirkti džipų ir dar labiau viską išlaužyti, ar paimti ir susitvarkyti kiemą? Nes man atrodo tokį kraterį išdaužys, kad visoj Lietuvoj neužteks priskaldytų plytelių užpilti. Tuoj kaip Rusnėje reikės pėstiesiems traktoriaus tralo.

                            Comment


                              Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                              Na nesutikčiau, kad labai jau saugesnis - ana savaitę prie šviesoforo sustojo greta volvo xc90 - tai jo priekiniai žibintai mano nedidelio universalo galinių dureliu lango aukštyje. Jei vanotu į šoną, tikrai ne volvo kentėtų.
                              XC90 jau prie didesnių jei lyginsim su kiškiais ir tiguanais.

                              Jei Tesla vanotų į šoną irgi pačiam būtų liūdna dėl masės. Nors net jei ir Micra įkaltų į šoną, būtų liūdna, nes šoninius smūgius mašinos gan prastai atlaiko.

                              Comment


                                Parašė camel Rodyti pranešimą
                                Aš čia sarkastiškai atsakiau į sarkastišką žinutę.

                                Tarkim turim tikslą kiek įmanoma sumažinti taršą ir suvartojamos elektros kiekį? Žinom, kad mažesnis vidaus degimo automobilis yra efektyvesnis ir mažiau išmeta dujų. Žinom, kad lengvesniam automobiliui reikia mažiau baterijų, išeina suvartosime mažiau energijos išgaudami reikalingas medžiagas tom baterijom ir finale jas perdirbdami. Atvirkščiai yra su didesniais automobiliais.

                                Tai kaip pasiekti kuo mažesnių resursų išnaudojimo ir sumažinti taršą? Laisvoje rinkoje tai padaryti turbūt neįmanoma. Jau reikėtų pradėti imtis įvairių skatinimų pirkti vienokį ar kitokį automobilį ir priimti įvairius draudimus, kas nėra laisva rinka. O jau kokioje diktatūroje, tai padaryti labai lengva.

                                Mano tikslas nėra kažkam uždrausti kažką daryti, aš tik norėjau, kad bent vienas žmogus pagalvotų ar jam tikrai reikia didelio automobilio. Ir jeigu dar kas nors nesuprato, tai, kad ir kaip norėčiau, manęs niekas neremia. Tai tiesiog mano mintys.
                                Mažiausiai resursų yra važinėt kuo ilgiau su ta pačia mašina ir važinėt kuo mažiau kilometrų. Jei maža mašina suvažinėja 4x daugiau kilometrų ir išmetama anksčiau, tai parketnikas lengvai gali būti ekologiškesnis.

                                Comment


                                  Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                  Nebūtinai. Visai mažas Smart ForTwo valgo panašiai kaip koks Priusas.
                                  Didesnė EV Tesla Y yra ekonomiškesnė už Seres 3.
                                  O jei dar įvertinti kad maži kibirai per kelis metus sulūžta ir nuvertėja, ne tokie jie ekonomiški galutiniam vartotojui pasidaro.
                                  O svarbiausia - visus tuos metus kankiniesi su nepatinkančiu automobiliu.
                                  Huh, geri pavyzdžiai! Tikrai tiesa, turbūt negalima sakyti, kad mažesnis auto iš karto būtinai bus efektyvesnis neatsižvelgiant į kitus niuansus kaip panaudotas technologijas.

                                  Bet teoriškai, jeigu lygintume automobilius, kurie naudoja panašias technologijas, man atrodo, kad mažesnis auto turėtų būti ekonomiškesnis. Tarkim imam naujausius Toyota hibridus.
                                  Toyota Yaris Combined ~3.2l/100km (https://www.car.info/en-se/toyota/ya...19958673/specs)
                                  Toyota Prius Combined ~3.7l/100km (https://www.car.info/en-se/toyota/pr...18086652/specs)
                                  Toyota RAV4 Combined ~4.8l/100km (https://www.car.info/en-se/toyota/ra...25547306/specs)

                                  Realūs skaičiai žinoma bus didesni, bet procentaliai didesni nuo šito bazinio skaičiaus. Tendencija vis tiek išliks, kad kuo mažesnis kibiras, tuo mažiau vartos degalų. Lygiai tas pats principas išliks ir su elektromobiliais.

                                  Žiūrint absoliučiais skaičiais gal ir atrodo juokingi skirtumai (man irgi pasirodė, kai išrašiau), bet paimkite tokios šalies kaip Kinija ar Indija masteliu, tai energijos ir resursų sutaupymas valstybei turėtų pasidaryti labai žymus.

                                  Labai norėčiau, kad visi galėtume važinėti su dideliais ir komfortiškais automobiliais, bet su dabartinėmis technologijomis, tai turbūt kažkada pasidarys neįmanoma.

                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                  Mažiausiai resursų yra važinėt kuo ilgiau su ta pačia mašina ir važinėt kuo mažiau kilometrų. Jei maža mašina suvažinėja 4x daugiau kilometrų ir išmetama anksčiau, tai parketnikas lengvai gali būti ekologiškesnis.
                                  Pilnai sutinku.

                                  Comment


                                    Parašė camel Rodyti pranešimą
                                    Žiūrint absoliučiais skaičiais gal ir atrodo juokingi skirtumai (man irgi pasirodė, kai išrašiau), bet paimkite tokios šalies kaip Kinija ar Indija masteliu, tai energijos ir resursų sutaupymas valstybei turėtų pasidaryti labai žymus.

                                    Labai norėčiau, kad visi galėtume važinėti su dideliais ir komfortiškais automobiliais, bet su dabartinėmis technologijomis, tai turbūt kažkada pasidarys neįmanoma.
                                    Problema sprendžiama per kuro akcizą. Ar, pavyzdžiui, daniško stiliaus registracijos mokesčius. Kas turi objektyvų ar subjektyvų pretekstą - susimoka. Kiekvieno reikalas rinktis kaip priteršti - ar su didesne mašina, ar atostogaujant tailanduose.

                                    Comment


                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                      Problema sprendžiama per kuro akcizą. Ar, pavyzdžiui, daniško stiliaus registracijos mokesčius. Kas turi objektyvų ar subjektyvų pretekstą - susimoka. Kiekvieno reikalas rinktis kaip priteršti - ar su didesne mašina, ar atostogaujant tailanduose.
                                      Hmm, turbūt tiesa. Įdomu ar tokia problema yra sprendžiama su elektromobiliais ir kaip ją būtų galima spręsti?

                                      Comment


                                        Parašė camel Rodyti pranešimą
                                        Hmm, turbūt tiesa. Įdomu ar tokia problema yra sprendžiama su elektromobiliais ir kaip ją būtų galima spręsti?
                                        Spėju kažkuriam etape bus įvestas daniškas modelis. Arba reiks pirkti kelių vinjetes.

                                        Comment


                                          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                          Matau vieną vėžę, kurios gylis koks centimetras-du, ir kažkokį prisnigusį patvorį. Kur čia bėda pravažiuot?
                                          Taip pat, net jeigu ir yra blogas kiemas – ar reikėtų visiems prisipirkti džipų ir dar labiau viską išlaužyti, ar paimti ir susitvarkyti kiemą? Nes man atrodo tokį kraterį išdaužys, kad visoj Lietuvoj neužteks priskaldytų plytelių užpilti. Tuoj kaip Rusnėje reikės pėstiesiems traktoriaus tralo.
                                          Dieve dieve, kokie pūkuotukai gyvena ant Lietuvos! Tai gal išvirt žolelių ekologiškos arbatos ir pakviest kaimynus pasitart dėl kiemo? 90 % visų kaimynų giliai nusispjaut. Iš jų gal 50 % nuomojasi ten butus, tai jiems dvigubai nusispjaut.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X