Parašė Emigraves
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Na man svarbus ir laikas, traukinys gan dažnai nevažinėja, kelionė trunka apie valandą ilgiau, ryte nepatogus grafikas, nėra paroje tiek laikoParašė Lettered Rodyti pranešimąJeigu 90% kilometražo eina Vilnius-Kaunas, tokiu atveju geriausia nusipirkti traukinio abonementą.
FB grupės žymiai patogiau šiuo metu
Comment
-
Cia kaip suprantu kuo silpnesnis tuo daugiau valgo?Parašė Aleksio Rodyti pranešimąGreitkelis-negreitkelis priklauso nuo variklio galingumo. Mano 50kW iki 95km/h valgo ne daugiau 3,8l/100km, o kai greitėji iki 110 - jau 4,5l, pabandžius 120 - kosminiai 5,7l/100km.
Comment
-
Spėju tamsta irgi esi iš tų, kurie kala gazą iki dugno, o po to taip pat stabdį prie šviesoforo? Ir kaltina mašinos kompą, kad "ans neteisyngai ruoda". Man teko ne kartą su tokiais tipažais susidurti ir bandyti jiems išaiškinti, kaip veikia vidaus degimo varikliai. Visi su 10-20+ metų vairavimo patirtimi. Ir jiems visvien niekaip nedašilo, kaip veikia varikliai ir kodėl kaltas yra ne kompas ir ne variklis, o jų dedebiliškas vairavimas.Parašė Emigraves Rodyti pranešimąAš labai tikiuosi tu čia taip juokauji.
Comment
-
Kompiuteris rodo ne realias sąnaudas, o matematiškai paskaičiuoja, kiek turėtų sunaudoti pagal apsukas. Man didžiausias skirtumas žiemą iki 2l mieste važinėjant trumpus atstumus nespėjant varikliui įšilti, stovint kamščiuose ir pan.Parašė John Rodyti pranešimąSpėju tamsta irgi esi iš tų, kurie kala gazą iki dugno, o po to taip pat stabdį prie šviesoforo? Ir kaltina mašinos kompą, kad "ans neteisyngai ruoda". Man teko ne kartą su tokiais tipažais susidurti ir bandyti jiems išaiškinti, kaip veikia vidaus degimo varikliai. Visi su 10-20+ metų vairavimo patirtimi. Ir jiems visvien niekaip nedašilo, kaip veikia varikliai ir kodėl kaltas yra ne kompas ir ne variklis, o jų dedebiliškas vairavimas.
Comment
-
Ant naujesniu masinu rodo labai tiksliai. Paklaida buna max 0.3Parašė Lettered Rodyti pranešimąKompiuteris rodo ne realias sąnaudas, o matematiškai paskaičiuoja, kiek turėtų sunaudoti pagal apsukas. Man didžiausias skirtumas žiemą iki 2l mieste važinėjant trumpus atstumus nespėjant varikliui įšilti, stovint kamščiuose ir pan.
Comment
-
Čia gal seni automobiliai taip daro. 2012 metų Passat važiuojant su aukštomis apsukomis rodo mažesnį momentinį suvartojimą, negu rodo bėgėjantis iki tų apsukų. Nors pagal tavo nurodytą metodiką turėtų rodyti atvirkščiai.Parašė Lettered Rodyti pranešimąKompiuteris rodo ne realias sąnaudas, o matematiškai paskaičiuoja, kiek turėtų sunaudoti pagal apsukas. Man didžiausias skirtumas žiemą iki 2l mieste važinėjant trumpus atstumus nespėjant varikliui įšilti, stovint kamščiuose ir pan.
Comment
-
Būtent, nes tokiose situacijose daugiau kintamųjų, kurie nuolat kaitaliojasi. Kompas nėra pajėgus tiksliai apskaičiuoti sąnaudų tokiose situacijose. Kai važiuoji užmiestyje ir nemaigai gazo/stabdžio ir nejunginėji laisvo be reikalo (jei manualinis gearboxas), paklaidos tikimybė smarkiai mažėja. Visgi yra glušių, kurie ir tuščiame kelyje užmiestyje važiuoja taip, lyg kas nors juos kątik, prieš jų valią, būtų ištratinęs per vieną vietą. Ir tokių vairuotojų, deja, yra labai daug. Jie labai mėgsta viską (išskyrus save) dėl visko labai kaltinti ir duoti pamokančius patarimus apie "blogai rodančius" kompus.Parašė Lettered Rodyti pranešimąKompiuteris rodo ne realias sąnaudas, o matematiškai paskaičiuoja, kiek turėtų sunaudoti pagal apsukas. Man didžiausias skirtumas žiemą iki 2l mieste važinėjant trumpus atstumus nespėjant varikliui įšilti, stovint kamščiuose ir pan.
Paskutinis taisė John; 2016.10.17, 16:19.
Comment
-
Tai tu žinai, kaip ECU matuoja sąnaudas ar baigiam diskusiją?Parašė John Rodyti pranešimąSpėju tamsta irgi esi iš tų, kurie kala gazą iki dugno, o po to taip pat stabdį prie šviesoforo? Ir kaltina mašinos kompą, kad "ans neteisyngai ruoda". Man teko ne kartą su tokiais tipažais susidurti ir bandyti jiems išaiškinti, kaip veikia vidaus degimo varikliai. Visi su 10-20+ metų vairavimo patirtimi. Ir jiems visvien niekaip nedašilo, kaip veikia varikliai ir kodėl kaltas yra ne kompas ir ne variklis, o jų dedebiliškas vairavimas.
Comment
-
Ant CR (Common Rail) dyzeliu matuoja sudeginta kuro kiekiParašė Emigraves Rodyti pranešimąTai tu žinai, kaip ECU matuoja sąnaudas ar baigiam diskusiją?
Comment
-
Dariau, aš žinau, kad tu žinai. Bet čia atsiranda tokio arogancijos laipsnio egzpertų, kad net koktu. Be to diskusija prasidėjo nuo benzininio motoro.Parašė Darius555 Rodyti pranešimąAnt CR (Common Rail) dyzeliu matuoja sudeginta kuro kieki
Comment
-
Tai ir pas mane taip rodo, viskas logiška, įsibėgėjant paduoda daugiau kuro prie mažesnių apsukų, todėl pradžioj startuojant iš vietos labai daug rodo. Dar įdomiai dirba autopilotas, važiuojant į kalną ar nuokalnę apsukos nekinta, tik atitinkamai kuro sąnaudos.Parašė Creatium Rodyti pranešimąČia gal seni automobiliai taip daro. 2012 metų Passat važiuojant su aukštomis apsukomis rodo mažesnį momentinį suvartojimą, negu rodo bėgėjantis iki tų apsukų. Nors pagal tavo nurodytą metodiką turėtų rodyti atvirkščiai.
Comment
-
Bet tu rašei, kad apskaičiuoja pagal apsukas. Tai nelogiškas tada mano nurodytas rezultatas. Reiškia, kad skaičiuoja ne pagal apsukas, o pagal realų kuro padavimą.Parašė Lettered Rodyti pranešimąTai ir pas mane taip rodo, viskas logiška, įsibėgėjant paduoda daugiau kuro prie mažesnių apsukų, todėl pradžioj startuojant iš vietos labai daug rodo. Dar įdomiai dirba autopilotas, važiuojant į kalną ar nuokalnę apsukos nekinta, tik atitinkamai kuro sąnaudos.
Pvz. stovint vietoje su įjungtu varikliu momentinis rodymas persijungia į ~1l/val. rodmenį.
Comment
-
Skirtingi gamintojai turi įvairius korekcijų algoritmus, pvz. atsižvelgiama ir į faktinę plūdės padėtį bake, bet esminis dalykas yra purkštuko atidarymo trukmė. Turint kuro slėgį ir apsukas (įpurškimo dažnį) ir apskaičiuojamos sąnaudos.Parašė booraz Rodyti pranešimąAš ne ekspertas, bet įdomu kaip matuojamas "sudeginto kuro kiekis"? Nes jeigu sudegė, tai nelabai eina išmatuoti. Gal matuojamas srautas paduodamas į purkštukus?
Comment
-
Tai siūlau išmėginti jėgas tokiam renginy: http://www.delfi.lt/auto/laisva-pava....d?id=72580314Parašė Aleksio Rodyti pranešimąGreitkelis-negreitkelis priklauso nuo variklio galingumo. Mano 50kW iki 95km/h valgo ne daugiau 3,8l/100km, o kai greitėji iki 110 - jau 4,5l, pabandžius 120 - kosminiai 5,7l/100km.
Comment
Comment