Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    ne nu, as neturiu nieko pries toyota. fainos maisnos, bet ta tavo propaganda lenda per krastus. kai tai raso Liutas, dar galima izvelgti tam tikra ironijos ir humoro detale. bet cia tai jau nezinau.
    ka pats vairuoji? metro kede?
    kokias masinas turejai? kodel pardavei? gal pradekim nuo situ klausimu, o tai cia pastoviai tik ir skaitau kaip rytieciai vazineja su toyotom, pasaulyje irgi jos geriausios, ir isvis, neva nieko nera geresnio uz jas, ir kodel zmones perka italus, prancuzus, vokiecius, amerikonus ir kitus "nevykelius"...


    Parašė John Rodyti pranešimą
    „Forbes": geriausią reputaciją pasaulyje turi „Toyota"
    http://www.delfi.lt/news/economy/bus...hp?id=17291738

    aisku cia kalbama labiau apie corporate puse ir operaciju valdymo efektyvuma, kur Toyotai pasaulyje nera ir, ko gero, greitu laiku nebus lygiu, bet visgi be geru produktu geros reputacijos vien su gera vadyba irgi neuzsitarnausi.
    www.tomflagman.com

    Comment


      Parašė praetor Rodyti pranešimą
      Būsi tikras Toyota mylėtojas matau. Pritarsiu, kad gamina lb patikimas mašinas, galvos skausmai minimaliai pasitaikantys.
      Gal kiek kainos stebina, bet paeksploatavus jos patampa labai pagrįstos. Konkrečiai apie Avensis aš, tiek senesnė, tiek naujesnė ledinės.
      Na siaip mano susidomejimas Totota prasidejo truputi "is kito galo"
      Tiesiog, besiruosdamas savo studiju srities su verslo vadyba susijusiu moduliu (business environment, ops management, marketing ir t.t.) egzaminams, bunu priverstas pavartyti vadovelius... o ten bemaz kiekviename chapter'yje mirga ir marga "Toyota", kuri pirmoji savo versle pritaike ar isrado ta ir ana, ten ir kitur, pradedant kokybes valdymo filosofijomis baigiant robotu taikymu gamyboje ir t.t. Tai istiesu neitiketinai pazangi kompanija. O jei valdymas ir gamybos procesas yra tiesiog nepriekaistingi ir idealus, tai ir pacios masinos turetu buti panasios, nes kitaip nebutu prasmes imtis tokiu "zygiu" ir investuoti tokiu pinigu i pazangiausias technologijas visose imanomose srityse ir visuose lygiuose.

      Comment


        Kaip ir kaip ten bebutu, jeigu zmoniu nevarzytu finansines galimybes, tai 90% pasaulio vazinetu vien tik su Mercedes ir BMW.

        Comment


          Parašė FlagMan Rodyti pranešimą
          ne nu, as neturiu nieko pries toyota. fainos maisnos, bet ta tavo propaganda lenda per krastus. kai tai raso Liutas, dar galima izvelgti tam tikra ironijos ir humoro detale. bet cia tai jau nezinau.
          ka pats vairuoji? metro kede?
          kokias masinas turejai? kodel pardavei? gal pradekim nuo situ klausimu, o tai cia pastoviai tik ir skaitau kaip rytieciai vazineja su toyotom, pasaulyje irgi jos geriausios, ir isvis, neva nieko nera geresnio uz jas, ir kodel zmones perka italus, prancuzus, vokiecius, amerikonus ir kitus "nevykelius"...
          Tuo paciu butu galima paklausti, kodel zmones balsuoja uz Paksa, Uspaski ar GW Bush'a?
          Nezinau... gal kvaili, o gal siaip nelabai susigaudo, o gal turi kitokiu priezasciu... ne man spresti ir ne man uzdavinek tokius klausimus
          Stengiuosi vertinti objektyvius faktorius.

          O vertinti galima nebutinai pagal nusipirktu ir vairuotu masinu skaiciu. Siais laikais tai padaryti galima ir Wikipedijoje ar review puslapiuose, kur viskas pateikta ir aprasyta nuo A iki Z... aisku, nebent riboja uzsienio kalbu ziniu stoka.
          Paskutinis taisė John; 2008.06.06, 00:11.

          Comment


            Parašė kaunaz Rodyti pranešimą
            Kaip ir kaip ten bebutu, jeigu zmoniu nevarzytu finansines galimybes, tai 90% pasaulio vazinetu vien tik su Mercedes ir BMW.
            Nori pasakyti, kad visur butu, kaip Albanijoje? Gal geriau ne!

            In Poor Albania, Mercedes Rules Road
            http://query.nytimes.com/gst/fullpag...and%20Refugees

            Afganistane ir Somalyje kol kas nelabai yra keliu, tinkamu kam nors kitam, nei Hum vee, bet kai tik bus, neabejoju, kad ten irgi valdys Mercedes

            Comment


              Ką tik publikuotas BNV promo video:
              Transfer of the confidential concept car "GINA Light Visionary Model" to the BMW Museum, Munich.
              Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

              Comment


                Parašė kaunaz Rodyti pranešimą
                Kaip ir kaip ten bebutu, jeigu zmoniu nevarzytu finansines galimybes, tai 90% pasaulio vazinetu vien tik su Mercedes ir BMW.
                ir tik 10% važinėtų RR, Bentley, Aston Martin, Zonda, Ferrari, Lamborghini, Bugatti, Porsche ir t.t. ?
                Čia su ta sąlyga, kad pinigais galėtum taškytis į valias. Nejau tik bmw ar mercedes?
                Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

                Comment


                  Parašė aesde Rodyti pranešimą
                  aš nesakau, kad 50K tai stebuklai (tai vadybininko kilometražas), profesionalai vairuotojai prasuka ir 100K ir net 200K, 30K prasuka užmiestyje gyvenantys ir kasdien į darbą mieste važinėjantys, tačiau absoliuti dauguma vairuotojų mėgėjų nuvažiuoja 10-15tūkst. km (kiek beje Hammer ir sakė, kad prasuka savo, o ne darbo reikmėms) tiek čia tiek ten. na gal būt išimtis būtų amerikonai, nes jie paeiti niekur negali.
                  Jei jau visai tiksliai, tai vokietijoje vidutine statistine metine automobilio rida yra ~12,5tkm.

                  Comment


                    Parašė 99 Rodyti pranešimą
                    ir tik 10% važinėtų RR, Bentley, Aston Martin, Zonda, Ferrari, Lamborghini, Bugatti, Porsche ir t.t. ?
                    Čia su ta sąlyga, kad pinigais galėtum taškytis į valias. Nejau tik bmw ar mercedes?
                    su Ferrari vieskeliu nepravaziuosi, 3 draugai irgi netilps, bulviu irgi is kaimo neparsivesi...

                    Comment


                      Parašė kaunaz Rodyti pranešimą
                      su Ferrari vieskeliu nepravaziuosi, 3 draugai irgi netilps, bulviu irgi is kaimo neparsivesi...


                      o šiaip tai jeigu piniginė nevaržytų - žmonės tikrai neprisipirktų nei bemvų nei mersų nei ferarių. gyventų gerai, dorai ir atsakingai. deja, kol kaune (ir kt panašaus mąstymo kultūrose) vyraus tokie siekiai - nieko panašaus neatsitiks. nei bemvu visi prisipirks, nei metro atras, net stadionų su arenom nepasistatys.

                      Comment


                        Parašė ilestmort Rodyti pranešimą


                        o šiaip tai jeigu piniginė nevaržytų - žmonės tikrai neprisipirktų nei bemvų nei mersų nei ferarių. gyventų gerai, dorai ir atsakingai. deja, kol kaune (ir kt panašaus mąstymo kultūrose) vyraus tokie siekiai - nieko panašaus neatsitiks. nei bemvu visi prisipirks, nei metro atras, net stadionų su arenom nepasistatys.

                        mintį gilią pasakei. o ant kauno pykt nereikia - ten įvairių žmonių gyvena. pats prisijungt galėtum.

                        Comment


                          Parašė jRamke Rodyti pranešimą
                          mintį gilią pasakei. o ant kauno pykt nereikia - ten įvairių žmonių gyvena. pats prisijungt galėtum.
                          labai paprasta tiesa - kaunas tiesiog įkūnyja tam tikrą gyvenimo būdą su visais jo atributais bei pasekmėmis aplinkai. to kauno daugiau mažiau yra visur (nuo vilniaus iki zarasų). o visi mastymai, jog reikia pirkt daug brangių bemvų ar š vertų mersų - tikrai prisideda prie turimo įvaizdžio stiprinimo. sėkmės mums, ištvermingiems kaunietiško sukirpimo lietuviams.

                          Comment


                            Toyota gal ir patikima, nežinau, bet mes turime (ir važinėju karts nuo karto) 2008 m. Toyota Avensis, tai važiavimo savybės ir kokybė la-abai atsilieka nuo BMW, nesulyginami dalykai. kas iš to, kad jinai, tipo, patikima, jei važiuoji kaip su vežimu. Turi problemų su greičių dėže, perjungimai netolygus ir trumpi, ant kelio stovi nestabiliai virų 120 km/h važiuojant, o garsas salone siaubingas, nors benzinas. Tiesiog, karti patirtis. O prieš tai turėjom ir Corolas, tai aš į ją net netilpdavau. Jei spaudi gazą, tai kartu pasispaudžia ir sankaba, nes pedalai šalia suglausti. Apie važiavimo savybes net nekalbu. Jų nėra.
                            When a man lies, he murders some part of the world

                            Comment


                              Liutass tiesiog įkūnija tam tikrą gyvenimo būdą su visais jo atributais bei pasekmėmis aplinkai
                              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                              Comment


                                Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                Liutass tiesiog įkūnija tam tikrą gyvenimo būdą su visais jo atributais bei pasekmėmis aplinkai
                                stengiuosi, toks jau esu...
                                When a man lies, he murders some part of the world

                                Comment


                                  Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                  stengiuosi, toks jau esu...
                                  As tai nors ir ne kawianskas, bet vistiek sutinku. ToYooooootaaaa tikrai gerai tenkina savo target (kiba "tikslines"?) klienturos pageidavimus. Bet ne visa klientura vienoda, gerokai skiriasi reikalavimai ir lukesciai.

                                  Cia kaip ir su kokiais nors McDonalds ar BurgerKing: jei padaryt klientu apklausa, tai jie manau irgi uzimtu pirmas vietas ir apdetu visus premium restoranus. Nes ten visada stabili kokybe, zinai ka gausi, viskas greitai, nebrangu ir be rupesciu. Kam reikia butent to - visada liks patenkintas.
                                  Ir atvirksciai - kokio nors kilmingo steak house lankytojas paziures ir surauks nosi, nes mesa ne is argentinos. Arba minute pernelyg ilgai paskrudinta. Arba vartotos netinkamos anglys... Ir apklausoje tam steakhousui parasys riebu dvejeta.

                                  Taip ir su automobiliais beigi "customer satisfaction ratings". Toyotas tiesiog perka zmones be pretenziju. Jiem svarbu kad judetu is tasko A i taska B ir negestu. Visa kita - nesvarbu. Todel visi ir patenkinti.
                                  Gi kokio nors premium karucio savininkas kur nors isgirdes lengva krebzdesi (ko tojotos savininkas net negirdi per visus kitus triuksmus) uzsiparins iki negalejimo ir ikals "nepatenkintas". Bet tai visiskai nereiskia, kad minetas premium karutis objektyviai prastesnis uz geriau ivertinta toyota/mazda/whatever.

                                  Comment


                                    Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                    Bet štai atsakykite man. Turite 50,000 Lt. Ką pirktumėte?
                                    O kaip Škoda?

                                    Dabar pažiūrėjau Octavia kainuoja 53.060Lt su dyzeliniu 1.9 TDI PD varikliu, arba jeigu šeima ypatingai mėgsta vežiotis daug daiktų ar turi kokį nors šunėką tai galima už tuos pačius 50k. įsigyti Octavia Combi (50.300Lt), su benzininiu 1.6l varikliu. Pernai Lietuvoje Octavia buvo perkamiausias naujas automobilis, taip pat Šokoda neseniai buvo išrinktas labiausiai kainos vertu gamintoju. Asmeniškai aš manau, kad tai puikus automobilis, patekęs į VW koncerno rankas, dabar daugumą detalių gauna būtent iš jo, tame tarpe ir variklius, todėl manau, kad ir dėl kokybės abejoti neverta.

                                    O kaip VW Golf Variant?

                                    Už tuos pačius 50k. nesunkiai išeina jau minėtas Golfas, tačiau jeigu turite gausią šeimą ir bandą šunų tai galite rinktis universalą, kuris kainuoja 51.840Lt, tiesa su vos 1.4l benzininiu varikliu arba su 1.6l už 55.524Lt.

                                    Taip pat už 50k. galima įsigyti ir Astra Caravan su benzininiu varikliu, o jeigu kėbulas būtų standartinis hečbekas tai ir su dyzeliniu varikliu. Yra tekę ją vairuoti kartą ir negaliu pasakyt, kad ji man nepatiko ar tai kažkoks blogas automobilis, tiesa penktos kartos golfas geresnį įspūdi paliko .

                                    O kaip Lietuvos metų automobilis 2008 Mitshibishi Lancer?

                                    Už sedaną su 1.5l benzininiu varikliu sumokėtumėt 51.220Lt. Universalas - 48.864Lt, tiesa tai kiek senesnis modelis, naujojo Lancerio universalo versijos dar nėra ir apskirtai nežinau ar bus.

                                    Taip pat už 50k. galima įsigyti Fiat Sedici (48.900Lt), nuostabiai atrodančią Fiat Brava (44.900Lt), Fiat Linea (40.900Lt), o Pandos tai net ir dvi išeitų .

                                    Dar vienas puikus, prieinamas už tokią kainą automobilis yra naujoji Subaru Impreza (53.500Lt).

                                    Nebesugalvojau ką dar galėčiau pažiūrėti, vienu žodžiu net ir už tuos 50 000 pasirinkimas yra didelis, jeigu pridedi dar 10-15k. tai apskirtai jau gali visų gamintojų automobilius bandyti žiūrėti ir tooooli gražu ne pigiausias komplektacijas (daugelio).

                                    Dėl visokių BMW tai visą laiką maniau ir esu šiap įsitikinęs, kad tai yra puikūs automobiliai, bet pats sau tokio greičiausiai nepirkčiau ir tikrai niekad net nežiūrėčiau į visokių X5 pusę. Nemanau, kad galėčiau patogiai jaustis sėdėdamas tokiame, čia dėl šiap to automobilio įvaizdžio, o ne dėl komforto įrangos .

                                    Įtariu, kad liutass dabar skaitydamas galvoja, kad Škodos, VW, Opel, Fiat, Subaru tai tiesiog kliūtys/šiukšlės kelyje, kurias tūlas BMW vairuotojas turi tiesiog stumt iš kelio .

                                    Comment


                                      Parašė pauliaK Rodyti pranešimą

                                      Įtariu, kad liutass dabar skaitydamas galvoja, kad Škodos, VW, Opel, Fiat, Subaru tai tiesiog kliūtys/šiukšlės kelyje, kurias tūlas BMW vairuotojas turi tiesiog stumt iš kelio .
                                      NEREALIAI.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        Tuo paciu butu galima paklausti, kodel zmones balsuoja uz Paksa, Uspaski ar GW Bush'a?
                                        Nezinau... gal kvaili, o gal siaip nelabai susigaudo, o gal turi kitokiu priezasciu... ne man spresti ir ne man uzdavinek tokius klausimus
                                        Stengiuosi vertinti objektyvius faktorius.

                                        O vertinti galima nebutinai pagal nusipirktu ir vairuotu masinu skaiciu. Siais laikais tai padaryti galima ir Wikipedijoje ar review puslapiuose, kur viskas pateikta ir aprasyta nuo A iki Z... aisku, nebent riboja uzsienio kalbu ziniu stoka.
                                        Kaip galima vertinti masinas su jom nepavazinejus? Ir vis vertinti masinas pagal wikipedija?Prajuokinai
                                        Turejau mb 126 ir galiu drasiai teigti, kad sukisi 5000k remontui ir vazineji sau svilpaudamas 250000km keisdamas tik tepalus, dirzelius, kaladeles ir pan. TYOTOS neturejau, bet draugai turi, nesiskundzia,bet masina sakyciau tokia nieko gero, nieko blogo, kam reikia nuvaziuot nuo tasko A iki B tai pats tas.

                                        Comment


                                          Toyotą reikia lyginti ne su BMW, o su Volkswagen ar Opel. BMW reikia lyginti su Lexus.
                                          You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X