Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
    3) Viskam yra sava taikymo sritis: benzinas - maži atstumai, maži greičiai, miestas; dyzelis: greitkeliai, didelis atstumai.
    Greitkelis-negreitkelis priklauso nuo variklio galingumo. Mano 50kW iki 95km/h valgo ne daugiau 3,8l/100km, o kai greitėji iki 110 - jau 4,5l, pabandžius 120 - kosminiai 5,7l/100km.

    Comment


      Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
      Kuo būtent tai turėtų būti grindžiama?
      Elementaria logika.

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
        Jeigu 90% kilometražo eina Vilnius-Kaunas, tokiu atveju geriausia nusipirkti traukinio abonementą.
        Na man svarbus ir laikas, traukinys gan dažnai nevažinėja, kelionė trunka apie valandą ilgiau, ryte nepatogus grafikas, nėra paroje tiek laiko FB grupės žymiai patogiau šiuo metu

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Elementaria logika.
          Aš labai tikiuosi tu čia taip juokauji.

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            Greitkelis-negreitkelis priklauso nuo variklio galingumo. Mano 50kW iki 95km/h valgo ne daugiau 3,8l/100km, o kai greitėji iki 110 - jau 4,5l, pabandžius 120 - kosminiai 5,7l/100km.
            Cia kaip suprantu kuo silpnesnis tuo daugiau valgo?

            Comment


              Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
              Aš labai tikiuosi tu čia taip juokauji.
              Spėju tamsta irgi esi iš tų, kurie kala gazą iki dugno, o po to taip pat stabdį prie šviesoforo? Ir kaltina mašinos kompą, kad "ans neteisyngai ruoda". Man teko ne kartą su tokiais tipažais susidurti ir bandyti jiems išaiškinti, kaip veikia vidaus degimo varikliai. Visi su 10-20+ metų vairavimo patirtimi. Ir jiems visvien niekaip nedašilo, kaip veikia varikliai ir kodėl kaltas yra ne kompas ir ne variklis, o jų dedebiliškas vairavimas.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą
                Spėju tamsta irgi esi iš tų, kurie kala gazą iki dugno, o po to taip pat stabdį prie šviesoforo? Ir kaltina mašinos kompą, kad "ans neteisyngai ruoda". Man teko ne kartą su tokiais tipažais susidurti ir bandyti jiems išaiškinti, kaip veikia vidaus degimo varikliai. Visi su 10-20+ metų vairavimo patirtimi. Ir jiems visvien niekaip nedašilo, kaip veikia varikliai ir kodėl kaltas yra ne kompas ir ne variklis, o jų dedebiliškas vairavimas.
                Kompiuteris rodo ne realias sąnaudas, o matematiškai paskaičiuoja, kiek turėtų sunaudoti pagal apsukas. Man didžiausias skirtumas žiemą iki 2l mieste važinėjant trumpus atstumus nespėjant varikliui įšilti, stovint kamščiuose ir pan.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                  Kompiuteris rodo ne realias sąnaudas, o matematiškai paskaičiuoja, kiek turėtų sunaudoti pagal apsukas. Man didžiausias skirtumas žiemą iki 2l mieste važinėjant trumpus atstumus nespėjant varikliui įšilti, stovint kamščiuose ir pan.
                  Ant naujesniu masinu rodo labai tiksliai. Paklaida buna max 0.3

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                    Kompiuteris rodo ne realias sąnaudas, o matematiškai paskaičiuoja, kiek turėtų sunaudoti pagal apsukas. Man didžiausias skirtumas žiemą iki 2l mieste važinėjant trumpus atstumus nespėjant varikliui įšilti, stovint kamščiuose ir pan.
                    Čia gal seni automobiliai taip daro. 2012 metų Passat važiuojant su aukštomis apsukomis rodo mažesnį momentinį suvartojimą, negu rodo bėgėjantis iki tų apsukų. Nors pagal tavo nurodytą metodiką turėtų rodyti atvirkščiai.

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                      Kompiuteris rodo ne realias sąnaudas, o matematiškai paskaičiuoja, kiek turėtų sunaudoti pagal apsukas. Man didžiausias skirtumas žiemą iki 2l mieste važinėjant trumpus atstumus nespėjant varikliui įšilti, stovint kamščiuose ir pan.
                      Būtent, nes tokiose situacijose daugiau kintamųjų, kurie nuolat kaitaliojasi. Kompas nėra pajėgus tiksliai apskaičiuoti sąnaudų tokiose situacijose. Kai važiuoji užmiestyje ir nemaigai gazo/stabdžio ir nejunginėji laisvo be reikalo (jei manualinis gearboxas), paklaidos tikimybė smarkiai mažėja. Visgi yra glušių, kurie ir tuščiame kelyje užmiestyje važiuoja taip, lyg kas nors juos kątik, prieš jų valią, būtų ištratinęs per vieną vietą. Ir tokių vairuotojų, deja, yra labai daug. Jie labai mėgsta viską (išskyrus save) dėl visko labai kaltinti ir duoti pamokančius patarimus apie "blogai rodančius" kompus.
                      Paskutinis taisė John; 2016.10.17, 16:19.

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        Spėju tamsta irgi esi iš tų, kurie kala gazą iki dugno, o po to taip pat stabdį prie šviesoforo? Ir kaltina mašinos kompą, kad "ans neteisyngai ruoda". Man teko ne kartą su tokiais tipažais susidurti ir bandyti jiems išaiškinti, kaip veikia vidaus degimo varikliai. Visi su 10-20+ metų vairavimo patirtimi. Ir jiems visvien niekaip nedašilo, kaip veikia varikliai ir kodėl kaltas yra ne kompas ir ne variklis, o jų dedebiliškas vairavimas.
                        Tai tu žinai, kaip ECU matuoja sąnaudas ar baigiam diskusiją?

                        Comment


                          Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
                          Tai tu žinai, kaip ECU matuoja sąnaudas ar baigiam diskusiją?
                          Ant CR (Common Rail) dyzeliu matuoja sudeginta kuro kieki

                          Comment


                            Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                            Ant CR (Common Rail) dyzeliu matuoja sudeginta kuro kieki
                            Dariau, aš žinau, kad tu žinai. Bet čia atsiranda tokio arogancijos laipsnio egzpertų, kad net koktu. Be to diskusija prasidėjo nuo benzininio motoro.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Čia gal seni automobiliai taip daro. 2012 metų Passat važiuojant su aukštomis apsukomis rodo mažesnį momentinį suvartojimą, negu rodo bėgėjantis iki tų apsukų. Nors pagal tavo nurodytą metodiką turėtų rodyti atvirkščiai.
                              Tai ir pas mane taip rodo, viskas logiška, įsibėgėjant paduoda daugiau kuro prie mažesnių apsukų, todėl pradžioj startuojant iš vietos labai daug rodo. Dar įdomiai dirba autopilotas, važiuojant į kalną ar nuokalnę apsukos nekinta, tik atitinkamai kuro sąnaudos.
                              Flickr

                              Comment


                                Aš ne ekspertas, bet įdomu kaip matuojamas "sudeginto kuro kiekis"? Nes jeigu sudegė, tai nelabai eina išmatuoti. Gal matuojamas srautas paduodamas į purkštukus?
                                AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Tai ir pas mane taip rodo, viskas logiška, įsibėgėjant paduoda daugiau kuro prie mažesnių apsukų, todėl pradžioj startuojant iš vietos labai daug rodo. Dar įdomiai dirba autopilotas, važiuojant į kalną ar nuokalnę apsukos nekinta, tik atitinkamai kuro sąnaudos.
                                  Bet tu rašei, kad apskaičiuoja pagal apsukas. Tai nelogiškas tada mano nurodytas rezultatas. Reiškia, kad skaičiuoja ne pagal apsukas, o pagal realų kuro padavimą.

                                  Pvz. stovint vietoje su įjungtu varikliu momentinis rodymas persijungia į ~1l/val. rodmenį.

                                  Comment


                                    Yra dar tokie parametrai kaip purkštukų laidumas, atsidarymo ciklas ir kuro slėgis. manau, kad iš šių trijų jau galima +/- tiksliai suskaičiuoti kiek kuro pratekėjo į variklį
                                    Neišmeskite spalvų

                                    Comment


                                      Parašė booraz Rodyti pranešimą
                                      Aš ne ekspertas, bet įdomu kaip matuojamas "sudeginto kuro kiekis"? Nes jeigu sudegė, tai nelabai eina išmatuoti. Gal matuojamas srautas paduodamas į purkštukus?
                                      Skirtingi gamintojai turi įvairius korekcijų algoritmus, pvz. atsižvelgiama ir į faktinę plūdės padėtį bake, bet esminis dalykas yra purkštuko atidarymo trukmė. Turint kuro slėgį ir apsukas (įpurškimo dažnį) ir apskaičiuojamos sąnaudos.

                                      Comment


                                        ... tik kažkodėl 2l pro šalį.
                                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                        Comment


                                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                          Greitkelis-negreitkelis priklauso nuo variklio galingumo. Mano 50kW iki 95km/h valgo ne daugiau 3,8l/100km, o kai greitėji iki 110 - jau 4,5l, pabandžius 120 - kosminiai 5,7l/100km.
                                          Tai siūlau išmėginti jėgas tokiam renginy: http://www.delfi.lt/auto/laisva-pava....d?id=72580314

                                          Comment

                                          Working...
                                          X