Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
- 3 patinka
-
Parašė camel Rodyti pranešimąApie JAV su savo F-150 turbūt net neverta šnekėti, ten jau žmonės išėję iš proto, tikiuosi iki mūsų tai neateis. Bet nereikia šokti į kraštutinumus. Man jau ir RAV4 atrodo kaip ryškiai per didelis automobilis 90% jo vairuotojų. Lygiai tą pačią funkciją galima gauti iš mažesnių ir lengvesnių automobilių, kurie vartos mažiau kuro, bus ne tokie pavojingi pėstiesiems, dviratininkams, kitiems automobiliams, nemažins matomumo visiems aplinkui ir t.t. Man atrodo žmonės pirkdami tokius automobilius tik teisinasi visais jo privalumais, bet iš tikro nori didelės mašinos dėl savo ego.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė camel Rodyti pranešimąApie JAV su savo F-150 turbūt net neverta šnekėti, ten jau žmonės išėję iš proto, tikiuosi iki mūsų tai neateis. Bet nereikia šokti į kraštutinumus. Man jau ir RAV4 atrodo kaip ryškiai per didelis automobilis 90% jo vairuotojų. Lygiai tą pačią funkciją galima gauti iš mažesnių ir lengvesnių automobilių, kurie vartos mažiau kuro, bus ne tokie pavojingi pėstiesiems, dviratininkams, kitiems automobiliams, nemažins matomumo visiems aplinkui ir t.t. Man atrodo žmonės pirkdami tokius automobilius tik teisinasi visais jo privalumais, bet iš tikro nori didelės mašinos dėl savo ego.
Dėl dydžio, tai Rav4 labai panašių gabaritų kaip normalus universalas. Tik šiek tiek aukštesnis, bet trumpesnis.
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Tai kaip čia yra? Ale durni tie žmonės neperka elektromobilių, neperka mažų mašinų. Matyt kažkam naudingas sąmokslas rengiamas
Comment
-
Aš niekur prieš tai nekalbėjau apie elektromobilius.
Kalbant apie elektromobilius, tai automobilio svoris ir yra labai didelė problema elektromobiliams. Paimti RAV4 dydžio automobilį ir jį paversti elektromobiliu prireiks labai daug baterijų dėl elementarios fizikos. Būtent dėl to ši mada link vis didesnių automobilių ir yra bloga galvojant apie ateitį, kuriuoje elektromobilių bus daugiau.Paskutinis taisė camel; 2023.03.13, 14:25.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Tai kaip čia yra? Ale durni tie žmonės neperka elektromobilių, neperka mažų mašinų. Matyt kažkam naudingas sąmokslas rengiamas
- 2 patinka
Comment
-
Parašė camel Rodyti pranešimąSorošas mane finansuoja, kad šitam forume skleisčiau mažų mašinų naudą. Yra čia sąmokslas sukišti visus į mažus, efektyvius automobilius, kad visi naudotų automobilius atitinkančius savo poreikius, o ne norus.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė camel Rodyti pranešimąSorošas mane finansuoja, kad šitam forume skleisčiau mažų mašinų naudą. Yra čia sąmokslas sukišti visus į mažus, efektyvius automobilius, kad visi naudotų automobilius atitinkančius savo poreikius, o ne norus.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
O kokie kieno poreikiai - nuspręs tamsta?
Tarkim turim tikslą kiek įmanoma sumažinti taršą ir suvartojamos elektros kiekį? Žinom, kad mažesnis vidaus degimo automobilis yra efektyvesnis ir mažiau išmeta dujų. Žinom, kad lengvesniam automobiliui reikia mažiau baterijų, išeina suvartosime mažiau energijos išgaudami reikalingas medžiagas tom baterijom ir finale jas perdirbdami. Atvirkščiai yra su didesniais automobiliais.
Tai kaip pasiekti kuo mažesnių resursų išnaudojimo ir sumažinti taršą? Laisvoje rinkoje tai padaryti turbūt neįmanoma. Jau reikėtų pradėti imtis įvairių skatinimų pirkti vienokį ar kitokį automobilį ir priimti įvairius draudimus, kas nėra laisva rinka. O jau kokioje diktatūroje, tai padaryti labai lengva.
Mano tikslas nėra kažkam uždrausti kažką daryti, aš tik norėjau, kad bent vienas žmogus pagalvotų ar jam tikrai reikia didelio automobilio. Ir jeigu dar kas nors nesuprato, tai, kad ir kaip norėčiau, manęs niekas neremia. Tai tiesiog mano mintys.Paskutinis taisė camel; 2023.03.13, 15:15.
- 1 patinka
Comment
-
Na nesutikčiau, kad labai jau saugesnis - ana savaitę prie šviesoforo sustojo greta volvo xc90 - tai jo priekiniai žibintai mano nedidelio universalo galinių dureliu lango aukštyje. Jei vanotu į šoną, tikrai ne volvo kentėtų.
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Palyginus su amerikoniškais džipais, standartinis parketnikas nėra aukštas ir priekis bus daug žemesnis. Nebent lyginant su kokia Mazdia Miata. Dėl aerodinamiškų formų, minkštų bamperių bei kapotų eilinis parketnikas yra saugesnis pėstiesiems nei senesnis mažas automobilis.
Daug pavojingesnė yra mada daryti sportiškas formas su mažais langais ir plačiais statramsčiais. Parketnikai šitoje vietoje atsiima dėl minimaliai aukštesnio priekio geresniu matomumu.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė camel Rodyti pranešimąŽinom, kad mažesnis vidaus degimo automobilis yra efektyvesnis ir mažiau išmeta dujų.
Didesnė EV Tesla Y yra ekonomiškesnė už Seres 3.
O jei dar įvertinti kad maži kibirai per kelis metus sulūžta ir nuvertėja, ne tokie jie ekonomiški galutiniam vartotojui pasidaro.
O svarbiausia - visus tuos metus kankiniesi su nepatinkančiu automobiliu.
-
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Nebūtinai. Visai mažas Smart ForTwo valgo panašiai kaip koks Priusas.
Didesnė EV Tesla Y yra ekonomiškesnė už Seres 3.
O jei dar įvertinti kad maži kibirai per kelis metus sulūžta ir nuvertėja, ne tokie jie ekonomiški galutiniam vartotojui pasidaro.
O svarbiausia - visus tuos metus kankiniesi su nepatinkančiu automobiliu.
1. Nėra jų vairavę ir nesupranta kaip smagu yra mieste spausti 50 trečiu bėgiu kokiais 3000 apsukų.
2. Netelpa fiziškai.
3. Asmeniniai kompleksai. Kaip ten sako, kuo didesnė mašina - tuo mažesnis pp?
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
Taip pat, net jeigu ir yra blogas kiemas – ar reikėtų visiems prisipirkti džipų ir dar labiau viską išlaužyti, ar paimti ir susitvarkyti kiemą? Nes man atrodo tokį kraterį išdaužys, kad visoj Lietuvoj neužteks priskaldytų plytelių užpilti. Tuoj kaip Rusnėje reikės pėstiesiems traktoriaus tralo.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąNa nesutikčiau, kad labai jau saugesnis - ana savaitę prie šviesoforo sustojo greta volvo xc90 - tai jo priekiniai žibintai mano nedidelio universalo galinių dureliu lango aukštyje. Jei vanotu į šoną, tikrai ne volvo kentėtų.
Jei Tesla vanotų į šoną irgi pačiam būtų liūdna dėl masės. Nors net jei ir Micra įkaltų į šoną, būtų liūdna, nes šoninius smūgius mašinos gan prastai atlaiko.
Comment
-
Parašė camel Rodyti pranešimąAš čia sarkastiškai atsakiau į sarkastišką žinutę.
Tarkim turim tikslą kiek įmanoma sumažinti taršą ir suvartojamos elektros kiekį? Žinom, kad mažesnis vidaus degimo automobilis yra efektyvesnis ir mažiau išmeta dujų. Žinom, kad lengvesniam automobiliui reikia mažiau baterijų, išeina suvartosime mažiau energijos išgaudami reikalingas medžiagas tom baterijom ir finale jas perdirbdami. Atvirkščiai yra su didesniais automobiliais.
Tai kaip pasiekti kuo mažesnių resursų išnaudojimo ir sumažinti taršą? Laisvoje rinkoje tai padaryti turbūt neįmanoma. Jau reikėtų pradėti imtis įvairių skatinimų pirkti vienokį ar kitokį automobilį ir priimti įvairius draudimus, kas nėra laisva rinka. O jau kokioje diktatūroje, tai padaryti labai lengva.
Mano tikslas nėra kažkam uždrausti kažką daryti, aš tik norėjau, kad bent vienas žmogus pagalvotų ar jam tikrai reikia didelio automobilio. Ir jeigu dar kas nors nesuprato, tai, kad ir kaip norėčiau, manęs niekas neremia. Tai tiesiog mano mintys.
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Nebūtinai. Visai mažas Smart ForTwo valgo panašiai kaip koks Priusas.
Didesnė EV Tesla Y yra ekonomiškesnė už Seres 3.
O jei dar įvertinti kad maži kibirai per kelis metus sulūžta ir nuvertėja, ne tokie jie ekonomiški galutiniam vartotojui pasidaro.
O svarbiausia - visus tuos metus kankiniesi su nepatinkančiu automobiliu.
Bet teoriškai, jeigu lygintume automobilius, kurie naudoja panašias technologijas, man atrodo, kad mažesnis auto turėtų būti ekonomiškesnis. Tarkim imam naujausius Toyota hibridus.
Toyota Yaris Combined ~3.2l/100km (https://www.car.info/en-se/toyota/ya...19958673/specs)
Toyota Prius Combined ~3.7l/100km (https://www.car.info/en-se/toyota/pr...18086652/specs)
Toyota RAV4 Combined ~4.8l/100km (https://www.car.info/en-se/toyota/ra...25547306/specs)
Realūs skaičiai žinoma bus didesni, bet procentaliai didesni nuo šito bazinio skaičiaus. Tendencija vis tiek išliks, kad kuo mažesnis kibiras, tuo mažiau vartos degalų. Lygiai tas pats principas išliks ir su elektromobiliais.
Žiūrint absoliučiais skaičiais gal ir atrodo juokingi skirtumai (man irgi pasirodė, kai išrašiau), bet paimkite tokios šalies kaip Kinija ar Indija masteliu, tai energijos ir resursų sutaupymas valstybei turėtų pasidaryti labai žymus.
Labai norėčiau, kad visi galėtume važinėti su dideliais ir komfortiškais automobiliais, bet su dabartinėmis technologijomis, tai turbūt kažkada pasidarys neįmanoma.
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Mažiausiai resursų yra važinėt kuo ilgiau su ta pačia mašina ir važinėt kuo mažiau kilometrų. Jei maža mašina suvažinėja 4x daugiau kilometrų ir išmetama anksčiau, tai parketnikas lengvai gali būti ekologiškesnis.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė camel Rodyti pranešimąŽiūrint absoliučiais skaičiais gal ir atrodo juokingi skirtumai (man irgi pasirodė, kai išrašiau), bet paimkite tokios šalies kaip Kinija ar Indija masteliu, tai energijos ir resursų sutaupymas valstybei turėtų pasidaryti labai žymus.
Labai norėčiau, kad visi galėtume važinėti su dideliais ir komfortiškais automobiliais, bet su dabartinėmis technologijomis, tai turbūt kažkada pasidarys neįmanoma.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Problema sprendžiama per kuro akcizą. Ar, pavyzdžiui, daniško stiliaus registracijos mokesčius. Kas turi objektyvų ar subjektyvų pretekstą - susimoka. Kiekvieno reikalas rinktis kaip priteršti - ar su didesne mašina, ar atostogaujant tailanduose.
Comment
-
Parašė camel Rodyti pranešimąHmm, turbūt tiesa. Įdomu ar tokia problema yra sprendžiama su elektromobiliais ir kaip ją būtų galima spręsti?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Matau vieną vėžę, kurios gylis koks centimetras-du, ir kažkokį prisnigusį patvorį. Kur čia bėda pravažiuot?
Taip pat, net jeigu ir yra blogas kiemas – ar reikėtų visiems prisipirkti džipų ir dar labiau viską išlaužyti, ar paimti ir susitvarkyti kiemą? Nes man atrodo tokį kraterį išdaužys, kad visoj Lietuvoj neužteks priskaldytų plytelių užpilti. Tuoj kaip Rusnėje reikės pėstiesiems traktoriaus tralo.
- 2 patinka
Comment
Comment