Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Pats kaip tik neseniai Vilniuje nuomavausi būtent benzininį auto ir iš smalsumo tikrinau ekonomiją tarp Palangos ir Šiaulių. 1.8L Avensis variklis (pravažiavęs apie 30K km) užmiestyje valgė 4,7L (brošiūroje reklamuojama 4,9L). Manyčiau tai gana neblogas rodiklis tokio dydžio mašinai su benzino varikliu. Pirkti dyzelio dėl ekonomijos šiais laikais paprasčiausiai neapsimoka. Ypač turint omeny dažnai psichopatišką Lietuvos vairuotojų kultūrą (kuo daugiau gazo ir po to kuo daugiau stabdžio), dėl kurios bet kokia degalų ekonomija renkantis kuro tipą tampa beprasmė. Nebent yra kitų privalumų pirkti dyzelį?
    Nu nezinau kaip tu ten vaziavai bet 4.7 su atmosferiniu benzininiu varikliu padaryt yra visiskai neimanoma nebent nuo kalno leidaisi visa laika.



    http://www.spritmonitor.de/en/detail/715655.html

    PS : Kokiu greiciu vaziavai kad tiek rode.

    Audi A3 2.0TDI 110 kW MY2014:

    Kaunas - Vroclavas 5.1/100. Kompas Vroclave rode 5/100. Kelio atkarpas Varsuva - Lodze vaziavau 160km/h, Lodz - Wroclaw 150km/h. Taigi dyzeli pirkt apsimoka
    Paskutinis taisė Darius555; 2016.10.18, 08:44.

    Comment


      Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
      Nu nezinau kaip tu ten vaziavai bet 4.7 su atmosferiniu benzininiu varikliu padaryt yra visiskai neimanoma nebent nuo kalno leidaisi visa laika.
      Pasikartosiu:

      Parašė John Rodyti pranešimą
      2)leistinu greičiu +10km/h t.y. 90-100km/h (atitinkamai lėčiau, kur yra kitokie greičio ribojimai).
      Čia tarp Palangos ir Šiaulių. Ten daugmaž tolygus kelias.

      Dar pridėsiu, kad visą laiką buvo įjungtas AC, kas turėjo papildomą poveikį sąnaudoms. Šiaip viskas atrodo normos ribose, nes vairuojant ekonomiškai realiai pasiekiamas MPG visada bus šiek tiek geresnis, nei pateikiamas gamintojo skaičius. Su išjungtu AC turbūt būtų galima sumažinti dar kokiu 0.1L.

      Beje, gana juokinga, nes lygiai tą patį apie savo dyzelinį Yaris neseniai sakė mano teta, kuriuo pravažiavęs kelis tūkstančius km padariau mažesnį MPG, nei brošiūrose (3 litrai su kapeikom 100km). Sakė "neįmanoma" ir "kompas turbūt neteisingai rodo", nors su tuo pačiu kompu ji niekada net iš tolo tokios ekonomijos nesiekdavo

      Aišku sunkiausia pripažinti, kad nemoki ekonomiškai vairuoti. Vietoj to kur kas lengviau kaltinti kompą ir šaukti "neįmanoma". Įmanoma. Tiesiog reikia prie vairo elgtis civilizuotai ir suprasti, kada dega degalai, o kada nedega. Arba tiesiog šiaip nebūti nekantriai beždžionėlei ir nemaigyti pedalų be reikalo.
      Paskutinis taisė John; 2016.10.18, 09:58.

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą
        Pasikartosiu:



        Čia tarp Palangos ir Šiaulių. Ten daugmaž tolygus kelias.

        Dar pridėsiu, kad visą laiką buvo įjungtas AC, kas turėjo papildomą poveikį sąnaudoms. Šiaip viskas atrodo normos ribose, nes vairuojant ekonomiškai realiai pasiekiamas MPG visada bus šiek tiek geresnis, nei pateikiamas gamintojo skaičius. Su išjungtu AC turbūt būtų galima sumažinti dar kokiu 0.1L.

        Beje, gana juokinga, nes lygiai tą patį apie savo dyzelinį Yaris neseniai sakė mano teta, kuriuo pravažiavęs kelis tūkstančius km padariau mažesnį MPG, nei brošiūrose (3 litrai su kapeikom 100km). Sakė "neįmanoma" ir "kompas turbūt neteisingai rodo", nors su tuo pačiu kompu ji niekada net iš tolo tokios ekonomijos nesiekdavo

        Aišku sunkiausia pripažinti, kad nemoki ekonomiškai vairuoti. Vietoj to kur kas lengviau kaltinti kompą ir šaukti "neįmanoma". Įmanoma. Tiesiog reikia prie vairo elgtis civilizuotai ir suprasti, kada dega degalai, o kada nedega. Arba tiesiog šiaip nebūti nekantriai beždžionėlei ir nemaigyti pedalų be reikalo.
        Galiu pasiekt su savo deklaruojamas 3.5/100 uzmiesty, Bet turiu viska isjungt ir vaziuot 90km/h bet jokio bagazo ir keleiviu. Ar tu supranti kad niekas taip nevaziuoja. Bandem su A6 3.0TDI Bi-Turbo pasiekt deklaruojamas sanaudas - pavyko ant 90km/h (kompas rode 5.8) ant autopiloto viska isjungus - A/C, radija ir t.t. Taciau realybe yra kitokia negu gamintojas deklaruot megsta

        Comment


          Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
          Galiu pasiekt su savo deklaruojamas 3.5/100 uzmiesty, Bet turiu viska isjungt ir vaziuot 90km/h bet jokio bagazo ir keleiviu. Ar tu supranti kad niekas taip nevaziuoja. Bandem su A6 3.0TDI Bi-Turbo pasiekt deklaruojamas sanaudas - pavyko ant 90km/h (kompas rode 5.8) ant autopiloto viska isjungus - A/C, radija ir t.t. Taciau realybe yra kitokia negu gamintojas deklaruot megsta
          Važiavimo įpročiai ir pakrovimo lygis išties gali skirtis. Bet čia kalbame ne apie tai. Rusijoje ar kokiame Konge 5 sėdimų vietų mašinose vežioja ir po 20 žmonių. Tai nereiškia, kad gamintojas meluoja apie MPG.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            Važiavimo įpročiai ir pakrovimo lygis išties gali skirtis. Bet čia kalbame ne apie tai. Rusijoje ar kokiame Konge 5 sėdimų vietų mašinose vežioja ir po 20 žmonių. Tai nereiškia, kad gamintojas meluoja apie MPG.
            Autojutoj sake deklaruojamos sanaudos yra tokios kokias galima pasiekt - taigi tuo skaiciumi pasikliaut negalima jei ruosiesi planuoti finansines islaidas kurui ir panasiai.

            Comment


              Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
              Autojutoj sake deklaruojamos sanaudos yra tokios kokias galima pasiekt - taigi tuo skaiciumi pasikliaut negalima jei ruosiesi planuoti finansines islaidas kurui ir panasiai.
              Manau savaime suprantama, kad siekiant daryti deklaruojamą MPG kalba eina apie max porą vidutinio svorio keleivių (įskaitant vairuotoją), lygų kelią ir nedidelį krovinį bagažinėje. Čia tiesiog sveiko proto kriterijai, pagal kuriuos reikia dadėti arba atimti. Važiuodamas nepakrauta mašina be keleivių gali pagerinti deklaruojamą MPG, ką rodo pavyzdžiai. Važiuodamas su 4 keleiviais ir pilna bagažine deklaruojamo MPG tikriausiai nepasieksi.

              Visgi didžiausią įtaką turi vairavimo maniera. Dauguma vairuotojų neturi supratimo arba elementariai tingi vairuoti ekonomiškai.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą
                Manau savaime suprantama, kad siekiant daryti deklaruojamą MPG kalba eina apie max porą vidutinio svorio keleivių (įskaitant vairuotoją), lygų kelią ir nedidelį krovinį bagažinėje. Čia tiesiog sveiko proto kriterijai, pagal kuriuos reikia dadėti arba atimti. Važiuodamas nepakrauta mašina be keleivių gali pagerinti deklaruojamą MPG, ką rodo pavyzdžiai. Važiuodamas su 4 keleiviais ir pilna bagažine deklaruojamo MPG tikriausiai nepasieksi.

                Visgi didžiausią įtaką turi vairavimo maniera. Dauguma vairuotojų neturi supratimo arba elementariai tingi vairuoti ekonomiškai.
                Tu supranti pvz, kad seniau deklaruodavo realesnius skaicius. Turejau Opel Astra 1,7 DTI 55kW 2001 metu. Deklaravimas buvo 4.1/4.7/5.8. Galiu pasakyt kad tiek ir valgydavo, budavo imanoma trasoj itilpt ir i <4. Dabar ant A3 2014 metu raso 3.5/4.1/5.0 - prie visu skaiciu po litra drasiai gali pridet. Ant A6 raso irgi nesamones apie kazkokius 5.4 trasoj su 315HP automatine deze ir quattro. Vaziuojant ant 100 su autopilotu ima 6.6.

                Comment


                  Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                  Tu supranti pvz, kad seniau deklaruodavo realesnius skaicius. Turejau Opel Astra 1,7 DTI 55kW 2001 metu. Deklaravimas buvo 4.1/4.7/5.8. Galiu pasakyt kad tiek ir valgydavo, budavo imanoma trasoj itilpt ir i <4. Dabar ant A3 2014 metu raso 3.5/4.1/5.0 - prie visu skaiciu po litra drasiai gali pridet. Ant A6 raso irgi nesamones apie kazkokius 5.4 trasoj su 315HP automatine deze ir quattro. Vaziuojant ant 100 su autopilotu ima 6.6.
                  Mažokas sample daryti tokias stiprias išvadas. Ypač tarp skirtingų markių ir skirtingų variklių. Ir kas yra tavo minima "trasa"? Lenktynių trasa ar kažkoks rusiškas žargonas?
                  Paskutinis taisė John; 2016.10.18, 13:10.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    Mažokas sample daryti tokias stiprias išvadas. Ypač tarp skirtingų markių ir skirtingų variklių. Ir kas yra tavo minima "trasa"? Lenktynių trasa ar kažkoks rusiškas žargonas?
                    Trasa - uzmiestis. A6 3.0TDI BiTurbo valgo 6.5/100 vaziuojant ant 100km/h. Gamintojas deklaruoja 5.4. Naudojamas dyzelis Neste Diesel Pro ir daugiau jokio kito.Mieste deklaruoja 7.8 - bet bet 10/100 niekaip nepavaziuosi.

                    As noriu pasakyt kad siuo metu gamintojai labai stipriai meluoja pateikdami sanaudas kuro. Seniau to nebuvo. Nesvarbu koks gamintojas ar VW grupe ar BMW ar Toyota. BMW 320d 2013 metu - irgi meluoja. Teko bandyt Lexus NX300h - irgi meluoja, Range Rover Evogue - turbut labiausiai meluoja is visu

                    Comment


                      Šiaip nesąmonė yra lyginti gamintojo skaičius su savo "trasa", nes sąnaudų matavimo sąlygos buvo anaip tol nevienodos. Paieškojus internete nesunkiai galima rasti kaip atliekami tokie bandymai. Viskas telpa į štai tokią 1200 sekundžių ir 13KM trukmės greičio schemą, kur pirmi keturi ciklai yra "miestas" ir paskutinis greitas etapas vadinama "trasa":


                      Tiems kas ginčijasi gali pakartoti tai suradus uždara laboratorija kurioje, +25 temperatūra, nėra vėjo, ratai ant takelio, išjungti visa įmanoma nereikalinga elektronika ir nepamirškite atjauninti automobilio iki 3000km ridos

                      Šiaip nuo 2017 metų planuotina pridėti realaus važiavimo sąnaudų parodymus, va tada bus galima kažką gatvės sąlygom skaičiuoti ir ginčytis. Dabar gamintojo pateikti skaičiai naudingi tik lyginant automobilius prieš perkant, nes visi jie atiturėje tokia matavimo procedūrą. O jau vėliau tik nuo automobilio būklės ir kojos sunkumo viskas priklauso.

                      Comment


                        Diskusija ne apie tai, ką gamintojai rašo reklaminėse brošiūrose, o apie tai, ką rodo automobiliuose įmontuoti informaciją teikiantys kampjūteriai.

                        Kalban konkrečiau, Volkswagen AG koncernas turi šiokių tokių problemyčių Jungtinėse Amerikos Valstybėse dėl machinacijų su skaičiais. Nenuostabu, kad ir vairuotojams rodoma gerokai pagražinta informacija.
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                          Diskusija ne apie tai, ką gamintojai rašo reklaminėse brošiūrose, o apie tai, ką rodo automobiliuose įmontuoti informaciją teikiantys kampjūteriai.

                          Kalban konkrečiau, Volkswagen AG koncernas turi šiokių tokių problemyčių Jungtinėse Amerikos Valstybėse dėl machinacijų su skaičiais. Nenuostabu, kad ir vairuotojams rodoma gerokai pagražinta informacija.
                          Nezinau kaip su JAV rinkai skirtais modeliais, bet europietiskiems rodo itin tiksliai. Paklaida buna max 0,3l i viena arba kita puse

                          Comment


                            Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                            Diskusija ne apie tai, ką gamintojai rašo reklaminėse brošiūrose, o apie tai, ką rodo automobiliuose įmontuoti informaciją teikiantys kampjūteriai.
                            Pradžioje kalbeta gal ir ne apie tai, bet vėliau kalba pradėjos suktis apie "trasas" ir gamintojo duomenis.

                            Kalbant apie kuro sąnaudų matavimą tai esu susidūręs su tokio įrenginio programinę įranga. Konkrečiai kalbu apie MPGuino projektą, kuris skirtas senesniems automobiliams norint turėti sąnaudų rodmenis. Ten sąnaudos gaunamos turint purkštukų pralaidumo koeficientą su kuro sistemos slėgiu ir purkštukų atsidarymo trukmę. Žinant šiuos du rodmenis, purkštukų skaičių ir RPM rodiklius galime nesunkiai apskaičiuoti kiek kuro buvo suvalgyta tam tikrame mažame laiko tarpe. Kuo dažniau, ty mažesniais laiko tarpais, skaičiuojame sąnaudas ir jas pliusuojame, tuo tikslesni bus duomenys. Geriausias variantas būtų stebėti visus purkštukų atsidarymo laikus ir kiekvieną jų pavertus į kuro kiekį pridėti prie sąnaudų, bet abejoju ar taip kas daro, nes tam reikia daugiau procesoriaus resursų. Beja, turiu viena mintį, kad tikslumą gali įtakoti purkštukų dėvėjimasis (laidumo sumažėjimas). Jiems dėvintis kompiuteris ilgiau pila kurą kad galėtu palaikyti stabilų variklio darbą, o tuo tarpu per juos subėga mažiau kuro nei turėtu. Tai paaiškintu kodėl kompiuteris rodo didesnes sąnaudas. Atvirkščias variantas būtų jei slėgis kuro sistemoje nebūtų stebimas realiu laiku ir jį reguliuojanti įranga yra sugedusi ar nusidėvėjusi - skirtinas slėgis įtakoja skirtinga kuro kiekiu patekimą į degimo kamerą per ta patį laiką, tad sąnaudos irgi būtų negeros. Galva sukant galima dar galybe priežasčių (pvz skirtingos sudėties kuras?) rasti, bet niekaip nesuprantu koks automobilio gamintojo tikslas manipuliuoti skaičiais, kuriuos matome ekrane?
                            Paskutinis taisė mindogas; 2016.10.19, 14:49.

                            Comment


                              Šiomis dienomis Tesla pranešė, kad nuo šiol visi jos gaminami automobiliai bus aprūpinti pilnu komplektu įrangos, reikalingos visiškai autonominiam vairavimui. Ta proga išleistas ir parodomasis video. Atkreipkit dėmesį, kad vairuotojas neatlieka visiškai jokių veiksmų, tik sėdi pasirengęs perimti vairą (jeigu to prireiktų). Automobilis visiškai pats nuvažiuoja nuo namų iki darbo (per miestą ir greitkelį), išleidžia savininką, nuvažiuoja ir pasistato pats.

                              [VIMEO]188105076[/VIMEO]

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                Atkreipkit dėmesį, kad vairuotojas neatlieka visiškai jokių veiksmų, tik sėdi pasirengęs perimti vairą (jeigu to prireiktų).
                                Reikės visada įsitempus sekti eismą rankomis liečiant vairą? Tokia sakyčiau dalinė autonomija. Bijo paleisti vairą, nes kelyje gali pasitaikyti ir avaringų situacijų, žmonės ne visada važinėja pagal taisykles.

                                Comment


                                  Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                  Reikės visada įsitempus sekti eismą rankomis liečiant vairą? Tokia sakyčiau dalinė autonomija. Bijo paleisti vairą, nes kelyje gali pasitaikyti ir avaringų situacijų, žmonės ne visada važinėja pagal taisykles.
                                  a) taip reikalauja teisės aktai (nėra numatyta galimybė automobiliui važiuoti pačiam).
                                  b) Tesla kol kas savo vairuotojams neleidžia vairuoti nestebint eismo, dėl a) punkto.

                                  Kaip matom pats autopilotas yra parengtas. Kaip anksčiau Musk'as sakė, kad jiems reikia ~2 metų, kol autopilotas galės 100% pakeisti žmones. Čia buvo prieš ~pusę metų. Belieka laukti tą leidžiančių teisės aktų.

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Šiomis dienomis Tesla pranešė, kad nuo šiol visi jos gaminami automobiliai bus aprūpinti pilnu komplektu įrangos, reikalingos visiškai autonominiam vairavimui. Ta proga išleistas ir parodomasis video. Atkreipkit dėmesį, kad vairuotojas neatlieka visiškai jokių veiksmų, tik sėdi pasirengęs perimti vairą (jeigu to prireiktų). Automobilis visiškai pats nuvažiuoja nuo namų iki darbo (per miestą ir greitkelį), išleidžia savininką, nuvažiuoja ir pasistato pats.

                                    [VIMEO]188105076[/VIMEO]
                                    O tokie Al1 tauškia, kaip savavaldžiai toli, kokia tai fantastika, kaip elektromobiliai niekam tikę..
                                    Transportui aušta visai kitos dienos rytas ir laikas tą įsisąmoninti.

                                    Comment


                                      Nelabai aušta. Kai su vienu pakrovimu nuvažiuos kokius 900km ir pasikraus bent per pusvalandį, tada išauš.

                                      Comment


                                        Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                        Nelabai aušta. Kai su vienu pakrovimu nuvažiuos kokius 900km ir pasikraus bent per pusvalandį, tada išauš.
                                        Nu kam realiai to reikia? 900km? Kiek su baku mišriu ciklu gali nuvažiuoti?
                                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                        Comment


                                          realiai zmonem reikia 900 km labai retai.
                                          "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                          - George W. Bush President of the USA

                                          Comment

                                          Working...
                                          X