Na bet Fiat sukure Fiat Multipla, kuri nuo pat pagaminimo iki dabar stebina savo 'grožiu'.
Tarp tų baisiųjų įsipaišo kiekvienos markės kažkoks tai modelis, kaip Toyota Yaris Verso, Audi A2 ir kt.
Taip butent pritariu. Paziurekim kaip dabar lexus'ai atrodo pries vokiecius kurie gaminti tarkim pries 15 metu. Aisku dizainas skonio reikalas apie ji ginicytis tiesiog visiskai kvaila. Tarkim GSII (1998-2004) ir Audi A6 C5. Lexas atrodo baisiai nors pries 10 metu atrode labai graziai. Gerai vienas zmogus sake, kad japonai grazus buna tik 5 metai nuo debiuto. Nors tarkim Infiniti FX man ir siandiena aki traukia. Arba tarkim GSIII kuris tikrai grazus buvo 2005 metais kaip debiutavo ir as pats asmeniskai jo labai norejau,bet siandien E60 ar A6 C6 tikrai geriau atrodo. Vieninteliai Lexai kurie kazka pasieke dizaino srityje mano nuomone yra IS II ir RX II.
Kad sakyciau priesingai, audi atrodo baisiai ir nuvalkiotai, o Lexas stilingai ir atlaiko savo klase, kai tuo tarpu tokiu metu audi be bulviu maiso jau nebesiziuri
Audi pagrindine problema ir yra, kad jau 15metu apart lempu nieko nesugeba ispest naujo. Dizaino skyriuj dirba 2 zmones ir sie simtameciai. Ne be reikalo Audi taip staigiai nuverteja
Kad sakyciau priesingai, audi atrodo baisiai ir nuvalkiotai, o Lexas stilingai ir atlaiko savo klase, kai tuo tarpu tokiu metu audi be bulviu maiso jau nebesiziuri
Audi pagrindine problema ir yra, kad jau 15metu apart lempu nieko nesugeba ispest naujo. Dizaino skyriuj dirba 2 zmones ir sie simtameciai. Ne be reikalo Audi taip staigiai nuverteja
Sveikas
Tu gal ilysk i www.mobile.de ir pasiziurek kas ir kaip nuverteja. Lexus padeveto dabar absoliuciai neimanoma parduot, kas seniau , taip sutinku, jie buvo brangesni 2004-2010 metais uz Audi, kaip juos masiskai veze i Rusija ir Kazachstanus visokius. As pats anais laikais ju turedavau pardavimui po viena, kad "dasidurt" prie algos. O dabar visi,kas seniau pirko koki GSII nauja ar pan perseda i vokiskus auto. Nieks ju nebenori. Paklausk jei pazysti autotojoj kaip sekasi juos pardavinet siom dienom.
Cia visiskai nusinekejai. Audi aplamai maziausiai nuverteja is premium segmento ir ne vien ant Lietuvos
Asmenine vendeta pries Lexus? gal tave kas is autotojos isspyre, kad taip viska bandai supilt?
Nu ir ka, lendu i mobile ir va tavo nekenciamo Lexus/Toyota rezultatai:
2015 A6 - 33.7k
2015 GS - 43k
---
2014 A6 - 27k
2014 GS - 39k
--
2013 A6 - 18k
2013 GS - 28k
--
2010 A6 - 9.5k
2010 GS - 18.4k
--
2005 A6 - 2.8k
2005 GS - 7.7k
Gal tu toliau papasakok pasakas kokiem kazacham ar dar kazkam, kas neturi interneto
Nelabai sąžininga imti žemiausią kainą ir lyginti, Audi komplektacijos pasirinkimas gerokai didesnis, todėl gali imti su minimum įrangos, halogenais, silpniausiu varikliu ir pan., todėl tiek naujas, tiek naudotas automobilis bus pigesnis.
Nu jau tikrai nesikapstysiu tiek giliai, kad dar audi datempinet, juo labiau, kad esmes taip stipriai nepakeis Imiau pigiausia is abieju. Uz Lexuso kaina iseina laaabai jau pilna Audine arba daug geresniu metu
O siaip tame ir yra esme, kad Audi buna visiskai plikos, o ja sukomplektavus iki normalaus MB/BMW/Lexus/Jaguar lygio, jos patampa net brangesnes uz siuos, bet nuverteja ypatingai stipriai
Parodyk man dyzeli be dyzeliui konstrukciskai iprasto inertiskumo - duosiu kepure prisikt
Šiap gali tekt duot ir prišikt. Niekam nėra paslaptis, kad varikliai iš gamyklos išeina šiek tiek prigesinti galioje, turbinos irgi. Su tam tikrom primityviom youtubo ar rusų forumo žiniom galima tą inertiškumą laisvai pašalint.
Asmenine vendeta pries Lexus? gal tave kas is autotojos isspyre, kad taip viska bandai supilt?
Nu ir ka, lendu i mobile ir va tavo nekenciamo Lexus/Toyota rezultatai:
2015 A6 - 33.7k
2015 GS - 43k
---
2014 A6 - 27k
2014 GS - 39k
--
2013 A6 - 18k
2013 GS - 28k
--
2010 A6 - 9.5k
2010 GS - 18.4k
--
2005 A6 - 2.8k
2005 GS - 7.7k
Gal tu toliau papasakok pasakas kokiem kazacham ar dar kazkam, kas neturi interneto
2013 metu A6 3,0TDI su tikrai ne pilnu farsu ir 60k rida vokietijoje kainuoja 48-60k EUR. Lexus'as GS300h tiek beveik kainuoja naujas. Zinok as kazkaip kuo toliau tuo labiau esu suzavetas tavo ismintim. Pagal tai kaip tu padarei si palyginima.
Na, nesi mano studentas, kad pateikineciau issamia analize su formulem ir tuo labiau, kad paneiginet tavo teiginius be irodymu Gal tu pirma nustok burt beleka ir susitaikyt su ta mintim, kad Audi kainuoja kaip premium klases markiu topas, o nuverteja ne ka leciau nei Alfa Romeo Pilnas mobile.de ir autopliusas irodymu, jei nori kazka bandyt irodyt - eik rink ir deliokis. Pasiimsiu popkornu ir paziuresiu, kaip bandai su vejo malunais pakovot
Šiap gali tekt duot ir prišikt. Niekam nėra paslaptis, kad varikliai iš gamyklos išeina šiek tiek prigesinti galioje, turbinos irgi. Su tam tikrom primityviom youtubo ar rusų forumo žiniom galima tą inertiškumą laisvai pašalint.
Siulai varikli perkonstruot? Dyzelio inertiskumas yra del to, kad kuras uzdegamas slegio pagalba, kas reikalauja daugiau laiko ("slugish" benzas butu kazkas panasaus i atkinsono ciklo variklius), bet konstrukciskai neperdarant - neimanoma
Siulai varikli perkonstruot? Dyzelio inertiskumas yra del to, kad kuras uzdegamas slegio pagalba, kas reikalauja daugiau laiko ("slugish" benzas butu kazkas panasaus i atkinsono ciklo variklius), bet konstrukciskai neperdarant - neimanoma
Nesiūlau, o ir kaip veikia dyzelinis variklis - žinau. Galima paankstinti turbinos įsijungimo laiką vos su vienu atsuktuvu (jeigu galima prie reguliatoriaus normaliai prieit). Čia irgi pagal tamstos logiką, turėtų ir įsijungus turbinai dyzeliai būt inertiški, tačiau kažkodėl sukimo monentai pas juos didesni už benzinus. Kai dyzelis baigs traukt, benzinas dar tik pradės ir jau smirdančius dūmus uostys.
Na, nesi mano studentas, kad pateikineciau issamia analize su formulem ir tuo labiau, kad paneiginet tavo teiginius be irodymu Gal tu pirma nustok burt beleka ir susitaikyt su ta mintim, kad Audi kainuoja kaip premium klases markiu topas, o nuverteja ne ka leciau nei Alfa Romeo Pilnas mobile.de ir autopliusas irodymu, jei nori kazka bandyt irodyt - eik rink ir deliokis. Pasiimsiu popkornu ir paziuresiu, kaip bandai su vejo malunais pakovot
Siulai varikli perkonstruot? Dyzelio inertiskumas yra del to, kad kuras uzdegamas slegio pagalba, kas reikalauja daugiau laiko ("slugish" benzas butu kazkas panasaus i atkinsono ciklo variklius), bet konstrukciskai neperdarant - neimanoma
Nu kadangi protu as tikrai tiek kiek tu nepasizymiu, taciau pabandysiu panaudot tavo metoda ir surasiu Vokietijoje brangiausia 2013 metu GS ir A6
Siulai varikli perkonstruot? Dyzelio inertiskumas yra del to, kad kuras uzdegamas slegio pagalba, kas reikalauja daugiau laiko ("slugish" benzas butu kazkas panasaus i atkinsono ciklo variklius), bet konstrukciskai neperdarant - neimanoma
O tu niekada negalvojai, kodėl to paties automobilio modelio ir vienodo darbinio tūrio varikliai turi skirtingus galingumus?
Nu kadangi protu as tikrai tiek kiek tu nepasizymiu, taciau pabandysiu panaudot tavo metoda ir surasiu Vokietijoje brangiausia 2013 metu GS ir A6
Lexus GS450h - 48 900EUR
Audi A6 - 75 000EUR
Nu ka dabar gudruti papasakosi?
Tai tu apsispresk, ka bandai irodyt, kad audi nuverteja maziau uz Lexus ar kad gali but brangesne? Taip audi yra brangesne uz MB/BMW/Jaguar/Lexus jei sukomplektuoji taip pat. Taip, audi nuverteja greiciau ir labiau nei MB/BMW/Jaguar/Lexs As pateikiau maziausias kainas tam, kad nuvertejima parodyt, jog, kaip tu teigi seno Lexuso niekam nereikia, o bet taciau net 10m Lexusas du kart ir daugiau brangesnis uz bulviavezi
O tu niekada negalvojai, kodėl to paties automobilio modelio ir vienodo darbinio tūrio varikliai turi skirtingus galingumus?
Skiriasi turbinos (arba slegis), ECU, mapai, ismetimo sistemos, galiausiai to pacio darbinio turio varikliai gali but gerokai skirtingi (pvz FIAT/AR Fire serija). Daug dalyku, kas gali skirtis ir priklauso nuo gamintojo, kaip jis nori juos sluoksniuot Bet nelabai supratau kodel klausi?
Skiriasi turbinos (arba slegis), ECU, mapai, ismetimo sistemos, galiausiai to pacio darbinio turio varikliai gali but gerokai skirtingi (pvz FIAT/AR Fire serija). Daug dalyku, kas gali skirtis ir priklauso nuo gamintojo, kaip jis nori juos sluoksniuot Bet nelabai supratau kodel klausi?
Perčipuojant mašinos kompą (nekeičiant nei turbinos, nei duslintuvo), galima padaryti ne vieną papildomą kilowatą.
Comment