Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Daugumai savininkų bus px, nes dyzeliai perkami ne dėl tariamos ekologijos, o dėl malonaus jausmo degalineje.
    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
      Čia greičiausiai politiniai žaidimai, kažin, ar realiai VW/Audi ekonomiški dyzeliukai daugiau teršia už kitų gamintojų dyzelius, jau nekalbant apie visokius monstriškus truck'us su 8 litrų varikliais. Bet kokiu atveju ilgai nesispjaudys, jiems tokia bauda tas pats, kas mums 100 Eur už greičio viršijimą.

      Atvaizdas
      Sito "defekto" aptikt nebuvo imanoma niekaip, be VW darbuotoju isikisimo.Nes kaip suprantu pati "beda" yra ECU softe, t.y specialiai parasytas blogas algoritmas del DPF valymo ar kazkas panasaus. Greiciausias variantas,kad is pacio VW darbuotoju kazkas paskunde, kad taip yra padaryta.

      As nesuprantu kas cia aplamai nuostabaus, paziurekite kaip kuro sanaudas meluoja siais laikais. BMW 530d F10 vidurkis turi buti 5.9/100, bet kazkaip 8 maziau niekaip neiseina
      Paskutinis taisė Darius555; 2015.09.22, 14:30.

      Comment


        Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
        Sito "defekto" aptikt nebuvo imanoma niekaip, be VW darbuotoju isikisimo.Nes kaip suprantu pati "beda" yra ECU softe, t.y specialiai parasytas blogas algoritmas del DPF valymo ar kazkas panasaus. Greiciausias variantas,kad is pacio VW darbuotoju kazkas paskunde, kad taip yra padaryta.

        As nesuprantu kas cia aplamai nuostabaus, paziurekite kaip kuro sanaudas meluoja siais laikais. BMW 530d F10 vidurkis turi buti 5.9/100, bet kazkaip 8 maziau niekaip neiseina
        Kuro sąnaudos yra matuojamos idealios sąlygomis, važiuojant lygiu keliu, švelniai stabdant ir greitėjant, eco padangomis, pavėjui, aišku su naujais visais filtrais, taupiu kuru ir be jokio papildomo svorio ne tik bagažinėje, bet ir pačio automobilio komplektacijoje.
        Flickr

        Comment


          Testavimo algoritma pakeite ir pagavo. Nes testuodavo programiskai ir dabar padare realiai

          Problema ne ECU, o tai, kad JAV filtravimo sistema visiskai kitokia

          O dar didesne problema kad apart 18mlrd usd, kurie atitinka VW metini pelna, dar reikes sprest su atsaukimais. Kas reiskia, jog sudeti tinkamas filtravimo sistemas jiems bus kastai per 100usd masinai Bye bye traktoriukai

          Comment


            Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
            Bye bye traktoriukai
            Sekantis automobilis, kurį aš nupirksiu, vėl bus dyzelis. Taip kad jokių bai-bai.

            Comment


              Parašė Tomas Rodyti pranešimą
              Daugumai savininkų bus px, nes dyzeliai perkami ne dėl tariamos ekologijos, o dėl malonaus jausmo degalineje.
              Problema, kad viršijantiems normas gali būti neleista taip ir važinėti, o VW gali būti liepta automobilius atšaukti. Patiems savininkams aišku, kad px. Nepx tik JAV valdžiai.
              Post in English - fight censorship!

              Comment


                Parašė index Rodyti pranešimą
                Problema, kad viršijantiems normas gali būti neleista taip ir važinėti, o VW gali būti liepta automobilius atšaukti. Patiems savininkams aišku, kad px. Nepx tik JAV valdžiai.
                VW "atšaukimas" irgi dzin, sudėjus naujus filtrus arba programinę įrangą atnaujins servisuose ir viskas.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                  VW "atšaukimas" irgi dzin, sudėjus naujus filtrus arba programinę įrangą atnaujins servisuose ir viskas.
                  Greičiausiai turės geresnius filtrus sudėti, tik dėl to sumažės galingumas ir padidės kuro sąnaudos. Kad klientai dėl to nesupyktų ir jau dabar reikalaujantys atpirkimo apsiramintų greičiausiai turės kiekvienam dar damokėti po kelis tūkstančius $.
                  Post in English - fight censorship!

                  Comment


                    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                    Testavimo algoritma pakeite ir pagavo. Nes testuodavo programiskai ir dabar padare realiai

                    Problema ne ECU, o tai, kad JAV filtravimo sistema visiskai kitokia

                    O dar didesne problema kad apart 18mlrd usd, kurie atitinka VW metini pelna, dar reikes sprest su atsaukimais. Kas reiskia, jog sudeti tinkamas filtravimo sistemas jiems bus kastai per 100usd masinai Bye bye traktoriukai
                    Kaip tu isivaizduoji realu ir programiska testavima. Vel eilini karta kazko nedaskaitei. Ar norejai pasakyt vietoj zodzio <algoritmas> -> <metodika>?
                    Paskutinis taisė Darius555; 2015.09.22, 15:08.

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                      VW "atšaukimas" irgi dzin, sudėjus naujus filtrus arba programinę įrangą atnaujins servisuose ir viskas.
                      Del atsaukimo tikrai mazai pergyvent reikia, Toyota ne tiek tu atsaukimu JAV turejo ir kazkaip toliau sau gyvena

                      Comment


                        Parašė index Rodyti pranešimą
                        Greičiausiai turės geresnius filtrus sudėti, tik dėl to sumažės galingumas ir padidės kuro sąnaudos. Kad klientai dėl to nesupyktų ir jau dabar reikalaujantys atpirkimo apsiramintų greičiausiai turės kiekvienam dar damokėti po kelis tūkstančius $.
                        Pakaks soft'a atnaujint

                        Comment


                          Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                          Kaip tu isivaizduoji realu ir programiska testavima. Vel eilini karta kazko nedaskaitei. Ar norejai pasakyt vietoj zodzio <algoritmas> -> <metodika>?
                          Vyksta paprastai, kaip kad raso - pajungia per OBD, paziuri paga MASINOS daviklius ir viskas. O dabar patikrino dar ir i duda ikise

                          Pakaks soft'a atnaujint
                          Nepakaks, aiskiai raso, kad fiziskai filtravimo sistemos skirtingos

                          Comment


                            VW būtinai reikėjo prakišti savo dyzelius į JAV rinką? Nesuprantu, kam jiems to reikėjo? Pritrūko galingų benzininių variklių gamybos pajėgumų??

                            Comment


                              Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                              Vyksta paprastai, kaip kad raso - pajungia per OBD, paziuri paga MASINOS daviklius ir viskas. O dabar patikrino dar ir i duda ikise



                              Nepakaks, aiskiai raso, kad fiziskai filtravimo sistemos skirtingos
                              Tai taip ir rasyk kad ne algoritma keite, o metodika - pamatavo faktini duju sudety su pasaliniu prietaisu. O buvo ECU prichalturintas, kuris siunte I OBD pakoreguotus duomenis.

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                VW būtinai reikėjo prakišti savo dyzelius į JAV rinką? Nesuprantu, kam jiems to reikėjo? Pritrūko galingų benzininių variklių gamybos pajėgumų??
                                Nori ispopulianint ten dyzelines masinas. Planui pavykus japonai ir JAV gamintojai praktiskai neturetu ka pastatyt kaip konkurentus. Bet ten nera normalios infrastrukturos dyzeliui - ne visose kolonelese jo yra, jis brangesnis uz benzina ir priedo VW brangiai kainuoja JAV.

                                JAV buvo siaip gaminami Mercedes W116 ir W126 dyzelines versijos 70s ir 80s desimtmeciais I JAV rinka. Kas keisciausia siu MB europoj su dyzeliniais varikliais nebuvo galima isigyt

                                Comment


                                  Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                  Na va, VW susimovė su "ekologiškais" dyzeliais Amerikoje - pripažino, kad jų dyzelinių auto tarša iš tiesų viršija leistiną 10-40 kartų
                                  Sunku įsivaizduoti kaip galima viršyti 10-40 kartų. 2 kartus viršyti jau yra kažkas nerealaus, o kaip viršyti 10 ar 40 kartų?
                                  Įsivaziduok, kad nauja mašina teršia lygiai tiek pat kiek 10 ar 40 kitų naujų mašinų kartu sudėjus. Neįtikėtina.
                                  Gal 10-40 procentų, o ne kartų?

                                  Comment


                                    Čia kalbama konkrečiai apie NOx taršą, kuri sukelia smogą ir rūgštų lietų. JAV šios taršos reikalavimai yra labai griežti, todėl dyzeliai ir nėra tokie populiarūs. Kadangi leistina norma yra labai maža, ją viršyti dešimtimis kartų nėra neįmanoma. Nors Europoje, kaip supratau, legalios net tos 40x viršytos normos.

                                    Comment


                                      Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                      Testavimo algoritma pakeite ir pagavo. Nes testuodavo programiskai ir dabar padare realiai

                                      Problema ne ECU, o tai, kad JAV filtravimo sistema visiskai kitokia

                                      O dar didesne problema kad apart 18mlrd usd, kurie atitinka VW metini pelna, dar reikes sprest su atsaukimais. Kas reiskia, jog sudeti tinkamas filtravimo sistemas jiems bus kastai per 100usd masinai Bye bye traktoriukai
                                      Man patinka jūsų požiūris į ekologiją. Džiaugiatės, kad JAV dyzelius skalpuoja dėl kažkokių biurokratinių reikalavimų filtrams ir VW turės perprogramuot softą ir sumokėti baudą, tuo tarpu čia Lietuvoje po pačio nosim važinėja n kartų taršesni seni VW dyzeliai su išpjautais filtrais arba dar senesni, kur tų filtrų niekada net nebuvo, bet šitas faktas visiškai nejaudina. Toks iš jūsų ir ekologas, svarbu tik pastumti ant dyzelių.
                                      Paskutinis taisė Lettered; 2015.09.23, 15:05.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        http://www.15min.lt/verslas/naujiena...iba-667-529913

                                        Jau ir BMW prisidirbo. Laukiam MB

                                        Comment


                                          Kaip suprantu visuose naujuose dyzeliukuose gausim AdBlue ir bus baigta

                                          Comment

                                          Working...
                                          X