Parašė Tomas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Tie 2000 pasiekia maksimumą, ties 2500 jau uždūsta, o greitis dar tik 50km/h ...
Taip jau sutapo, kad prieš dabartinį turbodyzelį važinėjau su turbobenzu, variklių galia buvo ta pati, sukimo momentas dyzelio kiek didesnis. Bet važiuojant dyzeliu gali apimti jausmas, kad važiuoji su sunkia priekaba ar užtrauktu rankiniuPaskutinis taisė Tomas; 2015.09.15, 08:04.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąTie 2000 pasiekia maksimumą, ties 2500 jau uždūsta, o greitis dar tik 50km/h ...
Taip jau sutapo, kad prieš dabartinį turbodyzelį važinėjau su turbobenzu, variklių galia buvo ta pati, sukimo momentas dyzelio kiek didesnis. Bet važiuojant dyzeliu gali apimti jausmas, kad važiuoji su sunkia priekaba ar užtrauktu rankiniu
https://www.youtube.com/watch?v=_4yGHTHPOfs
Kaip matom deze dirba 3000 - 4200rpm diapozone. Jei snekam apie ford focus 1,8TDCI 2001 metu - tuomet taip virs 3000rpm traukos neraPaskutinis taisė Darius555; 2015.09.15, 08:24.
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąTie 2000 pasiekia maksimumą, ties 2500 jau uždūsta, o greitis dar tik 50km/h ...
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPermeti į ketvirtą ir viskas bus OK.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąTą ir sakau, važiuoji kaip su fūra
Comment
-
Idomi čia diskusija verda Štai jumis dvikova dyzelio vs benzo - VW Passat 1.9tdi vs BMW E39 M-power
https://youtu.be/IrlnFrF_dbY
Ir galiu pasakyt tik viena - šiuolaikiniai dyzeliai prie tu pačių litražų tikrai benzinus lenkia visom charakteristikom. Kitas reikalas, jog visos šiuolaikinės mašinos turi žymiai mažesni resursą nei anksčiau gamintos. Dyzeliai perkami didesniam kilometražui įveikti nei benzinai - dėl to naudoti būna labiau sudrožti. Štai jums ir priežastis galios kritime, dūmingume ir t.t.
Iš gamyklos vienareikšmiškai - dyzelis laimi prieš benziną (turbo ar ne - nesvarbu). Su naudotais jau aiškinau kodėl tokia situacija išeina. O naujas dyzelis ne tiek jau daug ir teršia lyginant su benzu.
Užtai ekologijos aspektu žiūrint, hibridai ir elektromobiliai abiem duoda į kaulus
Ir manau toliau ner prasmės ginčytis - jei perki ekonomišką automobilį, tai traukos nereik ir norėt. Jei nori lakstyti - tiek benzas, tiek dyzelis daug valgys.
Labai paprastas palyginimas:
1,8dyzelis vs 1,8benzas - dyzelis laimės ekonomija, bet prie tokio litražo galingumas bus panašus, gal net kaikuriais atvejais benzas nežymiai bus gyvesnis.
4,0 dyzelis vs 4,0 benzas - vienareikšmiškai pagal galia laimės dyzelis (nesveikas sukimo momentas, ko neturi benzas ir galia žymiai tolygiau paskirstyta visame sūkių diapazone), bet abu bus nesveikai neekonomiški.
Taškas
Comment
-
Visgi yra dalykų, kurių japonai nesugebės padaryti niekada: https://www.youtube.com/watch?v=ilCy...youtu.be&t=20s
Comment
-
Parašė ZuluDrag Rodyti pranešimą4,0 dyzelis vs 4,0 benzas - vienareikšmiškai pagal galia laimės dyzelis (nesveikas sukimo momentas, ko neturi benzas ir galia žymiai tolygiau paskirstyta visame sūkių diapazone)It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąTokius taškinius teiginius derėtų kažkuo pagrįsti
http://www.bmw.lt/lt_rb/en/newvehicl...echnical_data/Paskutinis taisė Lettered; 2015.09.16, 07:29.
Comment
-
http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=2838
Parodyk man dyzelyje galią žymiai tolygiau paskirstyta visame sūkių diapazoneIt's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąhttp://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=2838
Parodyk man dyzelyje galią žymiai tolygiau paskirstyta visame sūkių diapazone
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąhttp://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=2838
Parodyk man dyzelyje galią žymiai tolygiau paskirstyta visame sūkių diapazone
https://www.youtube.com/watch?v=_4yGHTHPOfs
Kaip matom pavara meta prie 4500rpm ir nedusta prie 2500rpm
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąGalite palyginti 535i ir 535d techninius duomenis, abu varikliai tokio pat litražo, abu su 2 turbinomis, bet dyzelis ne tik 40% ekonomiškesnis, bet iki 100 km/h įsibėgi 0,5 sek. greičiau. Paėmus mažesnio darbinio tūrio 520i ir 520d, degalų sąnaudų skirtumas gerokai mažesnis, o benzinas įsibėgi jau minimaliai greičiau.
http://www.bmw.lt/lt_rb/en/newvehicl...echnical_data/
Taciau yra kita iseitis. Galima rinktis atmosferinius benzinius variklius kuriuos vis dar deda Lexus (EU rinkai nesiulo tokiu modeliu del oro tarsos). Jie turi maziau kaprizu nei modernus vokiski, taciau jie dar labiau megsta kura ir yra vangoki pries vokiecius - nesuteikia tokio malonumo kaip tarkim Audi ar BMW apginkluoti turbinomisPaskutinis taisė Darius555; 2015.09.16, 08:30.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąMan vienintelis dyzelio trukumas - vibracija lyginant su analogisku benzinu ir tai kad ilgai susyla iki darbines temperaturos, o tai reiskia negali duok didesniu sukiu tuo metu.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Zinoma, gi nelauks ukininkai ir nekaitins traktoriu pries isvaziuojant i laukus! Gi spes bulbes suput ar rugiai nudziut jei dar reikes laukt, kol traktorius isils
O cia pas visua benzinus babinos musa kardana? Net keista, kaip tokie technologiski vokieciai dar montuoja babinas i benzus, matyt cia susimoke, kad visi persestu ant dyzeliuko, nes dyzeliukai gi valo ora vaziuodami )
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąO kodėl negali su neužšilusiu dyzeliniu varikliu sukelt apsukų? Dar nesusidūriau su problemom kažkokiom, užsikuri, palauki kokį 10 sekundžių, jei pirmą kartą kuri tą dieną ir važiuoji gazas-dugnas. Žiemą juk juo labiau nelauksi pusės valandos, kad galėtum didesnius sūkius duot. Kol šaltas dar geriau traukia .
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąZinoma, gi nelauks ukininkai ir nekaitins traktoriu pries isvaziuojant i laukus! Gi spes bulbes suput ar rugiai nudziut jei dar reikes laukt, kol traktorius isils
O cia pas visua benzinus babinos musa kardana? Net keista, kaip tokie technologiski vokieciai dar montuoja babinas i benzus, matyt cia susimoke, kad visi persestu ant dyzeliuko, nes dyzeliukai gi valo ora vaziuodami )
Tu turbut taip nemegsti dyzeliu nes gauni malku nuo ju daznai.
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąZinoma, gi nelauks ukininkai ir nekaitins traktoriu pries isvaziuojant i laukus! Gi spes bulbes suput ar rugiai nudziut jei dar reikes laukt, kol traktorius isils
O cia pas visua benzinus babinos musa kardana? Net keista, kaip tokie technologiski vokieciai dar montuoja babinas i benzus, matyt cia susimoke, kad visi persestu ant dyzeliuko, nes dyzeliukai gi valo ora vaziuodami )
CO2 emisijos mišriu režimu, g/km.
535i: 196–186
535d: 148–138Paskutinis taisė Lettered; 2015.09.16, 12:21.
Comment
-
Jei jau tokia diskusija išniro, tai gal kas nors paaiškinti, kodėl iš padrožtų benzininių išmetimo sistemos eina beveik nematomas, bet neįmanomai bjaurus (neabejoju, kad ir nuodingas) dūmas. Važiuoti iš paskos tokio automobilio praktiškai neįmanoma, net įjungus recirkuliaciją.
Tuo tarpu gerokai stipriau dūmijančius dyzelius dar galima iškęsti.
Kame čia benzino "ekologiškumo" paslaptis?
P.S. autoservise buvo apakę, kad gal daugiau nei pusmetį važinėju su neveikiančiu radiatoriaus ventiliatoriumi (variklis Duratorq 1.8 downgrad'intas 74kW)Paskutinis taisė Sula; 2015.09.16, 13:01.
Comment
Comment