Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
    Hibridas turi CVT, tai jam visiskai dzin kokios apsukos, duoda visada maksimalia trauka
    Reikes prie progos pasidomet autotojoj prorolono istorija, neteko dar tokio bairio girdet

    Kad ir be mokestiniu lengvatu pasaka. Jokios vibracijos, absoliuti tyla, kuro sanaudos nedideles ir svarbiausiai - jokio dyzelio. Pas mane ziema buna visada apie 6-6.2ltr, o vasarom telpu i 4.8ltr ir tyliai ramiai vaziuoju
    Nu cia kiekvieno nuomone, as klausau vienokia muzika, tu kitokia ir pan...

    Taip jei megsti tyliai ir ramiai - tai puiku, bet jei tau to neuztenka tuomet tikrai hibrido neuzteks

    Pasidomek del paralono, dar apie uzsikertancius suportus paklausk ten dar idomesnis bajeris,

    Comment


      O su suportais kas buvo? Siaip man juos su stabdziu kaladeliu keitimu visada restauruodavo, nes jau vaiksciodavo prastai, bet nemanau, kad tai didele anomalija

      Comment


        Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
        Hibridas turi CVT, tai jam visiskai dzin kokios apsukos, duoda visada maksimalia trauka
        Reikes prie progos pasidomet autotojoj prorolono istorija, neteko dar tokio bairio girdet

        Kad ir be mokestiniu lengvatu pasaka. Jokios vibracijos, absoliuti tyla, kuro sanaudos nedideles ir svarbiausiai - jokio dyzelio. Pas mane ziema buna visada apie 6-6.2ltr, o vasarom telpu i 4.8ltr ir tyliai ramiai vaziuoju
        Geriausias variantas dyzelinis hibridas, kaip pvz. Volvo V60, bet jo ir kaina kosminė. Lexus/Toyota bėda, kad nevysto dyzelių, tačiau net ir brangiausi benzininiai hibridiniai modeliai su senovinėm nikelio baterijom, bet vėl viskas atsiremia į kainą, su ličio būtų nekonkurencingi prieš Audi/BMW dyzelius.
        Paskutinis taisė Lettered; 2015.04.05, 14:49.
        Flickr

        Comment


          Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
          O su suportais kas buvo? Siaip man juos su stabdziu kaladeliu keitimu visada restauruodavo, nes jau vaiksciodavo prastai, bet nemanau, kad tai didele anomalija
          Uzsikirtinedavo cylindriukas nuo kelio dulkiu del ydingos konstrukcijos (purvai ir tt.) ir pradedavo kaist diskas - finale iseidavo kaladeles ir patys stabdziu diskai. Tai pastebeti nesunku, jei nuplauni masina pavaziuoji ratlankiai priekiniai momentaliai juodi pasidaro nuo kaladeliu liekanu. Iki 2008 metu si problema gamintojo buvo sprendziama 2 kartus montuojant vis patobulintus suportus. Nuo GS III kartos facelifto (2008) problemu su stabdziais kaip ir nebuvo ir kazkiek ju performance'as pagerejo, nes 2005-2008 tikrai buvo tragiskas reikalas.

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            Geriausias variantas dyzelinis hibridas, kaip pvz. Volvo V60, bet jo ir kaina kosminė. Lexus/Toyota bėda, kad nevysto dyzelių, bet net ir brangiausi benzininiai hibridiniai modeliai su senovinėm nikelio baterijom, bet vėl viskas atsiremia į kainą, su ličio būtų nekonkurencingi prieš Audi/BMW dyzelius.
            O kas blogai su licio - momentinis amperazas mazas kaip suprantu, kuris itakoja elektrinio variklio galia? Ar del kainos/

            Del dyzeliu bande vystyt, bet gavosi ne kas, finale buvo sugalvoje det dyzelius is BMW. BMW palaike tokia galimybe tik neleido det i Lexus branda.

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
              Geriausias variantas dyzelinis hibridas, kaip pvz. Volvo V60, bet jo ir kaina kosminė. Lexus/Toyota bėda, kad nevysto dyzelių, tačiau net ir brangiausi benzininiai hibridiniai modeliai su senovinėm nikelio baterijom, bet vėl viskas atsiremia į kainą, su ličio būtų nekonkurencingi prieš Audi/BMW dyzelius.
              Tokiu atveju praranda hibridas prasme, nes hibridas visu pirma del ekologijos, o dyzelis su savi visom kenksmingom dalelem - atsveria visa hibridine puse

              Nera tos baterijos senos, jos atlieka butent ta darba kuri turi atlikt, gi visi plugin lexai/toyotos yra su licio jonu. o tai, kad su "senovine" baterija nuriedi +-3km, tai manau, kad visai neblogai Litis reikalingas tik plug-in'am

              Comment


                Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                Tokiu atveju praranda hibridas prasme, nes hibridas visu pirma del ekologijos, o dyzelis su savi visom kenksmingom dalelem - atsveria visa hibridine puse

                Nera tos baterijos senos, jos atlieka butent ta darba kuri turi atlikt, gi visi plugin lexai/toyotos yra su licio jonu. o tai, kad su "senovine" baterija nuriedi +-3km, tai manau, kad visai neblogai Litis reikalingas tik plug-in'am
                Nu bet tarkim 2,0tdi naujasis variklis yra ekologiskenis uz Lexus IS250 benzina, TDI A,A+ emisijos klase, naujojo IS250, F - klase, del to ir vakaru europoje ISa gali rinktis tik IS300h , IS250 buvo pasirodes ir po metu buvo nustota jais naujais prekiaut, nes neatitinka normu. Tas pats su GS250,GS350,RX350

                Taigi matau kad ikisus i ji modernu dyzeli jis tikrai ekologiskesnis butu.

                Aisq dabar paleido NX200t, gal sulauksime vietoj IS250 - IS200t, nors NX200t emisijos klase yra D, o tai rimtas signalas kad po poros metu jis neatitiks normos. Audi S3 irgi yra D emisijos klase, bet palyginus su lexus'u ten yra 50kW galingesnis tos pacios kubaturos variklis

                As nezinau kaip jus, kreipiuosi i visus, bet as asmeniskai matau japonu auto pramones vis didesni atsilikima nuo vokieciu analogu,

                NX200t - 175kw
                S3 2.0TFSI - 221kW
                Paskutinis taisė Darius555; 2015.04.05, 15:18.

                Comment


                  Čia rimtai plentinį visureigį galima lygint su hothatchu?

                  Comment


                    Na jei jau diskusija Vokietis VS Japonas, tai galiu pasakyti tik tiek kad iš mano aplinkos kiek turėjo naujų vokiškų mašinų tai turbūt dabar pirmas pasatas metus laiko be problemų atvažinėjo. O šeip pradedant nauju 5 golfu ( po keliolikos tūkstančių km teko kondicionierių keisti), tauranu (išvažiavus slidinėti su apynauje +- 2 m mašina užlinko turbina), o paskutinis "bajeris" tai 2011 metų CC pasato automatinė greičių dėžė "išdykayuja", (toks vaizdas bėgio kažkurio jau neberanda) neskaitant kitų "smulkių" remontų. Kauno auto jutos serviso kompetencija iš viso žemiau nežinau kokių garažinių lygio. Užsidegus kuro siurblio (benzininė versija) lemputei CC pasate, jie pasakė kad nežino kame reikalas ir kad ten viskas ok ir nereik kreipt dėmesio..
                    Tuo tarpu su Nisanu Qaskajum sese pravažinėjo tris metus ir apart eksploatacinių keitimų nieko daugiau nebuvo. Na po 120000 km tik salenbloką pakeitė. Tad vokiečiai man patikimumo nekelia, nes paminėjau tik pagrindines buvusias bėdas, o smulkių bėdelių buvo tikrai daugiau, ko nepasakysi apie pvz naują Nisaną.

                    Comment


                      Europinis Nissan = Renault

                      Comment


                        Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                        Europinis Nissan = Renault
                        Na nežinau tikrai kam Nisanas lygus, bet tik žinau kad su juo per tris metus mažiausiai bėdų buvo

                        Comment


                          Parašė GediminasJa Rodyti pranešimą
                          Na nežinau tikrai kam Nisanas lygus, bet tik žinau kad su juo per tris metus mažiausiai bėdų buvo
                          tai ne lygus, bet yra. Tai yra Renault tik su Nissan pavadinimu. Juk Renault nupirko nissan. Ten deda savo variklius ir kitas komplektuojancias dalis. Tik dizainas Nissan.
                          When a man lies, he murders some part of the world

                          Comment


                            Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                            Kad dyzelis visada turi savo specifine smarve, o isilus visada yra smulki vibracija. Dar nesu sedejes jokioj masinoj, kur nebutu vibracijos, naujoj ar senoj ekonomiskumas komforto saskaita
                            Komfortas normalus (jis dažniausiai priklauso nuo komplektacijos), o ir smarvės jokios nėra. Kas ten gali smirdėti?
                            Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                            NX200t - 175kw
                            S3 2.0TFSI - 221kW
                            Kam tiek kilovatų? Turėjau 62kW, pardavus ją, nusiprkau 50kW. Užtenka ir mieste, ir užmiesty.

                            Comment


                              Aleksio, smirda kolonelej ir stovint vasara nuleistais langais. Nezinau ar komplektacija turi tam itakos, 320 su normalia vaziuokle knisa juodai su savo vibracijom stovint, lexas lygiai taip pat

                              Bet taip, lygint RAV4 (NX200t) su S3 tai ir vel tas pats, kad lygint STI su S3 Jei jau lygini NX, tai lygink su Q5. O jei lygini STI, tai nebent su Evo

                              Comment


                                Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                Aleksio, smirda kolonelej ir stovint vasara nuleistais langais. Nezinau ar komplektacija turi tam itakos, 320 su normalia vaziuokle knisa juodai su savo vibracijom stovint, lexas lygiai taip pat
                                Reiškia, reikia remontuoti pakabą, kad nevibruotų. Ir dar kartą kartoju - dyzelinis kuras nesmirda.

                                Comment


                                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                  Kam tiek kilovatų? Turėjau 62kW, pardavus ją, nusiprkau 50kW. Užtenka ir mieste, ir užmiesty.
                                  Čia jau kaip kam. Važinėju su 77 kw dyzeliu, tai man trūksta jame galios.
                                  Ir kas svarbiausia, tai jokios ekonomijos aš tokiame variklyje nerandu. Šią nešaltą žiemą vos tilpdavau į 9l/100km sąnaudas važinėjant pagrinde mieste. Kai tuo tarpu galingesniu automobiliu važinėti dujomis pinigine išraiška gaunasi pigiau ir maloniau.

                                  Comment


                                    Kuo pakaba susijusi su stovincia masina? Ner ka remontuot naujose masinose...

                                    Comment


                                      Jau pas mane padrožtas dyzelis, bet ant laisvų tokia vibracija, kad net dėmesio net neatkreipiu. Kuras dyzelinis, jo, nesmirda, bet dūmai iš po visų FAPų, DPFų, tai tikrai nemalonūs.

                                      Comment


                                        Aštuoni metai važinėju dyzeliu, nei kart nepajutau jokio kvapo, nei dyzelino, nei išmetamųjų dujų, nei važiuojant nei stovint.

                                        Prieš pusantro puslapio uždaviau klausimą apie Fiat 500, atsakymo jokio. Leksusistų ir bamsistų forumas.

                                        Comment


                                          Eisinas, mano seneliai turi 500 su 1.2 ir debiliska pusiau automatine deze. Apart dezes ir kartais durniuojancio stop starto (keite dezes kompa, o poto temp davikli, kuris lyg tepalo temp matuoja). Masina pravaziavus 20k, tai apie patikimuma nieko nepasakosiu daugiau, bet siaip drasiai atlaiko neprieziura (pirma karta pakeite tepalus ties 20k ), lakstyma per duobes (zvyrkeliai ir vakaru lietuvos priemiestiniai keliai) nestabdant. Vienintele problema yra beveik nereguliuojamos sedynes (aukstis), nes as atsisedes telpu tik nustumes stoglangio uzuolaidele, antraip galva remiu i ja, bet as nesu perdaug vidutinio ugio tai... Bet smagi masinele miestui, bet vaziuojant autostrada galvos i atlosa nelabai padesi, nes trumpa baze gan stipriai pameto pirmyn atgal nors pati masina nera kieta, kaip honda

                                          Comment

                                          Working...
                                          X