Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie "Lidl"

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Turiu nemažai nusipirkęs LiDL įrankių. Kokybę gana patenkintas. suktukai 1/2 (400nm) kol kas per daugiau kaip metus neužsilenkė. žmogus kartu naudojasi beveik kas dieną. Ekcentrinis šlifuoklis - pora spintų ir prieškambario sienas nušveitė - manau kainą atidirbo. Gal tik vibracija didesnė rankoms nei makita. Turiu ir pjūklą (ne brushless), už kainą kokybė - tikrai pakankamą. dar yra ir siaurapjūklis ir 6mm suktukas ( sunkokas, bet galingas, iki 180 NM rašo). (visi akumuliatoriniai - 20V standarto). Kolkas su gedimais - brokais nesusidūriau.
    Šiaip labai suerzino brushless serija įrankių, tiksliau kainodarą, kai palygini su Vokietijoje esančiomis kainomis. suktukas DE 59 (dabar 69) - LT - 99 Eur., pjūklas nuotraukoje keliais postais aukščiau 109 - 139 jei neklystu. Bet jei neturėčiau senesnio diskinio akumuliatorinio pjūklo - manau kad pirkčiau, nors ir piktas.

    Comment


      LIDL ziuri i konkurentus savo regione. Buitiniu BRUSHLESS irankiu LT mazai konkurentu turi, todel ir kainas sokdina. Vokietijoj tikriausiai yra daugiau su kuo konkuruot. Buna zmones mano, kad PARKSIDE tai DEPO geltonu irankiu lygmuo ar koks seniu KINGPOW, taciau uztenka i rankas paimti, kas suprast ar paklausyt kaip dirba kampinukas ir bus aisku, kas yra rimtesnis reikalas, o kas ne.

      Comment


        Iš ne maisto kiek esu pirkęs Lidl, tai daugmaž viskas laikė gerai ir niekas nesulūžo/nesugedo/nesuplyšo anksčiau laiko. Esu pirkęs rūbų (džinsų, laisvalaikio batų, šortų), power bank'ą, kuris tarnauja jau apie metus ir yra atlaikęs nuskendimą Vilnelėje baidarių žygio metu. Žodžiu kokybė yra gana consistent ir dabar jau net pradedu dairytis, kokio daikto specifiškai, jei prireikia. Artimiuasias planuojamas pirkinys - elektrinis virdulys. Tai planuoju Lidl šitą irgi atiduoti.

        Kas man patinka, tai civilizuotas aptarnavimas ir ypač prekių grąžinimas. Jis vyksta paprastai - nepatinka prekė - tiesiog atgauni pinigus be jokių klausimų iškart, čia ir su nuliu hassle. Apie nekokybiškas prekes turbūt neverta net kalbėti. Komunikacija irgi veikia puikiai (teko ne kartą bendrauti per FB įvairiais klausimais).

        Daugelis kitų, ypač lietuviškų, parduotuvių (Ermitažas, Senukai, Maxima) vis dar tebesilaiko geriausių postsovietinių customer service praktikų: sugedo prekė - rašyk "prašymą" (wtf?) grąžinti pinigus. Prekės grąžinimo skyriuje pardavėja priverčia jaustis labai kaltu ir padariusiu labai didelį prasižengimą atnešdamas grąžinti sulūžusį ventiliatorių. Iš anksto lyg pati sau lyg man sako "elektros prekių grąžinti negalima" (galima galima, viską galima).

        Tiesiog Lidl siūlo civilizuotą ir Vakaruose įprastą aptarnavimą. Tokį Lietuvoje iš prekybos įmonių dar siūlo Ikea ir McD. Gal ir dar kas nors, bet tai nėra labai paplitusi praktika. Už tai perku ten dažnai, daug ir su mielu noru atiduodu jiems savo sunkiai uždirbtus pinigus. Nes jiems tų pinigų reikia ir jie žino, kaip juos pasiimti.
        Paskutinis taisė John; 2019.04.10, 23:16.
        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

        Comment


          Dar toks aptarnavimas buvo Marks&Spencer, dar beveik toks Peek&Cloppenburg

          Comment


            Gal kas jau turi tokias stakles nusipirkęs? Įdomu, kaip kokybė? Kaina tai labai vilioja.
            Daugiafunkcės skersinio ir pleištinio pjovimo staklės MPKZ 2000 A1
            https://www.lidl.lt/lt/Pasiulymai-35...rticleId=35515

            Comment


              Su lazeriu, dantuku skaicius nenumazintas (48), rinkoj 100eur brangiau kainuoja ir kaip visada, dar zmogiska garantija. Turi draugas pas save garaze, viskas gerai.

              Comment


                Pasiskundžiau, kad nėra prekyboje kvietinio alaus, tai iš pradžių glušė agentė atrašė apie aromatizuotą, nors aš tokio žodžio neminėjau. Tada teko linką iš jų puslapio nusiusti. Atrašė, kad:
                dėkojame už Jūsų paklausimą dėl kvietinio alaus, deja, šiuo metu, šios prekės savo asortimente nebeturime. Jūsų prekės pageidavimą persiuntėme atsakingiems asmenims. Jūsų pageidaujamo produkto pakartotinis įtraukimas į Lidl asortimentą bus svarstomas ir reikia tikėtis, kad jis vėl atsiras mūsų parduotuvėse
                Taip suprask, kad nelabai planavo atvežti iš viso. Tai kokio velnio laiko info savo webe, jei puikiai žino, kad nėra prekyboje visai?

                Comment

                Unconfigured Ad Widget

                Collapse
                Working...
                X