Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie "Lidl"

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Šiaip geriausiai customer servisą iš retailerių Lietuvoje daro Ikea. Visi tipiški retailo customer facing procesai jau daromi pagal geriausias Vakarų praktikas, kas yra labai labai nice. Visi kiti turėtų žiūrėti ir mokytis iš švedų. Aišku jie ne supermarketai, bet klientų aptarnavimo principai tie patys. O kad Lidl irgi žingsniu priekyje prieš kitus supermarketus, tai irgi labai gerai.

    Neseniai kažko ieškojau Akropolio Maximoje. Paklausus darbuotojos, kur rasti kažką, teko išgirsti sena gerą "čia ne mano skyrius". Aš galvojau, kad šitas jau išnykęs prieš kokius 10 metų. Nope. Ne Maximose.
    Nežinau, ar Ikea daro geriausią, pvz. sulūžus kėdei ir nepasibaigus garantijai davė tik 30% nuolaidą naujai tokiai taip, o pvz. Mace kelis kartus pamiršus įdėti padažų draive ir apie tai parašius žinutę į jų fb, paskambino kitą dieną, atsiprašė ir davė komplektą kaip kompensaciją.
    Flickr

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
      o pvz. Mace kelis kartus pamiršus įdėti padažų draive ir apie tai parašius žinutę į jų fb, paskambino kitą dieną, atsiprašė ir davė komplektą kaip kompensaciją.
      Tiesa, McD irgi neblogai daro servisą. Nors yra tekę susidurti su gana nekokiais atvejais (n kartų supainioti užsakymai ir panašiai). Bendrai McD serviso lygis Lietuvoje yra prastesnis, nei UK ar kai kur kitur, kur teko dažnai susidurti. Su Ikea tikrai negalima lyginti. Aišku tai truputį kita sritis, food cateringas. O su maisto įstaigų serviso lygiu situacija Vilniuje tebėra labai prasta, tai galima sakyti, kad McD toje srityje kaip ir pirmauja, nes yra geresni už beveikl visus.
      Paskutinis taisė John; 2017.12.11, 01:49.
      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Tiesa, McD irgi neblogai daro servisą. Nors yra tekę susidurti su gana nekokiais atvejais (n kartų supainioti užsakymai ir panašiai). Bendrai McD serviso lygis Lietuvoje yra prastesnis, nei UK ar kai kur kitur, kur teko dažnai susidurti. Su Ikea tikrai negalima lyginti. Aišku tai truputį kita sritis, food cateringas. O su maisto įstaigų serviso lygiu situacija Vilniuje tebėra labai prasta, tai galima sakyti, kad McD toje srityje kaip ir pirmauja, nes yra geresni už beveikl visus.
        Bet reiktų pripažinti, kad Ikea daryti tą servisą su viena krautuve, specializuota prekyba ir normalia klientūra, trupytį lengviau nei Maximai ar tam pačiam Macui.
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Bet reiktų pripažinti, kad Ikea daryti tą servisą su viena krautuve, specializuota prekyba ir normalia klientūra, trupytį lengviau nei Maximai ar tam pačiam Macui.
          Pasakyk tai Senukams ir Ermitažui, kurių servisas panašus, kaip prie Brežnevo
          Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

          Comment


            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
            Kažkas naujo. Šiandien perkant Lidle įmušė didesnę kainą, nei kabėjo etiketė lentynoje (nuolaidinė). Tai iškvietus pamainos vadovę ta liepė kasininkui įmušti kažkokios neaiškios rūšies čekį ir man grąžinti tuos centus.
            Reikškia egzistuoja variantas, kai gali kompensuoti savo kliurkas.
            Šiaip Lidlas kliurkas savo atitaiso, kiek teko patirti, bet ir jų daug kažkaip neteko pastebėt.
            Maximoje kaip jau minėta - čia spaudos klaida ir nieko nežinau

            Comment


              Parašė fluctus Rodyti pranešimą
              Šiaip Lidlas kliurkas savo atitaiso, kiek teko patirti, bet ir jų daug kažkaip neteko pastebėt.
              Maximoje kaip jau minėta - čia spaudos klaida ir nieko nežinau
              Iki irgi atitaiso.
              Lidl pirmą kartą girdžiu, kad atitaiso. Reikės išmėginti.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Šiaip geriausiai customer servisą iš retailerių Lietuvoje daro Ikea. Visi tipiški retailo customer facing procesai jau daromi pagal geriausias Vakarų praktikas, kas yra labai labai nice. Visi kiti turėtų žiūrėti ir mokytis iš švedų. Aišku jie ne supermarketai, bet klientų aptarnavimo principai tie patys. O kad Lidl irgi žingsniu priekyje prieš kitus supermarketus, tai irgi labai gerai.

                Neseniai kažko ieškojau Akropolio Maximoje. Paklausus darbuotojos, kur rasti kažką, teko išgirsti sena gerą "čia ne mano skyrius". Aš galvojau, kad šitas jau išnykęs prieš kokius 10 metų. Nope. Ne Maximose.
                O kuo taip pasižymėjo IKEA klientų aptarnavimas? kuo jie ten geriausi?

                Comment


                  Parašė fluctus Rodyti pranešimą
                  Šiaip Lidlas kliurkas savo atitaiso, kiek teko patirti, bet ir jų daug kažkaip neteko pastebėt.
                  Maximoje kaip jau minėta - čia spaudos klaida ir nieko nežinau
                  Juokauji? Visur be išlygų atitaiso (seniau maxmose net 5Lt čekius dalindavo). Neįsivaizduojamas dalykas, kad neatitaisytų.
                  Kur sakai spaudos klaida tai gal ten atvejis kur senos etiketės užsilikusios ar panašai.

                  Comment


                    Parašė Gator Rodyti pranešimą

                    Juokauji? Visur be išlygų atitaiso (seniau maxmose net 5Lt čekius dalindavo). Neįsivaizduojamas dalykas, kad neatitaisytų.
                    Kur sakai spaudos klaida tai gal ten atvejis kur senos etiketės užsilikusios ar panašai.
                    Lidl jokių kompensacijų neduoda. Dažniausiai net neatsiprašo. Johnai, užsieny ir taip?

                    Comment


                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                      Lidl jokių kompensacijų neduoda. Dažniausiai net neatsiprašo.
                      Tai visur neduoda dabar, o atsiprašymas priklauso nuo darbuotojo nuotaikos
                      Tiesiog kažkas stipriai nugrybavo, kad ale neištaiso klaidos kažkur, na toks dalykas neįsivaizduojamas net Aišku neskaitant jei etiketė dar sena ar panašiai, čia jau kitas dalykas būtų.

                      Comment


                        Parašė Gator Rodyti pranešimą

                        Tai visur neduoda dabar, o atsiprašymas priklauso nuo darbuotojo nuotaikos
                        Tiesiog kažkas stipriai nugrybavo, kad ale neištaiso klaidos kažkur, na toks dalykas neįsivaizduojamas net Aišku neskaitant jei etiketė dar sena ar panašiai, čia jau kitas dalykas būtų.
                        Kosmose gyveni, ar niekad Maximoj nebuvęs? Tai,jog tau asmeniškai nepasitaikė kainos neatitikimas kaininke ir čekyje, o kasininkė į pastebėjimą pasakė - "aš nekalta, kad vadybininkai tokią kainą į kompiuterį įvedė. Nieko negaliu padaryt", o atėjusi vadybininkė siūlo priimti atgal prekę, o ne grąžinti pirkėjui skirtumą + 2 € kuponą,
                        dar nereiškia jog tokia situacja nevyksta. Ypač mažesniuose miesteliuose.

                        Comment


                          Beje, ką galvojat apie Lidlo taromatinę akciją su aukojimais?

                          Comment


                            Parašė fluctus Rodyti pranešimą
                            Beje, ką galvojat apie Lidlo taromatinę akciją su aukojimais?
                            Gal galima plačiau?

                            Comment


                              Parašė digital
                              O tai tamsta nebeini į Lidl?
                              Einu, bet neužmačiau

                              Comment


                                Parašė fluctus Rodyti pranešimą
                                Kosmose gyveni, ar niekad Maximoj nebuvęs? Tai,jog tau asmeniškai nepasitaikė kainos neatitikimas kaininke ir čekyje, o kasininkė į pastebėjimą pasakė - "aš nekalta, kad vadybininkai tokią kainą į kompiuterį įvedė. Nieko negaliu padaryt", o atėjusi vadybininkė siūlo priimti atgal prekę, o ne grąžinti pirkėjui skirtumą + 2 € kuponą,
                                dar nereiškia jog tokia situacja nevyksta. Ypač mažesniuose miesteliuose.
                                Žmogau, čia ir yra klaida, apie kurią kalbėjau. Tai yra natūrali klaida, už tą mažesnę kainą ir neprivalėjo parduoti.
                                Įsivaizduok pats prekauji kažkuo ir per klaidą ne tą kainą užrašai. Tai ar atiduodi už tą klaidingai mažą kainą, ar visgi pasakai, kad čia kainos klaida? Retorinis klausimas

                                Comment


                                  man ydomu kuriame mieste pirmiau prasides statybos ar pirmiau atidarys, elektrenai šilute gargždai ar visaginas

                                  Comment


                                    dsanto ir kiti ekspertai, kaip galima įsigyti silvercrest blenderį, tą kur su apverstu indu. Čia kaip akcijų prekė, kuri kas kelis mėnesius paduodama prekybon?

                                    Comment


                                      Klausiau Lidl plėtros temoje apie tai, bet gal labiau tinka čia:

                                      Laba diena,
                                      dėkojame už Jūsų laišką.
                                      Atsakydami į Jūsų klausimą dėl savitarnos kasų įrengimo, informuojame, kad artimiausiu metu įrengti tokių kasų neplanuojama.
                                      Jūsų klausimas bei pageidavimas perduotas atsakingų asmenų žiniai, kad tokia galimybė būtų apsvarstyta artimiausioje ateityje.
                                      Dėkojame, kad domitės LiDL parduotuvėmis.
                                      Gražios dienos.

                                      Pagarbiai,
                                      Živilė Petrauskė
                                      UAB "Lidl Lietuva" Klientų aptarnavimas
                                      Viršuliškių skg. 34-1, LT-05132 Vilnius

                                      Comment


                                        Sveiki vakare,

                                        gal žinote koks gamintojas slypi po "Parkside" ženklu? Tik šiaip smalsu, paperku kelintą jau įrankį, o jie zarazos birbia kantriai, tiesa lidl'as Suvalkų (dėl kurso laimiu apie 4 - 5e/vnt), nes Marijampolėje be šansų kažką rasti
                                        Pagal įrankių dizainą tai spėčiau, kad kažkas iš senesnių Bosch modelių tampa Parksid'u..A gal ir ne..

                                        Ačiū

                                        Comment


                                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                          dsanto ir kiti ekspertai, kaip galima įsigyti silvercrest blenderį, tą kur su apverstu indu. Čia kaip akcijų prekė, kuri kas kelis mėnesius paduodama prekybon?
                                          Reikia sekti leidinius ir laukti, kol tokia prekė atsiras. Arba užsisakyti per lidl.de, jei tokia prekė parduodama.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X