Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie "Lidl"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Saulės mergiukas Rodyti pranešimą
    "Akcija" apskritai reiškia "veiksmą". Na, tai šiuo atveju ir yra galimo pardavimo veiksmas neatidiems "pigienų" besivaikytojams arba "tamsiai liaudžiai". O LIDL'o "kaltė", kad per daug stelažų ir vitrinų su "Akcija!" juostomis ar lipdukais ten pasistatė, kurias sunku arba neverta nuiminėti. Štai logiškai ir viskas.
    Tuo viskas ir pasakyta - apmulkinti išsiblaškiusius.

    Ir jei šaldytuvai apklijuoti galėjo likti pasibaigus akcijai, tai kai kurie dsanto pateikti pavyzdžiai kur konkrečios prekės reguliari kaina yra apipavidalintaraudonai su žodžiu akcija yra visai kas kita nei užsilikęs apklijuotas šaldytuvas.

    Comment


      Parašė Gator Rodyti pranešimą
      Tuo viskas ir pasakyta - apmulkinti išsiblaškiusius.

      Ir jei šaldytuvai apklijuoti galėjo likti pasibaigus akcijai, tai kai kurie dsanto pateikti pavyzdžiai kur konkrečios prekės reguliari kaina yra apipavidalintaraudonai su žodžiu akcija yra visai kas kita nei užsilikęs apklijuotas šaldytuvas.
      Taip, pieno atveju taip ir buvo (klaida arba klaidinimas). Tuo pačiu dėl atidarymo nuolaidų dydžių norėjau parašyt, kad jau verčiau būt maistui didesnes nuolaidas padarę nei alkoholiui (buvo po 25% tiek pienui, tiek degtinei). Jei, tarkim, būtų 35 pienui ir 15 - degtinei, sveikinčiau kaip socialiai atsakingos įmonės veiksmą, nors tai turbūt ir būtų kažkiek pamažinę bendrą apyvartą.

      Comment


        Perku lidl maistą, nes jis man skanus, aš nežiūriu kilmės šalies ir jo sudėties, skanu = perku.


        Dėl akcijų kur nesuprantate akcija ar ne, lidl parduotuvėse yra aparatas kur nusineši preke įmuši barkoda ir tau parodo tos prekės kaina.
        2 dalykas, jei reguleri kaina raudonam fone kalta ne lidl valdžia o lidl darbuotojai( pimpačkiukai arba pardavėjos), reik susirasti salės darbuota ir pasakyti šia klaida, jos kaip mat pakeičia, jūs net neįsivaizduojat, jie spauzdina kainą, ant dviejų skirtingu lapu ir papraščiausia kartais sumaišai lapą o kainu atmintai juk neišmoks( vieni spauzdina kiti kabina ir gaunasi toks balaganas)

        Jei ne akcijines kainos, šaltytuve ant kurio parašyta akcija bet kainos fonas baltas, reiškiais akcijos nėra o šaldytuvo tuščio nelaikysi, šiuo atveju galima akcijini šaldytuva panaudoti ne kaip prekes atpiginimą o ypatingu arba einamu prekių užpildimo vieta.

        Žodis "Akcija" ne būtinai gali reikšti prekės atpiginimą ir ji kaina ne raudonam fone jokios akcijos nėra, jei radot raudonam fone reguleria kaina kaltinkit darbuotoja , geriausia jei norit kažka laimėt eik rašyti papeikima tam darbuotojui, nors žmogiškai pasakytum darbuotojui jis ir sutvarkytu
        Reik juos suprasti kaip parduotuvei pilna žmonių ir darbuotoju ~30 vienoje pardei tai ir gaunasi šioks toks balaganas.

        Jei galvojat, kad lidl valdžia nieko nedaro klystate, jei ta darbuotoja kuri ne tame lape atspauzdino kainą gauna velnių bei minusa, ir kai surenka 3 minusas mažina alga, darbuotoja gauna streso ir gali vėl susivelti, o jei jūs būtumet žmones o ne verksniai pasakytumet darbuotojui ir jis sutvarkytu ir negautu - ir būtu atidesne ir laiminga

        Comment


          Parašė Edvard Rodyti pranešimą
          Sutinku. O kaip būti su moraline žala?
          jei del tokiu dalyku patiri moraline zala reiktu susirupinti, ne pinigine kompensacija, o savo sveikata nor labiau kyla itarimas, kad nesupranti kas tai yra moraline zala ir kaip ji kompensuojama.

          Comment


            Parašė Atpildas Rodyti pranešimą
            Dėl akcijų kur nesuprantate akcija ar ne, lidl parduotuvėse yra aparatas kur nusineši preke įmuši barkoda ir tau parodo tos prekės kaina.
            2 dalykas, jei reguleri kaina raudonam fone kalta ne lidl valdžia o lidl darbuotojai( pimpačkiukai arba pardavėjos), reik susirasti salės darbuota ir pasakyti šia klaida, jos kaip mat pakeičia, jūs net neįsivaizduojat, jie spauzdina kainą, ant dviejų skirtingu lapu ir papraščiausia kartais sumaišai lapą o kainu atmintai juk neišmoks( vieni spauzdina kiti kabina ir gaunasi toks balaganas)
            Tai kiek tas balaganas tęsis? Prie ko tas skeneris - tikrai kaina atitinka nurodytą etiketėje. Čia kalba apie tai, kad prekė stovi Akcija pažymėtame stende ar šaldytuve.

            Parašė Atpildas Rodyti pranešimą
            Jei ne akcijines kainos, šaltytuve ant kurio parašyta akcija bet kainos fonas baltas, reiškiais akcijos nėra o šaldytuvo tuščio nelaikysi, šiuo atveju galima akcijini šaldytuva panaudoti ne kaip prekes atpiginimą o ypatingu arba einamu prekių užpildimo vieta.

            Žodis "Akcija" ne būtinai gali reikšti prekės atpiginimą ir jei kaina ne raudonam fone jokios akcijos nėra, jei radot raudonam fone reguleria kaina kaltinkit darbuotoja , geriausia jei norit kažka laimėt eik rašyti papeikima tam darbuotojui, nors žmogiškai pasakytum darbuotojui jis ir sutvarkytu
            Reik juos suprasti kaip parduotuvei pilna žmonių ir darbuotoju ~30 vienoje pardei tai ir gaunasi šioks toks balaganas.
            Balta, raudona, iš kur man žinot, ką kas reiškia? Maximoj geltona reiškė akciją, po to pakeitė, kad geltona jau reiškia reguliarią kainą. Gal kai kurie žmonės daltonikai ir išvis neskiria spalvų.


            Parašė Atpildas Rodyti pranešimą
            Jei galvojat, kad lidl valdžia nieko nedaro klystate, jei ta darbuotoja kuri ne tame lape atspauzdino kainą gauna velnių bei minusa, ir kai surenka 3 minusas mažina alga, darbuotoja gauna streso ir gali vėl susivelti, o jei jūs būtumet žmones o ne verksniai pasakytumet darbuotojui ir jis sutvarkytu ir negautu - ir būtu atidesne ir laiminga
            Jau matau, kaip pasakai darbuotojui, kuris vėpla, ir jis bėga taisyt kainos. Teisingiausia informuoti centrinę valdžią, nes apie tokias klaidas ji informuoti gali visas parduotuvės.

            Šiaip Lidle nieko naujo. Eilės kaip per atidarymą. O dėl kainų, tai šiandien užfiksavau vėl porą perliukų. Buvo ir daugiau, bet jau tingėjau viską fiksuoti. Reikės nusiųsti tai komunikacijos skyriaus vadovei tiesiogiai.



            Comment


              Papildymas. Šias foto įkėliau ir į Lidl Facebook tinklapį. Viena mano pažįstama jau parašė, kad nusipirko šio "akcijinio" kumpio

              Comment


                Gal galima didesnę pažįstamos nuotrauką?
                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                Comment


                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                  Comment


                    „Lidl“ mėnuo Lietuvoje: ką pajuto „Maxima“ ir kiti tinklai

                    Vokietijos žemų kainų tinklo „Lidl“ spaudimą didieji tinklai labiausiai pajuto mažesniuose miestuose. Prekybininkai teigia, kad apyvartos smuktelėjo, tačiau mažiau nei buvo tikėtasi, o bendras praradimas neviršija 5%.

                    Ilona Lepp, „Nielsen“ generalinė direktorė Baltijos šalims, vertindama birželio pardavimų statistiką, pastebi nežymų pardavimų kritimą pagrindiniuose prekybos tinkluose. „Rinkos senbuvių pardavimai 23-ią metų savaitę, iškart po „Lidl“ atidarymo, smuk ...


                    Šį straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai.
                    Paskutinis taisė dsanto; 2016.07.05, 22:37.

                    Comment


                      Šiek tiek apie Lidl

                      Tiesa, tenka pripažinti, kad mūsų ekonominė situacija lemia ir vartotojų pasirinkimą – dabar žmonės pasiryžę ilgas valandas stovėti didžiulėse eilėse norint patekti į prekybos centrą, ir man kyla retorinis klausimas, kas jiems svarbiau – kuo pigiau įsigyti prekes, ar gauti ir kokybišką aptarnavimą“, – sako R. Veršinskienė.
                      http://www.delfi.lt/projektai/nuo-kr....d?id=71729070

                      Comment


                        Prajuokino su tom ilgom valandom ir "kokybišku" aptarnavimu. Kiek nueini ar į maxima, ar kokį kitą, tai visur užsiknisę veidai, nebent kokiose mažesnėse, ne tokiose populiariose parduotuvytėse maloniai bendrauja. LIDL sakyčiau kaip tik labai maloniai aptarnauja kasose.

                        Comment


                          Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                          Prajuokino su tom ilgom valandom ir "kokybišku" aptarnavimu. Kiek nueini ar į maxima, ar kokį kitą, tai visur užsiknisę veidai, nebent kokiose mažesnėse, ne tokiose populiariose parduotuvytėse maloniai bendrauja. LIDL sakyčiau kaip tik labai maloniai aptarnauja kasose.
                          Lygiai tą patį norėjau parašyt Maximose nuolat susiraukusiais veidais, sveikinasi tik su tais, su kuo nori. Lidle net ir prie didelio srauto žmonių malonus aptarnavimas. Gal dar Prismoje sakyčiau malonus aptarnavimas (Pramonės pr.).

                          Comment


                            Galvosūkis poniai Lepp: 1% parduotuvių pasiėmė 5% rinkos - kiek rinkos pasiims 10% LIDL parduotuvių?

                            Comment


                              Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
                              Galvosūkis poniai Lepp: 1% parduotuvių pasiėmė 5% rinkos - kiek rinkos pasiims 10% LIDL parduotuvių?
                              Skaitai mano mintis

                              Comment


                                Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                                Prajuokino su tom ilgom valandom ir "kokybišku" aptarnavimu. Kiek nueini ar į maxima, ar kokį kitą, tai visur užsiknisę veidai, nebent kokiose mažesnėse, ne tokiose populiariose parduotuvytėse maloniai bendrauja. LIDL sakyčiau kaip tik labai maloniai aptarnauja kasose.
                                Asmeniškai iš poros apsilankymų nepastebėjau ypatingų skirtumų.

                                Comment


                                  Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
                                  Galvosūkis poniai Lepp: 1% parduotuvių pasiėmė 5% rinkos - kiek rinkos pasiims 10% LIDL parduotuvių?
                                  Skaičiuokit ne parduotuvių kiekį, o prekybinį plotą, ar jums Maxima XXX ir Ikiukas tas pats? Beje, Vilniuje Lidl'e nebėra didelių eilių ir grūsčių prekybos salėje, tik po kelis žmones prie kasų, kiti tinklai nuleido kainos ir daug visokių akcijų pradėjo taikyti, o asortimentą turi gausesnį, tad ateityje rinka stabilizuosis ir nebebus tokio bumo.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                    Asmeniškai iš poros apsilankymų nepastebėjau ypatingų skirtumų.
                                    Bent man pasirodė, kad LIDL jokių rūškanų veidų, visada pasisveikina, normaliu tonu bendrauja, o ne panosiai kažką murma, tvarkingi, su naujom gražiom uniformom (matyt atitinkama darbuotojų atranka daro savo). Tuo tarpu kitur, nerėtai apšepę, nutrenktom uniformom, nesisveikina, veidai rūškani. Kaikuriose parduotuvėse išvis kasininkės kone geriausios draugės su vietiniais asocialais ir atrodo atitinkamai Nors nėra taip viskas blogai, Maximoj pvz. paskutiniu metu pastebiu taip pat daug jaunų kasininkų, kurie nėra dar tokie "sugadinti", bet matosi, kad ir tie nuvargę.

                                    Comment


                                      Mano patirtis tokia, kad kasininkės visus kartus buvo malonios, šviesiais ir maloniais veidais, pasisveikina, atsisveikina, palinki gražaus vakaro ir pan.
                                      O akistata su salės darbuotoja labai nustebino. Neradę vienos prekės vietoje, kur ji buvo anksčiau, jau kitame parduotuvės gale pasiteiravome darbuotojos, kur galėtume rasti tokią prekę. Tai ji kartu nusivedė mus per visą parduotuvę ieškoti prekės (ten pat kur jos ir pasigedome), tačiau taip pat nerado. Per mikrofoną ir ausines pasiteiravo kolegų gal yra prekė sandėlyje, tačiau jos nebuvo. Tada labai maloniai ir gražiai paaiškino, kad jei prekė yra lentynose, kurios arčiau kasų, šį prekė yra nuolatinė ir ją turėtų netrukus atvežti. Vėlgi, gražiai ir maloniai atsisveikino.

                                      Comment


                                        Karoliniškių Lidl aikštelės pakraštyje palei devynaukštį namą atvežė ir pasodino 6 liaunus bet siekiančius 3-čią namo aukštą beržus. Veislė nematyta, aiškiai ne vietiniai beržai.

                                        Comment


                                          Gavau naują atsakymą iš Lidl.

                                          Laba diena,
                                          P. Daliau,
                                          dar kartą dėkojame už Jūsų pastabas.
                                          Jau po pirmųjų Jūsų laiškų ir žinučių socialiniame tinkle Facebook, Jūsų pastebėjimai iš karto buvo perduoti atsakingiems vadovams.
                                          Norime pabrėžti, kad į tokias klientų pastabas yra nedelsiant reaguojama, derinami ir priimami atitinkami sprendimai,
                                          tačiau tam, kad parduotuvėse įvyktų realūs pokyčiai, reikia šiek tiek laiko.
                                          Nuoširdžiai tikimės, kad situacija artimiausiu metu pagerės bei prašome šiek tiek kantrybės ir supratingumo.
                                          Dėkojame už Jūsų vertingus pastebėjimus bei domėjimąsį mūsų prekybos centrais.
                                          Iki malonių susitikimų Lidl parduotuvėse.
                                          Tuo tarpu parduotuvėje naujos ""Akcijos"". Šiandien su ""Akcijom"" picos, krevetės ir bulvių skiltelės...



                                          Paskutinis taisė dsanto; 2016.08.28, 15:37.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X