tačiau manyti, jog kažkuri verslo įmonė ateis į rinką kilnumo vedama ir siekdama "pamokyti senbūvius", tai čia padoriai proto neturėt reiktų.
Kiekvieno verslo atstovo/įmonės siekis - uždirbti pelną ir kiekvienas verslo vienetas bando prisitaikyti vietinėje rinkoje. Natūralu. O vat apetito aka maržos dydžio tema, čia jau kitas klausimas.
Vieno sektoriaus atstovai gali sau leisti suvienodinti kainas, kiti ne. Bet ar šiaip nepabodo antrus metus iš eilės verkt dėl kašikų ir kainų skirtumo lyginant su Vokietijos rinka?
Tarp kitko - džiaugiuos Lidlo investicijom į vietinę infrastruktūrą, bet Karoliniškių požeminė perėja tai nelabai džiaugiuos. Nebetenka malonumo matyti močiūčių ir diedukų bandymų per raudoną kirst kelią prieš pat automobilio nosį ir dar su lazdele
klybu-klybu. Dabar šiaip vargsta su laiptais.



Komentuoti: