Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviratis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Ne, neteko. Per mažus bordiūrus aš irgi važiuoju. Tai čia toks labai subjektyvus dalykas, kaip ir kratymas. "Krato", bet niekada nekyla minčių "nevažiuoti, nes krato".
    Esmė, kad kratymas ir važiavimo minkštumas labai priklauso nuo pačio paspirtuko, kai daug išbandžiau, tada labai jaučiasi skirtumas.
    Flickr

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Esmė, kad kratymas ir važiavimo minkštumas labai priklauso nuo pačio paspirtuko, kai daug išbandžiau, tada labai jaučiasi skirtumas.
      Gali būt.

      Koks konkretus tavo modelis? Bandau googlintis, bet S10 labai jau dažnas paspirtukų numeris su kainomis nuo 300 iki 700 dolerių.

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

        Gali būt.

        Koks konkretus tavo modelis? Bandau googlintis, bet S10 labai jau dažnas paspirtukų numeris su kainomis nuo 300 iki 700 dolerių.
        Čia šitas modelis, jei konkrečiau.
        https://riedis.lt/en/escooters/125-e...0-18ah-10.html
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Čia šitas modelis, jei konkrečiau.
          https://riedis.lt/en/escooters/125-e...0-18ah-10.html
          Atrodo žiauriai gay.
          If a lion could speak, we could not understand him.

          Comment


            Aš esu nusipirkęs tokį https://www.topocentras.lt/elektrini...ic-zalias.html

            Labai gerai offroadu važiuoja, žole ir kitom nesąmonėm.
            Minusas didelis, kad atstumas nuvaziuojamas 5-6 km.
            Krovimas 8-12 h.
            Maksimalus greitis galėtų būti didesnis, dabar iki 15km/h.
            Susilanksto, į Golf bagažinę telpa, į Aurio netelpa.
            AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Aš planavau pirkti tą naują Xiaomi Pro, bet nusipirkau ne brandinį nežinomą S10 ir labai džiaugiuosi, nes traukia iki 40 km/h, net į gana statų kalną 20 km/h, plius dėl didelių ratų ir 4 amortizatorių važiuoja labai minkštai net duobėtais Vilniaus dviračių takais ir šaligatviais. Tas Xiaomi ar pan. modelių kaip citybee nuomoja, tinkami važinėti miestais, kur infrastruktūra ideali, nėra kietų užvažiavimų per boldiūrus, duobių ir aišku reljefas visiškai lygus, nes city bee su savo maža variklio galia ir baterijos įtampa, net į mažą kalną netraukia bent kiek didesnio žmogaus. Tai siūlau irgi prieš perkant pavažinėti realiomis sąlygomis visokiais city bee, tada geresniais modeliais ir palyginti.
              Ačiū už nuomonę, bet man toks S10 atrodo per rimtas, nes tiesiog man 60km range yra per daug, tokiems atstumams turiu dviratį, o ir beveik 1000 eurų kaina kažkiek atbaido.. O Citybee yra visokie? Nes kiek mačiau mieste buvo tik Ninebotai.

              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Turiu Xiaomi M365, ne naują Pro versiją, o pirmąjį. Esu labai patenkintas, važiuoja gerai, traukia tiek, kiek nurodyta, t.y. nuvažiuojamas atstumas ir maksimalus greitis yra tikri kaip nurodyta.

              Dėl važiavimo. Su bet kokiu paspirtuku važiuojant blogu šaligatviu kratys. Kratyt gali ir dviračiu važiuojant. Tai čia tą vistiek reik turėti omenyje, kad paspirtukas - ne automobilis. Kitas dalykas, kad aš (svoris apie 80 Kg) į Narbuto kalną užvažiuoju lenkdamas visus dviratininkus.
              Ačiū, labai išsamiai, kaip tik labiausiai prie širdies yra M365, nes atrodo kaip geriausias kainos/specifikacijų santykis. Greitis ir atstumas tai 25km/h ir 30km, jo? Nes youtube ne kartą girdėjau versiją, kad maždaug jie yra daromi labiausiai besiorentuojant į Azijos rinką, tai atitnkamai skirti maždaug 60-65kg žmogui, o visi tie bloggeriai buvo 85-90kg, tai sakė vos ne 10% baterijos/per mile, tai tokiam žmogui range yra geriausiu atvejų 20 km... Tai smagu išgirst, kad su 80kg nėra jokių problemų, nes mano svoris yra toks pat. Dar įdomu kaip su karščiais/šalčiais, ar jie paveikia?

              Turėjau vieną problemą: du kartus teko keisti kameras - reikia dažnai (bent kartą per mėn.) tikrinti slėgį padangose. Dar kiek įlinkęs yra vairą laikantis mechanizmas.
              Čia, kaip suprantu, didžiausias minusas, nes kiek mačiau, visi po kelių savaičių keičia padangas į gumines be oro... O kiek laiko jau besinaudoji?

              Comment


                Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                Ačiū, labai išsamiai, kaip tik labiausiai prie širdies yra M365, nes atrodo kaip geriausias kainos/specifikacijų santykis. Greitis ir atstumas tai 25km/h ir 30km, jo? Nes youtube ne kartą girdėjau versiją, kad maždaug jie yra daromi labiausiai besiorentuojant į Azijos rinką, tai atitnkamai skirti maždaug 60-65kg žmogui, o visi tie bloggeriai buvo 85-90kg, tai sakė vos ne 10% baterijos/per mile, tai tokiam žmogui range yra geriausiu atvejų 20 km... Tai smagu išgirst, kad su 80kg nėra jokių problemų, nes mano svoris yra toks pat. Dar įdomu kaip su karščiais/šalčiais, ar jie paveikia?

                Čia, kaip suprantu, didžiausias minusas, nes kiek mačiau, visi po kelių savaičių keičia padangas į gumines be oro... O kiek laiko jau besinaudoji?
                Antri metai dabar. Pirmus metus kiaurai pravažinėjau netikrinęs slėgio. Antrais vos išvažiavus ir paėjo

                Dėl atstumo. Su tokio dydžio baterija labai daug įtakos turi važiavimo stilius. Tarkim aš kombinuoju tarp eco ir standartinio režimo. Mieste daugiau naudoju eco, nes lėtesnis įsibėgėjimas sutaupo daug energijos, ypač kai dažnai prie sankryžų reikia stoti. Standartinis režimas didesnį greitį išvysto, tai į kalną arba lygioje tiesioje vietoje. Kad būčiau nuvažiavęs tik 20 Km nėra buvę. Dažnai nuvažiuoju tiek ir dar lieka ~15% baterijos.

                Žiemą nevažinėju, tad negaliu pakomentuot. Nu bet elektronika, baterijos. Jeigu ekstremalus karštis - aišku gali pakenkti, nes baterija irgi įkaista važiuojant. Jeigu -20, tai turbūt irgi nėra per daug gerai (nors važiuojant tai ji turbūt pati save pašildo, svarbu būtų nepalikt lauke).

                Su guminėmis be oro yra įvairių nuomonių. Saugiau dėl to prakiurdymo, bet sako, kad jeigu vos kiek kietesnės, tai pradeda byrėti varžtai. Neatlaiko paspirtukas. Slėginės padangos vistiek duoda minkštumą, kai jo tikrai reikia ir kietumą važiuojant lygioje vietoje (tas irgi prideda atstumo).

                Na, tokių visokių niuansų yra.

                P.S. Nežinau kiek esu nuvažiavęs, tikrinau tik praėjusiais metais. Bet nebus ypatingai daug. Per savaitę tik kelis kartus arba kai į susitikimus reikia, kadangi dirbu iš namų...

                P.P.S. Yra groupsas Facebooke, ten daug info yra apie "kasdienius rūpesčius": https://www.facebook.com/groups/paspirtukailietuva/
                Paskutinis taisė Creatium; 2019.07.10, 21:30.

                Comment


                  Važiavimas su dviračiu nėra jau toks ekologiškas:

                  Driving a mile in a Model 3 uses 240Wh, or ~100 grams of CO2/mile with current US grid. Biking a mile uses 53kcal. Fruit or dairy emits ~5g of CO2/kcal (beef is 3 times that), so 150g of CO2/mile. So driving in a single-occupancy Tesla is lower emission than a fruitarian biking.
                  https://twitter.com/Robotbeat/status...49291568029696
                  AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                  Comment


                    Parašė booraz Rodyti pranešimą
                    Važiavimas su dviračiu nėra jau toks ekologiškas:



                    https://twitter.com/Robotbeat/status...49291568029696
                    Hitting a gym uses even more kcal. Dont do sports, buy more cars!

                    Comment


                      Prezidentas pirmą kartą į darbą atvyko dviračiu – rekomenduoja ir kitiems
                      2020.09.18

                      Video: https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...oja-ir-kitiems

                      Europos judumo savaitė įsibėgėjo ir skatina rinktis tvarų bei aplinkos neteršiantį transportą. Įdomu tai, jog prie akcijos prisijungė ir Prezidentas Gitanas Nausėda, kuris pasirinko į Prezidentūrą šį rytą keliauti dviračiu.
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        Man patiko, kai pandemijos pradžioje Nausėda buvo nuvykęs į Sveikatos ministeriją pokalbiui. Rodė per TV, kaip atvažiuoja trys automobiliai pro Islandijos g. Lol. Turbūt važiavo ilgiau, negu būtų užtrukęs nueit pėsčiomis.

                        Comment


                          Parašė dondc Rodyti pranešimą
                          Prezidentas pirmą kartą į darbą atvyko dviračiu – rekomenduoja ir kitiems
                          2020.09.18

                          Video: https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...oja-ir-kitiems
                          Karoblis kasdien važiuoja į darbą dviračiu. Keista, kad Nuosėda tik dabar sužinojo, kad taip galima.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Karoblis kasdien važiuoja į darbą dviračiu. Keista, kad Nuosėda tik dabar sužinojo, kad taip galima.
                            Įdomu, kada Lukašenka atvažiuos su dviračiu į darbą

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              Karoblis kasdien važiuoja į darbą dviračiu. Keista, kad Nuosėda tik dabar sužinojo, kad taip galima.
                              Na, prezidentas vistiek krūčiau už Karoblį. Žinoma, Karoblis maladec, nors šiaip naujiena man, jog važynėja jis. Įdomu kelis mėn. per metus?

                              Aš asmeniškai tik 5-aisiais važynėjimo metais pradėjau commute'int į darbą dviračiu, tad Nausėdos nesigauna kaltint, kai tik prieš pusmetį atrado dviratį apskritai. Net neabejoju, jog teko nemažą stresą patirti tiek išriedėjus darbo reikalais, tiek duodant tokį interviu ta proga.
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Būtų puiku, jeigu kelionės dviračiu Prezidentui taptų norma, bent sezono metu. Kai baigs Manufaktūrų g. rekonstrukciją, tai išvis bus jam patogu važiuot.

                                (tas tiltelis naudotinas per Vilnelę nuo Manufaktūrų g.?)

                                Comment


                                  Nesupykčiau jeigu net ir visą Belmonto gatvę rekonstruotų į draugiškesnę dviratininkams (ir pėstiesiems tuo pačiu), kad prezidentui būtų patogiau minti dviratį (net jeigu ir mins tik kartą į metus)

                                  Comment


                                    Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                    Nesupykčiau jeigu net ir visą Belmonto gatvę rekonstruotų į draugiškesnę dviratininkams (ir pėstiesiems tuo pačiu), kad prezidentui būtų patogiau minti dviratį (net jeigu ir mins tik kartą į metus)
                                    Reikia susimest ir padovanot Strava Premium prezidentui

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      Būtų puiku, jeigu kelionės dviračiu Prezidentui taptų norma, bent sezono metu. Kai baigs Manufaktūrų g. rekonstrukciją, tai išvis bus jam patogu važiuot.

                                      (tas tiltelis naudotinas per Vilnelę nuo Manufaktūrų g.?)
                                      Tiltelis tik pėsčiųjų, tad nėra platus, bet pravažiuojamas. Metalinis, ažūrinis. Nors aplink jį tik gruntiniai takeliai trumpos atkarpos. Per pliurzą jau nebūtų labai faina. Visgi, statyčiau 5 €, kad būtent pro ten ir važiuoja. Važiuojant pilnai Belmonto g. gaunasi toliau, daugiau streso nuo greitesnių mašinų bei tektų važiuoti plytelėmis per transporto tiltą. Tiesa ant jo naujos šaligatvio plytelės, nors už jų prie stotelės kas antra išdaužyta, o dar vakar buvo užtvertas šaligatvis už stotelės, tad tektų kelis metrus prieš eismą Drujos g. varyt. kad palyst po tiltu ir išlyst į Paupio dvirtakį.

                                      Click image for larger version

Name:	President.png
Views:	367
Size:	746,8 kB
ID:	1826451
                                      https://www.google.com/maps/d/edit?m...524862225&z=17
                                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                      Comment


                                        Dviračių pardavimai išaugo kelis kartus – vis dažniau nepagailima 1 000 Eur ir daugiau
                                        https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...eur-ir-daugiau

                                        Didžiausi Šiaurės Europoje dviračių gamintojai veikiantys Šiauliuose tikina užsakymų turintys dvejiems metams į priekį. <...> Per metus ketinama čia pagaminti per 300 tūkst. įvairių dviračių.

                                        <...> Šiauliai jau keliasdešimt metų prisistato dviračių miestu. Čia karjerą pradėjo ne vienas pasaulyje garsus sportininkas, norinčiųjų sportuoti BMX trasoje netrūksta ir dabar.
                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment


                                          Pasivažinėjimas Vilniaus gatvėmis fiksuotos pavaros dviračiais:

                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X