Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė DKL Rodyti pranešimą

    Pavadinimas deja visiškai neatitinka realybės. Sutartis pasirašoma tik dėl stoties aikštės, o ne pastato virš bėgių
    Žurnalistai.
    .shrug.

    Plius, pirmas dokumentuotas laiko mašinos panaudojimo atvejis, nes "Projektavimo pradžia: 2024 m. rudenį (planuojama)"
    Paskutinis taisė ejs-ejs; 2025.09.12, 11:46.

    Comment


      Man įdomu, ar tokia "zebra" kaip renderyje iš šaligatviukų ir žolės/augmenijos yra ergonomiška ir reali?

      Comment


        Parašė Mantini Rodyti pranešimą
        Savivaldybė išpirko dabartinę autobusų stotį ar ji vis dar privati?
        Privati. Tokiu statusu pastatas ir liks, nes VMS naują stotį įrenginės kartu su VT terminalu +/- kur dabar geltonieji kioskai.

        Comment


          Iš facebook.
          Click image for larger version

Name:	20250912_142820.jpg
Views:	520
Size:	156,9 kB
ID:	2219965

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Man įdomu, ar tokia "zebra" kaip renderyje iš šaligatviukų ir žolės/augmenijos yra ergonomiška ir reali?
            Įmanoma. Kiek ji išsilaikys ilgesnį laiką ir kokios jai reiks priežiūros - kitas klausimas. Vakar atkreipiau dėmesį į žvirgždu išpiltas saleles prie Šiaurės miestelio RIMI: visos uzaugusios piktžolėmis.

            Comment


              Tai ta gatvė priešais traukinių stotį ir liks transporto arterija?

              Comment


                Parašė _rB_ Rodyti pranešimą
                Tai ta gatvė priešais traukinių stotį ir liks transporto arterija?
                Tokia ten ir artejija. Kapiliaras

                Comment


                  visiskai nesuprantu kaip tuos keturiuose keliukuose tarptautinis, tarpmiestinis ir miesto susisiekimas tilps
                  "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                  - George W. Bush President of the USA

                  Comment


                    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
                    visiskai nesuprantu kaip tuos keturiuose keliukuose tarptautinis, tarpmiestinis ir miesto susisiekimas tilps
                    Pagal VMS peronų skaičius bus didinamas, bet berods tik dar vieną pridės. Šita vizualizacija dar iš tų laikų kai “Vilnius tikrai bus prijungtas prie RB”.
                    Šiaip asmeniškai nematau didelės problemos tame, kad 5 peronai priims visus. Sprendimas priimtas gan geras.

                    Iš miesto pusės: Stotis tampa labiau tranzitinė miesto VT.
                    Prie būsimo autobusų parko Liepkalnio g. bus naujas persėdimo mazgas. Dauguma privežamųjų maršrutų iš: Salininkų, Juodšilių, Rudaminos bus trumpinami iki ten, o 1G ir 2G bus pratęstas iki to parko.

                    Priemiestis (rajoniniai vežėjai), tarpmiestis ir tarptautiniai turės atstovos aikštelę dabartinėje LTG teritorijoje. Todėl peronus naudos tik kaip įlaipinimo ir išlaipinimo vietą. Išlaipinimui reikia nuo 1 iki 7 min. Priklausomai nuo to koks reisas. Įlaipinimas na apie 5-10 min. Peronas na iš pirmo žvilgsnio talpins 6-7 autobusus, o kadangi vizualizacijoje matosi, kad tarp peronų tarpas toks, kad pravažiuoti gali 2 autobusai, tai drąsiai skaičių galima didinti iki 12-14 prie kiekvieno perono.

                    Comment


                      Kaip aš suprantu esminis skirtumas bus, kad nebeliks krypčių, kaip dabar yra 'Kauno', 'Panevėžio', Alytaus ir t.t. Sistema bus panašesnė į tai, kaip veikia oro uostai, kada ateini ir švieslentėje pasižiūri iš kurių vartų tavo lėktuvas išskrenda, arba dar paprasčiau - pasižiūri į bilietą. Tokiu būdu nereikia šimto autobusų sustojimų, kur absoliuti dauguma vietų stovi tuščios. Man šitas sprendimas labai patinka, nes stotis nebeturėtų atrodyti kaip didelė nejauki autobusų parkingo aikštelė, plius dar šalia integruotas ir viešasis transportas, persėdimai taps daug patogesni.

                      Comment


                        nu gerai gerai bet zmones vistiek nepasakot kur viskas tilps ir priemiestinis, ir miesto ir tarpmiestinis ir tarptautinis susisiekimas. Mano supratimu net ir pagal nauja sistema antra tiek ten reikia tu taku.
                        Paskutinis taisė DeSadas; Vakar, 20:54.
                        "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                        - George W. Bush President of the USA

                        Comment


                          Man taip pat įdomu, kokia bus VT judėjimo schema, ypač miesto VT: kaip judės VT atvykstantis nuo Pylimo g. ir važiuojantis atgal (T2) ar nuo Liepkalnio atvažiuojantis pratęstas 1G. Tikiuosi, kad nereikės daryti didelių zigazgų ir nesusidarys VT butelio kakliuko kokiame taške. Atsižvelgiant į VT koncentraciją, jis čia turėtų judėti maksimaliai efektyviai, neužstrigti bendrame sraute.

                          Comment


                            Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
                            nu gerai gerai bet zmones vistiek nepasakot kur viskas tilps ir priemiestinis, ir miesto ir tarpmiestinis ir tarptautinis susisiekimas. Mano supratimu net ir pagal nauja sistema antra tiek ten reikia tu taku.
                            Ar tikrai Vilniaus miesto autobusų stotis priima daugiau negu 113 autobusų (neskaičiuojant miesto) per valandą? Aš taip nemanau.
                            Tie 113 autobusų yra su dviem sąlygomis
                            1. Autobusai tiesiog apsisuka, t.y įlaipinimas ir išlaipinimas (mano naudotais skaičiavimais 8 min įlaipinamas ir 8 min išlaipinimas). Perono ilgis vizualiai atitinka kažkur 6 dideles klasės tarpmiestinius autobusus + vieta tarp autobusų.
                            2. Pats kairiausias ir peronas dešiniau kairiausio atitenka miesto VT.

                            Comment


                              miesto vt taip greiciau ilipa /islipa(ypac jei tai nebus galine stotele), nu bet gi tarpmiestinis o ypac tarptautinis ir 20 -30 min stovi kol visi su milziniskais sakvojazais lipa...idomiai, laukiamoji sale irgi apacioje, eskalatoriumiu su bagazu kilt reikes.
                              "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                              - George W. Bush President of the USA

                              Comment


                                Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
                                nu gerai gerai bet zmones vistiek nepasakot kur viskas tilps ir priemiestinis, ir miesto ir tarpmiestinis ir tarptautinis susisiekimas. Mano supratimu net ir pagal nauja sistema antra tiek ten reikia tu taku.
                                Autobusų parkavimas bus kitoje vietoje, naujoje stotyje vyks tik keleivių įlaipinimas/išlaipinimas. Sakykim vienas vizualizacijose matomas kelias bus paskirtas VT stotelėms, o kiti trys autobusams. Sakykim viename kelyje gali sustoti 6 autobusai ir keleivių įlaipinimui reikia 10 minučių, tai per valandą stotis galėtų aptarnauti 108 autobusus, t.y. po autobusą kas 33 sekundes. Aš labai abejoju, kad tokio intensyvumo eismas vyksta dabartinėje stotyje, būtų įdomu sužinoti kiek įvairių autobusų aptarnauja dabartinė stotis, bet jei reiktų spėti, tai spėčiau, kad po vieną kas kokias 5 min., o ne 33 sekundes. Tiesą sakant dabartinėje stotyje irgi egzistuoja panaši sistema, tik ne keleivių įlaipinimui, o išlaipinimui ir kažkaip nereikia tam daug vietos.

                                Comment


                                  Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                                  Autobusų parkavimas bus kitoje vietoje, naujoje stotyje vyks tik keleivių įlaipinimas/išlaipinimas. Sakykim vienas vizualizacijose matomas kelias bus paskirtas VT stotelėms, o kiti trys autobusams. Sakykim viename kelyje gali sustoti 6 autobusai ir keleivių įlaipinimui reikia 10 minučių, tai per valandą stotis galėtų aptarnauti 108 autobusus, t.y. po autobusą kas 33 sekundes. Aš labai abejoju, kad tokio intensyvumo eismas vyksta dabartinėje stotyje, būtų įdomu sužinoti kiek įvairių autobusų aptarnauja dabartinė stotis, bet jei reiktų spėti, tai spėčiau, kad po vieną kas kokias 5 min., o ne 33 sekundes. Tiesą sakant dabartinėje stotyje irgi egzistuoja panaši sistema, tik ne keleivių įlaipinimui, o išlaipinimui ir kažkaip nereikia tam daug vietos.
                                  ne apie parkavima sneku, kazkokios pievas sneki... negi niekas nevazinejes autobusais? ir nera mates kiek Vilniaus stotyje baltarusiu i minska su milziniskom tarbom sedi? ten trys keliai non stop vien tik i Minsko krypti pastoviai stovi autobusai ir laukia po valanda keleiviu, laukimo sale vizualizacijose mazyte be patogiu suolu NE LAUKIMUI, ir ar zmones mate kiek laukia PASTOVIAI zmoniu vien tik stotyje?saleje ir prie autobusu? ,kiek bus laukianciu miesto autobusu? pagal tai kiek aplink gelezinkelio stoti stoteliu ir zmoniu juose. RYSKIAI nepaskaiciuota. Salej 50 zmoniu pastoviai visi suoliukai uzimti ir lauke kaukia 50-60 vien tik autobusu laukia. As laukiu traukiniu stoti paskutiniu metu.

                                  ps. o tokie dalykai kaip siuntu gabenimas, kavines, paslaugos, pavalgyt normaliai? kur normali dviraciu saugykla? Normalus toletai o ne kelios kabinos?
                                  Paskutinis taisė DeSadas; Šiandien, 00:02.
                                  "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                  - George W. Bush President of the USA

                                  Comment

                                  Working...
                                  X