Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
    O dėl amfiteatro, gal kas geriau žino: ar aš teisingai suprantu kad konkurso darbe po amfiteatru yra miesto VT terminalas, o autobusų stotis yra sekantis pastatas, kuris nebuvo šio konkurso užduotis todėl nedetalizuotas?
    Taip.

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
      Kiek gyventojų tame mieste ir kodėl ten renginių metu šaligatviais važinėja automobiliai?
      650 tūkst., labai panašiai kaip ir Vilniuje.
      Flickr

      Comment


        Sitie nenaudojami plotai bus 100% uzstatyti kioskais ir kazkokiu kolchozu. Zodziu greiciausiai praejus keliems metams po statybu bus dar blogiau nei yra dabar.

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
          Nebus nes ten tipo saugomas pastatas.
          Jeigu oro uosta galima griauti nes jis yra serijinis ir tokiu pristampuota daugybe rusijos miestu, tai stotis tokia pati tik dar labiau standartine, ir lygiai tokiu paciu galima rast ne tik visuose rusijos miestuose bet ir miesteliuose ir kaimuose. Sis stoties pastatas yra barjeras modernios ir sklandzios stoties veiklai, jau nekomentuosiu apie isvaizda ir ka ji perteikia.

          Comment


            Abu jie saugomi pagal kpepis.lt. Bet čia tik pastebėjimas. Kam tie faktai

            Comment


              Parašė Karantinas Rodyti pranešimą
              Abu jie saugomi pagal kpepis.lt. Bet čia tik pastebėjimas. Kam tie faktai
              Kam kokie faktai? Visi zinom kad abu jie saugomi, tiesiog ju verte diskutuotina.

              Comment


                Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                Bet kai prisimenu tankiai apstatytas teritorijas aplink centrines stotis Vakarų Europoje tai visokie neaiškūs žmonės ir buriuojasi aplinkinėse gatvelėse ir jos būna nejaukios, geresnė patirtis kaip tik būna vietose, kuriose yra daug erdvės prie stoties. Pvz teko būti Roterdamo stotyje (iš nuotraukos viršuje): net vėlyvą vakarą ten labai saugiai jautiesi gerai apšviestoje erdvioje aikštėje.
                Visiskai pritariu, vienas geresniu pavyzdziu -Romos Termini stotis. I ja galima patekti arba per didele aikste, panasiu kaip Vilniuje, eidamas per ta puse nesijauti nesaugiai. Arba per siaura, tankiai apstatyta gatvele, kur "isnaudojamas visas plotas", ten labai nesaugiai jautiesi vos sutemus, nekalbant jau apie nakti ar ankstu ryta. Tuo "isnaudojamu plotu" naudojasi ir kisnevagiai - nesunku sudaryti zmoniu spusti siaurame plote ir istraukti pinigine.

                Kitas pavyzdys - Paryzius, is Gare de Lyon iseini i placia aikste ir nesijauti nesaugiai, o is Gare du Nord arba Gare d'Est patenki i siaura, "isnaudojama erdve". kur nesaugumo jausmas didziulis

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  650 tūkst., labai panašiai kaip ir Vilniuje.
                  Jo, jo, skaičiuokim tik patį "city", ignoruokim 1,3 milijono urban area ir 2,4 milijono metro area, juk taip patogiau bandyt įrodyt savo tiesą...

                  Comment


                    Šiandien kaip tik esu Rygoje ir pavaikščiojau po jų soties aikštę ir patį kompleksą. Žiauriai gerai, esmė - prekybos plotai, nes nauja stotis iš esmės yra, na kaip mūsų Panorama prekybos centras. Plius Stockman su maisto prekių (kažkas panaušaus kaip buvo pas mus M&S) parduotuve pirmame aukšte. Costa Cafe gal dvi. Stotyje, Karlai! Normalios Costa, kurių pas mus iš viso nėra. BIG CITY FEELING.
                    Dabar kas blogai. Taip, žmonių nedaug, yra ir bomžų. Vapiano restoranas iš viso tuščias, užimti du staliukai. Senosios stoties pastate taip pat prekybos vietos, bet ten, lyginant su Stockman tai Baltarusija.
                    Bendrai paėmus, žiauriai gerai. Ir nereikia jokių fckng amfiteatrų, delfinariumų ir kosmodromų. Reikia gero prekybos centro, kuris sukurtų trauką.

                    Comment


                      Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                      Jo, jo, skaičiuokim tik patį "city", ignoruokim 1,3 milijono urban area ir 2,4 milijono metro area, juk taip patogiau bandyt įrodyt savo tiesą...
                      Šiuo atveju metropolijos dydis nėra svarbu.
                      Flickr

                      Comment


                        Prašau pakomentuoti, ką galvojate apie galinės traukinių stoties variantą, ar Vilnius jam jau pribrendo? (primenu, kad Vilnius turi trukinių aplinkelį)

                        Tai galėtų būti vienu stogu perdengta stotis, kurioje būtų vakarų terminalas su europine veze ir rytų terminalas su plačia vėže, o tarp jų būtų pravažiuojamas kelias, kuris surinktų abiejų stočių keleivius. Vakarų kryptyje būtų keturi keliai europiniai ir vienas platus, o rytų pusėje būtų trys keliai (Minsko, Peterburgo ir Kijevo krypčių). Tarpą tarp stočių galima būtų išplėsti ir jame padaryti autobusų stotį. Svarbiausia patogumas, kag traukinio ir autobuso grindų lygis sutaptų, kad nebūtų nei vieno laipto lagaminų vežimui.

                        Dabartinės stoties klausimas yra nereikšmingas. Ekonomiškiausia ir patogiausia būtų jį nugriauti, bet jei jį kas nupirktų ir padarytų ką nors naudingo tai nebūtų problemos, tik tuomet reiktų rytų ir vakarų terminalus nuo jos atitolinti. (vakarų galėtų būti arčiau Dariaus ir Girėno gatvės, o rytų nedavažiavus Liepkalnio gatvės, maždaug priešais Lidl parduotuvę.
                        Mano supratimu taip galėtume maksimaliai išnaudoti visus šiuolaikinių technologijų ir transporto priemonių privalumus.

                        Comment


                          Tokia stotis nužudytų galimybę integruoti traukinius į miesto VT tinklą. Pvz. Nauja Vilnia - Trakai.

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                            Tokia stotis nužudytų galimybę integruoti traukinius į miesto VT tinklą. Pvz. Nauja Vilnia - Trakai.
                            Taigi traukiniu galima. Mano nuomone visus vilniaus sprawling rajonus butu greai apjungti S-bahn sistema, nors ir tai reikalautu pastatyti naujas trasas, nezinau ar zinojote, bet traukinio trasa pigiau kainuoja nei pvz greitkelis.

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Šiuo atveju metropolijos dydis nėra svarbu.
                              Tai jo jo, Rotterdamas juk yra tas pasaulio mastu unikalus miestas, kuriame iš metropolijos žmonės nevažiuoja dirbt į patį miestą, o pačiame 8,4 milijono Randstado regione žmonės yra įpareigoti dirbti ne toliau kaip kilometrą nuo savo namų ir yra uždrausta keliaut į šalia esančius miestus... Kam vėl taip akivaizdžiai nusišnekėt bandant įrodyt kažkokius nesąmoningus teiginius, jeigu yra tiesiog akivaizdu, kad kliedite?

                              Comment


                                Mano nuomone, Vilnius connect tai tiesiog bandymas kazkokia biudzeta isisavinti ir tiek. Daug graziu paveksliuku, bet biudzetas geriausiu atveu - parinkt siuksls ir papjaut zole.

                                Comment


                                  Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą

                                  Taigi traukiniu galima. Mano nuomone visus vilniaus sprawling rajonus butu greai apjungti S-bahn sistema, nors ir tai reikalautu pastatyti naujas trasas, nezinau ar zinojote, bet traukinio trasa pigiau kainuoja nei pvz greitkelis.
                                  Atsakiau į komentarą konvertuot Vilniaus stotį į dvi galines abiem kryptim. Pradžiai gal užtektų tramvajų padaryti ir išnaudoti Trakai - Nauja Vilnia liniją...

                                  Comment


                                    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                    Tai jo jo, Rotterdamas juk yra tas pasaulio mastu unikalus miestas, kuriame iš metropolijos žmonės nevažiuoja dirbt į patį miestą, o pačiame 8,4 milijono Randstado regione žmonės yra įpareigoti dirbti ne toliau kaip kilometrą nuo savo namų ir yra uždrausta keliaut į šalia esančius miestus... Kam vėl taip akivaizdžiai nusišnekėt bandant įrodyt kažkokius nesąmoningus teiginius, jeigu yra tiesiog akivaizdu, kad kliedite?
                                    Aš nesakiau, kad nevažiuoja, čia jau jūs pats prisifantazuojate ir kliedyte, aš tik sakiau, kad aikštės dydis nebūtinai turi priklausyt nuo metropolijos dydžio.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                                      Nuostabu, šimtmečiui į priekį Vilnius turės didžiulę nenaudojamą viešą erdvę, 2 didžiulius neneaudojamus amfiteatrus 150 metrų vienas nuo kito ir Kazachstano įvaizdį. Bet užtat galėsime belenkaip didžiuotis, kad šitą grožį suprojektavo kažkas iš Zaha Hadid biuro 700 architektų!
                                      100 metų nerekonstruos aikštės? Viešosios erdvės dažniau keičiasi nei pastatai, plius kaip Pakalnis minėjo tai yra pradinis variantas su kuriuo dirbs toliau, tai tikėkimės kad dar tobulins. Su Kazachstanais “šiek tiek” perlenkei lazdą. Ech, viso labo kažkoks vienas iš 700 Zaha Hadid architektų, kur jam iki mūsų forumo ekspertų lygio.

                                      Comment


                                        Keletas dar naujų kampų:

                                        Amfiteatras virš VT terminalo:


                                        Jungtis virš bėgių:


                                        Stoties vidus:

                                        Comment


                                          Idomu i ka tie zmones nuo autobusu stioties stogo zvalgosi? Ar is ten matysis Senamiestis? O stoty virs begiu kaip tik butu smagu belaukiant zvalgytis i atvaziuojancius traukinius. Vienot pusej ten dviraciu takas, gal kitoj pusej bus imanoma?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X