Parašė Kristisz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija
Collapse
X
-
650 tūkst., labai panašiai kaip ir Vilniuje.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąKiek gyventojų tame mieste ir kodėl ten renginių metu šaligatviais važinėja automobiliai?
Comment
-
Jeigu oro uosta galima griauti nes jis yra serijinis ir tokiu pristampuota daugybe rusijos miestu, tai stotis tokia pati tik dar labiau standartine, ir lygiai tokiu paciu galima rast ne tik visuose rusijos miestuose bet ir miesteliuose ir kaimuose. Sis stoties pastatas yra barjeras modernios ir sklandzios stoties veiklai, jau nekomentuosiu apie isvaizda ir ka ji perteikia.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąNebus nes ten tipo saugomas pastatas.
- 1 patinka
Comment
-
Kam kokie faktai? Visi zinom kad abu jie saugomi, tiesiog ju verte diskutuotina.Parašė Karantinas Rodyti pranešimąAbu jie saugomi pagal kpepis.lt. Bet čia tik pastebėjimas. Kam tie faktai
- 1 patinka
Comment
-
Visiskai pritariu, vienas geresniu pavyzdziu -Romos Termini stotis. I ja galima patekti arba per didele aikste, panasiu kaip Vilniuje, eidamas per ta puse nesijauti nesaugiai. Arba per siaura, tankiai apstatyta gatvele, kur "isnaudojamas visas plotas", ten labai nesaugiai jautiesi vos sutemus, nekalbant jau apie nakti ar ankstu ryta. Tuo "isnaudojamu plotu" naudojasi ir kisnevagiai - nesunku sudaryti zmoniu spusti siaurame plote ir istraukti pinigine.Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Bet kai prisimenu tankiai apstatytas teritorijas aplink centrines stotis Vakarų Europoje tai visokie neaiškūs žmonės ir buriuojasi aplinkinėse gatvelėse ir jos būna nejaukios, geresnė patirtis kaip tik būna vietose, kuriose yra daug erdvės prie stoties. Pvz teko būti Roterdamo stotyje (iš nuotraukos viršuje): net vėlyvą vakarą ten labai saugiai jautiesi gerai apšviestoje erdvioje aikštėje.
Kitas pavyzdys - Paryzius, is Gare de Lyon iseini i placia aikste ir nesijauti nesaugiai, o is Gare du Nord arba Gare d'Est patenki i siaura, "isnaudojama erdve". kur nesaugumo jausmas didziulis
Comment
-
Jo, jo, skaičiuokim tik patį "city", ignoruokim 1,3 milijono urban area ir 2,4 milijono metro area, juk taip patogiau bandyt įrodyt savo tiesą...Parašė Lettered Rodyti pranešimą
650 tūkst., labai panašiai kaip ir Vilniuje.
- 2 patinka
Comment
-
Šiandien kaip tik esu Rygoje ir pavaikščiojau po jų soties aikštę ir patį kompleksą. Žiauriai gerai, esmė - prekybos plotai, nes nauja stotis iš esmės yra, na kaip mūsų Panorama prekybos centras. Plius Stockman su maisto prekių (kažkas panaušaus kaip buvo pas mus M&S) parduotuve pirmame aukšte. Costa Cafe gal dvi. Stotyje, Karlai! Normalios Costa, kurių pas mus iš viso nėra. BIG CITY FEELING.
Dabar kas blogai. Taip, žmonių nedaug, yra ir bomžų. Vapiano restoranas iš viso tuščias, užimti du staliukai. Senosios stoties pastate taip pat prekybos vietos, bet ten, lyginant su Stockman tai Baltarusija.
Bendrai paėmus, žiauriai gerai. Ir nereikia jokių fckng amfiteatrų, delfinariumų ir kosmodromų. Reikia gero prekybos centro, kuris sukurtų trauką.
- 7 patinka
Comment
-
Šiuo atveju metropolijos dydis nėra svarbu.Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Jo, jo, skaičiuokim tik patį "city", ignoruokim 1,3 milijono urban area ir 2,4 milijono metro area, juk taip patogiau bandyt įrodyt savo tiesą...
Comment
-
Prašau pakomentuoti, ką galvojate apie galinės traukinių stoties variantą, ar Vilnius jam jau pribrendo? (primenu, kad Vilnius turi trukinių aplinkelį)
Tai galėtų būti vienu stogu perdengta stotis, kurioje būtų vakarų terminalas su europine veze ir rytų terminalas su plačia vėže, o tarp jų būtų pravažiuojamas kelias, kuris surinktų abiejų stočių keleivius. Vakarų kryptyje būtų keturi keliai europiniai ir vienas platus, o rytų pusėje būtų trys keliai (Minsko, Peterburgo ir Kijevo krypčių). Tarpą tarp stočių galima būtų išplėsti ir jame padaryti autobusų stotį. Svarbiausia patogumas, kag traukinio ir autobuso grindų lygis sutaptų, kad nebūtų nei vieno laipto lagaminų vežimui.
Dabartinės stoties klausimas yra nereikšmingas. Ekonomiškiausia ir patogiausia būtų jį nugriauti, bet jei jį kas nupirktų ir padarytų ką nors naudingo tai nebūtų problemos, tik tuomet reiktų rytų ir vakarų terminalus nuo jos atitolinti. (vakarų galėtų būti arčiau Dariaus ir Girėno gatvės, o rytų nedavažiavus Liepkalnio gatvės, maždaug priešais Lidl parduotuvę.
Mano supratimu taip galėtume maksimaliai išnaudoti visus šiuolaikinių technologijų ir transporto priemonių privalumus.
Comment
-
Taigi traukiniu galima. Mano nuomone visus vilniaus sprawling rajonus butu greai apjungti S-bahn sistema, nors ir tai reikalautu pastatyti naujas trasas, nezinau ar zinojote, bet traukinio trasa pigiau kainuoja nei pvz greitkelis.Parašė mantasm Rodyti pranešimąTokia stotis nužudytų galimybę integruoti traukinius į miesto VT tinklą. Pvz. Nauja Vilnia - Trakai.
- 1 patinka
Comment
-
Tai jo jo, Rotterdamas juk yra tas pasaulio mastu unikalus miestas, kuriame iš metropolijos žmonės nevažiuoja dirbt į patį miestą, o pačiame 8,4 milijono Randstado regione žmonės yra įpareigoti dirbti ne toliau kaip kilometrą nuo savo namų ir yra uždrausta keliaut į šalia esančius miestus... Kam vėl taip akivaizdžiai nusišnekėt bandant įrodyt kažkokius nesąmoningus teiginius, jeigu yra tiesiog akivaizdu, kad kliedite?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Šiuo atveju metropolijos dydis nėra svarbu.
- 3 patinka
Comment
-
Atsakiau į komentarą konvertuot Vilniaus stotį į dvi galines abiem kryptim. Pradžiai gal užtektų tramvajų padaryti ir išnaudoti Trakai - Nauja Vilnia liniją...Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
Taigi traukiniu galima. Mano nuomone visus vilniaus sprawling rajonus butu greai apjungti S-bahn sistema, nors ir tai reikalautu pastatyti naujas trasas, nezinau ar zinojote, bet traukinio trasa pigiau kainuoja nei pvz greitkelis.
- 1 patinka
Comment
-
Aš nesakiau, kad nevažiuoja, čia jau jūs pats prisifantazuojate ir kliedyte, aš tik sakiau, kad aikštės dydis nebūtinai turi priklausyt nuo metropolijos dydžio.Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Tai jo jo, Rotterdamas juk yra tas pasaulio mastu unikalus miestas, kuriame iš metropolijos žmonės nevažiuoja dirbt į patį miestą, o pačiame 8,4 milijono Randstado regione žmonės yra įpareigoti dirbti ne toliau kaip kilometrą nuo savo namų ir yra uždrausta keliaut į šalia esančius miestus... Kam vėl taip akivaizdžiai nusišnekėt bandant įrodyt kažkokius nesąmoningus teiginius, jeigu yra tiesiog akivaizdu, kad kliedite?
Comment
-
100 metų nerekonstruos aikštės?Parašė ttttt Rodyti pranešimąNuostabu, šimtmečiui į priekį Vilnius turės didžiulę nenaudojamą viešą erdvę, 2 didžiulius neneaudojamus amfiteatrus 150 metrų vienas nuo kito ir Kazachstano įvaizdį.
Bet užtat galėsime belenkaip didžiuotis, kad šitą grožį suprojektavo kažkas iš Zaha Hadid biuro 700 architektų! 
Viešosios erdvės dažniau keičiasi nei pastatai, plius kaip Pakalnis minėjo tai yra pradinis variantas su kuriuo dirbs toliau, tai tikėkimės kad dar tobulins. Su Kazachstanais “šiek tiek” perlenkei lazdą. Ech, viso labo kažkoks vienas iš 700 Zaha Hadid architektų, kur jam iki mūsų forumo ekspertų lygio.
- 1 patinka
Comment


Comment