Parašė utomnes
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija
Collapse
X
-
Iš kur toks kriterijus? Gal painioji su galimybe judėti tarp trukinių ir autobusų be laiptų (step free access)? Nelabai rasi pasualyje net naujausių stočių, kur traukiniai ir autobusai yra tokiame pačiame lygyje elevacijos požiūriu. Juo labiau, kad kartais traukiniai ir/ar autobusai išdėstyti daugiau, nei vienu lygiu.
-
Dezeen.com raso apie Vilniaus stoties projektą: "Zaha Hadid Architects designs sweeping bridge across Vilnius railway station"
https://www.dezeen.com/2021/09/29/gr...sFY5o_XIq8AK6k
- 5 patinka
Comment
-
Nes Vilniuje pravažiuoja dyzeliniai traukiniai. Niekas nenori kvėpuoti kenksmingų dujų.Parašė Muzungus Rodyti pranešimąGal kas nors zinote, bet kodel nesiuloma pratesti stoga virs traukiniu kad uzdengtu pilnai traukinius - taip kaip tai yra daroma Vakaruose?
Comment
-
Tai nėra priežastis.Parašė B.S. Rodyti pranešimąNes Vilniuje pravažiuoja dyzeliniai traukiniai. Niekas nenori kvėpuoti kenksmingų dujų.
- 1 patinka
Comment
-
Kad yra. Dėl dyzeliniu traukinių tai išvis negalima daryti pilnos perdangos. Nors gal kol pastatyts naują stoties pastatą ir dyzeliniu truakinių nebeliks.Parašė John Rodyti pranešimą
Tai nėra priežastis.
Comment
-
Tvarkys pesčiųjų tiltą per geležinkėlį stotyje. Projektuojami apndusai nešgaliems.
https://citify.eu/stoties-pesciuju-viadukas/
Comment
-
Atrodo kaip koks eilinis pesciuju tiltas per koki greitkeli. Galvojau bus kazkas ispudingiau kartu su stoties atnaujimo projektu.Parašė Resutas Rodyti pranešimąTvarkys pesčiųjų tiltą per geležinkėlį stotyje. Projektuojami apndusai nešgaliems.
https://citify.eu/stoties-pesciuju-viadukas/
Comment
-
Nenustebčiau jei juos iškart ir užtvertų. Kaip kad dabar su visais laiptais į peronus. Ir šiaip, neaišku kur tas pandusas nusileidžia Pelesos g. pusėje. Gal kažkas supratot?Parašė Resutas Rodyti pranešimąTvarkys pesčiųjų tiltą per geležinkėlį stotyje. Projektuojami apndusai nešgaliems.
Comment
-
Laiptus į peronus demontuot turėtų išvis.Parašė Tikras architektas Rodyti pranešimą
Nenustebčiau jei juos iškart ir užtvertų. Kaip kad dabar su visais laiptais į peronus.
Comment
-
Brėžiniuose žiurėkite, viskas ten gan aišku. Bus statomi du pandusai, vienas į pirmą peroną su išėjimu į Stoties aikštę ir Galežinkelio g. ten kur dabar laiptai, ir antras paskutiniame perone prie Peleso g. (šio metu tas peronas keleiviams nenauduojamas, bet čia gal dėl Rail Balticos).Parašė Tikras architektas Rodyti pranešimą
Nenustebčiau jei juos iškart ir užtvertų. Kaip kad dabar su visais laiptais į peronus. Ir šiaip, neaišku kur tas pandusas nusileidžia Pelesos g. pusėje. Gal kažkas supratot?
Laiptai visi bus demontuoti, atnaujinti tik į 1 peroną ir į gatvę.
Comment
-
Bte čia ir yra eilinis pesčiujų tiltasParašė MindesAcc Rodyti pranešimą
Atrodo kaip koks eilinis pesciuju tiltas per koki greitkeli. Galvojau bus kazkas ispudingiau kartu su stoties atnaujimo projektu.
Projektas nėra VIlnius Connect dalis, tai tiesiog pandusu sumontavimai realiai ir esamo tilto remontas. Tai atsakas į Naujininkų bendruomenės prašymus dėl galimybės nebuvimo nauduotis viaduku neįgaliems, su vežimeliais, dviračiais.
Iš tikrujų reiktų pasidžiaugti, nes buvo realiai sureagota, anskčiau į tokius prašymus buvo ignoruojama iš viso. O Vilnius Connect net sprendimai jokie nėra vis dar aiškus, tad realus susisiekimas vargu ar bus ir po kokių 5 metų.
- 3 patinka
Comment
-
Tai tame ir esmė, kad šitas tiltas ne tik nėra jo dalis, bet dar ir prieštarauja tam, kas yra pasiūlyta laimėjusiame projekte. Ten išvis planuojami pastatai be jokio praėjimo, o dar vienas potencialus tiltas numatomas iš Zanavykų g. į Panerių g. kas yra logiška. Kišti pinigus į tokį autostrados pėsčiųjų tilto lygio pristroikę reikštų, kad Vilnius Connect lauksim dar kokius 10 metų, arba kad jis bus sugadintas šito tilto, nes tektų stipriai keist projektą, kadangi tiltas būtų pusės dengtų peronų vietoje ir tektų atsisakyt bent jau Naujininkų pusėje suprojektuoto pagrindinio ofisų/komercijos pastato.Parašė Resutas Rodyti pranešimą
Bte čia ir yra eilinis pesčiujų tiltas
Projektas nėra VIlnius Connect dalis, tai tiesiog pandusu sumontavimai realiai ir esamo tilto remontas. Tai atsakas į Naujininkų bendruomenės prašymus dėl galimybės nebuvimo nauduotis viaduku neįgaliems, su vežimeliais, dviračiais.
Iš tikrujų reiktų pasidžiaugti, nes buvo realiai sureagota, anskčiau į tokius prašymus buvo ignoruojama iš viso. O Vilnius Connect net sprendimai jokie nėra vis dar aiškus, tad realus susisiekimas vargu ar bus ir po kokių 5 metų.
- 8 patinka
Comment
-
Na, deja, bet praėjimo neįgaliesiems, vežimėliams ir dviračiams reikalingas jua šiandien o ne po poros metu, tai gal neįvardinčiau kaip išmetimas į balą. Nauduojuosi šiuo tiltu pastoviai - šių sprendimų labai, labai reikia. Tai turėjo buti padaryta prieš 20 metų jau aikšu, o ne dabar. O Vilnius Connect mastu, gal nebus problemų pašalinti kelis papildomus pandusus ir įrengti naują normalų tiltą.Paskutinis taisė Resutas; 2021.11.03, 14:30.
- 3 patinka
Comment
-
R. Šimašius: naujas kongresų centras galėtų būti pastatytas stoties rajone vietoj nebenaudojamų bėgių
Man tai jau pradeda kvepėti Ukmergės gatvės rekonstrukcija 2.0Vyriausybei atsisakant planų Kongresų centrą Vilniuje įrengti rekonstravus sporto rūmus, sostinės meras Remigijus Šimašius sako, kad toks centras galėtų būti pastatytas geležinkelio stoties teritorijoje.
Jo teigimu, šiuo metu numatytos trys alternatyvos centrui, dėl kurių kalbamasi su Ekonomikos ir inovacijų ministerija, tačiau, savivaldybės nuomone, objektas galėtų atsirasti ties vadinamuoju grįžračiu – puslankio formos geležinkelio bėgių įrengimu vagonams pasukti į kitą kelią.
„Mūsų nuomone, atsižvelgiant į centro funkcijas, į miesto interesus bei plėtros planus į pietinę pusę, į stoties rajono atgimimą – toks Kongresų centras labiausiai tiktų Lietuvos geležinkelių teritorijoje prie grįžračio, kuris nebenaudojama, visai greta Dariaus ir Girėno gatvės“, – BNS penktadienį sakė R. Šimašius.
Anot jo, ši vieta tinkama, nes yra arti centro, ją patogu pasiekti, lankytojai modernų Kongresų centrą išvystų su integruotais ar greta stovinčiais kultūros paveldo pastatais, o pats pastatas taptų „naujos besiplėtojančios teritorijos prie miesto centro akcentas”.
Meras vylėsi, kad ir Vyriausybė, ir „Lietuvos geležinkeliai“ galėtų bendradarbiauti vystant šią idėją.
Ankstesnės Vyriausybės planavo Kongresų centrą įrengti rekonstravus dešiniajame Neries krante priešais senamiestį esančius Vilniaus koncertų ir sporto rūmus, tačiau premjerė Ingrida Šimonytė sausio pabaigoje interviu LRT tvirtino, kad po metus trukusių konsultacijų šiuo metu apleistame pastate svarstoma įrengti žydų istorijai skirtą muziejų.
Comment
-
Prie ko cia? Normali ideja paskirstyti landmarkus po miesto centra tolygiai, kad miestas butu gyvas ir, kad nesigautu kaip koks Minskas, kur viskas palei viena-dvi gatves, o kitur visiskai nieko.Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Comment
-
Bet čia skirtingi dalykai - Ukmergės g. yra vizija užstatytai gatvei su daug privačių savininkų, čia kalbama apie valstybės įmonei priklausančią teritoriją, kurioje jau kurį laiką numatyta konversija. Ir ne visos vizijos yra tik svajonės, tikrai nemažai vizijų yra realizuojama. Pvz Paupys prasidėjo nuo skambios ir tuo metu ne visiems realia atrodančios Architektūros parko vizijos.Parašė ttttt Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Comment
-
Valstybė jau daugiau nei 5-7 metus tą kongresų centrą statė ir nieko net nepradėjo statyti, tai su visais žydų kapinių teritorijos reikalais nėra jokios garantijos kad ir dabar kažkas ten pajudėtų ir būtų pastatyta greitai ir pigiai. O apskritai rimtas žydų muziejus nebūtų blogas dalykas - jeigu rimtai į jį žydai pasižiūrės, tai turėtų būti ir architektūriškai, ir turiniu stiprus, o žinant kiek žydai buvo svarbūs Vilniaus istorijai, tai turbūt bus ir geresnis Vilniaus miesto ir jo istorijos muziejus, nei bet kuris kitas valstybės ar savivaldybės muziejus.Parašė ttttt Rodyti pranešimąSu Paupiu nebuvo nieko nerealaus, iškart buvo aišku, kad bus puikus rezultatas, nes tai buvo suplanuota vieno (na beveik) vystytojo. Lygiai taip pat dabar yra aišku, kad puikus rezultatas bus ir Velgos teritorijoje. Čia gi mes turime situacija, kai pačiame miesto centre stovi apleistas išskirtinės architektūros, paveldo sąrašė esantis objektas, kuris pagal planus jau praeitais metais turėjo tapti kongresų centru, bet yra atsisakoma akivaizdaus sprendimo ir kuriami kažkokie planai, kurie reiškia, kad optimistiškiausiu atveju, jeigu išvis tai bus įgyvendinta, tas kongresų centras Vilniuje atsiras tik po kokių 5-7 metų ir žinoma kainuos žymiai daugiau. Na o pačiame Vilniaus centre turėsime raudos draustinį, kur jeigu daryt viską taip, kaip nori žydai (tarp jų ir tas Šimašiaus draugelis-patarėjas iš Izraelio, kuris šia tema stipriai jį įtakojo, taip stipriai, kad jeigu būtų mero valia, jis griautų Sporto rūmus), teritorija bus aptverta ir nebus galima net ant pievos pasėdėti.
O dėl Vilniaus Connect vakarinės dalies, tai manau valstybės pinigai būtų išleisti geriau investuojant į tą miesto vietą. Žalgirio stadiono teritorija tokioj geroj vietoj kad ir be valstybės įsikišimo sėkmingai vystoma privataus sektoriaus, o Naujamiesčio teritorijoms papildomas impulsas būtų naudingas.
Comment
Comment