Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nacionalinis stadionas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Aš labai atsiprašau, bet kas dabar negerai? Ta vieta turi gan gerą ryšį su miestu, dar ir pridėsiu, kad ten yra 5* maršrutai, kur dirba tik ilgi autobusai (*24, pas kurį ilgį autobusai tik d.d).
    Realiai 3 iš jų kursuoja tikrai dažnai (3G, 5G, 53), o 2 priklausomai nuo dienos laiko.
    Gal kokį kartą pabandyk pats praktiškai pasinaudoti 'gerais ryšiais su miestu'.

    3G stoja Ukmergės g. ir vienintelis siekia NMC.
    5G jau stoja arčiau, bet su juo arba miegot, arba į mokslus.
    24 - abu Paneriai. Ačiū,kad prisiminėte.
    40 ir 43 veža į Centrą. Jei tiksliau - Lukiškių aikštės užkampį, iš kurio gali nuvažiuoti atgal į Šeškinę.
    53 - baisiai reikalingas, nes vienintelis be persėdimo veža į stotis. Ir dažniausiai baisiai pripildytas.
    55 - ligoninės. Nesiginčyju, labai reikalingas maršrutas iš sporto aikštynų.

    Grubiai: yra neblogos rytų - vakarų jungtys šiaurinei miesto daliai - Pašilaičiai, Perkūnkiemis, Fabijoniškės, Saulėtekis. Kažkiek dengiami Lazdynai, Karoliniškės, Viršuliškės, Jeruzalė, Santariškės
    Kiti - kažkur persėda. Tie 'kiti' apima Antakalnį, Žirmūnus, Pilaitę, Kalnėnus, Pavilnį, Naujamiestį, Naujininkus. Grubiai - 1/2 miesto gyventojų.

    Tai gal galima sužinoti kaip JUDU galvoja aptarnauti NS ir kompensuoti kad ir rezervinį metro kelią greta Varšuvos Nacionalinio stadiono?

    Comment


      Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

      nzn gondoloms cia yra idealus atvejis .. ir nusileist kur prie japonisko parko nmc , taip per koncertus ir rungtynes dideles naudos neduos bet siaip kasdieniniam naudojimui butu DAUG naudingesnis nei laiveliai
      Ten saugoma teritorija, yra reikalų. Mano supratimu, pėsčiųjų tiltas kad ir greta estakados būtų racionalesnis sprendimas.

      Comment


        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

        Gal kokį kartą pabandyk pats praktiškai pasinaudoti 'gerais ryšiais su miestu'.

        3G stoja Ukmergės g. ir vienintelis siekia NMC.
        5G jau stoja arčiau, bet su juo arba miegot, arba į mokslus.
        24 - abu Paneriai. Ačiū,kad prisiminėte.
        40 ir 43 veža į Centrą. Jei tiksliau - Lukiškių aikštės užkampį, iš kurio gali nuvažiuoti atgal į Šeškinę.
        53 - baisiai reikalingas, nes vienintelis be persėdimo veža į stotis. Ir dažniausiai baisiai pripildytas.
        55 - ligoninės. Nesiginčyju, labai reikalingas maršrutas iš sporto aikštynų.

        Grubiai: yra neblogos rytų - vakarų jungtys šiaurinei miesto daliai - Pašilaičiai, Perkūnkiemis, Fabijoniškės, Saulėtekis. Kažkiek dengiami Lazdynai, Karoliniškės, Viršuliškės, Jeruzalė, Santariškės
        Kiti - kažkur persėda. Tie 'kiti' apima Antakalnį, Žirmūnus, Pilaitę, Kalnėnus, Pavilnį, Naujamiestį, Naujininkus. Grubiai - 1/2 miesto gyventojų.

        Tai gal galima sužinoti kaip JUDU galvoja aptarnauti NS ir kompensuoti kad ir rezervinį metro kelią greta Varšuvos Nacionalinio stadiono?
        Dažnai naudojuosi, didelių priekaištų neturiu.
        Man aiški koncepcija, kad yra pagrindiniai ir privežamieji maršrutai, tokiame tinkle persėdimai nelabai išvengiami.

        Comment


          Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

          Dažnai naudojuosi, didelių priekaištų neturiu.
          Man aiški koncepcija, kad yra pagrindiniai ir privežamieji maršrutai, tokiame tinkle persėdimai nelabai išvengiami.
          T.y. JUDU niekaip nereaguos į svarbų traukos tašką, kartais ( pvz po kokio koncerto) generuojantį didelius žmonių srautus?

          Comment


            Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

            T.y. JUDU niekaip nereaguos į svarbų traukos tašką, kartais ( pvz po kokio koncerto) generuojantį didelius žmonių srautus?
            Aš apie tai nekalbu. Juk aišku, kad jeigu vyks koks didelis renginys tai bus organizuojami papildomai R tipo maršrutai.

            Comment


              Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

              Aš apie tai nekalbu. Juk aišku, kad jeigu vyks koks didelis renginys tai bus organizuojami papildomai R tipo maršrutai.
              O jei renginys nevyks, Akropolio aikštelėje trūks vietos.

              Comment


                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                O jei renginys nevyks, Akropolio aikštelėje trūks vietos.
                Tai jeigu nebus kažkokio renginio tai ir nebus daug žmonių. Visgi net ir tokių atveju darbai bus. Aplink kompleksą tvarkys infrastruktūrą, pažiūrėsim kas bus.

                Comment


                  Visiškai natūralu, kad stadionas generuos srautus tik jame esant koncertui/varžyboms/miesto šventei. Daryti renginių maršrutus JUDU jau lyg ir išmoko (per Jaunas kaip Vilnius arba Shy koncertus Kalnų parke jokių priekaištų neturėjau), tai nėra priežasčių galvoti, kad čia bus kitaip. Kaune, beje, irgi iš Žalgirio arenos ir Dariaus ir Girėno stadiono, važinėja specialūs maršrutai.


                  Va su kuo sutikčiau, kad vietoje piarinių laivelių, geriau būtų įrengę gondolų liniją tarp stadiono/Akropolio ir Moksleivių rūmų. Per rungtynes išspręstų kalvotumo problemą ir greitai nuvežtų žmones link centro, ramybės sezonu būtų kaip turistinė atrakcija ir būdas nusigauti iš Šnipiškių apsipirkti į Akropolį

                  Comment


                    Gondolas pratęsti iki Šeškinės manau būtų pakankamai populiari kaip greitojo susisiekimo linija su Centru. Aišku priklausomai nuo bilieto kainos.

                    Comment


                      Sankryžos prie Nacionalinio stadiono rekonstrukcijos
                      detalusis planas
                      Paskutinis taisė maksirutas; 2025.09.08, 00:03.

                      Comment


                        Man tik įdomu kas čia. Ekstremalų bėgimo per gatvę taškai?

                        Click image for larger version

Name:	Screenshot_43.png
Views:	1086
Size:	1,43 MB
ID:	2219094


                        Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
                        Gondolas pratęsti iki Šeškinės manau būtų pakankamai populiari kaip greitojo susisiekimo linija su Centru. Aišku priklausomai nuo bilieto kainos.
                        Norint, kad paslauga būtų skirta susisiekimui - turi būti ta pati bilietų kainodara ir tie patys galiojantys bilietai kaip VT. Jeigu bus kita kainodara ir atskiri bilieta (kaip pvz. laiveliai), tai jau tampa pramoginiu ir rekreaciniu objektu.
                        Paskutinis taisė sleader; 2025.09.08, 10:34.

                        Comment


                          Nepatinka, jog nesukuriamas hub persėsti iš 3G į 5G ar atvirkščiai.

                          Comment


                            Man vienam atrodo Ozo-Gelvonų sankryža visiškai neadekvačiai? Nuo stadiono norint patekti į stoteles Izi g. reikia praeiti bent po 2 saleles, kai kurios tokio pločio, kad ten nesutilps nei 10 žmonių, tai prieš/po kiekvieną renginį planuojama užtverti gatves? Ar koks numatytas sprendimas? Čia užteks ryto krepšinio rungtynių, kad būtų problemos, nekalbu apie rimtą koncertą. Taip pat Vilniaus klasika - pestieji numatyta, kad vaikščios kažkokiais nesuvokiamais ratais ir kampais, tai turėsime milžiniškus plotus numindžiotų mėšlynų. Taip pat kur numatytas patekimas nuo Šeškinės stotelės? Taigi čia mūsų VT stuburas, kuris gi turi išspręsti visas patekimo problemas!

                            Comment


                              Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą
                              Taip pat kur numatytas patekimas nuo Šeškinės stotelės? Taigi čia mūsų VT stuburas, kuris gi turi išspręsti visas patekimo problemas!
                              Pagal anksčiau viešintus planus, tai stotelė Šeškinė perkeliama į nuokalnę, po suplanuotu pėsčiųjų viaduku ir esamoje vietoje, viduryje dobilo lapo sankryžos, jokių stotelių nelieka.

                              Comment


                                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                Pagal anksčiau viešintus planus, tai stotelė Šeškinė perkeliama į nuokalnę, po suplanuotu pėsčiųjų viaduku ir esamoje vietoje, viduryje dobilo lapo sankryžos, jokių stotelių nelieka.
                                Tiesa, neatkreipiau dėmėsio, kad nebėra įvažų, kažkaip nesitikėjau, kad labiau pablogins galimybę persėsti iš vieno greitojo į kitą maršrutą. Tada išvis pravalas.

                                Comment


                                  Buvau šiandien prie stadiono,į statybvietę atvežė dar vieną autokraną,darbų tempas tikrai greitėja

                                  Comment


                                    Šiaip labai blogai, kad perkels stotelę į kalno vidury. Prieš kelias dienas važiavau ilgu G autobusu, stojo prie Litexpo, kur dar kokiais 2016 m. stotelę praleisdavo. Tai dabar jautėsi, kad gana sunkiai kyla tas autobusas. Į Šeškinės kalną kadaise su senoviniu autobusu realiai vos užkilau. Vasara ok, bet žiemą tikrai kartais bus bėdų dėl slidumo. Labai didelis skirtumas, kai gali iš anksto turėt greičio ir jėgos, ir tik pradėt judėt į visą statumą.
                                    ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

                                    Comment


                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                      Man tik įdomu kas čia. Ekstremalų bėgimo per gatvę taškai?
                                      Taigi jie ir dabar yra.

                                      Comment


                                        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                        Taigi jie ir dabar yra.
                                        Manau, jo idėja yra ta, jog taškų skaičius padvigubėja pastačius dobilus.
                                        Šiaip tas visas mazgas tai atrodo tragiškai pėsčiajam / dviratininkui.

                                        Comment


                                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                          Taigi jie ir dabar yra.
                                          Yra, bet rekonstruojant reikėtų išspręsti tokius taškus, o dabar jų net daugėja

                                          Comment

                                          Working...
                                          X