Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nacionalinis stadionas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ArTikrai Rodyti pranešimą
    Sveiki,
    gerokai pabodo vietoje statybų atnaujinimų čia rasti dviejų paauglių asmeninius skaudulius, kaip blogai yra stadionas Vilniuje.
    Tačiau reikia uždaryti ir kitą, panašių žmonių dar kartais iškeliamą temą, dėl stadiono vietos. Stadionas statomas vos už 2km nuo Baltojo Tilto, miesto centro. Tereikia nusileisti nuo kalniuko ir prieš akis Vilniaus centras. Neabejoju, jei bus stadionas, bus ir patogūs takai. Ir tie takai su super vaizdu. Tai yra pati geriausia vieta stadionui, užteks erezijų.

    O bet taigi nu o tai kaip žiemą per lietų su vežimėliais į kalną, neįgalieji ten viską, taigi kaip nu? Geriau už miesto gi statom ten su viešuoju gi patogiai, seni.

    Comment


      Parašė sL^ Rodyti pranešimą

      Mamuto parką turi padaryt, tad priėjimas turi būti patogesnis
      Strategiškai, Mamuto parkui trūksta pėsčiųjų jungčįų per Geležinio Vilko g. Kadangi šis butelio kakliukas nesprendžiamas, einantys Centro link grūsis ant dviračįų tako ties abiem pėsčiųjų perėjomis. Paprasčiausia būtų tiltu sujungti "3" tašką su Japonišku sodu. Bet mes gi to nedarysim, mums būtinai reikia dar vieno tilto į Žvėryną.

      Comment


        https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...-vyksta-darbai
        Trečiadienį Nacionalinio stadiono statybvietėje surengta spaudos konferencija, kurioje pristatyta Vilniaus daugiafunkcio komplekso darbų apimtis ir eiga, žurnalistams aprodyta statybvietė.

        „Kadangi statybų darbai įsibėgėja, pasigirsta visokių spekuliacijų, <...> geras laikas priminti apie patį projektą, kad tai ne tik stadionas, bet ir daugiafunkcis kompleksas“, – kalbėjo V. Benkunskas.

        Sostinėje kylančiame Vilniaus daugiafunkciame Nacionalinio stadiono komplekse praėjusią savaitę baigti gręžti UEFA IV kategorijos stadiono pamatų poliai, įpusėti betonuoti pamatai, ruošiamas žemės paviršius pagrindinei futbolo aikštei ir treniruočių aikštynui. Mero teigimu, stadiono vietų skaičius padidintas iki 18 tūkst.
        Paskutinis taisė digital; 2025.09.03, 13:54. Priežastis: pridėta citata

        Comment



          Paskutinis taisė RokasLT; 2025.09.03, 14:06.

          Comment


            Pradedu tikėti, kad Lietuva turės dar vieną gerą stadioną

            Comment


              Comment


                Parašė Diogenas Rodyti pranešimą
                Pradedu tikėti, kad Lietuva turės dar vieną gerą stadioną
                Viskas, jinxinai

                Comment


                  Comment


                    Šiuo metu kaip tik yra baigiamas rengti Mamutų parko techninis projektas, tai yra miesto projektas, kuris leis sujungti pėsčiųjų takais visą sklypą, pėstiesiems nuo senamiesčio būtų jungtys, kad iš ar į stadioną, į visus kitus objektus būtų galima judėti ne automobiliu, bet kitais būdais – viešuoju transportu ir, aišku, pėsčiomis
                    Ketvirta dalis – su Žvėrynu bus nauja jungtis, tai yra pėsčiųjų viadukas per Ukmergės gatvę. Baiginėjamas techninis projektas ir atsiras dar viena jungtis, kur iš vakarinės stadiono pusės bus galima ateiti į varžybas
                    https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...is-su-zverynu/

                    Comment


                      Parašė Pauze0 Rodyti pranešimą
                      Ketvirta dalis – su Žvėrynu bus nauja jungtis, tai yra pėsčiųjų viadukas per Ukmergės gatvę. Baiginėjamas techninis projektas ir atsiras dar viena jungtis, kur iš vakarinės stadiono pusės bus galima ateiti į varžybas
                      Bet tai nuo Žvėryno iki to tilto reikės eiti kaip - Pieninės, Želvos ir tada Siesikų g.? Ne pačios maloniausios vietos pasivaikščiojimui. Dviračiu irgi ten nenorėčiau važiuoti. Šitam stadionui reikia normalių high capacity VT jungčių. Kas norės eiti peškom taip toli kažkokiais šunkeliais ir dar į tokį statų kalną. Tiltas labiau reikalingas ateinant iš šiaurės vakarų pusės, kad nereikėtų eiti pro Ukmergės/Ozo viaduką.

                      Comment


                        Parašė felar Rodyti pranešimą

                        Bet tai nuo Žvėryno iki to tilto reikės eiti kaip - Pieninės, Želvos ir tada Siesikų g.? Ne pačios maloniausios vietos pasivaikščiojimui. Dviračiu irgi ten nenorėčiau važiuoti. Šitam stadionui reikia normalių high capacity VT jungčių. Kas norės eiti peškom taip toli kažkokiais šunkeliais ir dar į tokį statų kalną. Tiltas labiau reikalingas ateinant iš šiaurės vakarų pusės, kad nereikėtų eiti pro Ukmergės/Ozo viaduką.
                        Modeliuota tikriausiai taip, kad nuo Žvėryno atėjus reikėtų kirsti Ukmergės GV sankryžą ir tada kilti per Mamutų parką.
                        Iš šiaurės vakarų pusės judantiems numatytas šis tiltas (einant palei Siesikų g.) ir nauja požeminė perėja per Ukmergės g. ties garažais. Bandoma sukurti jungtis pėstiesiems aplenkti Ukmergės g.-Ozo g. sankryžą, kurią pavertus pilno dobilo lapo sankryža, ji pasidarys ypatingai nepatogi pėsčiųjų eismui.

                        Comment


                          Želvos g. reikėtų keltuvo dviratininkams ir patogių takų pėstiesiems - tai jau būtų tikrai nebloga jungtis. Į kalną lipti taip, bet Kaune visi lipa į kalną sugriuvusiais laiptais ir išgyvena

                          Comment


                            Keletą kartų teko pasivaikščioti iki Akropolio nuo Šnipiškių t.y. pro būsimą "Mamutų" parką, kalnas gan status tai gali būti kad ne visiems tiks toks kelias, o šiaip praėjus atrodo kad viskas labai arti, pažiūrėjau kad apie 900m nuo stadiono iki Japoniško sodo. Blogiausia kad nėra patogaus būdo pėstiesiems kirsti Geležinio Vilko gatvės ir panašu kad apie tai niekas negalvoja. Beje, jei jau bus pastatytas šis kompleksas, aš tikrai būčiau už funikulierių-gondolas nuo NMC iki stadiono.

                            Comment


                              Taigi funikulieriai, gondolos ir visa kita, kas nėra automobilis, tūlam vilniečiui yra "nesąmonė" ir "Naujieji vasiukai". O šiaip jo, ten funikulierius kaip minimum būtų reikalingas, ypač turint omeny poriekį nediskriminuoti judumo apribojimų turinčius žmones ir žmonių srauto potencialą. Daugelis net neįsivaizduoja, kokia tai bus populiari ir patraukli rekreacinė erdvė. Atitinkamai reiktų planuoti ir patekimą į ją.

                              Comment


                                Diskriminuojami nebus, nes į kalną ves dviračių takas per kairę kalno pusę.

                                Comment


                                  Parašė Edd Rodyti pranešimą
                                  Keletą kartų teko pasivaikščioti iki Akropolio nuo Šnipiškių t.y. pro būsimą "Mamutų" parką, kalnas gan status tai gali būti kad ne visiems tiks toks kelias, o šiaip praėjus atrodo kad viskas labai arti, pažiūrėjau kad apie 900m nuo stadiono iki Japoniško sodo. Blogiausia kad nėra patogaus būdo pėstiesiems kirsti Geležinio Vilko gatvės ir panašu kad apie tai niekas negalvoja. Beje, jei jau bus pastatytas šis kompleksas, aš tikrai būčiau už funikulierių-gondolas nuo NMC iki stadiono.
                                  reikia dviratininku-pesciuju tilto per Gelezinio Vilko gatve

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Diskriminuojami nebus, nes į kalną ves dviračių takas per kairę kalno pusę.
                                    Faktiškai bus, nebent į viską žiūri per biurokratinių varnelių dėliojimo perspektyvą. Ne visi gali eiti ar kitaip judėti į kalną, dėl ko ir naudojami pasaulyje tokie dalykai kaip funikulieriai ar keltuvai.

                                    Comment


                                      Funikulieriai ir gondolos yra labiau turistinės/proginės jungtys, o į stadioną patekti reikės ne tik iš NMC, bet ir iš 'centrinių' autobusų ir geležinkelio stočių ir gyvenamųjų rajonų. Tose vietose ir be stadiono desperatiškai trūksta paprasto didelės talpos viešojo transporto, nes būtent pro tas vietas eina pati reikalingiausia VT jungtis tarp pagrindinių darbo vietų/centro, ir tankiausių miesto rajonų. Sprendimas stadiono susisiekimo problemos yra toks pat, kaip ir visų kitų susisiekimo problemų mieste, tai yra kieta LRT linija su gerai suformuotu centriniu mazgu pasikeitimams. Bet kas kita yra laiko švaistymas ir problemos sprendimo atidėliojimas.

                                      Comment


                                        Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                        Funikulieriai ir gondolos yra labiau turistinės/proginės jungtys, o į stadioną patekti reikės ne tik iš NMC, bet ir iš 'centrinių' autobusų ir geležinkelio stočių ir gyvenamųjų rajonų. Tose vietose ir be stadiono desperatiškai trūksta paprasto didelės talpos viešojo transporto, nes būtent pro tas vietas eina pati reikalingiausia VT jungtis tarp pagrindinių darbo vietų/centro, ir tankiausių miesto rajonų. Sprendimas stadiono susisiekimo problemos yra toks pat, kaip ir visų kitų susisiekimo problemų mieste, tai yra kieta LRT linija su gerai suformuotu centriniu mazgu pasikeitimams. Bet kas kita yra laiko švaistymas ir problemos sprendimo atidėliojimas.
                                        nzn gondoloms cia yra idealus atvejis .. ir nusileist kur prie japonisko parko nmc , taip per koncertus ir rungtynes dideles naudos neduos bet siaip kasdieniniam naudojimui butu DAUG naudingesnis nei laiveliai
                                        "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                        - George W. Bush President of the USA

                                        Comment


                                          Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                          Funikulieriai ir gondolos yra labiau turistinės/proginės jungtys, o į stadioną patekti reikės ne tik iš NMC, bet ir iš 'centrinių' autobusų ir geležinkelio stočių ir gyvenamųjų rajonų. Tose vietose ir be stadiono desperatiškai trūksta paprasto didelės talpos viešojo transporto, nes būtent pro tas vietas eina pati reikalingiausia VT jungtis tarp pagrindinių darbo vietų/centro, ir tankiausių miesto rajonų. Sprendimas stadiono susisiekimo problemos yra toks pat, kaip ir visų kitų susisiekimo problemų mieste, tai yra kieta LRT linija su gerai suformuotu centriniu mazgu pasikeitimams. Bet kas kita yra laiko švaistymas ir problemos sprendimo atidėliojimas.
                                          Aš labai atsiprašau, bet kas dabar negerai? Ta vieta turi gan gerą ryšį su miestu, dar ir pridėsiu, kad ten yra 5* maršrutai, kur dirba tik ilgi autobusai (*24, pas kurį ilgį autobusai tik d.d).
                                          Realiai 3 iš jų kursuoja tikrai dažnai (3G, 5G, 53), o 2 priklausomai nuo dienos laiko.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X