Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nacionalinis stadionas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...-vyksta-darbai
    Trečiadienį Nacionalinio stadiono statybvietėje surengta spaudos konferencija, kurioje pristatyta Vilniaus daugiafunkcio komplekso darbų apimtis ir eiga, žurnalistams aprodyta statybvietė.

    „Kadangi statybų darbai įsibėgėja, pasigirsta visokių spekuliacijų, <...> geras laikas priminti apie patį projektą, kad tai ne tik stadionas, bet ir daugiafunkcis kompleksas“, – kalbėjo V. Benkunskas.

    Sostinėje kylančiame Vilniaus daugiafunkciame Nacionalinio stadiono komplekse praėjusią savaitę baigti gręžti UEFA IV kategorijos stadiono pamatų poliai, įpusėti betonuoti pamatai, ruošiamas žemės paviršius pagrindinei futbolo aikštei ir treniruočių aikštynui. Mero teigimu, stadiono vietų skaičius padidintas iki 18 tūkst.
    Paskutinis taisė digital; 2025.09.03, 14:54. Priežastis: pridėta citata

    Comment



      Paskutinis taisė RokasLT; 2025.09.03, 15:06.

      Comment


        Pradedu tikėti, kad Lietuva turės dar vieną gerą stadioną

        Comment


          Comment


            Parašė Diogenas Rodyti pranešimą
            Pradedu tikėti, kad Lietuva turės dar vieną gerą stadioną
            Viskas, jinxinai

            Comment


              Comment


                Šiuo metu kaip tik yra baigiamas rengti Mamutų parko techninis projektas, tai yra miesto projektas, kuris leis sujungti pėsčiųjų takais visą sklypą, pėstiesiems nuo senamiesčio būtų jungtys, kad iš ar į stadioną, į visus kitus objektus būtų galima judėti ne automobiliu, bet kitais būdais – viešuoju transportu ir, aišku, pėsčiomis
                Ketvirta dalis – su Žvėrynu bus nauja jungtis, tai yra pėsčiųjų viadukas per Ukmergės gatvę. Baiginėjamas techninis projektas ir atsiras dar viena jungtis, kur iš vakarinės stadiono pusės bus galima ateiti į varžybas
                https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...is-su-zverynu/

                Comment


                  Parašė Pauze0 Rodyti pranešimą
                  Ketvirta dalis – su Žvėrynu bus nauja jungtis, tai yra pėsčiųjų viadukas per Ukmergės gatvę. Baiginėjamas techninis projektas ir atsiras dar viena jungtis, kur iš vakarinės stadiono pusės bus galima ateiti į varžybas
                  Bet tai nuo Žvėryno iki to tilto reikės eiti kaip - Pieninės, Želvos ir tada Siesikų g.? Ne pačios maloniausios vietos pasivaikščiojimui. Dviračiu irgi ten nenorėčiau važiuoti. Šitam stadionui reikia normalių high capacity VT jungčių. Kas norės eiti peškom taip toli kažkokiais šunkeliais ir dar į tokį statų kalną. Tiltas labiau reikalingas ateinant iš šiaurės vakarų pusės, kad nereikėtų eiti pro Ukmergės/Ozo viaduką.

                  Comment


                    Parašė felar Rodyti pranešimą

                    Bet tai nuo Žvėryno iki to tilto reikės eiti kaip - Pieninės, Želvos ir tada Siesikų g.? Ne pačios maloniausios vietos pasivaikščiojimui. Dviračiu irgi ten nenorėčiau važiuoti. Šitam stadionui reikia normalių high capacity VT jungčių. Kas norės eiti peškom taip toli kažkokiais šunkeliais ir dar į tokį statų kalną. Tiltas labiau reikalingas ateinant iš šiaurės vakarų pusės, kad nereikėtų eiti pro Ukmergės/Ozo viaduką.
                    Modeliuota tikriausiai taip, kad nuo Žvėryno atėjus reikėtų kirsti Ukmergės GV sankryžą ir tada kilti per Mamutų parką.
                    Iš šiaurės vakarų pusės judantiems numatytas šis tiltas (einant palei Siesikų g.) ir nauja požeminė perėja per Ukmergės g. ties garažais. Bandoma sukurti jungtis pėstiesiems aplenkti Ukmergės g.-Ozo g. sankryžą, kurią pavertus pilno dobilo lapo sankryža, ji pasidarys ypatingai nepatogi pėsčiųjų eismui.

                    Comment


                      Želvos g. reikėtų keltuvo dviratininkams ir patogių takų pėstiesiems - tai jau būtų tikrai nebloga jungtis. Į kalną lipti taip, bet Kaune visi lipa į kalną sugriuvusiais laiptais ir išgyvena

                      Comment


                        Keletą kartų teko pasivaikščioti iki Akropolio nuo Šnipiškių t.y. pro būsimą "Mamutų" parką, kalnas gan status tai gali būti kad ne visiems tiks toks kelias, o šiaip praėjus atrodo kad viskas labai arti, pažiūrėjau kad apie 900m nuo stadiono iki Japoniško sodo. Blogiausia kad nėra patogaus būdo pėstiesiems kirsti Geležinio Vilko gatvės ir panašu kad apie tai niekas negalvoja. Beje, jei jau bus pastatytas šis kompleksas, aš tikrai būčiau už funikulierių-gondolas nuo NMC iki stadiono.

                        Comment


                          Taigi funikulieriai, gondolos ir visa kita, kas nėra automobilis, tūlam vilniečiui yra "nesąmonė" ir "Naujieji vasiukai". O šiaip jo, ten funikulierius kaip minimum būtų reikalingas, ypač turint omeny poriekį nediskriminuoti judumo apribojimų turinčius žmones ir žmonių srauto potencialą. Daugelis net neįsivaizduoja, kokia tai bus populiari ir patraukli rekreacinė erdvė. Atitinkamai reiktų planuoti ir patekimą į ją.

                          Comment


                            Diskriminuojami nebus, nes į kalną ves dviračių takas per kairę kalno pusę.

                            Comment


                              Parašė Edd Rodyti pranešimą
                              Keletą kartų teko pasivaikščioti iki Akropolio nuo Šnipiškių t.y. pro būsimą "Mamutų" parką, kalnas gan status tai gali būti kad ne visiems tiks toks kelias, o šiaip praėjus atrodo kad viskas labai arti, pažiūrėjau kad apie 900m nuo stadiono iki Japoniško sodo. Blogiausia kad nėra patogaus būdo pėstiesiems kirsti Geležinio Vilko gatvės ir panašu kad apie tai niekas negalvoja. Beje, jei jau bus pastatytas šis kompleksas, aš tikrai būčiau už funikulierių-gondolas nuo NMC iki stadiono.
                              reikia dviratininku-pesciuju tilto per Gelezinio Vilko gatve

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                Diskriminuojami nebus, nes į kalną ves dviračių takas per kairę kalno pusę.
                                Faktiškai bus, nebent į viską žiūri per biurokratinių varnelių dėliojimo perspektyvą. Ne visi gali eiti ar kitaip judėti į kalną, dėl ko ir naudojami pasaulyje tokie dalykai kaip funikulieriai ar keltuvai.

                                Comment


                                  Funikulieriai ir gondolos yra labiau turistinės/proginės jungtys, o į stadioną patekti reikės ne tik iš NMC, bet ir iš 'centrinių' autobusų ir geležinkelio stočių ir gyvenamųjų rajonų. Tose vietose ir be stadiono desperatiškai trūksta paprasto didelės talpos viešojo transporto, nes būtent pro tas vietas eina pati reikalingiausia VT jungtis tarp pagrindinių darbo vietų/centro, ir tankiausių miesto rajonų. Sprendimas stadiono susisiekimo problemos yra toks pat, kaip ir visų kitų susisiekimo problemų mieste, tai yra kieta LRT linija su gerai suformuotu centriniu mazgu pasikeitimams. Bet kas kita yra laiko švaistymas ir problemos sprendimo atidėliojimas.

                                  Comment


                                    Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                    Funikulieriai ir gondolos yra labiau turistinės/proginės jungtys, o į stadioną patekti reikės ne tik iš NMC, bet ir iš 'centrinių' autobusų ir geležinkelio stočių ir gyvenamųjų rajonų. Tose vietose ir be stadiono desperatiškai trūksta paprasto didelės talpos viešojo transporto, nes būtent pro tas vietas eina pati reikalingiausia VT jungtis tarp pagrindinių darbo vietų/centro, ir tankiausių miesto rajonų. Sprendimas stadiono susisiekimo problemos yra toks pat, kaip ir visų kitų susisiekimo problemų mieste, tai yra kieta LRT linija su gerai suformuotu centriniu mazgu pasikeitimams. Bet kas kita yra laiko švaistymas ir problemos sprendimo atidėliojimas.
                                    nzn gondoloms cia yra idealus atvejis .. ir nusileist kur prie japonisko parko nmc , taip per koncertus ir rungtynes dideles naudos neduos bet siaip kasdieniniam naudojimui butu DAUG naudingesnis nei laiveliai

                                    Comment


                                      Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                      Funikulieriai ir gondolos yra labiau turistinės/proginės jungtys, o į stadioną patekti reikės ne tik iš NMC, bet ir iš 'centrinių' autobusų ir geležinkelio stočių ir gyvenamųjų rajonų. Tose vietose ir be stadiono desperatiškai trūksta paprasto didelės talpos viešojo transporto, nes būtent pro tas vietas eina pati reikalingiausia VT jungtis tarp pagrindinių darbo vietų/centro, ir tankiausių miesto rajonų. Sprendimas stadiono susisiekimo problemos yra toks pat, kaip ir visų kitų susisiekimo problemų mieste, tai yra kieta LRT linija su gerai suformuotu centriniu mazgu pasikeitimams. Bet kas kita yra laiko švaistymas ir problemos sprendimo atidėliojimas.
                                      Aš labai atsiprašau, bet kas dabar negerai? Ta vieta turi gan gerą ryšį su miestu, dar ir pridėsiu, kad ten yra 5* maršrutai, kur dirba tik ilgi autobusai (*24, pas kurį ilgį autobusai tik d.d).
                                      Realiai 3 iš jų kursuoja tikrai dažnai (3G, 5G, 53), o 2 priklausomai nuo dienos laiko.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Faktiškai bus, nebent į viską žiūri per biurokratinių varnelių dėliojimo perspektyvą. Ne visi gali eiti ar kitaip judėti į kalną, dėl ko ir naudojami pasaulyje tokie dalykai kaip funikulieriai ar keltuvai.
                                        na pvz jei koki mini keltuva , koja uzdedi ir vaziuoji... bet siaip tai taip ne prioritetas dviraciau tai jau tikrai.

                                        Comment


                                          Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

                                          na pvz jei koki mini keltuva , koja uzdedi ir vaziuoji... bet siaip tai taip ne prioritetas dviraciau tai jau tikrai.
                                          Ne apie prioritetus čia kalba eina. Reikia visko. Ne badmečio laikais gyvenam, jei ką.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X