Parašė ArTikrai
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nacionalinis stadionas
Collapse
X
-
Parašė sL^ Rodyti pranešimą
Mamuto parką turi padaryt, tad priėjimas turi būti patogesnis
- 4 patinka
Comment
-
https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...-vyksta-darbai
Trečiadienį Nacionalinio stadiono statybvietėje surengta spaudos konferencija, kurioje pristatyta Vilniaus daugiafunkcio komplekso darbų apimtis ir eiga, žurnalistams aprodyta statybvietė.
„Kadangi statybų darbai įsibėgėja, pasigirsta visokių spekuliacijų, <...> geras laikas priminti apie patį projektą, kad tai ne tik stadionas, bet ir daugiafunkcis kompleksas“, – kalbėjo V. Benkunskas.
Sostinėje kylančiame Vilniaus daugiafunkciame Nacionalinio stadiono komplekse praėjusią savaitę baigti gręžti UEFA IV kategorijos stadiono pamatų poliai, įpusėti betonuoti pamatai, ruošiamas žemės paviršius pagrindinei futbolo aikštei ir treniruočių aikštynui. Mero teigimu, stadiono vietų skaičius padidintas iki 18 tūkst.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Diogenas Rodyti pranešimąPradedu tikėti, kad Lietuva turės dar vieną gerą stadioną
- 3 patinka
Comment
-
Šiuo metu kaip tik yra baigiamas rengti Mamutų parko techninis projektas, tai yra miesto projektas, kuris leis sujungti pėsčiųjų takais visą sklypą, pėstiesiems nuo senamiesčio būtų jungtys, kad iš ar į stadioną, į visus kitus objektus būtų galima judėti ne automobiliu, bet kitais būdais – viešuoju transportu ir, aišku, pėsčiomisKetvirta dalis – su Žvėrynu bus nauja jungtis, tai yra pėsčiųjų viadukas per Ukmergės gatvę. Baiginėjamas techninis projektas ir atsiras dar viena jungtis, kur iš vakarinės stadiono pusės bus galima ateiti į varžybas
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Pauze0 Rodyti pranešimąKetvirta dalis – su Žvėrynu bus nauja jungtis, tai yra pėsčiųjų viadukas per Ukmergės gatvę. Baiginėjamas techninis projektas ir atsiras dar viena jungtis, kur iš vakarinės stadiono pusės bus galima ateiti į varžybas
- 4 patinka
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimą
Bet tai nuo Žvėryno iki to tilto reikės eiti kaip - Pieninės, Želvos ir tada Siesikų g.? Ne pačios maloniausios vietos pasivaikščiojimui. Dviračiu irgi ten nenorėčiau važiuoti. Šitam stadionui reikia normalių high capacity VT jungčių. Kas norės eiti peškom taip toli kažkokiais šunkeliais ir dar į tokį statų kalną. Tiltas labiau reikalingas ateinant iš šiaurės vakarų pusės, kad nereikėtų eiti pro Ukmergės/Ozo viaduką.
Iš šiaurės vakarų pusės judantiems numatytas šis tiltas (einant palei Siesikų g.) ir nauja požeminė perėja per Ukmergės g. ties garažais. Bandoma sukurti jungtis pėstiesiems aplenkti Ukmergės g.-Ozo g. sankryžą, kurią pavertus pilno dobilo lapo sankryža, ji pasidarys ypatingai nepatogi pėsčiųjų eismui.
- 1 patinka
Comment
-
Keletą kartų teko pasivaikščioti iki Akropolio nuo Šnipiškių t.y. pro būsimą "Mamutų" parką, kalnas gan status tai gali būti kad ne visiems tiks toks kelias, o šiaip praėjus atrodo kad viskas labai arti, pažiūrėjau kad apie 900m nuo stadiono iki Japoniško sodo. Blogiausia kad nėra patogaus būdo pėstiesiems kirsti Geležinio Vilko gatvės ir panašu kad apie tai niekas negalvoja. Beje, jei jau bus pastatytas šis kompleksas, aš tikrai būčiau už funikulierių-gondolas nuo NMC iki stadiono.
- 7 patinka
Comment
-
Taigi funikulieriai, gondolos ir visa kita, kas nėra automobilis, tūlam vilniečiui yra "nesąmonė" ir "Naujieji vasiukai". O šiaip jo, ten funikulierius kaip minimum būtų reikalingas, ypač turint omeny poriekį nediskriminuoti judumo apribojimų turinčius žmones ir žmonių srauto potencialą. Daugelis net neįsivaizduoja, kokia tai bus populiari ir patraukli rekreacinė erdvė. Atitinkamai reiktų planuoti ir patekimą į ją.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąKeletą kartų teko pasivaikščioti iki Akropolio nuo Šnipiškių t.y. pro būsimą "Mamutų" parką, kalnas gan status tai gali būti kad ne visiems tiks toks kelias, o šiaip praėjus atrodo kad viskas labai arti, pažiūrėjau kad apie 900m nuo stadiono iki Japoniško sodo. Blogiausia kad nėra patogaus būdo pėstiesiems kirsti Geležinio Vilko gatvės ir panašu kad apie tai niekas negalvoja. Beje, jei jau bus pastatytas šis kompleksas, aš tikrai būčiau už funikulierių-gondolas nuo NMC iki stadiono.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąDiskriminuojami nebus, nes į kalną ves dviračių takas per kairę kalno pusę.
- 1 patinka
Comment
-
Funikulieriai ir gondolos yra labiau turistinės/proginės jungtys, o į stadioną patekti reikės ne tik iš NMC, bet ir iš 'centrinių' autobusų ir geležinkelio stočių ir gyvenamųjų rajonų. Tose vietose ir be stadiono desperatiškai trūksta paprasto didelės talpos viešojo transporto, nes būtent pro tas vietas eina pati reikalingiausia VT jungtis tarp pagrindinių darbo vietų/centro, ir tankiausių miesto rajonų. Sprendimas stadiono susisiekimo problemos yra toks pat, kaip ir visų kitų susisiekimo problemų mieste, tai yra kieta LRT linija su gerai suformuotu centriniu mazgu pasikeitimams. Bet kas kita yra laiko švaistymas ir problemos sprendimo atidėliojimas.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąFunikulieriai ir gondolos yra labiau turistinės/proginės jungtys, o į stadioną patekti reikės ne tik iš NMC, bet ir iš 'centrinių' autobusų ir geležinkelio stočių ir gyvenamųjų rajonų. Tose vietose ir be stadiono desperatiškai trūksta paprasto didelės talpos viešojo transporto, nes būtent pro tas vietas eina pati reikalingiausia VT jungtis tarp pagrindinių darbo vietų/centro, ir tankiausių miesto rajonų. Sprendimas stadiono susisiekimo problemos yra toks pat, kaip ir visų kitų susisiekimo problemų mieste, tai yra kieta LRT linija su gerai suformuotu centriniu mazgu pasikeitimams. Bet kas kita yra laiko švaistymas ir problemos sprendimo atidėliojimas."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąFunikulieriai ir gondolos yra labiau turistinės/proginės jungtys, o į stadioną patekti reikės ne tik iš NMC, bet ir iš 'centrinių' autobusų ir geležinkelio stočių ir gyvenamųjų rajonų. Tose vietose ir be stadiono desperatiškai trūksta paprasto didelės talpos viešojo transporto, nes būtent pro tas vietas eina pati reikalingiausia VT jungtis tarp pagrindinių darbo vietų/centro, ir tankiausių miesto rajonų. Sprendimas stadiono susisiekimo problemos yra toks pat, kaip ir visų kitų susisiekimo problemų mieste, tai yra kieta LRT linija su gerai suformuotu centriniu mazgu pasikeitimams. Bet kas kita yra laiko švaistymas ir problemos sprendimo atidėliojimas.
Realiai 3 iš jų kursuoja tikrai dažnai (3G, 5G, 53), o 2 priklausomai nuo dienos laiko.
Comment
Comment