Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nacionalinis stadionas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Juokas juokais, bet žiūrint žemėlapį matosi, jog Zuoko siūlytos gondolos čia tikrai labai praverstų, ir ne tik kaip pramoga kaip yra Druskininkuose, bet realus susisiekimas tarp šnipiškių/centro su pagrindiniu miesto prekybos ir ateityje sporto kompleksu.
    Flickr

    Comment


      Parašė Stigas1 Rodyti pranešimą
      Vakar per LRT kalbėjo viešųjų pirkimų vadovas berods. Peržiūrės visus pakeitimus ir tt. Labiausiai jiems kliūna indeksacija, kurią reikės Avuliui ar savivaldybei kažkaip konkrečiau pagrįsti. Manau iki statybų pratęsimo, jeigu jis iš viso bus, gali tekt laukti iki vasaros.
      Jau tie debilai vieną kartą viską sugadino ir didelė dalis jų kaltės, kad dabar tokia situacija. Jei dar sugebės ir antrą kartą, tai reikės kokį medalį duoti.

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
        Juokas juokais, bet žiūrint žemėlapį matosi, jog Zuoko siūlytos gondolos čia tikrai labai praverstų, ir ne tik kaip pramoga kaip yra Druskininkuose, bet realus susisiekimas tarp šnipiškių/centro su pagrindiniu miesto prekybos ir ateityje sporto kompleksu.
        Ne Zuoko, o kažkurio lenko.

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

          P.S. prieš 2 metus nesiskundžiau nes patikėjau Šimašiaus melu kad rizika prisiima konceisininkas. Dabar matome kad riziką prisiima tik mokesčių mokėtojas.
          Mane labai stebina, kad pasirašant sutartį vertą 150 ar kiek ten milijonų niekas net nepagalvojo apie saugiklius, kurie užkirstų kelią tokiam elementariam atsakomybės nusikratymui. Nes kaip yra dabar - jo, mes pasirašom kaip įmonė, kad esam atsakingi už visas rizikas ir jeigu nesugebėsim įvykdyti savo sutarties dalies, sutartis bus nutraukta ir mes sumokėsime milijonines baudas, BET sutartį mes rašomės ant ką tik sukurto UAB'o, kurio galim bet kada atsikratyti ir išvengti jokios atsakomybės

          Comment


            Parašė ttttt Rodyti pranešimą

            Mane labai stebina, kad pasirašant sutartį vertą 150 ar kiek ten milijonų niekas net nepagalvojo apie saugiklius, kurie užkirstų kelią tokiam elementariam atsakomybės nusikratymui. Nes kaip yra dabar - jo, mes pasirašom kaip įmonė, kad esam atsakingi už visas rizikas ir jeigu nesugebėsim įvykdyti savo sutarties dalies, sutartis bus nutraukta ir mes sumokėsime milijonines baudas, BET sutartį mes rašomės ant ką tik sukurto UAB'o, kurio galim bet kada atsikratyti ir išvengti jokios atsakomybės
            Sutarties akyse nematęs, bet stebėtis ir piktintis tas netrukdo.

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

              Tai neįvykdė įsipareigojimų, ne pinigai buvo pavogti ir pralošti, t.y. ne šiaip kokie išoriniai veiksniai bet tiesiog vagystė. Tai VMS mano kad čia riekia tartis gražiuoju.
              Nepyk, bet tikrai nesuprantu ką nori pasakyti. Gal ir nėra čia didelės esmės bendrame diskusijos kontekste, bet nu tikrai nesuprantu, kodėl manai, kad VMS turi jaudinti ten pas juos vagystė buvo, ar nesėkmingos investicijos, ar pinigai tiesiog oplia ir išgaravo.

              Dėl įsipareigojimų nevykdymo galima būtų sutikti, bet vėlgi, ne BaltCapas tuos įsipareigojimus prisiėmęs, o UABas, kuris dabar perduotas Hanneriui. Tai mano galva vėlgi, teisiškai žiūrint VMS`ui kaip ir neturi rūpėti, kas valdo tą UABą. Kartą tokia rokiruotė jau buvo padarytas, tas pats BaltCap tą UABą buvo perėmęs, ar tuomet irgi kalbėjom kad Axis įsipareigojimų nevykldo?

              Comment


                Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                Gražiai pripaišei linijų, tik tos linijos menkai ką reiškia. Pusė tamstos parodytų praėjimų neturi nė šaligatvio ar laiptų net laiptai tokio pločio, kad 2 žmonės vos prasilektų (takas link akropolio viaduko) https://www.google.com/maps/@54.7088...er=0&entry=ttu , neturi perėjų ar visiškai nepritaikyti dideliam pesčiųjų srautui kaip takai kertantys dobilus (Ukmergės g, nė perėjos nėra, nors čia menkiausia problema). Taip pat labai norėčiau pamatyti kaip žmonės grūstųsi šioje salelėje po koncerto ar varžybų, čia net didesnis dviratis netelpa, o piko metu ir taip žmonės kartais gatvėje stovi. https://www.google.com/maps/@54.7109...er=0&entry=ttu

                Click image for larger version

Name:	Visi.png
Views:	901
Size:	3,56 MB
ID:	2109682

                Comment


                  Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą
                  Taip pat labai norėčiau pamatyti kaip žmonės grūstųsi šioje salelėje po koncerto ar varžybų, čia net didesnis dviratis netelpa, o piko metu ir taip žmonės kartais gatvėje stovi. https://www.google.com/maps/@54.7109...er=0&entry=ttu
                  Numatyti ir darbai gatvėje, bei sankryžoje. Reikia manyti, kad arba išplatins šaligatvius bei saleles, nes tam vietos yra, pvz. įvažiavimo link Akropolio juostų sąskaita, nes trijų juostų ten nereikia, arba pakeis šviesoforo ciklus, kad nereikėtų sustoti salelėje ir laukti.

                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą

                    Numatyti ir darbai gatvėje, bei sankryžoje. Reikia manyti, kad arba išplatins šaligatvius bei saleles, nes tam vietos yra, pvz. įvažiavimo link Akropolio juostų sąskaita, nes trijų juostų ten nereikia, arba pakeis šviesoforo ciklus, kad nereikėtų sustoti salelėje ir laukti.
                    Kur tie projektai? Stadionas turėjo būti atidaromas kitais metais, pagal projektą turėto būti įrengiama tokia infrastruktūra:

                    Kertiniai transporto infrastuktūros sprendiniai numatomi greta planuojamos teritorijos esančiose sankryžose yra tokie:
                    • Įrengiamos žiedinės sankryžos Ukmergės ir Šeškinės gatvių jungiamuosiuose ruožuose;
                    • Įrengiama požeminė perėja Ozo-Gelvonų sankryžoje
                    • Įrengiamos pėsčiųjų perėjos reguliuojamos šviesoforais ties Ozo-Ukmergės gatvės jungiamaisiais ruožais;
                    • Rekonstruojama Ozo-Ukmergės sankryža įrengiant visas dobilo tipo atlankas;
                    • Įrengiamas pėsčiųjų viadukas per Ukmergės gatvę ties planuojamu DC.

                    Ukmergės-Ozo projektas matomas, kaip kiti? Toks įspūdis, kad parašyta tam, kad būtų parašyta, o mieste kuriame 1/3 požeminės perėjos rekonstrukcijai reikia daugiau nei metų švelniai tariant, neįkvepia pasitiėjimu. Taip pat reikėtų pakalbėti apie bendrą judėjimą, o ne tik 200 metrų prie stadiono kurios nebus tvarkomos ar perdaromos. Tie patys Akropolio laiptukai. Taip pat turime tokias vietas: https://www.google.com/maps/@54.7031...er=0&entry=ttu Projektuotojai taip pat pabraižė linijyčių einančių Ukmergės g. kaip fainai žmonės vaikščios pesčiomis. Tai arba turės bėgti per 3 viaduko juostas arba eiti per tokią subinę ir galiausiai išlįsti į Ukmergės g. per tokį takelį. https://www.google.com/maps/@54.7024...er=0&entry=ttu Išties nacionalinio lygio subinė. Gal čia iš dalies spręs problemą mamutų parkas, jei toks išvis bus, ir tai nebent 29 metais. Bent mano suvokimu UX (kas iš esmės tai ir yra) dalykai sprendžiami keliant tikslus, ir tikrinant visą naudotojo kelią. Jei yra iškeltas tikslas pvz, nuo Šnipiškių pasiekti stadioną, tai infrastruktūra turi būti pritaikyta iki pat tos vietos atsižvelgiant į tai, kad tie keliai turi būti idiot proof, o ne žinantiems, kad jei pralįsti pro tam tikrus krūmus, surasi taką vedantį link taško B. Nebent VMS klierikai įsivaizduoja, kad tokius srautus patemps oro gondolos (kurių greičiausiai nebus).
                    Paskutinis taisė Skeptikas; 2024.02.08, 14:31.

                    Comment


                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                      Jau tie debilai vieną kartą viską sugadino ir didelė dalis jų kaltės, kad dabar tokia situacija. Jei dar sugebės ir antrą kartą, tai reikės kokį medalį duoti.
                      Labai gerai, kad gyvenam demokratijoje ir yra kažkokie saugikliai, nes kai tiek senas, tiek dabartinis meras melavo apie sutartį, tai gerai, kad kažkas kitas nepriklausomas ją tikrina.
                      Flickr

                      Comment



                        "Sostinės vadovas teigia nežinantis, ar net ir tokiu atveju projektas galiausiai bus pelningas."

                        Mano nuomone geriau Benkunskas to būtų nepasakęs.
                        Nepykit, bet mana Avulis tikrai ne tas žmogus kuris kažką darytų vien tik iš geros širdies

                        Comment


                          Parašė tukastu Rodyti pranešimą
                          "Sostinės vadovas teigia nežinantis, ar net ir tokiu atveju projektas galiausiai bus pelningas."

                          Mano nuomone geriau Benkunskas to būtų nepasakęs.
                          Nepykit, bet mana Avulis tikrai ne tas žmogus kuris kažką darytų vien tik iš geros širdies
                          Atsiloš kitur, ne veltui juk ir Ryto rėmėju tapo ir šitam projekte atsirado, o pvz likus iki statybų pabaigos ne daug darbų ir vėl galima kokį klausimą iškelt dėl kainos ir t.t..
                          P.S. Labai juokingai atrodė jo paties bandymai aiškint, kad jis čia vos ne iš geros valios atsirado, rūpi, kad Vilnius stadioną turėtų ir pan.

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                            Labai gerai, kad gyvenam demokratijoje ir yra kažkokie saugikliai, nes kai tiek senas, tiek dabartinis meras melavo apie sutartį, tai gerai, kad kažkas kitas nepriklausomas ją tikrina.
                            Labai blogai, kad tikrino per ilgai ir neteisingai, nes teismai buvo ne viešųjų pirkimų pusėje ir per juos buvo parasti metai.

                            Comment


                              Parašė mag Rodyti pranešimą
                              Atsiloš kitur, ne veltui juk ir Ryto rėmėju tapo ir šitam projekte atsirado, o pvz likus iki statybų pabaigos ne daug darbų ir vėl galima kokį klausimą iškelt dėl kainos ir t.t..
                              P.S. Labai juokingai atrodė jo paties bandymai aiškint, kad jis čia vos ne iš geros valios atsirado, rūpi, kad Vilnius stadioną turėtų ir pan.
                              Gal ir rūpi, kaip ir daugumai net šiame forume, bet kartais tokiame versle ne viskas tiesioginiais pinigais matuojama. Ryšiai ir jų buvimas irgi daug duoda. Pavyzdžiui kas gali paneigti, kad stadiono statytojas savivaldybėje gaus lengvesnį pritarimą kitoms pelningesnėms statyboms derindamas projektus ir pan.

                              Comment


                                Parašė mag Rodyti pranešimą
                                Atsiloš kitur, ne veltui juk ir Ryto rėmėju tapo ir šitam projekte atsirado, o pvz likus iki statybų pabaigos ne daug darbų ir vėl galima kokį klausimą iškelt dėl kainos ir t.t..
                                P.S. Labai juokingai atrodė jo paties bandymai aiškint, kad jis čia vos ne iš geros valios atsirado, rūpi, kad Vilnius stadioną turėtų ir pan.
                                Po „Žalgirio“ stadiono aferos to pono dalyvavimas bet kur, kur yra viešieji pinigai, yra vienas didelis nesusipratimas.

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Labai gerai, kad gyvenam demokratijoje ir yra kažkokie saugikliai, nes kai tiek senas, tiek dabartinis meras melavo apie sutartį, tai gerai, kad kažkas kitas nepriklausomas ją tikrina.
                                  Saugikliai yra viena, bet šioje situacijoje Skvernelio komanda, ypač berods Malinauskas, kaip reikiant kaišiojo pagalius į ratus. O VPT, kurie piestu stojo prieš sutartį, kažkodėl teisme nesugebėjo apginti savo argumentų. Dėl Skvernelio ir VPT buvo prarasti minimum 1 metai.

                                  Comment


                                    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                                    Saugikliai yra viena, bet šioje situacijoje Skvernelio komanda, ypač berods Malinauskas, kaip reikiant kaišiojo pagalius į ratus. O VPT, kurie piestu stojo prieš sutartį, kažkodėl teisme nesugebėjo apginti savo argumentų. Dėl Skvernelio ir VPT buvo prarasti minimum 1 metai.
                                    Beje, prarasti ne tik metai, bet ir Europinių pinigų parama.

                                    Comment


                                      Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                                      Saugikliai yra viena, bet šioje situacijoje Skvernelio komanda, ypač berods Malinauskas, kaip reikiant kaišiojo pagalius į ratus. O VPT, kurie piestu stojo prieš sutartį, kažkodėl teisme nesugebėjo apginti savo argumentų. Dėl Skvernelio ir VPT buvo prarasti minimum 1 metai.
                                      O kiek metų ir milijonų prarasta dėl nevykusios koncesijos sutarties ir merų melavimo?
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą

                                        Kur tie projektai? Stadionas turėjo būti atidaromas kitais metais, pagal projektą turėto būti įrengiama tokia infrastruktūra:

                                        Kertiniai transporto infrastuktūros sprendiniai numatomi greta planuojamos teritorijos esančiose sankryžose yra tokie:
                                        • Įrengiamos žiedinės sankryžos Ukmergės ir Šeškinės gatvių jungiamuosiuose ruožuose;
                                        • Įrengiama požeminė perėja Ozo-Gelvonų sankryžoje
                                        • Įrengiamos pėsčiųjų perėjos reguliuojamos šviesoforais ties Ozo-Ukmergės gatvės jungiamaisiais ruožais;
                                        • Rekonstruojama Ozo-Ukmergės sankryža įrengiant visas dobilo tipo atlankas;
                                        • Įrengiamas pėsčiųjų viadukas per Ukmergės gatvę ties planuojamu DC.

                                        Ukmergės-Ozo projektas matomas, kaip kiti? Toks įspūdis, kad parašyta tam, kad būtų parašyta, o mieste kuriame 1/3 požeminės perėjos rekonstrukcijai reikia daugiau nei metų švelniai tariant, neįkvepia pasitiėjimu. Taip pat reikėtų pakalbėti apie bendrą judėjimą, o ne tik 200 metrų prie stadiono kurios nebus tvarkomos ar perdaromos. Tie patys Akropolio laiptukai. Taip pat turime tokias vietas: https://www.google.com/maps/@54.7031...er=0&entry=ttu Projektuotojai taip pat pabraižė linijyčių einančių Ukmergės g. kaip fainai žmonės vaikščios pesčiomis. Tai arba turės bėgti per 3 viaduko juostas arba eiti per tokią subinę ir galiausiai išlįsti į Ukmergės g. per tokį takelį. https://www.google.com/maps/@54.7024...er=0&entry=ttu Išties nacionalinio lygio subinė. Gal čia iš dalies spręs problemą mamutų parkas, jei toks išvis bus, ir tai nebent 29 metais. Bent mano suvokimu UX (kas iš esmės tai ir yra) dalykai sprendžiami keliant tikslus, ir tikrinant visą naudotojo kelią. Jei yra iškeltas tikslas pvz, nuo Šnipiškių pasiekti stadioną, tai infrastruktūra turi būti pritaikyta iki pat tos vietos atsižvelgiant į tai, kad tie keliai turi būti idiot proof, o ne žinantiems, kad jei pralįsti pro tam tikrus krūmus, surasi taką vedantį link taško B. Nebent VMS klierikai įsivaizduoja, kad tokius srautus patemps oro gondolos (kurių greičiausiai nebus).
                                        Jei pirma padarytų tinkamą infrastruktūrą, tada stadionas atrodytų priimtinesnis. Dabar vėl ir vėl daroma iš kito galo (kaip ir visame miesto planavime - pastatai be infrastruktūros). Pastatys stadioną, po to 20 metų aiškins, kad normaliai infrastruktūrai nėra pinigų ir teks vaikščioti grioviais ir gatvių pakraščiais. Nulis pasitikėjimo. Ir ten ne stoteles perkėlinėt reik, o Ozo - Ukmergės sankryžoje normalaus VT hubo su tiesioginiu patekimu į stadioną (ir geriau jau ne požemine perėja).
                                        Paskutinis taisė ifl; 2024.02.08, 22:18.

                                        Comment


                                          Jau dabar Šeškinės stotelė į centro pusę iš Ozo yra pasiekiama šitaip:

                                          Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-02-08 224259.png Views:	1 Size:	1,84 MB ID:	2109845

                                          Akivaizdu, kad beveik niekam čia forume esančiam tai ne problema, nes niekas čia VT nevažinėja. Lygiai kaip nevažiuos VT ir iki stadiono. Bet VT važinėjantys nelaimėliai (t.y., nevykėliai) toliau turės pėdint Europos sostinės statuso takeliu. Prioritetai!

                                          Pateikiu maršrutą: įsėdu į 3G Žaliojo tilto nesančiame hub'e (nes bus kažkada), atvažiuoju ir išlipu Šeškinės stotelėje (kuri ale bus perkelta kažkada), tada bėgu per gatvę link stadiono tokiu takeliu, jei esu adventurous (išgėręs):

                                          Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-02-08 225630.png Views:	0 Size:	1,71 MB ID:	2109847

                                          Jei nesu adventurous, galiu lipti va šitais super kietais laipteliais:

                                          Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-02-08 225940.png Views:	0 Size:	1,53 MB ID:	2109848

                                          ir tada pėdinti šiuo įvairaus reljefo šaligatviu, kuriame vos apsilenkia 2 žmonės:

                                          Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-02-08 230243.png Views:	0 Size:	1,63 MB ID:	2109849

                                          Svarbu tik iš akių nepamesti tikslo ir būti nenutrenktam mašinos netyčia įžengus į važiuojamąją dalį. Dar gerai būtų kojos neišsisukti ir nebūti aptėkštam vandeniu pralekiančių auto esant lietui.

                                          Grįžti tuo pačiu 3G reikėtų lipti per tvorą ir leistis jau anksčiau pateiktu takeliu nuo kalno žemyn. Būtų galima būtų tuo pačiu išbandyti ir čiuožimą ant subinės.

                                          Vienžo, "Stadijon" experience Eastern European style. Must do!
                                          Paskutinis taisė ifl; 2024.02.08, 23:14.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X