Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

2020-2030 projektų prognozės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Šiemet zonos gana stipriai prasiplėtė.

    2020 vs 2019:
    <...>
    Na taip, vadinasi praleidau šitą praplėtimą. Ankščiau matytame žemėlapyje tik spalvas pakeitė. Tuomet šaunu, po truputi plęčiame.

    Comment


      #62
      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

      Kad nelabai matau stačių kampų. Nebent tu kalbi apie apskritai aštraus kampo susikirtimus, bet tai norint tokių išvengti reiks iškirst pusę parko.

      Šitame projekte atsiranda 4 naujos jungtys ten, kur iki šiol buvo išmindžioti takeliai. Klausimas kyla tik dėl vieno "medinio" tako nuo Radvilaitės g.

      Bet aš nežinau kokia stadija šito projekto, nesu matęs jokių dokumentų. Kad jis yra naujas sprendžiu pagal takų išdėstymą (kai kurie takai, pavyzdžiui, tampa kiek lenkti, lyginant su iki tol buvusiais).
      Na, pavyzdžiui, prie Valdovų rūmų yra statūs kampai, ir net nuotraukoje matosi, kaip šalia išminta įstrižai, ir ten tikrai nereiktų nieko kirsti. Na, bet geriau taip, nei kaip dabar yra.
      Lietuva visiems.

      Comment


        #63
        Vilnius 2030:
        1. Nutiesta Šiaurinė g., šiaurinis aplinkkelis (Mykolo Lietuvio g.), Taurupės g., rekonstruotas Nemenčinės pl., iki Vilniaus ribos link Trakų - 4 eismo juostos.
        2. Dalyje senamiesčio uždraustas eismas (arba smarkiai apribotas ir įvestas vienkartinis įvažiavimo mokestis 10 Eur).
        3. Įrengta 10 požeminių/ daugiaaukščių parkingų senamiesčio prieigose ir miegamuose rajonuose.
        4. Apmokestinas parkavimas visuose daugiabučių namų kiemuose. Nustatomas maksimalus antžeminės dalies parkavimo vietų skaičius - 0.1vietos/butui.
        5. Savivaldybė rimtai prižiūri architektūrinę naujų namų dalį, jokių antžeminių vietų tarp namo ir gatvės.
        6. Perdaromi ir platinami iki 2023 metų nutiesti dviračių takai (tuomet bus vadinami "senais Šimašiaus projektais").
        7. Viešasis transportas - autobusai varomi dujomis ir elektra, troleibusai. Viešojo transporto A juostos - fiziškai atskirtos.
        8. Senamiestis tvarkomas iš esmės, be paprastųjų remontų. 50 proc. Senamiesčio gatvėių nelieka asfalto ar betono.
        9. Atstatomi Radvilų rūmai Vilniuje išnešant nafig parkavimo aikštelę. Atstatomi Subačiaus vartai.
        10. Renovuotos visos viešosios įstaigos, taip pat renovuojami 100 daugiabučių kasmet (t.y. viso apie 30 proc.renovacijos reikalaujančių daugiabučių). Atnaujinta 100 proc.
        daugiabučių namų kiemų.

        Comment


          #64
          Parašė Edd Rodyti pranešimą
          Vien tik autonominis transportas nepanaikins kamščių, bet juos sumažins.
          Ne sumažins, o padidins.

          Brangus parkingas prie darbo? Tegu auto nuvažiuoja namo, pastovi ir vakare atvažiuoja paimti. Vaikas tingi važiuot viešuoju į užsiėmimus? Nieko, suvežios autonominė. Nerandi kur prisiparkuot atvažiavęs? Nieko, autonominė apsuks kelis ratus kol tvarkysies reikalus. Senimas nebegali vairuot? Autonominis auto nuveš visus, visur ir visada

          Comment


            #65
            Na pafantazuojam.

            1. Vilniaus Rajonas bus prijungtas prie Vilniaus, kartu su juo, bei dėl teigiamo migracijos balanso, Vilnius taps didžiausiu Baltojos šalių miestu su ~720.000 gyventojų.

            2. Bus atlikta priemiesčių mokyklų reforma, į rajoną ateis miesto VT ir komunikacijos - iš miegamųjų privatukų gyvenviečių, kur darbo metu nėra gyventojų, priemiesčiai taps mikrorajonais su pakenčiama infrastruktūra ir sumažėjusia 'mokykline migracija'. Šiauriniuose miesto pakraščiuose įsikurtis "industrial park'ai" - taip apsukdami dalį commuterių srauto.

            3. Jokių naujų transporto rūšių nebus. Bus atsisakyta benzinu ir dyzeliu varomų autobusų - elektrinių ir suspaustomis dujomis varomų naudai.

            4. Fantazijų apie metro ir tramvajų bus atsisakyta troleibusų naudai. Iš jų maršrutų pašalinami autobusai, bei nuo kito transporto fiziškai atskiriamos jų juostos. Centre jiems bus atiduotis ištisos gatvės. Troleibusų linijos bus pratęstos iki Riešės pro Santariškes šiaurėje, iki Oro uosto pietuose. Vakaruose iki Pilaitės. Piko metu važinės troleibusų "traukiniai" jungiantys po 2-3 troleibusus.

            5. Dabar planuojami infrastruktūros projektai (Šiaurinė, M. Lietuvio, Liepkalnio tunelis) bus užbaigti. Bus tvarkomi kapiliariniai keliai tarp pakraščių "centriukų", palengvinantys privažiavimą prie troleibusų hub'ų.

            6. Kamščių centre klausimas bus sprendžiamas banaliai - drakonoškomis parkavimo kainomis ir mokamu įvažiavimu į centrą. Dėl natūraliai išaugsiančių draudimo kainų ir augančių mokesčių sumažės asmeninių auto patrauklumas. 2030 3/4 Vilniaus centre važinėjančių lengvųjų auto bus car sharing'as ir pavežėjai.

            7. Atsigaus priemiestinių traukinių paklausa - tiek dėl aukščiau išvardintų priežasčių, tiek dėl priemiesčių plėtros palei geležinkelį - Paneriai - Kirtimai - Mickūnai ašyje, tiek dėl Stoties apylinkų ir Naujininkų / Rasų gentrifikacijos ir ofisų plėtros juose.

            8. Naujų biurų poreikis NMC drastiškai sumažės, tad Šnipiškės pamažu virs gyvenamuoju rajonu a-la Šiaurės miestelis. Bet Šanchajaus grožybes turistai galės fortografuoti dar ir 2030. Jokių daugiau dangoraižių.

            9. Senamistyje jokių didelių atstatymo projektų nepamatysime, išskyrus gal Dominikonų vienuolyno teritoriją. Viena - kita gatvelė bus paversta pėsčiųjų. Gal galų gale bus sutvarkytos Vokiečių, Trakų ir Dominikonų gatvės.

            10. Pats įdomumas persikels į Naujamiestį, kur bus masiškai užstatomos visos likusios dykynės - stebėkit Švitrigailos, Panerių ir Geležinkelio gatvių rajoną.

            11. Reguliariai važinėjantiems dviračiu į darbą, bus sumažintas PSD ir padidintas NPD, tad dviračių kiekis gatvėse stipriai augs, žmonės supras, kad jais galima važinėti ir žiemą. Atitinkamai apsitvarkys ir infrastruktūra, bet centre vis vien bus nekažką.

            12. Pėsčiųjų tiltai per Nerį ties Seimu ir Vingiu bus pastatyti. Ko gero bus pastatytas ir ties Verkiais.

            13. Oro uostas toliau išliks kaip krūva sulipdytų kukušinyčių, bet tvarkysis. Paleidus Rail Baltiką, Ryanairas dalį skrydžių perkels į Kauną, bet Lietuva bus nupirkus dalį Air Baltiko akcijų su balsais valdyboje, tad padaugės tiesioginių skrydžių.

            14. Vilniuje bus atidarytas LDK muziejus, kur gudai ir ukrainiečiai siųs mokyklines ekskursijas. Bus visiškas kosmosas, su 4d Žalgirio mūšiu, augmented reality ir hologramomis.
            Kaip po dykumą blaškiausi

            Comment


              #66
              Daugiau ir geresnėse vietose Park and Ride aikštelių.

              Comment


                #67
                Mano įsivaizdavimu, taip turėtų būti organizuojamas transportas Antakalnio g., Arsenalo g. Goštauto g. Kalvarijų ir panašiai:



                O Laisvės ir Pilaitės pr. tokiu:



                Žinoma iki 2030
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  #68
                  Siaip man tokie A juostu varijantai labai patinka, tik bijau nieko kokybisko nepadarys. Net dviraciu taku normaliu nesugeba nutiesti tai kokybiskos A juostu pletros tikrai nesitikiu is musiskiu.

                  Comment


                    #69
                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                    Mano įsivaizdavimu, taip turėtų būti organizuojamas transportas Antakalnio g., Arsenalo g. Goštauto g. Kalvarijų ir panašiai:



                    O Laisvės ir Pilaitės pr. tokiu:



                    Žinoma iki 2030
                    O kaip pavyzdžiui valomas sniegas tuo antruoju variantu ar barstoma druska žiemą?

                    Comment


                      #70
                      Nevalomas, tokios sistemos dazniausiai buna tik subtropiniuose klimatuose pietu amerikoj lol...

                      Comment


                        #71
                        O ką gi planuoja vyriausias architektas:

                        Vyriausiasis Vilniaus architektas apie miesto ateitį: nerimą kelia miegamieji rajonai

                        Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=83173279

                        Supratau, kad beveik nieko...


                        Comment


                          #72
                          Antra nuotrauka iš Vokietijos, bet nebūtina daryti tik vėžių, galima daryti, kaip Olandijoje - kuomet yra nutiesiamos dvi pilnos juostos, o palei aitvarus dusodinamos tujos, nė neįtartum apie ten esančią autobusų juostą.
                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            #73
                            Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                            O Laisvės ir Pilaitės pr. tokiu:



                            Žinoma iki 2030
                            Kad sugestų vienas autobusas ir būtų paralyžiuotas visas VT? Ne, dėkui... Manau pilnai užtektų paprastų guminiais "bortais" atskirtų A juostų, ten kur jos yra kaip ir niekad nebuvau pastebėjęs problemų.

                            Comment


                              #74
                              Na, guminės juostos Ukmergės gatvėje tai problemos pilnai neišsprendė, kadangi dar vistiek pravažiuoja ganėtinai daug lengvųjų automobilių, kuriems ten nepriklauso

                              Comment


                                #75
                                Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                Kad sugestų vienas autobusas ir būtų paralyžiuotas visas VT? Ne, dėkui... Manau pilnai užtektų paprastų guminiais "bortais" atskirtų A juostų, ten kur jos yra kaip ir niekad nebuvau pastebėjęs problemų.
                                Jeigu sugedimas nėra problema Vokietijoje ar kitur, kur veikia tokios sistemos, tai kokios priežastys tai problemai manifestuoti Vilniuje?

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                  Jeigu sugedimas nėra problema Vokietijoje ar kitur, kur veikia tokios sistemos, tai kokios priežastys tai problemai manifestuoti Vilniuje?
                                  Na, aš nežinau kaip daroma Vokietijoje ir ar nebūna problemų, bet kaip apvažiuoti sugedusį ar užsidegusį (kaip neseniai buvo apie Akro) autobusą, kai visur aplink yra nepravažiuojami atitvarai?

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                    Na, aš nežinau kaip daroma Vokietijoje ir ar nebūna problemų, bet kaip apvažiuoti sugedusį ar užsidegusį (kaip neseniai buvo apie Akro) autobusą, kai visur aplink yra nepravažiuojami atitvarai?
                                    Klausimas geras. Bet turbūt jam galima rasti nesudėtingų sprendimų. Pavyzdžiui, kas 200 metrų atsirandantys susijungimai su priešpriešine autobusų juosta.

                                    Man duotas pavyzdys patinka, nes jis nėra toks įžūlus gamtos atžvilgiu. Sudaroma žymiai mažiau kietųjų dangų, negu grynai asfaltuotos juostos.

                                    P.S. Duotas pavyzdys turi ir kitų klausimų: pvz., kaip būtų organizuojamas pėsčiųjų eismas ties stotelėmis ir pan.

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                      Klausimas geras. Bet turbūt jam galima rasti nesudėtingų sprendimų. Pavyzdžiui, kas 200 metrų atsirandantys susijungimai su priešpriešine autobusų juosta.

                                      Man duotas pavyzdys patinka, nes jis nėra toks įžūlus gamtos atžvilgiu. Sudaroma žymiai mažiau kietųjų dangų, negu grynai asfaltuotos juostos.

                                      P.S. Duotas pavyzdys turi ir kitų klausimų: pvz., kaip būtų organizuojamas pėsčiųjų eismas ties stotelėmis ir pan.
                                      Irgi nelabai suprantu kaip tai gali būti patogu pėstiesiems... Kalbant apie gamta, aš turėjau omeny naujų A juostų atsiradimą paprastų juostų sąskaita, tad jokia gamta nebūtų naikinama.

                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                        Irgi nelabai suprantu kaip tai gali būti patogu pėstiesiems... Kalbant apie gamta, aš turėjau omeny naujų A juostų atsiradimą paprastų juostų sąskaita, tad jokia gamta nebūtų naikinama.
                                        Pėstiesiems tai tikrai atsiranda papildomi eismo juostų kirtimai, tad patogumas mažėja vardan viešojo transporto patogumo (turbūt lengviau organizuojamas eismas sankryžose). Bet iš esmės nematau problemos tokią sistemą naudot ir gatvių kraštuose, t.y. be poreikio pėstiesiems kirsti gatvę.

                                        Toks atskyrimas galėtų padėti sumažint kietųjų dangų kiekį, jeigu būtų įrengiamas vietoje esančių juostų.

                                        Comment


                                          #80
                                          Taip, sistema efektyvesnė kai juostos viduryje, bet nukenčia keleivių patogumas ir saugumas, jeigu reikia kirsti eismo juostas, kad patekti prie stotelės. Vilniuje pilnai visur pakaktų A juostų kraštuose JEIGU jos apskritai būtų ir taip pat reiktų neleisti automobiliams iš jų sukti - tegu įsitikinę, jog nesutrukdys VT, suka iš antro eismo juostos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X