Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie Vilniaus miesto užstatymo tankinimą ir aukštingumą

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai reiškia šioje temos anksčiau išsakytos baimės, jog būsto plotas mažėja ir artėjame link Hong Kongo yra visiškai nepagrįstos. Panašu, kad būsto plotas vienam gyventojui kaip tik didėja ir tiesiog nors ir butai mažesni, juose gyvena kur kas mažiau žmonių.

    Comment


      Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
      Tai reiškia šioje temos anksčiau išsakytos baimės, jog būsto plotas mažėja ir artėjame link Hong Kongo yra visiškai nepagrįstos. Panašu, kad būsto plotas vienam gyventojui kaip tik didėja ir tiesiog nors ir butai mažesni, juose gyvena kur kas mažiau žmonių.
      Plius dar kiek namų/kotedžų pristatyta ir toliau statoma apie ką tarybiniais metais žmonės net pasvajoti negalėdavo, o dabar sau gali leisti vidutinė šeima.
      Flickr

      Comment


        Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
        Tai reiškia šioje temos anksčiau išsakytos baimės, jog būsto plotas mažėja ir artėjame link Hong Kongo yra visiškai nepagrįstos. Panašu, kad būsto plotas vienam gyventojui kaip tik didėja ir tiesiog nors ir butai mažesni, juose gyvena kur kas mažiau žmonių.
        Turbūt labiau turėta omenyje, kad nors bendra kaina kyla nedaug, kaina už kvadratinį metrą kyla gerokai sparčiau. T.y. būsto įperkamumas įvertinant ir plotą mažėja sparčiau nei atrodo žiūrint vien tik į kainą.

        Kita vertus, tai gerina sovietinių daugiabučių perspektyvas. Išsprendus parkavimo/kiemų problemas tai gali būti nebloga alternatyva kotedžams laukuose.

        Comment


          Hong Kong:

          https://www.google.lt/maps/@22.30435...7i13312!8i6656

          https://www.google.lt/maps/@22.28734...7i13312!8i6656

          Comment


            Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
            Tai reiškia šioje temos anksčiau išsakytos baimės, jog būsto plotas mažėja ir artėjame link Hong Kongo yra visiškai nepagrįstos. Panašu, kad būsto plotas vienam gyventojui kaip tik didėja ir tiesiog nors ir butai mažesni, juose gyvena kur kas mažiau žmonių.

            HK variantas nėra grėsmė, o atvirkščiai.

            Comment


              Visai negrėsmė Vilniaus NMC turėt kokį menkutėlį kvadratini kilometriuka gero tankaus HK

              Comment


                Va ką radau, kas netingi, galite pažiūrėti. Aš ne vilnietis ir ne antropologas, tad man nelabai rūpi: https://www.facebook.com/ragauskis/v...5049473/?t=578

                Comment


                  Nežinau, kur tokį dėti, bet visiems turėtų būti įdomu:

                  Užsienio ekspertai negailėjo kritikos Lietuvai: neverskite miesto kaimu, o kaimo – miestu
                  https://www.delfi.lt/bustas/darni-pl....d?id=80283619

                  Skraidančių taksi „uostas“, „hiperkilpa” ar magnetinės levitacijos (angl. maglev) traukiniai – galbūt šie išradimai per artimiausius dešimtmečius pakeis Lietuvos kraštovaizdį bei infrastruktūrą. Užsienio specialistai įspėja, kad tai, kokiu keliu pasuksime, priklausys ne tik nuo specialistų įžvalgų, bet ir visuomenės nuomonės bei siūlymų. Šiuo metu baigėsi Lietuvos Respublikos teritorijos bendrojo plano (LR BP) rengimo pirmojo etapo – esamos būklės rengimo stadija. Atsižvelgus į pateiktas išvadas, Aplinkos ministerija kartu su ekspertų komanda rengs šalies teritorijos bendrąjį planą ir brėš naują ilgalaikę šalies viziją, rašoma pranešime spaudai.
                  įdomesnės mintys:

                  Čia tam googlui gera pastaba:
                  „Žvelgiant į Lietuvą iš ES perspektyvos, atrodo, kad čia vis dar vyksta kova tarp miesto ir kaimo. Ko gero, dauguma šalies gyventojų sieja save su gamta ir jos ištekliais ir tai yra mūsų identiteto dalis, tačiau reiktų suprasti, kur baigiasi kaimas ir kur prasideda miestas. Lietuvos miestai yra ne tik vidiniai vystymosi varikliai kultūrine ir ekonomine prasme, bet ir langas į pasaulį ir juos derėtų stiprinti, kad taptume matomi ir konkurencingi. Tokie paradoksai, kai žmonės gyvena Vilniaus priemiestyje turi kelis nuosavus automobilius ir skundžiasi, kad ten nėra gerai išvystyta viešojo transporto infrastruktūra, nes nori turėti puikų susisiekimą, išdarko ir silpnina Vilnių, kaip miestą“, – sako Daiva Jakutytė-Walangitang, Austrijos Technologijos Instituto urbanistė.

                  Comment


                    Absoliučiai visų pasaulio šalių gyventojų protėviai kilę iš kaimų, ir Lietuva tame nėra jokia išimtis. Dar pakankamai neseniai tik labai mažas procentas pasaulio gyventojų gyveno miestuose. Tai nėra kažkoks išskirtinai lietuviškas identitetas, kad "va mes iš kaimo, nuo žagrės" - o vokiečiai, rusai, indai, kinai, brazilai ne iš kaimų, ne nuo tos pačios žagrės? Tik kažkodėl vienose šalyse sugebama suprasti, kuo skiriasi kaimas nuo miesto, o kitose ne.
                    Snowflakes will attack U <3

                    Comment


                      Kaip ir buvau minejes, sitas bicas turetu siek tiek pravalyt uzsistovejusi vandeni. Neradau geresnes temos, nors ir trumpas straipsnis.
                      „Kultūros paveldo departamentas ilgą laiką save traktavo kaip viduramžių miestą, kuris apsitvėręs didele gynybine siena. Kas perlipdavo per tą sieną, tas dažniausiai būdavo įrašomas į priešų sąrašą", – ketvirtadienį Lietuvos nekilnojamojo turto plėtros asociacijos (LNTPA) metinėje konferencijoje „Core“ kalbėjo V.Bezaras.

                      Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1099290?copied

                      Comment


                        Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
                        Kaip ir buvau minejes, sitas bicas turetu siek tiek pravalyt uzsistovejusi vandeni. Neradau geresnes temos, nors ir trumpas straipsnis.
                        Seniai visiems tai buvo žinoma. Problema čia ne tik asmenyse, o verslo ir valstybinių institucijų bendradarbiavime. Kai mieste 1 mln. interesų, sukasi dideli pinigai, atsiranda ir didelis spaudimas dėl leidimų. Kadangi šitą sritį žinau šiek tiek iš arčiau, tai ... sėkmės naujajam direktoriui.

                        Comment


                          Parašė R.D. Rodyti pranešimą

                          Seniai visiems tai buvo žinoma. Problema čia ne tik asmenyse, o verslo ir valstybinių institucijų bendradarbiavime. Kai mieste 1 mln. interesų, sukasi dideli pinigai, atsiranda ir didelis spaudimas dėl leidimų. Kadangi šitą sritį žinau šiek tiek iš arčiau, tai ... sėkmės naujajam direktoriui.
                          Zinau. Kai as uzdaviau panasu klausima jo kolegoms, dabar jau buvusiems, gavau aisku atsakyma, kad sferose, kuriose jis dirbo, spaudimo buvo iki kaklo. Jis grudinta gelezis, o kartu ir diplomatas bei kompromisu ieskotojas. Tai, kaip jis issireiske, kad darbo efektyvumas isreiskiamas pagal bylu kieki yra bullshit, as visiskai sutinku. Pradzia gera.

                          Comment


                            Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
                            Kaip ir buvau minejes, sitas bicas turetu siek tiek pravalyt uzsistovejusi vandeni. Neradau geresnes temos, nors ir trumpas straipsnis.
                            O dievai! Straipsnis pradedamas geriausiu KPD apibūdinimu kokį esu girdėjęs, o toliau straipsnis lūžta nuo konstruktyvių ir racionalių teiginių! Ar taip gali būti? Ar aš teisingai perskaičiau?.. Reikia pasitikrinti kraujospūdį, pažiūrėti kiek pirštų ant rankų suskaičiuoju... Jei šiam žmogui pavyks įgyvendinti bent dalį jo teiginių, bus labai gerai. Aš jam linkiu kuo geriausios kloties.

                            Comment


                              Nedidelis klausimėlis tiesiog pasvarstymui.
                              Žvelgiant į ilgas visų mūsų diskusijas, iečių laužymus dėl vienokių ar kitokių urbanistinių dalykų ir žiūrint į varlamovo ir pan. medžiagą, kyla klausimas, ar Vilniuje yra apskirtai kažkas suplanuota naujo ir / bei pritaikyta seno protingam, patogiam ir konfortiškam gyvenimui? Turiu omeny, ar yra suplanuotas bent vienas naujas daugiabučiu kvartalas, kuris turėtų logišką parkavimą, vidinę erdvę, vaikams erdvė ne ksil lygio šlamštu bei pan reikalais?
                              Nes žvelgiant į naujas statybas, panšu, kad absoliuti dauguma į aplinką nežiūri, duok die, kad dar pats pastatas būtų kokybiškai pastatytas.
                              Paskutinis taisė R.D.; 2019.02.08, 20:06.

                              Comment


                                Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                                Nedidelis klausimėlis tiesiog pasvarstymui.
                                Žvelgiant į ilgas visų mūsų diskusijas, iečių laužymus dėl vienokių ar kitokių urbanistinių dalykų ir žiūrint į varlamovo ir pan. medžiagą, kyla klausimas, ar Vilniuje yra apskirtai kažkas suplanuota naujo ir / bei pritaikyta seno protingam, patogiam ir konfortiškam gyvenimui? Turiu omeny, ar yra suplanuotas bent vienas naujas daugiabučiu kvartalas, kuris turėtų logišką parkavimą, vidinę erdvę, vaikams erdvė ne ksil lygio šlamštu bei pan reikalais?
                                Nes žvelgiant į naujas statybas, panšu, kad absoliuti dauguma į aplinką nežiūri, duok die, kad dar pats pastatas būtų kokybiškai pastatytas.
                                Paupys, sakyčiau, yra pavyzdinis projektas.
                                Post in English - fight censorship!

                                Comment


                                  Parašė index Rodyti pranešimą

                                  Paupys, sakyčiau, yra pavyzdinis projektas.
                                  Nemanau, kad tos mažos gatvelės liks neužparkuotos. Dėl kiemų irgi ant popieriaus perspektyvos neblogos, bet vizulkėse dažniausiai ksil ir nededa šiaip ar taip.

                                  Comment


                                    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                                    Nedidelis klausimėlis tiesiog pasvarstymui.
                                    Žvelgiant į ilgas visų mūsų diskusijas, iečių laužymus dėl vienokių ar kitokių urbanistinių dalykų ir žiūrint į varlamovo ir pan. medžiagą, kyla klausimas, ar Vilniuje yra apskirtai kažkas suplanuota naujo ir / bei pritaikyta seno protingam, patogiam ir konfortiškam gyvenimui? Turiu omeny, ar yra suplanuotas bent vienas naujas daugiabučiu kvartalas, kuris turėtų logišką parkavimą, vidinę erdvę, vaikams erdvė ne ksil lygio šlamštu bei pan reikalais?
                                    Nes žvelgiant į naujas statybas, panšu, kad absoliuti dauguma į aplinką nežiūri, duok die, kad dar pats pastatas būtų kokybiškai pastatytas.
                                    Kandidatas - Rinktinės Urban. Perimetrinis užstatymas su vidiniu kiemu, tik požeminis parkingas, patalpos komercijai pirmame aukšte palei išorines gatves, visi balkonai su stogu, atrodo ganėtinai kokybiškai pastatyta tiek aplinkui vaikštant, tiek teko apsilankyt viduje (nors nesu didelis statybų žinovas, kad per keliolika minučių įvertinčiau), apsilankius akcentavo ir tai, kad iš Rinktinės g. pusės langai yra "pagerinti", kad mažiau triukšmo praleistų.

                                    Comment


                                      Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                                      Kandidatas - Rinktinės Urban. Perimetrinis užstatymas su vidiniu kiemu, tik požeminis parkingas, patalpos komercijai pirmame aukšte palei išorines gatves, visi balkonai su stogu, atrodo ganėtinai kokybiškai pastatyta tiek aplinkui vaikštant, tiek teko apsilankyt viduje (nors nesu didelis statybų žinovas, kad per keliolika minučių įvertinčiau), apsilankius akcentavo ir tai, kad iš Rinktinės g. pusės langai yra "pagerinti", kad mažiau triukšmo praleistų.
                                      Bet tai labai uždaras projektas ir jei tokie Vilniuje dominuotų tai tikrai varžytų laisvą pėsčiųjų judėjimą. Vietoj to, kad galėtum pasirinkti ramiausią ir patogiausią maršrutą kaip sovietiniuose atviruose kvartaluose tu be išimčių privalai judėti palei judrias ir triukšmingas automobiliams skirtas gatves. Tokie projektai varžo žaliąsias jungtis pėsčiųjų jungtis. O būtent Rinktinės g. atveju žaliosios zonos menkesnės nei perkūnkiemio, eidamas gatve matai tik pilką gatvę, pilką pastato sieną ir pilką šaligatvį, jokiai rimtesnei pievelei net nelikę vietos. O pats projekto kiemas irgi juokingas, jis toks mažas ir taip prikiškas keistų dekoracijų, kad jame nelieka vietos nei jokiai sporto infrastruktūrai, nei erdvės medžiams ar vaikams pabėgioti. Iš mano pusės žiūrint toks labai tankus planavimas niekaip paprastam praeiviui ar miesto gyventojui nekuria malonesnės ir jaukesnės aplinkos.

                                      Comment


                                        Parašė googleLT Rodyti pranešimą

                                        Bet tai labai uždaras projektas ir jei tokie Vilniuje dominuotų tai tikrai varžytų laisvą pėsčiųjų judėjimą. Vietoj to, kad galėtum pasirinkti ramiausią ir patogiausią maršrutą kaip sovietiniuose atviruose kvartaluose tu be išimčių privalai judėti palei judrias ir triukšmingas automobiliams skirtas gatves. Tokie projektai varžo žaliąsias jungtis pėsčiųjų jungtis. O būtent Rinktinės g. atveju žaliosios zonos menkesnės nei perkūnkiemio, eidamas gatve matai tik pilką gatvę, pilką pastato sieną ir pilką šaligatvį, jokiai rimtesnei pievelei net nelikę vietos. O pats projekto kiemas irgi juokingas, jis toks mažas ir taip prikiškas keistų dekoracijų, kad jame nelieka vietos nei jokiai sporto infrastruktūrai, nei erdvės medžiams ar vaikams pabėgioti. Iš mano pusės žiūrint toks labai tankus planavimas niekaip paprastam praeiviui ar miesto gyventojui nekuria malonesnės ir jaukesnės aplinkos.
                                        Tamsta čia dėstai viską lygiai atvirkščiai nei forumiečių pamėgti varlamovai. Tie sovietiniai atviri niekieno laukai yra tiesioginis kvietimas viską apšikti ir užparkuoti geldomis. Neretai ne tik nepatogiau praeiti, bet dar ir išsipurvinti daugiau tikimybių. O vat kai įpras turėti aiškiai atskirtas erdves, tai gal ir ims pastebėti, kad negana vien pilkų sienų su pilkais šaligatviais.

                                        Comment


                                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                          Tamsta čia dėstai viską lygiai atvirkščiai nei forumiečių pamėgti varlamovai. Tie sovietiniai atviri niekieno laukai yra tiesioginis kvietimas viską apšikti ir užparkuoti geldomis. Neretai ne tik nepatogiau praeiti, bet dar ir išsipurvinti daugiau tikimybių. O vat kai įpras turėti aiškiai atskirtas erdves, tai gal ir ims pastebėti, kad negana vien pilkų sienų su pilkais šaligatviais.
                                          Ar būtina mums tą uždarumo stadiją praeiti, kad vėliau turėtumėme visiems atvirą miestą? Nelabai suvokiu kuo tvoros ar namo sienos tiesiogiai gali paskatinti ir padėti tvarkyti aplinką. Žolė vis vien ta pati, šaligatviai irgi tie patys, tik vienu atveju visi miesto gyventojai gali tuo naudotis ir visur sukuriama bendra vientisa patogi aplinka, o kitu atveju susiskirstome į savo mažas karalystes, kuriose svetimšaliai yra nelaukiama ir taip tiesiogiai slopinimas populiarumas judėti pėsčiomis nes išėjęs iš savo kiemo negausi net suoliuko prisėsti (skaitosi juk ne tavo teritorija).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X