Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Neries krantinių atnaujinimas Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ačiū už nuotraukas, pats vaikščiojau ir bandžiau suprasti kodėl būtent toje vietoje baigiasi dviračių takas? Nuvažiavimas palei krantinę yra anksčiau, gal kas turite logišką paaiškinimą? Kaip susijungs šis takas su kitais?

    Comment


      Projektuos atkarpą nuo Baltojo tilto iki Žaliojo tilto, tada ir susijungs.

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        Projektuos atkarpą nuo Baltojo tilto iki Žaliojo tilto, tada ir susijungs.
        Aha, panašiai kaip "sujungė" ir Senvagės parko taką su Žalgirio g. taku ir Linkmenų g. taku. Turėjo būti "kitais metais", po to "dar kitais metais", tada "atskiru projektu", kol pagaliau išvis dingo iš visų sąrašų ir žemėlapių

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          Aha, panašiai kaip "sujungė" ir Senvagės parko taką su Žalgirio g. taku ir Linkmenų g. taku. Turėjo būti "kitais metais", po to "dar kitais metais", tada "atskiru projektu", kol pagaliau išvis dingo iš visų sąrašų ir žemėlapių
          Žmonės dabar trumpina kelią pro Rimi šunkelį.

          Click image for larger version  Name:	60e2c01cbd1fa_Linkmenu_007.jpg Views:	0 Size:	238,2 kB ID:	2035630
          Flickr

          Comment


            Ar nėra tai susiję su teritorijos, ties Žalgirio Rimi, užstatymo planais, kurie kol kas nėra labai aiškūs?

            Comment


              Parašė taimis Rodyti pranešimą
              Ačiū už nuotraukas, pats vaikščiojau ir bandžiau suprasti kodėl būtent toje vietoje baigiasi dviračių takas? Nuvažiavimas palei krantinę yra anksčiau, gal kas turite logišką paaiškinimą? Kaip susijungs šis takas su kitais?
              Jeigu neklystu, Vaižgango-Goštauto sankryžos rekonstrukcijos projekte numatyta dviračių taką pratęsti kitoj pusėj gatvės

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Aha, panašiai kaip "sujungė" ir Senvagės parko taką su Žalgirio g. taku ir Linkmenų g. taku. Turėjo būti "kitais metais", po to "dar kitais metais", tada "atskiru projektu", kol pagaliau išvis dingo iš visų sąrašų ir žemėlapių
                Čia dar nieko, mane dėl Senvagės projekto labiau stebina, kad viena iš atkarpų už kurią buvo sumokėti mokesčių mokėtojų pinigai išvis nebuvo nei pastatyta, nei kažkaip paaiškinta kodėl, nei žadėta padaryti tai atskiru projektu, nei išvis apie tai kalbėta, lyg jos ir nebuvo projekte. Bet visiem viskas yra ok - ir pačiai VMS, ir statybų inspekcijai, ir visokioms kitoms prižiūrinčioms institucijoms, ir gyventojams.

                Pažymėjau tą atkarpą screenshot'e iš projekto:

                Click image for larger version

Name:	5645612.PNG
Views:	2505
Size:	127,7 kB
ID:	2035861

                Comment


                  Šiek tiek kairiojo kranto update po sniego nutirpimo

                  Click image for larger version  Name:	20230319_145817.jpg Views:	454 Size:	1,95 MB ID:	2038405 Click image for larger version  Name:	20230319_145837.jpg Views:	454 Size:	2,45 MB ID:	2038414 Click image for larger version  Name:	20230319_145935.jpg Views:	449 Size:	2,36 MB ID:	2038412 Click image for larger version  Name:	20230319_150024.jpg Views:	451 Size:	1,53 MB ID:	2038401 Click image for larger version  Name:	20230319_150305.jpg Views:	449 Size:	2,51 MB ID:	2038413 Click image for larger version  Name:	20230319_150346.jpg Views:	452 Size:	2,33 MB ID:	2038411 Click image for larger version  Name:	20230319_150510.jpg Views:	451 Size:	1,99 MB ID:	2038408 Click image for larger version  Name:	20230319_150606.jpg Views:	453 Size:	1,83 MB ID:	2038402 Click image for larger version  Name:	20230319_150827.jpg Views:	453 Size:	2,00 MB ID:	2038403 Click image for larger version  Name:	20230319_150909.jpg Views:	454 Size:	3,26 MB ID:	2038415 Click image for larger version  Name:	20230319_150934.jpg Views:	456 Size:	2,34 MB ID:	2038410 Click image for larger version  Name:	20230319_150958.jpg Views:	453 Size:	2,26 MB ID:	2038409 Click image for larger version  Name:	20230319_151030.jpg Views:	448 Size:	2,08 MB ID:	2038407 Click image for larger version  Name:	20230319_151057.jpg Views:	453 Size:	2,07 MB ID:	2038406 Click image for larger version  Name:	20230319_151117.jpg Views:	451 Size:	2,01 MB ID:	2038404
                  Paskutinis taisė Robyla; 2023.03.21, 07:35.

                  Comment


                    O kam/kodėl tie "automobiliniai" bortai yra taip pakelti? Kad neįgalūs asmenis neduok dieve ant žolės neužvažiuotų, ar kad per artimiausią žiemą juos sutrupintų Grindos aukščiausios kvalifikacijos profesionalai?

                    Comment


                      Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                      O kam/kodėl tie "automobiliniai" bortai yra taip pakelti? Kad neįgalūs asmenis neduok dieve ant žolės neužvažiuotų, ar kad per artimiausią žiemą juos sutrupintų Grindos aukščiausios kvalifikacijos profesionalai?
                      Gal dėl aukščių skirtumo, kad lietaus metu neplautų visko ant tako. Nematau ten didelės problemos, jeigu jau rimtai.

                      Comment


                        Parašė R.D. Rodyti pranešimą

                        Gal dėl aukščių skirtumo, kad lietaus metu neplautų visko ant tako. Nematau ten didelės problemos, jeigu jau rimtai.
                        Tai ten tik vienoje trumpoje atkarpoje yra tas aukščių skirtumas, o kodėl tokie bortai (ypač šitie "sausaininiai") yra problema pamatysite maždaug po metų, kai po Grindos valymo technikos jie atrodys kaip po 20-30 metų sovietmečio.

                        Comment


                          Parašė Robyla Rodyti pranešimą
                          Šiek tiek dešinio kranto update po sniego nutirpimo
                          Maža klaida, turbūt kairiojo, nes pusės yra stovint pasroviui

                          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                          Comment


                            Medžiagų kokybė išties nekokia. Plytelės, borteliai skilinėja dar nebaigus projekto. Narbuto g. kur dabar tiesiamas dviračių takas plytelės tiesiog lupasi sluoksniais.
                            Lietuva visiems.

                            Comment


                              Parašė Robyla Rodyti pranešimą
                              Šiek tiek dešinio kranto update po sniego nutirpimo

                              Click image for larger version  Name:	20230319_150606.jpg Views:	260 Size:	1,83 MB ID:	2038402
                              Pramynus šiuo taku atkarpa ties Geležinio Vilko g. tiltu buvo mažiausiai maloni. Kaip jau kitų minėta, vietoje perteklinio asfalto galėjo būti įrengta želdinių juosta labiau atskirianti dviratininkus ir pėsčiuosius nuo automobilių. Čia važiuojamosios dalies plotis siekia maždaug 16.5 m, gaila, kad su šiuo projektu nebuvo atitraukta gatvė nuo upės pusės ir netgi pastayti nauji bordiūrai senųjų vietoje. Kita vertus, bent atkarpoje tarp Circle K degalinės ir A. Goštauto stotelės centro kryptimi būtų galima įrengti A juostą, čia gatvės plotis siekia maždaug 16.5 m, tad turėtų tilpti 3.25 m. juostos, reikia 16.25 m (jei tokios turėtų čia būti pagal gatvės kategoriją) nejudinant bordiūrių. Artčiau Baltojo tilto gatvė siaurėja iki 14 metrų ir papildomos juostos netilptų. Taip VT galėtų bent šiek tiek sparčiau pravažiuoti šią atkarpą piko metu, o ir automobilių važiuojančių tiesiai ir sukančių dešinėn į Gynėjų g. tvarkingiau atsiskirtų (nupiešiau greitai su Paint)
                              Click image for larger version  Name:	2023-03-20_20h37_37.png Views:	0 Size:	1,97 MB ID:	2038462

                              Galų gale, jei netinka pasiūlymas su A juosta, galima būtų paliekant 4 eismo juostas pratęsti paralelinį parkavimą upės pusėje ir taip atitolinti automobilius nuo upės ir iš dalies sumažinti paskatas sukti į Gynėjų g. ieškant automobiliui parkavimo vietos. Ir šiaip šioje gatvėje, esančioje M zonoje neteko pastebėti didelio parkingo užimtumo. Galbūt sukūrus daugiau parkingo vietų gatvėje būtų tikslinga apsvarstyti šią gatvę perkelti į R zoną taip sumažinant paskatas važiuoti automobiliu į pačio centro gatve, link Gedimino pr. (galbūt tuo pačiu mažinant parkavimo vietų ten).

                              Apskritai užkliuvo, kad su šituo krantinės projektu nebuvo pagalvota apie VT. Buvo palikta esama stotelės įvaža prie Seimo, nors ir didelė dalis pirmos juostos yra naudojama kaip parkingas, o ir VT srautai yra labai nedideli, tad įvaža yra tik bereikalingas diskomfortas keleiviams. Be to, jei jau yra stengiamasi visuomet įrengti stoteles už sankryžų, ar nereikėjo ir šios stotelės perkelti už sankryžos su Žvėryno tiltu? Juk dėl to kelias niekam nepailgėtų, nes jokių kelionės tikslų kryptimi link Geležinio Vilko tilto šioje pusėje nėra.

                              Taip pat, nesuprantu, kodėl A. Goštauto stotelė nebuvo įrengta ir Seimo kryptimi. Dabar 56 autobusas važiuoja virš kilometro nestodamas miesto centre tarp Baltojo ir Žvėruno tiltų. Ši stotelė būtų labai reikalinga pasiekti verslo centrus bei kitus objektus Gynėjų gatve ar iš šių objektų greitai viešuoju išvažiuoti Geležinio Vilko gatve pietų kryptimi. Kaip seniau, kai A. Goštauto nevažiavo jokie autobusai ir stotelės nereikėjo, taip ir dabar nebuvo pagalvota, kad kažką reikėtų keisti keleivių labui.

                              Dar smulkus dalykas, bet užkliuvo, kad nauja stotelė A. Goštauto g. upės pusėje buvo bereikalingai atitraukta nuo sankryžos su J. T. Vaižganto g., kai dėl persėdimo patogumo norėtųsi, kad stotelės būtų kuo arčiau sankryžos, juolab, kad čia važiuoja tik vienas maršrutas. Ar yra kažkoks reikalavimas atitraukti stoteles per tam tikrą atstumą nuo sankryžos? Click image for larger version  Name:	2023-03-20_20h34_40.png Views:	0 Size:	821,8 kB ID:	2038461

                              Berašant ankstesnius punktus supratau, kad A Goštauto gatvėje tarp Žvėryno ir Baltojo tilto nėra NĖ VIENOS PERĖJOS kirsti važiuojamąją dalį pėsčiomis. 1.5 km ilgio atkarpoje miesto centre! Anksčiau, kai šioje pusėje nebuvo jokio tvarkingo tako prie upės, tai buvo galima kažkaip pateisinti, bet tikrai ne dabar, kai reikės kirsti 16 m pločio važiuojamąją dalį atrandant tarpą tarp automobilių. Mažiausiai ties sankryža su Gynėjų g. reikėtų įrengti reguliuojamą pėsčiųjų perėją.

                              Atrodo, kad į šią rekonstrukciją buvo pažiūrėta tik iš upės pusės, nežiūrint kaip protingai sujungti projektą su A. Goštauto g. važiuojamąja dalimi ir objektais esančiais kitoje gatvės pusėje. Keista, kad apie tai niekas nepagalvojo.

                              Kita vertus, smagu, kad atsirado tokia reikiama jungtis ir buvo pilnai atskirti pėsčiųjų ir dviračių takai, matosi, kad šiuo aspektu tikrai patobulėta lyginant su ankstesniais projektais.

                              Comment


                                Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
                                Berašant ankstesnius punktus supratau, kad A Goštauto gatvėje tarp Žvėryno ir Baltojo tilto nėra NĖ VIENOS PERĖJOS kirsti važiuojamąją dalį pėsčiomis. 1.5 km ilgio atkarpoje miesto centre! Anksčiau, kai šioje pusėje nebuvo jokio tvarkingo tako prie upės, tai buvo galima kažkaip pateisinti, bet tikrai ne dabar, kai reikės kirsti 16 m pločio važiuojamąją dalį atrandant tarpą tarp automobilių. Mažiausiai ties sankryža su Gynėjų g. reikėtų įrengti reguliuojamą pėsčiųjų perėją.
                                Iš upės pėsčiųjų neišlips ir jei reikia pereiti į kitą pusę tai galima padaryti anksčiau, tuo labiau kad nelabai įsivaizduoju kur tam pėsčiajam taip jau būtina eiti per gatvę, nieko ten nėra. Kita aspektas kad pėsčiųjų manau iš esmės ten mažai.
                                Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                Comment


                                  Yra vilties, kad jei ten bus kuriamas ministerijų miestelis, gal bus labiau atsižvelgta, kaip organizuoti VT toje vietoje. Stotelės ties Geležinio vilko tiltu tada tikrai reikės. Be to, buvo kažkada čia įkelti brėžiniai, kaip bus reorganizuojama A. Goštauto ir nuovažų nuo tilto prie Neries sankryža, berods, buvo numatytas žiedas.
                                  Lietuva visiems.

                                  Comment


                                    Daug trūkumų aš ten nepastebėjau, aišku, plačiąja prasme, galima turėti daugiau noro, kaip gatvės atitraukimas, bet daroma pakankamai tvarkingai, lyginant su kitu krantu. Vieta gerokai jaukesnė, tvarkingesnė, kelios vietos, ypač prie Zuoko "snapo", ar kaip jį ten pavadinti - palapine..., vamzdžio draugė...- yra labai jauki vieta pasisedėjimui. Tai jau yra traukos vieta, o kai susijungs su Vileišio atkarpa, turėtų kardinaliai padaugėti ir pėsčiųjų, ir dviratininkų.

                                    Comment


                                      Šioks toks atnaujinimas iš P. Vileišio g. atkarpos. Nors atrodo, kad liko labai nedaug, bet savivaldybė šią savaitę pranešė, kad atkarpa bus atidaryta tik 2024 m. pavasarį.

                                      Click image for larger version  Name:	 Views:	0 Size:	1,00 MB ID:	2085668

                                      Click image for larger version  Name:	 Views:	0 Size:	1,53 MB ID:	2085669

                                      Click image for larger version  Name:	 Views:	0 Size:	1,69 MB ID:	2085670

                                      Click image for larger version  Name:	 Views:	0 Size:	1,63 MB ID:	2085671

                                      Click image for larger version  Name:	 Views:	0 Size:	2,08 MB ID:	2085672

                                      Click image for larger version  Name:	 Views:	0 Size:	2,47 MB ID:	2085673

                                      Click image for larger version  Name:	 Views:	0 Size:	1,89 MB ID:	2085674

                                      Click image for larger version  Name:	 Views:	0 Size:	2,19 MB ID:	2085675

                                      Click image for larger version  Name:	 Views:	0 Size:	1,99 MB ID:	2085676

                                      Click image for larger version  Name:	 Views:	0 Size:	1,87 MB ID:	2085677

                                      Click image for larger version  Name:	 Views:	0 Size:	1,80 MB ID:	2085678
                                      Paskutinis taisė Perfect; 2023.10.28, 19:43.

                                      Comment


                                        Įdomu kas vyksta su atkarpa tarp Baltojo ir Žaliojo tiltų. Lyg buvo vykdomas naujo projekto pirkimas pavasarį, bet po to viskas nutilo. Nebent kažką praleidau.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X