Ačiū už nuotraukas, pats vaikščiojau ir bandžiau suprasti kodėl būtent toje vietoje baigiasi dviračių takas? Nuvažiavimas palei krantinę yra anksčiau, gal kas turite logišką paaiškinimą? Kaip susijungs šis takas su kitais?
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Neries krantinių atnaujinimas Vilniuje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Aha, panašiai kaip "sujungė" ir Senvagės parko taką su Žalgirio g. taku ir Linkmenų g. taku. Turėjo būti "kitais metais", po to "dar kitais metais", tada "atskiru projektu", kol pagaliau išvis dingo iš visų sąrašų ir žemėlapiųParašė Creatium Rodyti pranešimąProjektuos atkarpą nuo Baltojo tilto iki Žaliojo tilto, tada ir susijungs.
							
						
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Žmonės dabar trumpina kelią pro Rimi šunkelį.Parašė John Rodyti pranešimą
Aha, panašiai kaip "sujungė" ir Senvagės parko taką su Žalgirio g. taku ir Linkmenų g. taku. Turėjo būti "kitais metais", po to "dar kitais metais", tada "atskiru projektu", kol pagaliau išvis dingo iš visų sąrašų ir žemėlapių

Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jeigu neklystu, Vaižgango-Goštauto sankryžos rekonstrukcijos projekte numatyta dviračių taką pratęsti kitoj pusėj gatvėsParašė taimis Rodyti pranešimąAčiū už nuotraukas, pats vaikščiojau ir bandžiau suprasti kodėl būtent toje vietoje baigiasi dviračių takas? Nuvažiavimas palei krantinę yra anksčiau, gal kas turite logišką paaiškinimą? Kaip susijungs šis takas su kitais?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Čia dar nieko, mane dėl Senvagės projekto labiau stebina, kad viena iš atkarpų už kurią buvo sumokėti mokesčių mokėtojų pinigai išvis nebuvo nei pastatyta, nei kažkaip paaiškinta kodėl, nei žadėta padaryti tai atskiru projektu, nei išvis apie tai kalbėta, lyg jos ir nebuvo projekte. Bet visiem viskas yra ok - ir pačiai VMS, ir statybų inspekcijai, ir visokioms kitoms prižiūrinčioms institucijoms, ir gyventojams.Parašė John Rodyti pranešimą
Aha, panašiai kaip "sujungė" ir Senvagės parko taką su Žalgirio g. taku ir Linkmenų g. taku. Turėjo būti "kitais metais", po to "dar kitais metais", tada "atskiru projektu", kol pagaliau išvis dingo iš visų sąrašų ir žemėlapių
Pažymėjau tą atkarpą screenshot'e iš projekto:
- 5 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gal dėl aukščių skirtumo, kad lietaus metu neplautų visko ant tako. Nematau ten didelės problemos, jeigu jau rimtai.Parašė ttttt Rodyti pranešimąO kam/kodėl tie "automobiliniai" bortai yra taip pakelti? Kad neįgalūs asmenis neduok dieve ant žolės neužvažiuotų, ar kad per artimiausią žiemą juos sutrupintų Grindos aukščiausios kvalifikacijos profesionalai?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai ten tik vienoje trumpoje atkarpoje yra tas aukščių skirtumas, o kodėl tokie bortai (ypač šitie "sausaininiai") yra problema pamatysite maždaug po metų, kai po Grindos valymo technikos jie atrodys kaip po 20-30 metų sovietmečio.Parašė R.D. Rodyti pranešimą
Gal dėl aukščių skirtumo, kad lietaus metu neplautų visko ant tako. Nematau ten didelės problemos, jeigu jau rimtai.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Maža klaida, turbūt kairiojo, nes pusės yra stovint pasroviuiParašė Robyla Rodyti pranešimąŠiek tiek dešinio kranto update po sniego nutirpimo
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pramynus šiuo taku atkarpa ties Geležinio Vilko g. tiltu buvo mažiausiai maloni. Kaip jau kitų minėta, vietoje perteklinio asfalto galėjo būti įrengta želdinių juosta labiau atskirianti dviratininkus ir pėsčiuosius nuo automobilių. Čia važiuojamosios dalies plotis siekia maždaug 16.5 m, gaila, kad su šiuo projektu nebuvo atitraukta gatvė nuo upės pusės ir netgi pastayti nauji bordiūrai senųjų vietoje. Kita vertus, bent atkarpoje tarp Circle K degalinės ir A. Goštauto stotelės centro kryptimi būtų galima įrengti A juostą, čia gatvės plotis siekia maždaug 16.5 m, tad turėtų tilpti 3.25 m. juostos, reikia 16.25 m (jei tokios turėtų čia būti pagal gatvės kategoriją) nejudinant bordiūrių. Artčiau Baltojo tilto gatvė siaurėja iki 14 metrų ir papildomos juostos netilptų. Taip VT galėtų bent šiek tiek sparčiau pravažiuoti šią atkarpą piko metu, o ir automobilių važiuojančių tiesiai ir sukančių dešinėn į Gynėjų g. tvarkingiau atsiskirtų (nupiešiau greitai su Paint)Parašė Robyla Rodyti pranešimą
Galų gale, jei netinka pasiūlymas su A juosta, galima būtų paliekant 4 eismo juostas pratęsti paralelinį parkavimą upės pusėje ir taip atitolinti automobilius nuo upės ir iš dalies sumažinti paskatas sukti į Gynėjų g. ieškant automobiliui parkavimo vietos. Ir šiaip šioje gatvėje, esančioje M zonoje neteko pastebėti didelio parkingo užimtumo. Galbūt sukūrus daugiau parkingo vietų gatvėje būtų tikslinga apsvarstyti šią gatvę perkelti į R zoną taip sumažinant paskatas važiuoti automobiliu į pačio centro gatve, link Gedimino pr. (galbūt tuo pačiu mažinant parkavimo vietų ten).
Apskritai užkliuvo, kad su šituo krantinės projektu nebuvo pagalvota apie VT. Buvo palikta esama stotelės įvaža prie Seimo, nors ir didelė dalis pirmos juostos yra naudojama kaip parkingas, o ir VT srautai yra labai nedideli, tad įvaža yra tik bereikalingas diskomfortas keleiviams. Be to, jei jau yra stengiamasi visuomet įrengti stoteles už sankryžų, ar nereikėjo ir šios stotelės perkelti už sankryžos su Žvėryno tiltu? Juk dėl to kelias niekam nepailgėtų, nes jokių kelionės tikslų kryptimi link Geležinio Vilko tilto šioje pusėje nėra.
Taip pat, nesuprantu, kodėl A. Goštauto stotelė nebuvo įrengta ir Seimo kryptimi. Dabar 56 autobusas važiuoja virš kilometro nestodamas miesto centre tarp Baltojo ir Žvėruno tiltų. Ši stotelė būtų labai reikalinga pasiekti verslo centrus bei kitus objektus Gynėjų gatve ar iš šių objektų greitai viešuoju išvažiuoti Geležinio Vilko gatve pietų kryptimi. Kaip seniau, kai A. Goštauto nevažiavo jokie autobusai ir stotelės nereikėjo, taip ir dabar nebuvo pagalvota, kad kažką reikėtų keisti keleivių labui.
Dar smulkus dalykas, bet užkliuvo, kad nauja stotelė A. Goštauto g. upės pusėje buvo bereikalingai atitraukta nuo sankryžos su J. T. Vaižganto g., kai dėl persėdimo patogumo norėtųsi, kad stotelės būtų kuo arčiau sankryžos, juolab, kad čia važiuoja tik vienas maršrutas. Ar yra kažkoks reikalavimas atitraukti stoteles per tam tikrą atstumą nuo sankryžos?
Berašant ankstesnius punktus supratau, kad A Goštauto gatvėje tarp Žvėryno ir Baltojo tilto nėra NĖ VIENOS PERĖJOS kirsti važiuojamąją dalį pėsčiomis. 1.5 km ilgio atkarpoje miesto centre! Anksčiau, kai šioje pusėje nebuvo jokio tvarkingo tako prie upės, tai buvo galima kažkaip pateisinti, bet tikrai ne dabar, kai reikės kirsti 16 m pločio važiuojamąją dalį atrandant tarpą tarp automobilių. Mažiausiai ties sankryža su Gynėjų g. reikėtų įrengti reguliuojamą pėsčiųjų perėją.
Atrodo, kad į šią rekonstrukciją buvo pažiūrėta tik iš upės pusės, nežiūrint kaip protingai sujungti projektą su A. Goštauto g. važiuojamąja dalimi ir objektais esančiais kitoje gatvės pusėje. Keista, kad apie tai niekas nepagalvojo.
Kita vertus, smagu, kad atsirado tokia reikiama jungtis ir buvo pilnai atskirti pėsčiųjų ir dviračių takai, matosi, kad šiuo aspektu tikrai patobulėta lyginant su ankstesniais projektais.
- 8 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Iš upės pėsčiųjų neišlips ir jei reikia pereiti į kitą pusę tai galima padaryti anksčiau, tuo labiau kad nelabai įsivaizduoju kur tam pėsčiajam taip jau būtina eiti per gatvę, nieko ten nėra. Kita aspektas kad pėsčiųjų manau iš esmės ten mažai.Parašė Bluefox Rodyti pranešimąBerašant ankstesnius punktus supratau, kad A Goštauto gatvėje tarp Žvėryno ir Baltojo tilto nėra NĖ VIENOS PERĖJOS kirsti važiuojamąją dalį pėsčiomis. 1.5 km ilgio atkarpoje miesto centre! Anksčiau, kai šioje pusėje nebuvo jokio tvarkingo tako prie upės, tai buvo galima kažkaip pateisinti, bet tikrai ne dabar, kai reikės kirsti 16 m pločio važiuojamąją dalį atrandant tarpą tarp automobilių. Mažiausiai ties sankryža su Gynėjų g. reikėtų įrengti reguliuojamą pėsčiųjų perėją.
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Yra vilties, kad jei ten bus kuriamas ministerijų miestelis, gal bus labiau atsižvelgta, kaip organizuoti VT toje vietoje. Stotelės ties Geležinio vilko tiltu tada tikrai reikės. Be to, buvo kažkada čia įkelti brėžiniai, kaip bus reorganizuojama A. Goštauto ir nuovažų nuo tilto prie Neries sankryža, berods, buvo numatytas žiedas.Lietuva visiems.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Daug trūkumų aš ten nepastebėjau, aišku, plačiąja prasme, galima turėti daugiau noro, kaip gatvės atitraukimas, bet daroma pakankamai tvarkingai, lyginant su kitu krantu. Vieta gerokai jaukesnė, tvarkingesnė, kelios vietos, ypač prie Zuoko "snapo", ar kaip jį ten pavadinti - palapine..., vamzdžio draugė...- yra labai jauki vieta pasisedėjimui. Tai jau yra traukos vieta, o kai susijungs su Vileišio atkarpa, turėtų kardinaliai padaugėti ir pėsčiųjų, ir dviratininkų.
- 6 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kitoj sankryžos pusėj tarp pervažos iš akmenų iki tilto konstrukcijų panaikino dviračių tako atkarpėlę:
Vaizdas ilgai nesikeičia:
Valdas saugo ką turi – dažo tiltą:
Kitoj pusėj dar nedažyta:
Bonus shot: ne krantinės, bet prie pat. Vingio parko prieigos nuo Čiurlionio g. Atnaujino šaligatvį, tas konstrukcijas ir perstatė tūliką:
♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 5 patinka
 
Comment
 
Comment