Parašė iPhone
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
„Piliamiesčio“ kvartalas Vilijampolėje
Collapse
X
-
Bent Vilniuje tai jau senai nebėra poreikio antram automobiliui, gal Kaune dar citybee tinklas nėra tiek išplėtotas.
- 1 patinka
-
Nežinau kur Jūs gyvenate, bet Piliamiestyje tikrai dauguma gyvenotojų turi po du automobilius.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Po du automobilius turi, kas gyvena toli nuo miesto ir kur nėra jokio VT. Mieste antro (ar kai kam net pirmo) automobilio funkciją atlieka dabar citybee/bolt/spark ar VT.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Po du automobilius turi, kas gyvena toli nuo miesto ir kur nėra jokio VT. Mieste antro (ar kai kam net pirmo) automobilio funkciją atlieka dabar citybee/bolt/spark ar VT.Parašė iPhone Rodyti pranešimąFaktas kad parkingo trūksta. Ir jo trūksta visur, ne tik Piliamiestyje. Pagal statybos reglamentą privaloma užtikriniti vieną automobilio stovėjimo vietą vienam butui. O kiek šeimų dabar turi tik po vieną automobilį kurios gyvena naujos statybos butuose..? Didžioji dalis turi bent po dvi. O yra ks turi ir daugiau. Tad tas vietos trūkumas yra užprogramuotas ir natūralus.
Piliamiestyje visi gali nusipirkti po vieną vietą požeminiėse aikštelėse. Kaikurie didieji butai gali ir po dvi vietas pirkti, bet fakto kad parkavimo vietų mažoka tai nekeičia.
Po iki parduotuve bus didelis parkavimas, įdomu kiek juo naudosis gyventojai ir kokios bus sąlygos juo naudotis gyventojams.
O ofisas kaip ofisas, paprastas modernus stiklinis pastatas ir tiek, o toliau jau grožio klausimas vieniems gražus kitiems ne.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Faktas kad parkingo trūksta. Ir jo trūksta visur, ne tik Piliamiestyje. Pagal statybos reglamentą privaloma užtikriniti vieną automobilio stovėjimo vietą vienam butui. O kiek šeimų dabar turi tik po vieną automobilį kurios gyvena naujos statybos butuose..? Didžioji dalis turi bent po dvi. O yra ks turi ir daugiau. Tad tas vietos trūkumas yra užprogramuotas ir natūralus.
Piliamiestyje visi gali nusipirkti po vieną vietą požeminiėse aikštelėse. Kaikurie didieji butai gali ir po dvi vietas pirkti, bet fakto kad parkavimo vietų mažoka tai nekeičia.
Po iki parduotuve bus didelis parkavimas, įdomu kiek juo naudosis gyventojai ir kokios bus sąlygos juo naudotis gyventojams.
O ofisas kaip ofisas, paprastas modernus stiklinis pastatas ir tiek, o toliau jau grožio klausimas vieniems gražus kitiems ne.
Komentuoti:
-
ten tie kurie nenusipirko vietos po žemeParašė skyrma Rodyti pranešimąPo visais namais, bet panašu, kad vis tiek trūkumas jei net ir antžeminis parkingas nuolat užkimštas....
Komentuoti:
-
Po visais namais, bet panašu, kad vis tiek trūkumas jei net ir antžeminis parkingas nuolat užkimštas....
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Garažas yra po visais tais namais, čia ko gero lievas ofiso renderis ir tiek..
Komentuoti:
-
Iš vizualizacijos panašiau į garažą nei į biurų pastatą...Parašė iPhone Rodyti pranešimąLieka ofisas kampe..
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Paskutinis 9aukštis ir bus baigtas Piliamiestis
https://www.bustonaujienos.lt/piliam...ucio-statybos/
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Gal kas turi info apie mazgo procesą, pristatytas garsiais jau prieš kokius 5 metus, bet paskui visiška tyla?Parašė skyrma Rodyti pranešimąJei tu apie Vileišio tilto mazgą tai visi planai čia https://www.arcgis.com/apps/instant/...2b557519ffa098
Faktas, kad įgyvendinus šiuos planus srautai Brastos g. padidės.
Komentuoti:
-
Jei tu apie Vileišio tilto mazgą tai visi planai čia https://www.arcgis.com/apps/instant/...2b557519ffa098
Faktas, kad įgyvendinus šiuos planus srautai Brastos g. padidės.
Komentuoti:
-
Ačiū už informaciją. Bandysiu susirasti planą ir projektui, dėl geltono tilto tarp senamiesčio ir Vilijampolės.
Komentuoti:
-
Čia iš Kauno Darnaus judumo plano valandiniai (?) pognozuojami srautai kiekvienai krypčiai (1388+993) per Kėdainių tiltą 2030 m., irgi rodoma, kad pagrindinis srautas eis nuo Raudondvario plento. Bet pastačius tiltą, vis tiek srautai turėtų padidėti ir nuo Senamiesčio pusės, ypač jeigu padarys planuojamą Vileišio tilto mazgą.Parašė Magahaka Rodyti pranešimąKalbant apie "Kedainių" statoma tiltą ir eismą brastos gatvėje, gal kas žinote tikslesnės informacijos? Pastačius tuos tiltus/žiedus piliamiestyje kaip planuojama nukreipinėti eismą? Ar galima sakyti, jog automatiškai sutvarkius infrastruktūra labai stipriai padaugės automobilių važiuojančių per brastos gatvę? Tada klausimas kokia perspektyva pirkti dabar statomus butus, kurie yra prie pat gatvės (kalba eina apie pastata "Alšėnų pilis" kaip pvz).
Paskutinis taisė gazebo; 2024.10.17, 18:45.
Komentuoti:
-
Aš įtariu jog ta gatvė kažkada susiaurės (bent jau ta dalis prie kurios stovi namai) ir atsiras atskiri dviračių takai, ypač kai pirma juosta ir taip tėra aplinkinių šūdgaražių parkovkė. Bet šiaip visada įsivaizdavau jog to tilto eismas važiuos tiesiai ir į Raudondvario plentą, o ne suks į dešinę, į Brastos gatvę.Parašė Magahaka Rodyti pranešimąKalbant apie "Kedainių" statoma tiltą ir eismą brastos gatvėje, gal kas žinote tikslesnės informacijos? Pastačius tuos tiltus/žiedus piliamiestyje kaip planuojama nukreipinėti eismą? Ar galima sakyti, jog automatiškai sutvarkius infrastruktūra labai stipriai padaugės automobilių važiuojančių per brastos gatvę? Tada klausimas kokia perspektyva pirkti dabar statomus butus, kurie yra prie pat gatvės (kalba eina apie pastata "Alšėnų pilis" kaip pvz).
Komentuoti:
-
Kalbant apie "Kedainių" statoma tiltą ir eismą brastos gatvėje, gal kas žinote tikslesnės informacijos? Pastačius tuos tiltus/žiedus piliamiestyje kaip planuojama nukreipinėti eismą? Ar galima sakyti, jog automatiškai sutvarkius infrastruktūra labai stipriai padaugės automobilių važiuojančių per brastos gatvę? Tada klausimas kokia perspektyva pirkti dabar statomus butus, kurie yra prie pat gatvės (kalba eina apie pastata "Alšėnų pilis" kaip pvz).
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Markučių sporto aikštynas yra ne komercinis, o VMS projektas.Parašė CityBird Rodyti pranešimą
Visi vystytojai daro kas apsimoka, ko gero ir Paupio turgus ir Markučių sporto aikštynas buvo įvertinti, kad apsimokės pabaigoje, nors iš pirmo žvilgsnio gali neatrodyti. Manau tokios erdvės padinina susidomėjusių žmonių kiekį ta vieta, patį pardavimų greitį ir kiekį, o galiausiai ir kainą už kv/m įtakoja.
Komentuoti:
Komentuoti: