Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

„Piliamiesčio“ kvartalas Vilijampolėje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą

    Nežinau kur Jūs gyvenate, bet Piliamiestyje tikrai dauguma gyvenotojų turi po du automobilius.
    Bent Vilniuje tai jau senai nebėra poreikio antram automobiliui, gal Kaune dar citybee tinklas nėra tiek išplėtotas.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Tai blogai.

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Po du automobilius turi, kas gyvena toli nuo miesto ir kur nėra jokio VT. Mieste antro (ar kai kam net pirmo) automobilio funkciją atlieka dabar citybee/bolt/spark ar VT.
    Nežinau kur Jūs gyvenate, bet Piliamiestyje tikrai dauguma gyvenotojų turi po du automobilius.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą
    Faktas kad parkingo trūksta. Ir jo trūksta visur, ne tik Piliamiestyje. Pagal statybos reglamentą privaloma užtikriniti vieną automobilio stovėjimo vietą vienam butui. O kiek šeimų dabar turi tik po vieną automobilį kurios gyvena naujos statybos butuose..? Didžioji dalis turi bent po dvi. O yra ks turi ir daugiau. Tad tas vietos trūkumas yra užprogramuotas ir natūralus.
    Piliamiestyje visi gali nusipirkti po vieną vietą požeminiėse aikštelėse. Kaikurie didieji butai gali ir po dvi vietas pirkti, bet fakto kad parkavimo vietų mažoka tai nekeičia.
    Po iki parduotuve bus didelis parkavimas, įdomu kiek juo naudosis gyventojai ir kokios bus sąlygos juo naudotis gyventojams.
    O ofisas kaip ofisas, paprastas modernus stiklinis pastatas ir tiek, o toliau jau grožio klausimas vieniems gražus kitiems ne.
    Po du automobilius turi, kas gyvena toli nuo miesto ir kur nėra jokio VT. Mieste antro (ar kai kam net pirmo) automobilio funkciją atlieka dabar citybee/bolt/spark ar VT.

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Faktas kad parkingo trūksta. Ir jo trūksta visur, ne tik Piliamiestyje. Pagal statybos reglamentą privaloma užtikriniti vieną automobilio stovėjimo vietą vienam butui. O kiek šeimų dabar turi tik po vieną automobilį kurios gyvena naujos statybos butuose..? Didžioji dalis turi bent po dvi. O yra ks turi ir daugiau. Tad tas vietos trūkumas yra užprogramuotas ir natūralus.
    Piliamiestyje visi gali nusipirkti po vieną vietą požeminiėse aikštelėse. Kaikurie didieji butai gali ir po dvi vietas pirkti, bet fakto kad parkavimo vietų mažoka tai nekeičia.
    Po iki parduotuve bus didelis parkavimas, įdomu kiek juo naudosis gyventojai ir kokios bus sąlygos juo naudotis gyventojams.
    O ofisas kaip ofisas, paprastas modernus stiklinis pastatas ir tiek, o toliau jau grožio klausimas vieniems gražus kitiems ne.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė skyrma Rodyti pranešimą
    Po visais namais, bet panašu, kad vis tiek trūkumas jei net ir antžeminis parkingas nuolat užkimštas....
    ten tie kurie nenusipirko vietos po žeme

    Komentuoti:


  • skyrma
    replied
    Po visais namais, bet panašu, kad vis tiek trūkumas jei net ir antžeminis parkingas nuolat užkimštas....

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Garažas yra po visais tais namais, čia ko gero lievas ofiso renderis ir tiek..

    Komentuoti:


  • skyrma
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą
    Lieka ofisas kampe..
    Iš vizualizacijos panašiau į garažą nei į biurų pastatą...

    Click image for larger version  Name:	2024-12-12 18_37_33-559583.jpg (1200×675).png Views:	0 Size:	1.46 MB ID:	2170734

    Komentuoti:


  • 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo
    replied
    Kaip negerai tos parkavimo alėjos tarp namų

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Lieka ofisas kampe..

    Komentuoti:


  • miurdock
    replied
    Paskutinis 9aukštis ir bus baigtas Piliamiestis

    https://www.bustonaujienos.lt/piliam...ucio-statybos/

    Click image for larger version

Name:	Piliamiestis.jpg
Views:	651
Size:	506,5 kB
ID:	2170618

    Komentuoti:


  • Julijus
    replied
    Parašė skyrma Rodyti pranešimą
    Jei tu apie Vileišio tilto mazgą tai visi planai čia https://www.arcgis.com/apps/instant/...2b557519ffa098

    Faktas, kad įgyvendinus šiuos planus srautai Brastos g. padidės.
    Gal kas turi info apie mazgo procesą, pristatytas garsiais jau prieš kokius 5 metus, bet paskui visiška tyla?

    Komentuoti:


  • skyrma
    replied
    Jei tu apie Vileišio tilto mazgą tai visi planai čia https://www.arcgis.com/apps/instant/...2b557519ffa098

    Faktas, kad įgyvendinus šiuos planus srautai Brastos g. padidės.

    Komentuoti:


  • Magahaka
    replied
    Ačiū už informaciją. Bandysiu susirasti planą ir projektui, dėl geltono tilto tarp senamiesčio ir Vilijampolės.

    Komentuoti:


  • gazebo
    replied
    Parašė Magahaka Rodyti pranešimą
    Kalbant apie "Kedainių" statoma tiltą ir eismą brastos gatvėje, gal kas žinote tikslesnės informacijos? Pastačius tuos tiltus/žiedus piliamiestyje kaip planuojama nukreipinėti eismą? Ar galima sakyti, jog automatiškai sutvarkius infrastruktūra labai stipriai padaugės automobilių važiuojančių per brastos gatvę? Tada klausimas kokia perspektyva pirkti dabar statomus butus, kurie yra prie pat gatvės (kalba eina apie pastata "Alšėnų pilis" kaip pvz).
    Čia iš Kauno Darnaus judumo plano valandiniai (?) pognozuojami srautai kiekvienai krypčiai (1388+993) per Kėdainių tiltą 2030 m., irgi rodoma, kad pagrindinis srautas eis nuo Raudondvario plento. Bet pastačius tiltą, vis tiek srautai turėtų padidėti ir nuo Senamiesčio pusės, ypač jeigu padarys planuojamą Vileišio tilto mazgą.
    Click image for larger version  Name:	Kedainiu tiltas.jpg Views:	0 Size:	69,6 kB ID:	2159975
    Paskutinis taisė gazebo; 2024.10.17, 18:45.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Magahaka Rodyti pranešimą
    Kalbant apie "Kedainių" statoma tiltą ir eismą brastos gatvėje, gal kas žinote tikslesnės informacijos? Pastačius tuos tiltus/žiedus piliamiestyje kaip planuojama nukreipinėti eismą? Ar galima sakyti, jog automatiškai sutvarkius infrastruktūra labai stipriai padaugės automobilių važiuojančių per brastos gatvę? Tada klausimas kokia perspektyva pirkti dabar statomus butus, kurie yra prie pat gatvės (kalba eina apie pastata "Alšėnų pilis" kaip pvz).
    Aš įtariu jog ta gatvė kažkada susiaurės (bent jau ta dalis prie kurios stovi namai) ir atsiras atskiri dviračių takai, ypač kai pirma juosta ir taip tėra aplinkinių šūdgaražių parkovkė. Bet šiaip visada įsivaizdavau jog to tilto eismas važiuos tiesiai ir į Raudondvario plentą, o ne suks į dešinę, į Brastos gatvę.

    Komentuoti:


  • Magahaka
    replied
    Kalbant apie "Kedainių" statoma tiltą ir eismą brastos gatvėje, gal kas žinote tikslesnės informacijos? Pastačius tuos tiltus/žiedus piliamiestyje kaip planuojama nukreipinėti eismą? Ar galima sakyti, jog automatiškai sutvarkius infrastruktūra labai stipriai padaugės automobilių važiuojančių per brastos gatvę? Tada klausimas kokia perspektyva pirkti dabar statomus butus, kurie yra prie pat gatvės (kalba eina apie pastata "Alšėnų pilis" kaip pvz).

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Click image for larger version

Name:	IMG_0624.jpeg
Views:	2516
Size:	1,16 MB
ID:	2156621

    Komentuoti:


  • feex12
    replied
    Parašė CityBird Rodyti pranešimą

    Visi vystytojai daro kas apsimoka, ko gero ir Paupio turgus ir Markučių sporto aikštynas buvo įvertinti, kad apsimokės pabaigoje, nors iš pirmo žvilgsnio gali neatrodyti. Manau tokios erdvės padinina susidomėjusių žmonių kiekį ta vieta, patį pardavimų greitį ir kiekį, o galiausiai ir kainą už kv/m įtakoja.
    Markučių sporto aikštynas yra ne komercinis, o VMS projektas.

    Komentuoti:

Working...
X