Ponas, aš patylėjau ir nieko sakyt nenorėjau, bet matau jūs net ir po 24h dar ieškot kaip pakandžioti Manau gal visgi ne Pono statuso vertas, o vaiko. Pats realiai vaikštau pirmyn atgal iki stoteles ir gaunasi plius minus 15 min. Jūs matuojate žemėlapyje, o aš realiai, greitu tempu eidamas.
Nesakau, kad dabar būtinai visi autobusai turi važiuoti pro brastos gatvę, bet kad yra reali problema senyvo amžiaus žmonėms tai faktas. Diskusija baigta dėl šio klausimo ir nesivartykite iš naujo. Ačiū
Greitu tempu einant neįmanoma lėčiau nei maps rodo nueiti. Maps pagal labai vidutinį greitį skaičiuoja ir jis yra realus, dar neteko ateiti lėčiau nei maps rodo.
Nu va, kažkam surasti stotelę ir pamatuot atstumą nesudaro jokių problemų, kai tuo tarpu austram ir viliuxam tai neįkandama užduotis
Ponas, aš patylėjau ir nieko sakyt nenorėjau, bet matau jūs net ir po 24h dar ieškot kaip pakandžioti Manau gal visgi ne Pono statuso vertas, o vaiko. Pats realiai vaikštau pirmyn atgal iki stoteles ir gaunasi plius minus 15 min. Jūs matuojate žemėlapyje, o aš realiai, greitu tempu eidamas.
Nesakau, kad dabar būtinai visi autobusai turi važiuoti pro brastos gatvę, bet kad yra reali problema senyvo amžiaus žmonėms tai faktas. Diskusija baigta dėl šio klausimo ir nesivartykite iš naujo. Ačiū
Ne apie tai ginčas. Pagrindinė mintis - ar gyvenant daugiabučių rajone, pro kurio langus matosi Kauno pilis, yra normalu iki VT eiti 1 km.
Gyvendamas nuosavame name, iki artimiausios VT eičiau apie 350 m, o iki tolimesnės, bet kur transporto srautai dideli - 750 m. Šiuo paros metu, toje stotelėje per valandą laiko nuo 20:30 iki 21:30 yra 10! VT priemonių. O čia eina kalba apie daugiabučių rajoną, nenormalus atstumas iki VT stotelės.
Iki Kėdainių g. stotelės 790 m, iki Radvilų Dvaro g. stotelės ~880 m. Nematau problemos Kai kvartalas išdidės, atsiras ir daugiau autobusų į Brastos g. Tikėtina ir po Kėdainių tilto atidarymo padaugės maršrutų ten.
Tas suprantama. Bet čia unikali situacija, nes toks apendiksas yra, realiai tik vieno kvartalo ta stotelė. Skirtingai nuo tavo minėtos prie tavęs už 750. Beje čia iš esmės ta stotelė irgi ir yra už 750.
Sakyčiau čia nėra itin unikali situacija, nes kai statai gyvenamąjį kvartalą buvusioje miesto šiknoje, tai infrastruktūra dažnai ir būna šiknos lygio. Aišku šiuo atveju vieta yra nebloga, tad laikas šikną išsivalyti.
Tai, kad kažkokiais ratais čia paišot tuos maršrutus, gal ne į tą stotelę einat? Baikit jau smulkmenom užsiiminėt 100 metrų ten ar ten, koks skirtumas plius/minus minutė
Tas suprantama. Bet čia unikali situacija, nes toks apendiksas yra, realiai tik vieno kvartalo ta stotelė. Skirtingai nuo tavo minėtos prie tavęs už 750. Beje čia iš esmės ta stotelė irgi ir yra už 750.
Keistai gincijatės kai galima mesti google maps nuorodą ir viskas. 10min nuo kvartalo vidurio. Nuo tolimiausio taško koka 11 min bus, nuo artimiausio 9 ar gal net 8 min.
Ne apie tai ginčas. Pagrindinė mintis - ar gyvenant daugiabučių rajone, pro kurio langus matosi Kauno pilis, yra normalu iki VT eiti 1 km.
Gyvendamas nuosavame name, iki artimiausios VT eičiau apie 350 m, o iki tolimesnės, bet kur transporto srautai dideli - 750 m. Šiuo paros metu, toje stotelėje per valandą laiko nuo 20:30 iki 21:30 yra 10! VT priemonių. O čia eina kalba apie daugiabučių rajoną, nenormalus atstumas iki VT stotelės.
Pamatavau. Kilometras nuo ne tolimiausio namo. Miesto centre nenormalu eiti tokį atstumą iki VT.
Matuota ant ortofoto tiksliai šaligatviais ir pėsčiųjų perėjomis, tose vietose, kur einant nereikėtų bristi per purvyną.
Keistai gincijatės kai galima mesti google maps nuorodą ir viskas. 10min nuo kvartalo vidurio. Nuo tolimiausio taško koka 11 min bus, nuo artimiausio 9 ar gal net 8 min.
Ponas, nenorit, bet ginčyjatės Atsidarykit elementariausią maps.lt žemėlapį ir pasimatuokit nuo kurio tik norit namo
Pamatavau. Kilometras nuo ne tolimiausio namo. Miesto centre nenormalu eiti tokį atstumą iki VT.
Matuota ant ortofoto tiksliai šaligatviais ir pėsčiųjų perėjomis, tose vietose, kur einant nereikėtų bristi per purvyną.
Ponas, nenoriu ginčytis, bet jūsų tas 10min yra tik nuo pačios brastos g. šaligatvio, o neįvertinate nuo kurio Piliamiesčio galo reikia eiti. Nuo pat Nėries krantinės namo gaunasi 15min ir ne mažiau.
Ponas, nenorit, bet ginčyjatės Atsidarykit elementariausią maps.lt žemėlapį ir pasimatuokit nuo kurio tik norit namo
Eit normaliai, tik cemento maišą neštis ant peties biškį nepatogu - stuburą kreipia į šoną. Iš šiaip autobuse jis biškį dulka kitiems keleiviams ant batų.
Ponas, nenoriu ginčytis, bet jūsų tas 10min yra tik nuo pačios brastos g. šaligatvio, o neįvertinate nuo kurio Piliamiesčio galo reikia eiti. Nuo pat Nėries krantinės namo gaunasi 15min ir ne mažiau.
Faina, kad daug diskutuojate apie viešą transportą Piliamiesčio temoje, bet paminėsiu tik vieną faktą, kad realiai Brastos g. jokio viešo transporto nėra. Vienas į valandną pravažiuojantis autobusas manau nesiskaito viešu transportu.
P.S Kam įdomu, tai girdėjau, jog pirminėje rinkoje 1 požeminio parkingo vieta šiuo metu kainuoja 25k EUR, čia taip sake pardavimų vadybininkė. Antrinėje rinkoje įsivaizduojų turėtu eiti dar brangiau. Kosmosas. Kas įdomiausia, jog fb grupėse piliamiesčio gyventojai nuomoja parkingo vietas po 50 EUR/mėn, tai biški šitoj vietoj matematikos tik nepagaunu...
Komentuoti: