Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

airBaltic

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ignalina
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    BNS 2024.09.10
    Vokietijos „Lufthansa“ svarsto galimybę įsigyti „Air Baltic“ akcijų
    Iš didžiojo forumo teisuolio bei wannabe moderatoriaus tokio offtopico nesitikėjau.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    BNS 2024.09.10
    Vokietijos „Lufthansa“ svarsto galimybę įsigyti „Air Baltic“ akcijų
    Vokietijos oro susisiekimo flagmanė „Lufthansa“ svarsto galimybę įsigyti Latvijos aviakompanijos „Air Baltic“ akcijų iki pastarosios planuojamo pirminio viešo akcijų platinimo (IPO), antradienį skelbia tarptautinė naujienų agentūra „Bloomberg. (..) „Bloomberg“ pažymi, jog „Lufthansa“, „Air Baltic“ ir Latvijos susisiekimo ministerija nuo komentarų dėl šios informacijos atsiribojo. (...)

    Kaip jau buvo skelbta, Latvijos vyriausybė uždarame rugpjūčio 30-osios posėdyje svarstė pasirengimą „Air Baltic“ IPO, taip pat iki jo įgyvendinti numatytą bendrovės akcijos kapitalo struktūros pertvarkymo planą, jo sumažinimą 571,293 mln. Eur, arba beveik 24 kartus, ankstesnių metų nuostoliams padengti.

    Po šio posėdžio susisiekimo ministras Kasparas Briškenas pareiškė, jog vyriausybės sprendimu, po IPO valstybei turi likti ne mažiau kaip 25% ir viena aviakompanijos akcija.

    https://www.vz.lt/rinkos/2024/09/10/...#ixzz8lQvotFmP

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė vytgri Rodyti pranešimą
    Airbaltic naujienos kitam sezonui: Praha (Čekija)
    It's official: airBaltic plane wins lewd name thanks to Czech voters https://www.expats.cz/czech-news/art...o-czech-voters
    The airline announced the results of a recent competition to name its planes after Baltic cities this weekend, and Kunda was the runaway winner. Now, only one question remains: will Kunda fly to Prague?
    By the final day of voting, Kunda had amassed over 265,000 votes, far outpacing the second-place city, Püssi, which garnered around 17,000 votes. In a distant third was the Estonian capital, Tallinn, with about 9,000 votes.
    Püssi irgi neblogas
    Paskutinis taisė Arunasx; 2024.09.04, 16:03.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Jei kalbam apie Lietuvos prezentavimą, tai iš šio sąrašo:

    Alytus, Anykščiai, Biržai, Druskininkai, Joniškėlis, Kėdainiai, Klaipėda, Molėtai, Rokiškis, Šilalė, Šilutė, Tauragė, Ukmergė, Vilnius, Visaginas, Zarasai.

    Man netinka - Visaginas, Joniškėlis, Alytus. Nieko nenoriu įžeisti, bet tsi nėra mūsų prezentaciniai miestai, tikrai juos keisčiau Kaunu, Palanga, Kernave.

    Bet tuo pačiu, kaip cool tokiam Joniškėliui turėti savo lėktuvą pavadinta miesteliu.

    Smagiausia, kad estų Püssi irgi laimėjo
    Dar Trakai. Be to trūksta lietuvybės židinio Sūduvos miestų.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Jei kalbam apie Lietuvos prezentavimą, tai iš šio sąrašo:

    Alytus, Anykščiai, Biržai, Druskininkai, Joniškėlis, Kėdainiai, Klaipėda, Molėtai, Rokiškis, Šilalė, Šilutė, Tauragė, Ukmergė, Vilnius, Visaginas, Zarasai.

    Man netinka - Visaginas, Joniškėlis, Alytus. Nieko nenoriu įžeisti, bet tsi nėra mūsų prezentaciniai miestai, tikrai juos keisčiau Kaunu, Palanga, Kernave.

    Bet tuo pačiu, kaip cool tokiam Joniškėliui turėti savo lėktuvą pavadinta miesteliu.

    Smagiausia, kad estų Püssi irgi laimėjo

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Drąsios prielaidos nepraėjo, net latviams Kauns pavadinimas nebuvo priimtinas, geriau jau bus estiškas Kunda pavadinimas
    https://www.15min.lt/verslas/naujien...vu-667-2293800
    Paskutinis taisė Arunasx; 2024.08.23, 19:20.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Planuojama, kad papildomų 40-ies „A220-300“ pristatymas bus pradėtas 2026 metais.
    Baltijos šalių oro linijų bendrovė „airBaltic" ir orlaivių gamintoja „Airbus" pranešė, kad aviakompanija pasinaudojo turėta pasirinkimo sandorio (opciono) teise įsigyti dar 10-imt „Airbus A220-300" lėktuvų. Šis sandoris yra dalis 2023 m. Dubajaus aviacijos parodoje „Dubai Airshow“ paskelbto susitarimo, kuriuo „airBaltic" įsipareigojo įsigyti 30 „Airbus A220-300" orlaivių su teise įsigyti dar 20 šio tipo orlaivių, rašoma „airBaltic" pranešime žiniasklaidoje.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Aš balsavau už galimybę praskrist Kudirkos Naumiesčiu.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Tada gal ir Kaunas praeis: https://translate.google.lt/?sl=en&t...e&op=translate

    https://vote.airbaltic.com/lv/leaderboard/
    Paskutinis taisė Arunasx; 2024.08.13, 14:23.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė bato_usai Rodyti pranešimą

    Balsavimas čia: https://vote.airbaltic.com/lt/

    ---------
    O kad gražiai atrodytų, dar įmetė Rumšiškes į balsavimą.
    Estai nori pavadinti "airBaltic" lėktuvą "nepadoriu" vardu: latviai traukia per dantį

    Kurie Baltijos šalių miestai atsidurs ant lėktuvų sparnų? Pirmauja Estija su miestu, kurio pavadinimas daugeliui kelia šypseną, rašo Jauns.lv.

    Estijos miestelio Pisi pavadinimas sukėlė sensaciją socialiniuose tinkluose, o dabar šio šiaurės rytų Estijoje esančio miestelio, kuriame gyvena mažiau nei tūkstantis gyventojų, pavadinimas dėl aktyvaus gerbėjų palaikymo turi nemažai šansų būti užrašytas ant "airBaltic" lėktuvo sparno.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Iš visų trijų Baltijos valstybių sostinių skraidinanti Latvijos nacionalinė oro linijų bendrovė „Air Baltic“ pranešė pasinaudojusi su Europos orlaivių gamintoja „Airbus“ turėta pasirinkimo sandorio (opciono) teise įsigyti dar 10 „Airbus A220-300“ lėktuvų. Šis sandoris yra dalis pernai pasiekto susitarimo, kuriuo „Air Baltic“ įsipareigojo įsigyti 30 „A220-300“ orlaivių su teise įsigyti dar 20 šio tipo lėktuvų. Dabar „Air Baltic“ lėktuvų parką sudaro 48 „A220-300“ orlaiviai, vien tik juos aviakompanija naudoja nuo 2020-ųjų gegužės.
    „Bendrovė planuoja turėti beveik šimto „A220-300“ orlaivių parką. Planuojama, kad papildomų 40-ies „A220-300“ pristatymas Latvijos aviakompanijai prasidės 2026 metais.
    https://www.vz.lt/transportas-logist...20-300-lektuvu

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Švęsdami 35-ąsias Baltijos kelio metines, AirBaltic nutarė 48 savo lėktuvus pavadinti Baltijos šalių miestų vardais – po 16 kiekvienai iš trijų Baltijos šalių: Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.
    Balsavimas čia: https://vote.airbaltic.com/lt/

    ---------
    O kad gražiai atrodytų, dar įmetė Rumšiškes į balsavimą.
    Paskutinis taisė bato_usai; 2024.08.11, 22:02.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Manau, kad tai gera paraiška BT plėtrai VNO. Panašu, kad atmetus transferius ir tai, kad LT yra trys oro uostai, Vilniaus regiono perkamoji galia yra didesnė už Rygos.

    Tai kitąmet laukiam iš BT Madrido ir Prahos.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Latvijos oro linijų bendrovė „Air Baltic“ vien Lietuvoje šiemet sausį–liepą skraidino 411.000 keleivių – 21% daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai, atliko 4.400 skrydžių – 24% daugiau, pranešė bendrovė. Vien liepą įmonė Lietuvoje pervežė 80.000 keleivių – 24% daugiau nei prieš metus, kai jų skaičius siekė 65.000, taip pat atliko 742 skrydžius – 21% daugiau (prieš metus tuo pat laikotarpiu buvo atlikta 612 skrydžių).
    „Air Baltic“ teigimu, tai buvo didžiausias kada nors Lietuvoje užfiksuotas liepos mėnesį aptarnautų keleivių skaičius. Liepą taip pat pasiektas rekordinis užimtumo koeficientas – 88,8% – 5,8 proc. punkto didesnis nei pernai (83%).
    „Liepos mėnesį „Air Baltic“ išlaikė gerus veiklos rezultatus, skraidino reikšmingą keleivių skaičių ir pasiekė naujus rekordus savo namų rinkose – Lietuvoje ir Estijoje“, – pranešime sakė „Air Baltic“ operacijų vadovas Paulas Calitis.
    Jo teigimu, „Air Baltic“ ateinantį žiemos sezoną planuoja pristatyti 6 naujus maršrutus iš Baltijos šalių – vieną iš Vilniaus, keturis iš Rygos ir vieną iš Talino.
    https://www.vz.lt/transportas-logist...eiklos-apimtys

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Tam tikrų krypčių finansavimas pasidalinant riziką su avialinijomis manyčiau mažiau įpareigojantis, mažiau kainuojantis variantas. Tuo labiau ir Air Baltic CEO prieš keletą dienų pozityviai atsiliepė apie tokį variantą.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Pagrindinis hub'as gal ir nebus perkeltas iš Rygos, bet bus bazuojama daugiau lėktuvų ir daugiau turėsim tiesioginių skrydžių iš VNO.
    Per kiekvieną krizytę traukt airbalticą biudžeto pinigais vardan kelių lėktuvų Vilniaus oro uoste? Man rodos nelabai apsimoka.

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Kam pirkti vien dėl pavadinimo jei ir neperkant tas pavadinimas liks toks pat?
    Gal vishi ne dėl pavadinimo perka, o dėl to, kad tikisi daugiau skrydžių į Lt pritraukti?
    Turejau omeny, kad svarstoma pirkti vien tik del to, kad kompanija vadinasi "Air Baltic", jeigu pavadinimas butu koks "Wings of Latvia" tokiu ideju net nebutu, nes gauti mazaja dali akciju tai reiskia netureti itakos sprendimu priemime, ji vis tiek priims akciju didzialia dali valdanti Latvijos vyriausybe. Tiesa, kaip akcininkui reiktu (kad ir mazesne dali) dengti nuostolius, kurie mazu saliai kompanijai praktiskai neisvengiami (nes pinigai grizta kitu kampu - del geresnio susisiekimo zmones sutaupo laiko ir pinigu keliaudami i tas salis, juos gali isleist salyje. Del patogesnio susisiekimo atvyksta daugiau zmoniu.). Arba dengti nuostolius, atsiradusius del rizikingu sprendimu, pvz., bandymu sia vasara paleisti skrydzius is Rygos i dauguma antraeliu Balkanu miestu, bandant zmones per ja jungtis i Siaures Europa - gal ir pasiteisins ir atnes pelna, bet didele tikimybe, kad del mazo tiesioginio srauto tarp Rygos ir Pristinos/Skopjes, marsrutai bus nuotolingi.

    Taigi, Lietuvos ir Vilniaus tikslas yra nedalyvauti kazkokiam biznyje, bandant kurti Ryga kaip Rytu Europos huba, bet uztikrinti paprastus dalykus:

    1)patogus KASDIENINIAI rytiniai skrydziai i pagrindinius aviacijos hubus, didziausius miestus. I pacius populiariausius miestus ir kelis kartus per diena (Paryzius, Amsterdamas, Miunchenas etc.)
    2) I antraeilius, bet irgi svarbius miestus uztikrinti susisiekima bent 2-3 kartus i savaite ( Atenai, Nica, Barcelona, Budapestas, Praha, Hamburgas, etc.)
    3) del atsiradusios konkurencijos sumazinti skrydziu kaina low-costais. Jeigu bus tiesioginis skrydis Vilnius-Barcelona, niekas nemokes uz ryanaira tokiu paciu marsrutu (be lagaminuko) 120e i viena puse.

    Taip, kad del labai skirtingu Latvijos ir Lietuvos tikslu, reikia kurti savo avialinijas, o ne pirkti akcijas is latviu. (Vienintele isimtis butu jei akcijos butu parduotos po lygiai, bet to tikrai neivyks, atsizvelgiant kiek streso, meiles ir pastangu latviai idejo saugodami ir pletodami avialinijas per visas krizes - tai sukeltu politine krize namuose).

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Manau kad net 49 % suteikia galimybes dalyvauti board'e, bei kitose valdymo struktūrose ir daryti įtaką strateginiams sprendimams. Tai nėra kontrolinis paketas, bet vis tiek gerai

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė TIME Rodyti pranešimą
    Deja, bet max parduos 49 proc, kas neitakos sprendimu priemimo kompanijoje. Realiai svarstoma pirkti vien del pavadinimo. Jeigu vadintusi "Latvia Air" niekas net nesvarstytu tokio varianto.
    Kam pirkti vien dėl pavadinimo jei ir neperkant tas pavadinimas liks toks pat?
    Gal vishi ne dėl pavadinimo perka, o dėl to, kad tikisi daugiau skrydžių į Lt pritraukti?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė TIME Rodyti pranešimą
    Deja, bet max parduos 49 proc, kas neitakos sprendimu priemimo kompanijoje. Realiai svarstoma pirkti vien del pavadinimo. Jeigu vadintusi "Latvia Air" niekas net nesvarstytu tokio varianto.
    Pagrindinis hub'as gal ir nebus perkeltas iš Rygos, bet bus bazuojama daugiau lėktuvų ir daugiau turėsim tiesioginių skrydžių iš VNO.

    Komentuoti:

Working...
X