Parašė Ciurlionis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
airBaltic
Collapse
X
-
Vienas du rezerve - vadinasi 13 operuojami. Imkime vidurkį jog mažiausiai 3-3,5 rotacijos lėktuvui. Tai 39 išvykimai 39 atvykimai, kiekvieną dieną, savaitgaliais mažiau po 30. Per savaitę 250-260 skrydžių išvykstamųjų, tiek pat atvykstamijų. 500 skrydžių per savaitę, su vidutiniškai 128 leleivių skrydyje. Įspūdinga ir čia jau 2029 m.
P.s. tie kas sakė, kad AirLituanica LT rinkoje neturi perspektyvų, alivaizdu, kad labai klydo.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
„Air Baltic“ planuose – orlaivių parko plėtra Vilniaus oro uoste
„Vilniuje mes tampame vis stipresniu vežėju. Planas – Vilniuje turėti dar daugiau lėktuvų. Ir mes turėsime. Dar šių metų gale gausime keturis naujus lėktuvus, 2026 metais gausime 11 lėktuvų. Šie lėktuvai atsidurs ir Vilniuje. Vilnius vis dar auga“, – portalui lrt.lt sakė M.Gaussas.
Pasak jo, Lietuvos sostinę „Air Baltic“ laiko stipresne rinka nei Rygą ir Taliną dėl geresnės ekonominės padėties, didesnio gyventojų skaičiaus.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
„airBaltic“ skrydžiuose ruošiama naujovė – keleiviai galėtų naudotis internetu
Oro linijų bendrovė „airBaltic“ savo lėktuvu „Airbus A220-300“ atliko „SpaceX“ sparčiojo interneto „Starlink“ sertifikavimo bandomąjį skrydį, rašoma pranešime žiniasklaidai. Skrydžio metu, kuris vyko iš oro linijų bendrovės bazės Rygoje, Latvijoje, buvo išbandytas „Starlink“ oro terminalas ir interneto ryšio kokybė, nes „airBaltic“ siekia gauti reikiamą Europos Sąjungos aviacijos saugos agentūros (EASA) sertifikatą.
Kaip nurodoma pranešime, „airBaltic“ bendradarbiauja su „Starlink“, kad gautų reikiamą STC (Supplemental Type Crtification) sertifikatą, kurį dar turi patvirtinti EASA. Aviakompanija tikisi pradėti diegti „Starlink“ savo vieno tipo lėktuvų „Airbus A220-300“ parke 2025 m. pirmąjį ketvirtį.
Planuodama įrengti „Starlink“ visame A220-300 lėktuvų parke, „airBaltic“ siekia, kad kiekvienas keleivis galėtų sklandžiai naudotis didelės spartos internetu nuo įlaipinimo iki nusileidimo, be prisijungimo ar sudėtingų nustatymų.
Komentuoti:
-
Parašė Auwris Rodyti pranešimąGaila visai būtų jeigu airBaltic kažkokiu būdu dingtų.. daug maloniau asmeniškai man skraidyt jų lėktuvais nei kokiais Ryanair, kur net kojos normaliai netelpa..
Vienintelė bloga patirtis su airBaltic, kad kai nukėlė skrydį 8 valandom dėl įgulos nario dingimo/susirgimo bandė tai traktuoti kaip force majeure ir nenorėjo kompensuoti, deja teisės aktai ne jų pusėje buvo
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Gaila visai būtų jeigu airBaltic kažkokiu būdu dingtų.. daug maloniau asmeniškai man skraidyt jų lėktuvais nei kokiais Ryanair, kur net kojos normaliai netelpa..
Vienintelė bloga patirtis su airBaltic, kad kai nukėlė skrydį 8 valandom dėl įgulos nario dingimo/susirgimo bandė tai traktuoti kaip force majeure ir nenorėjo kompensuoti, deja teisės aktai ne jų pusėje buvo
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Reika daugiau info (neskaitant, kad daug rusų į JAE persikėlė). Galbūt pvz. iš tų miestų į Dubajų tik vieni skraido kai iš VNO jau yra daugiau ten skraidančių.
Kas liečia Airbaltic, sprendimų turėjo įvairių. Pradėkim nuo to, kad jie pasileido didelį išpardavimą prieš kelis mėnesius, kitam vasaros sezonui. Taip timėtina pasisidino pinigų kiekį metų pavaigoje.
Vis dėl to variklių problemos buvo žinomos jau tada. Ir jie turėjo visas galimybes nuomuotis lėktuvus - kaip darė 3 metus iš eilės, bet dėl vienos prižasties to atsisakė.
Verta atkreipti dėmesį, kad jie kokį dešimtį lėktuvų nuomuos Lutfthansai ir kitiems. Tad savas klientas nėra prioritetų viršuje.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Man paciam skrydi airbalticas bjauriai perkele… su labai ilgu persedimu. Blogiausia, kad jie neturi multiple airport skrydziu, tai pirmyn-atgal skirtingi uzsakymai, nes skiriasi oro uostai. Tai jei atsaukia viena, kitas lieka
Komentuoti:
-
Atšaukti skrydžiai ir iš kitų krypčių nei press release nurodytaPanašu, kad turbūt tas nurodytas kryptis atšaukė šimtu proc., bet kad gražiau skambėtų nesakė, kad bus ir daugiau atšaukimų.
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Net FlyDubai įdomiau Rostovas, Groznas, Ufa, Novsibirskas ir net izoliuotasis Minskas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąNet FlyDubai įdomiau Rostovas, Groznas, Ufa, Novsibirskas ir net izoliuotasis Minskas.
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąBaisu, kokius pesimizmus jūs rašot. Nesilaikot forumo generalinės linijos.
Komentuoti:
-
Į Kišiniovą kurį laiką gal ir nebeskraidys, bet pagrindinės kryptys liks/bus atstatytos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Baisu, kokius pesimizmus jūs rašot. Nesilaikot forumo generalinės linijos.
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą"Jei būtume aukso kąsnis, tai artimi kaimynai LOT čia matytų daugiau perspektyvų, turbūt ir bazę Norwegianas būtų atidaręs ne Rygoje, o čia. Vilnių, ne Rygą rinktųsi British Airways, Transavia."
Jėzau! Kaip jūs drįstate! Vilnius nėra įdomus nei LOT'ui, nei British Airways!
- 1 patinka
Komentuoti:
-
"Jei būtume aukso kąsnis, tai artimi kaimynai LOT čia matytų daugiau perspektyvų, turbūt ir bazę Norwegianas būtų atidaręs ne Rygoje, o čia. Vilnių, ne Rygą rinktųsi British Airways, Transavia."
Jėzau! Kaip jūs drįstate! Vilnius nėra įdomus nei LOT'ui, nei British Airways!
Komentuoti:
-
Parašė Zygis Rodyti pranešimą
Vilnius bus nepasiekiamas, Lietuvą tuoj užpuls Rusija, niekas nepirkit NT. Kiek galima į kelnes myžt dėl visko?
Lyg apart air baltic nėra kitų avi linijų, kurios perimtų pelningus/finansuojamus maršrutus.
Jei ir kam įdomi rinka VNO būtų, tai Moldovoje registruotoms, Maltoje ofisus turinčioms ale UA kapitalo avialinijoms su labai aiškiais pėdsakais visi žinom kur.
Jei būtume aukso kąsnis, tai artimi kaimynai LOT čia matytų daugiau perspektyvų, turbūt ir bazę Norwegianas būtų atidaręs ne Rygoje, o čia. Vilnių, ne Rygą rinktųsi British Airways, Transavia.
Bet Latvijai čia būtų per didelis smūgis prarasti AirBaltic. Ryga būtų tuščia, literaliai tuščia.
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąPasikeičiau kelnes, bet man vis tiek lieka klausimas. Tai koks yra Lietuvos planas, jei AB drastiškai sumažins skrydžių skaičių arba paskelbs bankrotą? Kur tas planas? Ar kai jau užsilenks, tada pradėsim galvot ir kokius mažiausiai pusę metų sėdėsim su labai prastu pasiekiamumu?
Paskutinis taisė Ciurlionis; 2025.01.02, 22:23.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Pasikeičiau kelnes, bet man vis tiek lieka klausimas. Tai koks yra Lietuvos planas, jei AB drastiškai sumažins skrydžių skaičių arba paskelbs bankrotą? Kur tas planas? Ar kai jau užsilenks, tada pradėsim galvot ir kokius mažiausiai pusę metų sėdėsim su labai prastu pasiekiamumu?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
Jei AB užsilenks, Vilniaus pasiekiamumas bus kaip Antananaryvo.
Lyg apart air baltic nėra kitų avi linijų, kurios perimtų pelningus/finansuojamus maršrutus.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąIš vieno aviatoriaus girdėjau, kad AB gilioje finansinėje subinėje, o LV vyriausybė (kuri pati subinėj) nenusiteikusi eilinį kartą gelbėti tos įstaigos.
Komentuoti:
-
Kad čia trečius metus trunkanti Pratt and Whitney variklių problemos. Tik pernai jie nuomavosi lėktuvus, šiemet nusprendė to nedaryti.
https://www.reuters.com/business/aer...ic-2023-08-09/
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: