Keleivių Rygos oro uoste sausį padaugėjo penktadaliu
Neblogas augimas, įdomu bus palyginti su VNO.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Pasaulio aviacijos naujienos
Collapse
X
-
https://www.theguardian.com/world/20...ectric-by-2040Norway aims for all short-haul flights to be 100% electric by 2040
It already has more electric cars than any other country in the world and also has shipping projects underway
Komentuoti:
-
Lėktuvų pramonė ne automobilių bei dar anksti ką nors teigti, bet Boeing konkurentai gamina pigiau ir didina rinkos dalį, tarp jų ypatingai Airbus.Parašė Arunasx Rodyti pranešimą„Bombardier“ laimėjo prieš „Boeing“ http://www.lrt.lt/naujienos/ekonomik...o-pries-boeing
Komentuoti:
-
„AirBaltic“ pristato maršrutą iš Rygos, kuris bus naudingas ir lietuviams
Skaitykite daugiau: https://verslas.lrytas.lt/rinkos-pul...tm_medium=Copy
Komentuoti:
-
Komentuoti:
-
„Ryanair“ pristato naują kampaniją: klientai galės sutaupyti šimtus https://verslas.lrytas.lt/mano-pinig...s-4382295/amp/
Komentuoti:
-
Nes jie turbūt žino geriau, nei ICAO (International Civil Aviation Organization).Parašė Arunasx Rodyti pranešimą„Bombardier“ už 164 mln. eurų vėl rizikuoja žmonių gyvybe
https://verslas.lrytas.lt/izvalgos-i...yvybe-4209813/
p.s. straipsnyje yra įdomios info, bet pavadinimas su turiniu nedraugauja
Komentuoti:
-
„Bombardier“ už 164 mln. eurų vėl rizikuoja žmonių gyvybe
https://verslas.lrytas.lt/izvalgos-i...yvybe-4209813/
p.s. straipsnyje yra įdomios info, bet pavadinimas su turiniu nedraugauja
Komentuoti:
-
-
Dar vienas iš didžiausių Europos oro uostų įsileido Low-costą - nuo pavasario Wizz air įžengia į Austrijos rinką su 17 naujų maršrutų iš Vienos. Iš esmės, skirtumų tarp tradicinių ir pigių skrydžių aviakompanijų vis mažiau.
Komentuoti:
-
Lenkijos vyriausybė įkurė aviacijos grupę
https://www.vz.lt/transportas-logist...viacijos-grupeValstybės valdomos grupės sudėtyje bus orlaivių priežiūros įmonė LOT AMS, taip pat ir antžeminių paslaugų teikėja „LS Airport Services“. Skelbiama, kad naujosios aviacijos grupės kapitalas sudaro 1,2 mlrd. zlotų (290 mln. Eur).
Vyriausybės atstovai tvirtina, kad siekdama toliau plėtoti oro maršrutus Centrinėje ir Rytų Europoje, kompanija įsigys daugiau lėktuvų. Naujasis oro uostas visų pirma turėtų pagerinti susisiekimą su Kinija.
p.s. manau Lietuvai tai gerai. LOT didina skrydžių kiekį į Lietuvą, statys naują oro uostą varšuvoje.
Komentuoti:
-
Kol Boeing aiškinasi su Bombardier, Airbus priiminėja užsakymus
Delta Air Lines buys 100 Airbus planes, a loss for Boeing
https://www.cnbc.com/2017/12/14/delt...st-boeing.html
Komentuoti:
-
Įdomu, kuo pasibaigs Boeing teismas su kanadiečių Bombardier. Ten irgi gauna Boeing į skudurus. Kažin, ar JAV aviacijos pramonės neištiks JAV autopramonės likimas.
Komentuoti:
-
„Airbus“ vėl laimi kovą su „Boeing“ dėl naujų užsakymų
Tikslių 2017 m. duomenų dar nėra, bet nuo 2003 m. Boeing daugiau užsakymų gavo tik 2006 ir 2012 m.
Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz537Nk1JNN„Airbus“ jau aštuntus metus iš eilės gavo daugiau užsakymų, nei pagamino lėktuvų.
Komentuoti:
-
Rusija pareikalavo iš „airBaltic“ 20 mln. eur ir gali areštuoti lėktuvus
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=76773397Rusija pateikė Latvijai oficialų prašymą suteikti teisinę pagalbą siekiant išsireikalauti daugiau nei 20 mln. eurų iš nacionalinės oro linijų bendrovės „airBaltic“.
Latvijos naujienų agentūra LETA praneša, kad Rusijos reiškiamos pretenzijos yra susijusios su šiuo metu nebemokiu banku „Investbank“, seniau priklausiusiu pagrindiniam banko „Latvijas Krājbanka“ akcininkui Vladimirui Antonovui, rašo DELFI.lv.
Komentuoti:
-
Gaminti A380 ar negaminti?
Is Airbus Finally Ready To Shut Down A380 Production?
https://www.forbes.com/sites/michael.../#1f975f559c69
Realiai tai yra vienos bendrovės (Emirates) lėktuvas. Airbus nenutrauktų gamybos gavusi rimtesnį Emirates užsakymą. O Emirates pateiktų užsakymą, jei žinotų, kad tas modelis ir toliau bus gaminamas. Nes eksploatuoti nebegaminamo modelio lėktuvus nėra labai patrauklu. Tačiau kitoms bendrovėms šio lėktuvo nelabai reikia. Tai panašu, kad ir Emirates nebereikės. Be to, dar nėra gavusi visų, kuriuos yra užsakiusi anksčiau.Paskutinis taisė senasnamas; 2017.12.28, 09:49.
Komentuoti:
-
Taip jis kurtas- masei, bet antrinės rinkos neturi, nebent Turkish sugalvos, vis dėl to pirkti juos iš Emirates.Parašė senasnamas Rodyti pranešimąIstorija sukasi ratu
. Boeing 707 nunyko, nes reikėjo didesnės talpos išaugus keleivių skaičiui. Tada buvo sukurtas Boeing 747. Po to talpa vėl pasidarė mažiau aktuali, kurti naujas 747 modifikacijas neliko prasmės ir buvo sukurtas mažesnis 787 Dreamliner. Yra dar ir populiarus milžinas Boeing 777, bet jo užsakymų irgi mažėja.
Komentuoti:
-
Istorija sukasi ratu
. Boeing 707 nunyko, nes reikėjo didesnės talpos išaugus keleivių skaičiui. Tada buvo sukurtas Boeing 747. Po to talpa vėl pasidarė mažiau aktuali, kurti naujas 747 modifikacijas neliko prasmės ir buvo sukurtas mažesnis 787 Dreamliner. Yra dar ir populiarus milžinas Boeing 777, bet jo užsakymų irgi mažėja.
Paskutinis taisė senasnamas; 2017.12.18, 16:24.
Komentuoti:
-
Šiaip jau tai šiek tiek kitokios klasės, bet vis vien "narrow body". IL-62 buvo atsakas į B-707. Pastarojo range'as 6000-9000 km.Parašė senasnamas Rodyti pranešimąAišku, Boeing iki Ilyushino toli
. Ankstyvesnieji 737 modeliai galėdavo įveikti tik 3-5 tūkst. km.
Komentuoti:
-
Aišku, Boeing iki Ilyushino toli
. Ankstyvesnieji 737 modeliai galėdavo įveikti tik 3-5 tūkst. km.
Komentuoti:
Komentuoti: