Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • andyour
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    „Bombardier“ laimėjo prieš „Boeing“ http://www.lrt.lt/naujienos/ekonomik...o-pries-boeing
    Lėktuvų pramonė ne automobilių bei dar anksti ką nors teigti, bet Boeing konkurentai gamina pigiau ir didina rinkos dalį, tarp jų ypatingai Airbus.

    Komentuoti:


  • Jopapa
    replied
    „AirBaltic“ pristato maršrutą iš Rygos, kuris bus naudingas ir lietuviams

    Skaitykite daugiau: https://verslas.lrytas.lt/rinkos-pul...tm_medium=Copy

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    „Bombardier“ laimėjo prieš „Boeing“ http://www.lrt.lt/naujienos/ekonomik...o-pries-boeing

    Komentuoti:


  • Jopapa
    replied
    Lrytas.lt„Ryanair“ pristato naują kampaniją: klientai galės sutaupyti šimtus https://verslas.lrytas.lt/mano-pinig...s-4382295/amp/

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    „Bombardier“ už 164 mln. eurų vėl rizikuoja žmonių gyvybe

    https://verslas.lrytas.lt/izvalgos-i...yvybe-4209813/
    p.s. straipsnyje yra įdomios info, bet pavadinimas su turiniu nedraugauja
    Nes jie turbūt žino geriau, nei ICAO (International Civil Aviation Organization).

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    „Bombardier“ už 164 mln. eurų vėl rizikuoja žmonių gyvybe

    https://verslas.lrytas.lt/izvalgos-i...yvybe-4209813/
    p.s. straipsnyje yra įdomios info, bet pavadinimas su turiniu nedraugauja

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    AirBaltic paskelbta punktualiausia:
    https://www.oag.com/hubfs/Free_Repor...3-aa256d348cfa
    Top 20 mainline airlines by OTP*
    Rank Coverage Airline Name Code OTP 2017
    1 84.6% airBaltic BT 90.01%
    2 82.3% Hong Kong Airlines HX 88.83%
    3 97.9% Hawaiian Airlines HA 87.24%
    4 93.4% Copa Airlines CM 86.39%
    5 91.9% Qantas Airways QF 86.18%
    6 99.1% Japan Airlines JL 85.27%
    7 87.0% Aer Lingus EI 84.46%
    8 99.5% Singapore Airlines SQ 84.07%
    9 97.4% All Nippon Airways NH 83.81%
    10 89.9% Qatar Airways QR 82.95%

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Dar vienas iš didžiausių Europos oro uostų įsileido Low-costą - nuo pavasario Wizz air įžengia į Austrijos rinką su 17 naujų maršrutų iš Vienos. Iš esmės, skirtumų tarp tradicinių ir pigių skrydžių aviakompanijų vis mažiau.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Lenkijos vyriausybė įkurė aviacijos grupę

    Valstybės valdomos grupės sudėtyje bus orlaivių priežiūros įmonė LOT AMS, taip pat ir antžeminių paslaugų teikėja „LS Airport Services“. Skelbiama, kad naujosios aviacijos grupės kapitalas sudaro 1,2 mlrd. zlotų (290 mln. Eur).
    Vyriausybės atstovai tvirtina, kad siekdama toliau plėtoti oro maršrutus Centrinėje ir Rytų Europoje, kompanija įsigys daugiau lėktuvų. Naujasis oro uostas visų pirma turėtų pagerinti susisiekimą su Kinija.
    https://www.vz.lt/transportas-logist...viacijos-grupe
    p.s. manau Lietuvai tai gerai. LOT didina skrydžių kiekį į Lietuvą, statys naują oro uostą varšuvoje.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Kol Boeing aiškinasi su Bombardier, Airbus priiminėja užsakymus

    Delta Air Lines buys 100 Airbus planes, a loss for Boeing
    https://www.cnbc.com/2017/12/14/delt...st-boeing.html

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Įdomu, kuo pasibaigs Boeing teismas su kanadiečių Bombardier. Ten irgi gauna Boeing į skudurus. Kažin, ar JAV aviacijos pramonės neištiks JAV autopramonės likimas.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    „Airbus“ vėl laimi kovą su „Boeing“ dėl naujų užsakymų

    Tikslių 2017 m. duomenų dar nėra, bet nuo 2003 m. Boeing daugiau užsakymų gavo tik 2006 ir 2012 m.
    „Airbus“ jau aštuntus metus iš eilės gavo daugiau užsakymų, nei pagamino lėktuvų.
    Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz537Nk1JNN

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Rusija pareikalavo iš „airBaltic“ 20 mln. eur ir gali areštuoti lėktuvus

    Rusija pateikė Latvijai oficialų prašymą suteikti teisinę pagalbą siekiant išsireikalauti daugiau nei 20 mln. eurų iš nacionalinės oro linijų bendrovės „airBaltic“.

    Latvijos naujienų agentūra LETA praneša, kad Rusijos reiškiamos pretenzijos yra susijusios su šiuo metu nebemokiu banku „Investbank“, seniau priklausiusiu pagrindiniam banko „Latvijas Krājbanka“ akcininkui Vladimirui Antonovui, rašo DELFI.lv.
    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=76773397

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Gaminti A380 ar negaminti?

    Is Airbus Finally Ready To Shut Down A380 Production?
    https://www.forbes.com/sites/michael.../#1f975f559c69

    Realiai tai yra vienos bendrovės (Emirates) lėktuvas. Airbus nenutrauktų gamybos gavusi rimtesnį Emirates užsakymą. O Emirates pateiktų užsakymą, jei žinotų, kad tas modelis ir toliau bus gaminamas. Nes eksploatuoti nebegaminamo modelio lėktuvus nėra labai patrauklu. Tačiau kitoms bendrovėms šio lėktuvo nelabai reikia. Tai panašu, kad ir Emirates nebereikės. Be to, dar nėra gavusi visų, kuriuos yra užsakiusi anksčiau.
    Paskutinis taisė senasnamas; 2017.12.28, 08:49.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Istorija sukasi ratu . Boeing 707 nunyko, nes reikėjo didesnės talpos išaugus keleivių skaičiui. Tada buvo sukurtas Boeing 747. Po to talpa vėl pasidarė mažiau aktuali, kurti naujas 747 modifikacijas neliko prasmės ir buvo sukurtas mažesnis 787 Dreamliner. Yra dar ir populiarus milžinas Boeing 777, bet jo užsakymų irgi mažėja.
    Taip jis kurtas- masei, bet antrinės rinkos neturi, nebent Turkish sugalvos, vis dėl to pirkti juos iš Emirates.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Istorija sukasi ratu . Boeing 707 nunyko, nes reikėjo didesnės talpos išaugus keleivių skaičiui. Tada buvo sukurtas Boeing 747. Po to talpa vėl pasidarė mažiau aktuali, kurti naujas 747 modifikacijas neliko prasmės ir buvo sukurtas mažesnis 787 Dreamliner. Yra dar ir populiarus milžinas Boeing 777, bet jo užsakymų irgi mažėja.
    Paskutinis taisė senasnamas; 2017.12.18, 15:24.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Aišku, Boeing iki Ilyushino toli . Ankstyvesnieji 737 modeliai galėdavo įveikti tik 3-5 tūkst. km.
    Šiaip jau tai šiek tiek kitokios klasės, bet vis vien "narrow body". IL-62 buvo atsakas į B-707. Pastarojo range'as 6000-9000 km.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Aišku, Boeing iki Ilyushino toli . Ankstyvesnieji 737 modeliai galėdavo įveikti tik 3-5 tūkst. km.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Be to, mažo korpuso lėktuvai tiek patobulėję, kad jie darosi tinkami vis ilgesniems skrydžiams.
    Nieko ypatingai naujo tame nėra. Iki 10000 km :



    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Emirates valstybinė bendrovė, tai, matyt, galėjo sau leisti rizikuoti investuoti į tokį kiekį Airbus 380. Paskutinius porą metų niekas to modelio išvis neužsakė ir jei Emirates neužsakinės jų daugiau, tai gamyba išvis bus nutraukta. Bendrovėms jis tiesiog per didelis, per rizikingas ir per daug neefektyvus. Konkurentų milžinui Boeing 787 sekasi daug geriau dėl paprastos priežasties - jis mažesnis. Be to, gali leistis daugelyje oro uostų, kai A380 tik specialiai pritaikytuose. Patiems keleiviams irgi jokios naudos, kad į lėktuvą telpa virš 500 keleivių.

    Komentuoti:

Working...
X