Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kaip tai netikrina? O tu pabandyk atsisakyti. Tuoj prisistatys TIKRI pareigunai ir pakratys kaip reikiant. Privatus asmenys neturi jokios teises knistis po svetimus daiktus, net jei tai daroma neva tai saugumo sumetimais.
    Nėra ten jie tokie baisūs.

    Pernai kartą kraunu į dėžę supypsintį turtą iš kišenių - piniginė, raktai, telefonas, ...šveicariškas peiliukas. Peilis negerai, pamiršęs buvau, kad kišenėje yra. Ramiai susirenku viską ir sakau, einu atgal, į mašiną pasidėsiu. Tai tik nepavėluot grįžt palinkėjo.
    kaip?

    Comment


      Tai taip ir turi buti. Civilizuotai. Juk ne kovini (medzioklini ar pan.) peili vezi ir nelegaliai bandai inesti i lektuva.

      Comment


        SAS atnaujina skrydžius iš Vilniaus į Kopenhagą

        http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=25884033

        Kiek girdėjau SAS ruošiasi nutraukti codeshare su airBaltic. Latviams darosi visai sunku.
        考纳斯, 立陶宛

        Comment


          Parašė surskis18 Rodyti pranešimą
          SAS atnaujina skrydžius iš Vilniaus į Kopenhagą

          http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=25884033

          Kiek girdėjau SAS ruošiasi nutraukti codeshare su airBaltic. Latviams darosi visai sunku.
          Ir gerai, kad taip Airbaltic'ui sunkiau darosi.. Ner ko buvo zlugdyti Lietuvos aviacijos.
          Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

          Comment


            Parašė surskis18 Rodyti pranešimą
            SAS atnaujina skrydžius iš Vilniaus į Kopenhagą

            http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=25884033

            Kiek girdėjau SAS ruošiasi nutraukti codeshare su airBaltic. Latviams darosi visai sunku.
            Nesu profas, tai nelabai suprantu kaip ten darbas vyksta, tačiau pagal skrydžių laiką tai lėktuvas dieną pradeda iš Vilniaus ir baigia Vilniuje. Vadinasi, lėktuvas bus bazuojamas Vilniuje? Gal kas žino prieš tai kaip būdavo? Ir jeigu jisai bus bazuojamas Vilniuje, ar tai reiškia, kad ir įgula bus lietuviška? Ir galiausiai ką lėktuvas veiks Vilniuje tarp skrydžių? Negi stovės be darbo?

            Comment


              Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
              Nesu profas, tai nelabai suprantu kaip ten darbas vyksta, tačiau pagal skrydžių laiką tai lėktuvas dieną pradeda iš Vilniaus ir baigia Vilniuje. Vadinasi, lėktuvas bus bazuojamas Vilniuje? Gal kas žino prieš tai kaip būdavo? Ir jeigu jisai bus bazuojamas Vilniuje, ar tai reiškia, kad ir įgula bus lietuviška? Ir galiausiai ką lėktuvas veiks Vilniuje tarp skrydžių? Negi stovės be darbo?
              Aš irgi ne profas, bet kiek žinau, Airbaltic'o Boeing irgi Vilniuj nakvodavo.
              Dėl įgulos, nebūtinai ji bus lietuviška, nes Skyways lėktuvas irgi nakvoja, įgula nelietuviška.
              Matyt, kad nieko neveiks, nes tvarkaraštis išdėliotas taip, kad stovėjimai CPH ir VNO nebus tiek ilgi, kad kažką dar nuveikt. Toks vaizdas.
              Paskutinis taisė praetor; 2009.11.19, 23:06.
              Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

              Comment


                Padekite prasau. Vakar norejau paimt bilietus ryannair. Pasirinkau kaunas-bremenas-kaunas. Uz 20 lt pirmyn-atgal bet nesugebejau apmoket. Nei mano Visa Electron,nei Visa Virtuon netinka. Ka daryt? Gal yra kokiu niuansu??? Ir dar. Ar butina draudima imt?
                PS kai paprase ivesti 3 skaitmenu koda, kuris uzrasytas korteleje pasake, jog jus kortele vogta................
                Paskutinis taisė WILD_WEST; 2009.11.20, 01:42.

                Comment


                  Ryanair nelabai mėgsta lietuviškų bankų nerimtas korteles, t.y. Electron, Maestro, Virtuon ...
                  Priima "rimtas" - Visa, Mastercard, bet už kiekvieną skrydį ima 5€ aptarnavimo mokestį, kuris kelionės kainą gali padidinti kelis kartus Sprendimas http://www.entropay.com/ . Ten susikuri virtualią mokėjimo kortelę būtinai GB svarais ir Ryanair'as pripažins ją kaip Visa Electron, už kurią nereikia mokėti aptarnavimo mokesčių.
                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                  Comment


                    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                    Nesu profas, tai nelabai suprantu kaip ten darbas vyksta, tačiau pagal skrydžių laiką tai lėktuvas dieną pradeda iš Vilniaus ir baigia Vilniuje. Vadinasi, lėktuvas bus bazuojamas Vilniuje? Gal kas žino prieš tai kaip būdavo? Ir jeigu jisai bus bazuojamas Vilniuje, ar tai reiškia, kad ir įgula bus lietuviška? Ir galiausiai ką lėktuvas veiks Vilniuje tarp skrydžių? Negi stovės be darbo?
                    Lėktuvas vakare atskridęs nakvos oro uoste, danų įgula - viešbutyje. Ryte išskris. Dieną lėktuvas skraidys į kitus reisus iš Kopenhagos. Dieniniu reisu greičiausiai atskris kitas lėktuvas. Vilniuje dabar šitaip nakčiai lieka UTair, čekų, lenkų avialinijų lėktuvai. Tik AirBaltic turi lietuviškų įgulų (neskaitant lietuviškų kompanijų).
                    kaip?

                    Comment


                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                      Priima "rimtas" - Visa, Mastercard, bet už kiekvieną skrydį ima 5€ aptarnavimo mokestį, kuris kelionės kainą gali padidinti kelis kartus
                      Cia mano mokejimas (Swedbank ego (MC) card) KUN-BRE-KUN (2 adults):

                      PAYMENT DETAILS
                      196.00 LTL Total Fare
                      0.00 LTL Taxes, Fees & Charges
                      70.00 LTL Passenger Fee: Handling Fee
                      266.00 LTL Total Paid

                      tie 5€ - 70Lt?
                      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                      Comment


                        Parašė alm Rodyti pranešimą
                        Tik AirBaltic turi lietuviškų įgulų (neskaitant lietuviškų kompanijų).
                        AirBaltic kiekvienam reisui turi maisytas igulas, vadas gali buti lietuvis, o antras pilotas, kad ir portugalas, kitam reisui jau gali buti sudaryta kita igula.
                        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                        Comment


                          Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                          Cia mano mokejimas (Swedbank ego (MC) card) KUN-BRE-KUN (2 adults):

                          PAYMENT DETAILS
                          196.00 LTL Total Fare
                          0.00 LTL Taxes, Fees & Charges
                          70.00 LTL Passenger Fee: Handling Fee
                          266.00 LTL Total Paid

                          tie 5€ - 70Lt?
                          Čia kiekvienam segmentui po tiek. 5*4=20*3.45=69 Lt. Taigi taip ir gaunasi.

                          Comment


                            Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                            Cia mano mokejimas (Swedbank ego (MC) card) KUN-BRE-KUN (2 adults):

                            PAYMENT DETAILS
                            196.00 LTL Total Fare
                            0.00 LTL Taxes, Fees & Charges
                            70.00 LTL Passenger Fee: Handling Fee
                            266.00 LTL Total Paid

                            tie 5€ - 70Lt?
                            Kiekvienam skrydžiui 5€. Tavo atveju skrenda 2 žmonės pirmyn ir atgal, išviso 4*5€=20€=70lt.
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                              Kiekvienam skrydžiui 5€. Tavo atveju skrenda 2 žmonės pirmyn ir atgal, išviso 4*5€=20€=70lt.
                              Dekui, supratau. Bet ten parasyta "Passenger Fee: Handling Fee", pagalvojau kad tai yra oro uosto rinkliava uz keleiviu aptarnavima. Taip iseina, jei mokesiu ju kortele, tai net gi to Fee nebus. Ar teisingai supratau?
                              Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                              Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                              Comment


                                Kortelės mokesčio neima, jei kortelė Visa Electron. Bet ne visų bankų elektronus priima. Lietuviškos netinka.
                                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                Comment


                                  Parašė Hortis
                                  Pokalbis ne visai tinka į temą apie Vilniaus oro uostą, bet norėčiau pasitikslinti, ar Ryanair tikrai nepriima atsiskaitymu su Visa Virtuon?
                                  Jau geriau galėjai apie tai paklausti Kauno oro uosto temoje. Prie ko čia Vilniaus tema?
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Vilniaus oro uostas keičia stilių

                                    http://az.atn.lt/straipsnis/39749/vi...-keicia-stiliu
                                    Tarptautinis Vilniaus oro uostas (TVOU) keičia įmonės stilių, vizualinės komunikacijos sistemą ir logotipą - visa tai sausio pradžioje apjungs reklamos agentūros „Milk“ kuriama vizualinė sistema.

                                    Comment


                                      Nuo gruodžio 4-osios žada skraidyti iš Vilniaus į Tbilisį
                                      vz.lt

                                      Tiesiogiai iš Vilniaus į Tbilisį skristi galima bus nuo gruodžio 4 d. – nuo tada Gruzijos oro linijų bendrovė „Euroline“, kelis kartus jau atidėjusi savo planus, skelbia pardėsianti vykdyti tiesioginius skrydžius iš Tbilisio į Vilnių, rašo „Vilniaus diena“.
                                      Bendrovė planuoja skraidyti du kartus per savaitę – antradieniais ir penktadieniais. Iš Tbilisio oro uosto lėktuvas pakils 14 val. vietos laiku, o Vilniuje leisis – 16.45 val. Skrydis iš Vilniaus prasidės 19.45 val. ir Tbilisį pasieks 2.15 val. vietos laiku.
                                      Bilietų platinimo „Amadeus“ sistemoje rašoma, kad kol kas bilietus platina tik viena bendrovė ir už skrydį į vieną pusę prašoma apie 630 Lt, įskaičius visus mokesčius.
                                      Na airBaltic'e paieškojus galima rasti daug geresnių kainų
                                      Paskutinis taisė Perfect; 2009.11.24, 09:34.

                                      Comment


                                        Kas nori lažintis, kad jie neskraidys?

                                        Su ir taip nedideliu Yak-40 ir plius papildomais svorio apribojimais, kad nuskristų, parduodami tik popierinius bilietus tik vienoj agentūroj - nemanau, kad jiems sektųsi. Turėtų galiausiai ir patys tą suprast.
                                        kaip?

                                        Comment


                                          Yak-40 aerofloto laikais buvo vadinamas "žibalo naikintuvu". Jis buvo nuostolingas visuose reisuose. Be to i Tbilisi dažnai skrenda KOPo Spartan.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X