Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Resutas Rodyti pranešimą

    Taigi iš krano nemokamas. Aiškiai įvardinau. Tai, kad geras vanduo bėga iš krano ne jų nuopelnas tai faktas, bet ką tai keičia?

    Jeigu įrengtu specialius fontanelius gerimui būtų aišku geriau. Šiaip nelabai susiduriau, kad tokie išviso būtų kituose oro uostuose.
    Frankfurto oro uoste šalia išvykimo terminalų yra fontanėliai. Dar kažkur lyg ir esu matęs.

    Comment


      Berods Ženevos orouoste mokėjau 5 eurus už mažą vandens buteliuką. O šiaip keliuose orouostuose dabar mačiau vandens po 1 eurą, o tas euras dar nueina kažkokiai paramai, tai liuks sistema būtų ir VNO.
      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

      Comment


        WAW yra kraneliai prisipilti vandeniui iškart po aviacinio saugumo patikros.

        Comment


          Masiulis: senąjį Vilniaus oro uosto terminalą norima griauti
          https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...norima-griauti

          Susisiekimo ministras sako, jog rekonstruojant Vilniaus oro uostą, ateityje norima nugriauti senąjį terminalą. Anot Roko Masiulio, su Kultūros ministerija pradedamos derybos dėl pastato kultūrinės paskirties pakeitimo.

          „Iš paveldo ištraukti tą senąjį terminalą būtų politiškai svarbus žingsnis, kad galima būtų jį nugriausti ir statyti naują modernų atvykimo terminalą, kad į Vilnių atskridus jaustis modernioje šalyje, o ne tokiam įdomiame, tikrai nereprezentuojančiame mūsų šalies kaip inovatyvios“, – trečiadienį Seimo Ekonomikos komitete pareiškė ministras.

          Comment


            Paveldosaugininkus ištiks kosTmosas nuo tokių perspektyvų.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              Paveldosaugininkus ištiks kosTmosas nuo tokių perspektyvų.
              Jei rimtai, seno terminalo nugriovimas nelabai ką keičia, bus tik nauja atvykimo/keleivių pasitikimo salė ir tiek, o 1993 metų baisuoklis liks. Geriausias variantas būtų seną tarminalą palikti tik biurams, viešbučiui ir pan. aptarnaujančiam servisui (kas padaryta yra pvz. LGW ar JFK) ir pastatyti visiškai naują terminalą į šiaurę nuo dabartinio. Dabar panašūs planai kaip ir yra, tik reiktų iš karto statyti naują terminalą didesnį, kad nebereikėtų naudoti tiek stalininio, tiek ir 90'ųjų ir net 2007 metų terminalų apskritai, kurie tiek moraliai, tiek funkciškai pasenę, atvykstant reikia vaikščioti aukštyn žemyn zigzagais ir t.t.

              Paskutinis taisė Lettered; 2018.11.01, 14:35.
              Flickr

              Comment


                Turbūt kažkas paprotino, jog lipdyti 4 terminalą būtų pakankamai absurdiška. Nekalbant apie inžinerinius sprendimus, komunikacijas ir visa kita, patys srautų paskirstymo sprendimai, bent jau iš pirminės koncepcijos neatrodo, kaip patys optimaliausi.

                Bet turbūt nepaprotino jog įsivėlus su paveldosaugininkais visi procesai užsitęstų labai ir labai ilgai, o sprendimų reikia dabar.

                Mano nuomone pats geriausias variantas būtų, statyti naująjį ir atskirą terminalą vietoje CAA būstinės(nuotrauka žemiau) iki FL technics, tuo tarp CAA perkeliant į dabartinį terminalą iš jo padarant ofisus, o iš senosios dalies muziejų/viešbutį ar ką tik nori. Taip turėtume naują, vieno terminalo, patogų oro uostą, dviejų aukštų, kuris paskirsto atvykstančius ir išvykstančius srautus- kaip ir visur kitur. O ir transporto žiedas pasislinktų keliasdešimt metrų į pietus plius išsivalytų teritorija už dabartinio viešbučio.

                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Turbūt atėjo laikas išskaidyti VNO Vilniaus oro uosto temą bent į dvi aktyvias temas:
                  - Plėtra
                  - Veikla

                  Comment


                    R. Masiulio siūlymą griauti Vilniaus oro uosto terminalo pastatą KPD vadovas vadina spaudimu

                    Kultūros paveldo departamento (KPD) laikinasis vadovas Algimantas Degutis politiniu spaudimu vadina susisiekimo ministro Roko Masiulio svarstymus apie Vilniaus oro uosto senojo terminalo pastato griovimą. Anot jo, sovietmečiu statyto oro uosto terminalo pastato išbraukimą iš kultūros vertybių registro turi svarstyti ne ministerijos ir ne politikai, o specialistai – Nekilnojamojo kultūros paveldo vertinimo taryba. Vienos pastarųjų vadovas paveldosaugininkas Romas Pakalnis sako nematantis priežasčių, kodėl toks siūlymas – išbraukti 1954 metais statytą 3 tūkst. kvadratinių metrų ploto oro uosto pastatą iš vertingųjų sąrašo – negalėtų būti svarstomas.

                    [...]

                    „Manau, kad tas oro uosto pastatų kompleksas buvo pastatytas nedidelio kaimo oro uosto administracijai, tarptautinių reisų kaip ir nebuvo. Dabar situacija yra pasikeitusi, Vilnius yra Lietuvos sostinė. Aš nesakau, kaip reikia nuspręsti, bet kad toks variantas gali būti svarstomas, – tai tikrai. Nes sulipdyti kelių stilių, kelių architektūros dalykų pastatus, aš įsivaizduoju, būtų tikrai sudėtinga, tai svarstyti tikrai reikėtų“, – kalbėjo paveldosaugininkas. Jis pabrėžė šiuo atveju reiškiantis savo pilietinę poziciją, ne kaip tarybos pirmininko.

                    https://www.madeinvilnius.lt/naujien...dina-spaudimu/

                    Comment




                      Specialistai???

                      Nekilnojamojo kultūros paveldo vertinimo tarybos vadovas Romas Pakalnis:
                      Išsilavinimas: Lietuvos miškininkas ekologas, aplinkosaugininkas, pedagogas, visuomenės veikėjas
                      Užimamos pareigos: Nuo 2012 m. Lietuvos nacionalinės UNESCO komisijos pirmininkas.

                      VIenas iš sūnų - Mindaugas Pakalnis, Vilniaus miesto vyriausiasis architektas.

                      Man nesuprantama, kaip pastato vertingumą gali vertinti miškininkas.


                      Daugiau: https://lt.wikipedia.org/wiki/Romas_Pakalnis arba http://www.vilnijosvartai.lt/persona...omas-pakalnis/

                      Comment


                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                        Turbūt kažkas paprotino, jog lipdyti 4 terminalą būtų pakankamai absurdiška. Nekalbant apie inžinerinius sprendimus, komunikacijas ir visa kita, patys srautų paskirstymo sprendimai, bent jau iš pirminės koncepcijos neatrodo, kaip patys optimaliausi.

                        Bet turbūt nepaprotino jog įsivėlus su paveldosaugininkais visi procesai užsitęstų labai ir labai ilgai, o sprendimų reikia dabar.

                        Mano nuomone pats geriausias variantas būtų, statyti naująjį ir atskirą terminalą vietoje CAA būstinės(nuotrauka žemiau) iki FL technics, tuo tarp CAA perkeliant į dabartinį terminalą iš jo padarant ofisus, o iš senosios dalies muziejų/viešbutį ar ką tik nori. Taip turėtume naują, vieno terminalo, patogų oro uostą, dviejų aukštų, kuris paskirsto atvykstančius ir išvykstančius srautus- kaip ir visur kitur. O ir transporto žiedas pasislinktų keliasdešimt metrų į pietus plius išsivalytų teritorija už dabartinio viešbučio.
                        Pritarčiau, kad šioje situacijoje viską statyti iš naujo šone būtų pats geriausias ir optimaliausias sprendimas. Tai leistų sutaupyti net ir dalies statybų kaštų, nes nereikėtų intervensijos į esamus veikiančius terminalus, nereikėtų derinti darbo laiko, papildomų apsitvėrimų/užsidangstymų ir t.t. Bei leistų pagal kokybišką projektą iš karto viską padaryti patogiai ir racionaliai, nes dabartiniai lipdymo ir perdarymo planai geriausio ir optimaliausio rezultato neduotų, o ir kainuotų turbūt ne ką pigiau, nei visiškai naujo statyba tuščioje statybų aikštelėje.

                        Comment


                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                          Pritarčiau, kad šioje situacijoje viską statyti iš naujo šone būtų pats geriausias ir optimaliausias sprendimas. Tai leistų sutaupyti net ir dalies statybų kaštų, nes nereikėtų intervensijos į esamus veikiančius terminalus, nereikėtų derinti darbo laiko, papildomų apsitvėrimų/užsidangstymų ir t.t. Bei leistų pagal kokybišką projektą iš karto viską padaryti patogiai ir racionaliai, nes dabartiniai lipdymo ir perdarymo planai geriausio ir optimaliausio rezultato neduotų, o ir kainuotų turbūt ne ką pigiau, nei visiškai naujo statyba tuščioje statybų aikštelėje.
                          Kitų panašaus dydžio oro uostų (pagal keleivių skaičių) linijiniai terminalai yra mažiausiai 300 m ilgio. Kaip tik tokio ilgio atkarpa būtų nuo dabartinio terminalo iki FLT. Tačiau tokiu atveju norint turėti patogų patekimą į naują terminalą tektų griauti netik Oro navigacijos, Litcargus, bet ir viešbučio bei dar 3-4 aplinkinius pastatus. Tiek kad tai padaryti ko gero šimtąsyk paprasčiau, nei susitarti su KPD, plius tie sovietmečio reliktai nekaip atrodo net ir šalia senojo terminalo. Kita problema, kad žvelgiant į ateitį, terminalas nuo dabartinio pastato iki FLT angarų ko gero būtų vistiek per mažas - reikėtų arba ilgesnio arba sudėtingesnės konfigūracijos. Pratęsti geriausia į šiaurę, bet vėlgi maišo esamas terminalas. Jei gerai suprantu, saugoma tik sovietmečiu statyta dalis (iki "rampų") - galbūt sprendimas būtų pirma pastatyti naują terminalą pietuose, su mintimi, kad perkėlus į jį veiklą, bus galima nugriauti viską, kas nėra paveldas, ir pratęsti naująjį terminalą šiaurės kryptymi?

                          Comment


                            Parašė kutas Rodyti pranešimą

                            Kitų panašaus dydžio oro uostų (pagal keleivių skaičių) linijiniai terminalai yra mažiausiai 300 m ilgio.
                            Kaip Ciurlionis ir buvo pavaizdavęs, racionaliausiai statyti ne linijinį o T formos terminalą. Šiaurės-pietų ašyje būtų atvykimo (1 a.) ir išvykimo (2a.) salės su visa infrastruktūra, o koridorius su vartais iš abiejų pusių būtų įsiterpęs į peroną rytų kryptimi.

                            Comment


                              Pagaliau sulaukėm pirmo long haul reiso iš VNO.

                              Kitąmet iš Vilniaus lėktuvu tiesiogiai bus galima pasiekti egzotišką salą Madagaskare

                              Kitų metų pavasarį Vilniaus oro uoste nusileis didžiausias reguliariais reisais skraidantis keleivinis lėktuvas „Boeing 767“, kuris keliautojus iš Lietuvos skraidins tiesiai į itin egzotišką ir išskirtinę Bė salą, kuri priklauso Madagaskarui, praneša kelionių organizatorius „Itaka Lietuva“. „Blue Panorama“ avialinijų keleiviai galės rinktis iš 259 ekonominės klasės bei 8 verslo klasės vietų.

                              Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...a-madagaskare/ .
                              Paskutinis taisė Lettered; 2018.11.06, 11:20.
                              Flickr

                              Comment


                                Sapnuote nespanavau, kad pirmas scheduled long-haul iš VNO bus... į Madagaskarą.

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                  Sapnuote nespanavau, kad pirmas scheduled long-haul iš VNO bus... į Madagaskarą.
                                  Parašyta painiai, bet Itaka Travel yra Lenkijos tur operatorius, todėl jo reisų reguliariais laikyti negalima. Tada ir Novaturo reisai į Antaliją yra reguliarūs.

                                  Comment


                                    Gruzijos sostinė Tbilisis – nauja tiesioginių skrydžių kryptis iš Vilniaus

                                    http://www.travelbook.lt/gruzijos-so...s-is-vilniaus/

                                    Pigių skrydžių Gruzijos avia kompanija „Georgian Airways“ nuo 2019 metų balandžio 2 dienos planuoja pradėti tiesioginius skrydžius tarp Lietuvos sostinės Vilniaus ir Gruzijos sostinės Tbilisio.
                                    Skrydžiai bus vykdomi „Embraer 190“ lėktuvu, antradieniais, ketvirtadieniais ir šeštadieniais: 19 val. išvykimas iš Tbilisio ir 22 val. išvykimas iš Vilniaus (atvykimas į Tbilisį 2 val. po vidurnakčio).
                                    Jau dabar galima užsisakyti skrydžius „Georgian Airways“ svetainėje, tačiau kol kas negalima nusipirkti pigiausių „Light“ tipo bilietų.
                                    Jau pradėta bilietų prekyba Georgian Aiways svetainėje, tiesa, maršrutas dar nėra pilnai reklamuojamas. Nuo balandžio 2 d. trys skrydžiai per savaitę.
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą

                                      Parašyta painiai, bet Itaka Travel yra Lenkijos tur operatorius, todėl jo reisų reguliariais laikyti negalima. Tada ir Novaturo reisai į Antaliją yra reguliarūs.
                                      Taip, ypač jei parašyta kad skraidys į kažkokią turistinę salą, o ne į kokį Antananarivą.
                                      You might surprise yourself.

                                      Miestai.net FB

                                      Comment


                                        Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą

                                        Parašyta painiai, bet Itaka Travel yra Lenkijos tur operatorius, todėl jo reisų reguliariais laikyti negalima. Tada ir Novaturo reisai į Antaliją yra reguliarūs.
                                        Man aplamai kyla abejonių, ar tie reisai iš viso realizuosis.

                                        Comment


                                          Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą

                                          Parašyta painiai, bet Itaka Travel yra Lenkijos tur operatorius, todėl jo reisų reguliariais laikyti negalima. Tada ir Novaturo reisai į Antaliją yra reguliarūs.
                                          Jie ir yra reguliarūs, nes skrenda visą sezoną tokiu pačiu grafiku. Nereguliarūs yra vienkartiniai užsakomieji skrydžiai. Beje, į kai kuriuos charterinius skrydžius avialinijos tiesiogiai parduoda bilietus.
                                          Paskutinis taisė Lettered; 2018.11.07, 08:19.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X