O iš kur pats Almantas atsirado? Ar ne Socdemai jį kažkada įstatė iš kažkur?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Laimėjo konkursą. Aišku gaila, kai protingi žmonės išeina, bet ką padarysi.Parašė John Rodyti pranešimąO iš kur pats Almantas atsirado? Ar ne Socdemai jį kažkada įstatė iš kažkur?
https://www.vz.lt/archive/article/20...imejo-almantas
Comment
-
Va tik įdomu, kas fotografavo? Jei pašalinis, tai ar galima tai daryti nusileidimo metu?Parašė EDlectus Rodyti pranešimąNusileidimas VNO su Bombardier CRJ-1000
Comment
-
Aš pats fotografavau, dirbu šioje kompanijoje.Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Va tik įdomu, kas fotografavo? Jei pašalinis, tai ar galima tai daryti nusileidimo metu?
Comment
-
O ar gali kabinoje be pilotų būti kiti įgulos nariai nusileidimo metu?Parašė EDlectus Rodyti pranešimą
Aš pats fotografavau, dirbu šioje kompanijoje.
Comment
-
Deja, bet ne, Reikėjo truputį didesnio įdirbio, mano nuomone.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąĮdomu, o kokia situacija su skrydžiais į Lvovą? Ar nepasiteisino ir šią vasarą nebebus atnaujinti?Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Taip, ir turbūt pateogesnio tvarkaraščio, o ne su atvykimo po vidurnakčio..Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Deja, bet ne, Reikėjo truputį didesnio įdirbio, mano nuomone.
Comment
-
Keleivių bent jau iš Vilniaus savaitgaliui tikrai būtų, jei priderinus laikus, nes Lviv tikrai įdomus miestas bei laabai palankios kainos. Paleistų bent V ir VII vakare.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTaip, ir turbūt pateogesnio tvarkaraščio, o ne su atvykimo po vidurnakčio..Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Ir sezonas startui pasirinktas buvo klaidingas - ruduo. Manau tai turėtų būti sezoninis maršrutas balandis- rugsėjis, panašiai, kaip Odesa.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąKeleivių bent jau iš Vilniaus savaitgaliui tikrai būtų, jei priderinus laikus, nes Lviv tikrai įdomus miestas bei laabai palankios kainos. Paleistų bent V ir VII vakare.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Vasaris baigės su 298692 keleivių, + 17,08%. Augimas jau kelinti metai įspūdingas, liūdniausia dėl valdininkų, kurie nesugeba reikiamu laiku reaguoti ir kažkokie rimtesni oro uosto išplėtimo planai tik dabar pristatyti ir tie patys - gaisrui gesinti ir įgyendinti geriausiu atveju bus 2020 metais. Planus reikėjo ruošti prieš 5 metus, o prieš du metus reikėjo pradėti statybas ir šiemet baigti. Dar AirLituanicos laikais apie tai trimitavau, kad ne ten pinigai kišami.
- 1 patinka
Comment
-
Verslo kelionės bet kokiu atveju tilps Vilniuje. Visi kiti tegul skrenda per Kauną, kurie nebetilps Vilniuje. Ar tikrai Lietuvai tokia nauda iš tų turistų? Jau kiek kainuoja PVM lengvatos ir dar reikės sukrapštyti naujam oro uostui milijardą.Parašė Eidvis Rodyti pranešimąVasaris baigės su 298692 keleivių, + 17,08%. Augimas jau kelinti metai įspūdingas, liūdniausia dėl valdininkų, kurie nesugeba reikiamu laiku reaguoti ir kažkokie rimtesni oro uosto išplėtimo planai tik dabar pristatyti ir tie patys - gaisrui gesinti ir įgyendinti geriausiu atveju bus 2020 metais. Planus reikėjo ruošti prieš 5 metus, o prieš du metus reikėjo pradėti statybas ir šiemet baigti. Dar AirLituanicos laikais apie tai trimitavau, kad ne ten pinigai kišami.
Comment
-
Nereikia to milijardo ir nereikia jokio naujo oro uosto. Jeigu Vilniuje tilps verslo kelionės, tai tilps ir ne verslo kelionės. Kam tada tas naujas?Parašė andyour Rodyti pranešimąVerslo kelionės bet kokiu atveju tilps Vilniuje. Visi kiti tegul skrenda per Kauną, kurie nebetilps Vilniuje. Ar tikrai Lietuvai tokia nauda iš tų turistų? Jau kiek kainuoja PVM lengvatos ir dar reikės sukrapštyti naujam oro uostui milijardą.
Reikia tiesiog laiku ir pagal realius keleivių augimo srautus atnaujinti infrastruktūrą ir pastatyti (išplėsti) naują terminalą esamame oro uoste, o ne laukti kol esamo pajėgumai pasieks ribą ir tik tada susisgribti kažką daryti, kai visiems aiškų jog bet kokiai rimtesnei plėtrai įgyvendinti (su projektavimu, finansavimų tvirtinimais, pirkimais ir pačiais darbais) reikės bent 3 metų.
Comment
-
Amerikonai net pavydi, o tu nevertiniParašė index Rodyti pranešimąŽinau, kad čia tik naivi svajonė, bet dar ir stalininę terminalo dalį nugriauti galėtų.

http://www.bernardinai.lt/straipsnis...-nervas/120014Projektuojant naująjį Vilniaus oro uostą teko atnaujinti ir senąjį kokybiškai pastatytą vokiečių belaisvių korpusą. Nesiginčijau, kai nuiminėjo dvi aukščiausias meninės klasės mozaikas, vaizduojančias M. Melnikaitę ir I. Černiachovskį (įdomu, kur jos dabar?) – tai tikrai ne tie „įvadiniai“ piliečiai į Lietuvos sostinę. Tačiau ginčijausi, kai taip pat puikios kokybės gipsatūras ant pakabinamųjų lubų norėta išnaikinti. Tai buvo ąžuolo lapų vainikuose įmontuotos penkiakampės žvaigždės ir pjautuvas su kūju.
Man mūsų „Hight techo“ naujojo korpuso architektūros santykis su „stalinietiško“ dekoro fragmentais atrodė toks ironiškai postmodernistinis. Tai patvirtino ir keli užsienio svečiai architektai. Vienas amerikietis, paplojęs per petį, pasakė, kad tokių oro uostų kaip naujasis terminalas Amerikoje yra kas antrame kaime. Bet tos vietos, kur šiuolaikinės konstrukcijos susiliečia su socialistine pseudoklasicizmo architektūra yra absoliučiai originalios viso pasaulio mastu.
Comment
-
Aš tokio palyginimo ir nedariau. Aš kalbėjau apie procentalią išraišką, o ne absoliučius skaičius. Estija iš turizmo generuoją panašų % nuo BVP, kaip ir UK (3,5%), Lietuva tuo tarpu dvigubai mažesnį (1.8%), taip kad potencialo plėstis tikrai yra ir plečiamės - turistų skaičius jau kelinti metai iš eilės auga 7-10%, dvigubai sparčiau, nei auga mūsų ekonomika, kas reiškia, kad truzimas kas met sudaro vis rimtesnę dalį mūsų pajamų. Kartu auga ir Vilniaus oro uostas.Parašė andyour Rodyti pranešimą
Labai neprotingas palyginimas. Jeigu Londonas traukia turistus, tai nereiškia, kad Vilnius atitinkamai tiek jų pritrauks.
- 1 patinka
Comment
-
O 1993 ar 2007 m. priestatai labai patinka?Parašė index Rodyti pranešimąŽinau, kad čia tik naivi svajonė, bet dar ir stalininę terminalo dalį nugriauti galėtų.
Stalininis terminalas yra architektūros paveldas, tai griaut neleis, bet čia nedidelė problema, ateityje vis tiek reiks normalaus naujo didesnio terminalo, o senas tada galės likti aptarnaujančiom funkcijom.
Paskutinis taisė Lettered; 2018.03.13, 23:28.
Comment
Comment