Įdomus dalykas, kad Wizz Air atšaukė planus skraidyti iš Vilniaus į Marakešą - nepamenu atvejo, kad atšauktų planus net nepradėję skraidyti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Neturėtų būti ši priežastis. Tarp EU ir Maroko galioja open skies režimas, tai leidimai labiau formalumas. Juolab, jog Wizz Air skraidina iš Vilniaus į kitą Maroko miestą Agadyrą (ir planuoja skraidyt iš Varšuvos į Marakešą).Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąThis route is pending regulatory approval.
Matyt, nepavyko gauti reikiamų leidimų
Comment
-
Paviešintos visos konkurso iš VNO į LCY sąlygos:
http://www.ltou.lt/upload/medialibra...140b1319ed.pdf
Valstybė kompensuos visas aviakompanijos išlaidas, net ir pelno maržą
Comment
-
Kaip suprantu, pirkime garantuojama kad skrydis nebus tiekėjui nuostolingas - bet kuriuo atveju jis gaus skrydžio išlaidų padengimą + reasonable pelno maržą (pirkime nurodyta iki 5 proc). Tačiau tai yra "having regard to income" - tai jei teisingai suprantu, valstybė padengs skirtumą tarp gautų pajamų ir patirtų išlaidų.Parašė 10.000 Rodyti pranešimąPaviešintos visos konkurso iš VNO į LCY sąlygos:
http://www.ltou.lt/upload/medialibra...140b1319ed.pdf
Valstybė kompensuos visas aviakompanijos išlaidas, net ir pelno maržą
The eligible expenses of the Air Carrier shall be the net variable and fixed expenses incurred in relation to performing its obligation to provide the Public services according to the minimum standards specified in the Terms of the Tendering Procedure and the Order, having regard to the income that the Air Carrier retains for the provision of the service, as well as a reasonable profit.
Comment
-
Nežinau ar į tinkamą temą pataikiau, bet gal kas nors iš dažniau paskraidančių galės atsakyti: jeigu skrendu maršrutu VNO-RIX-TXL ir esu su registruojamu bagažu, tai ar man jį reikės registruoti tiek Vilniuje, tiek Rygoje ar tik Vilniuje ?
Sorry gal ir kvailas klausimas, tiesiog pirmą kartą skrendant su persėdimu vežuosi registruojamą bagažą
Comment
-
Visų kompensuoti negali, ES Komisijos yra numatyta, kad subsidija yra berods maksimum 200k Eur, ir tik ribotą laiką.Parašė 10.000 Rodyti pranešimąPaviešintos visos konkurso iš VNO į LCY sąlygos:
http://www.ltou.lt/upload/medialibra...140b1319ed.pdf
Valstybė kompensuos visas aviakompanijos išlaidas, net ir pelno maržą
Comment
-
Rašiau į LTOU, gavau atsakymą, kad laimėjo šitieParašė Lettered Rodyti pranešimą
Manau tai komercinė paslaptis ir konfidenciali informacija, tai sėkmės atveju sužinosim jau tik apie paskelbtą naują maršrutą oficialiai.

http://www.ltou.lt/upload/medialibra...9f6049bae1.pdf
Comment
-
Šiemet.Parašė neamos Rodyti pranešimą
Rašiau į LTOU, gavau atsakymą, kad laimėjo šitie
http://www.ltou.lt/upload/medialibra...9f6049bae1.pdfAviate, navigate, communicate
Comment
-
Runkeliai nesuprastų net jei sugebėtų sutelkti dėmesį daugiau nei 90 sek. Ir klikų nesurinktų, nebent parašytų apie labai dideliu kampu lėktuvų pakilimą ir nusileidimą.Parašė Muzungus Rodyti pranešimą
fantastiskas straipsnis - va taip turetu buti rasomi straipsniai medijojeNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
LTOU praneša apie didėjančias pajamas ir pasiteisinusius projektus https://www.vz.lt/transportas-logist...sius-projektus
Pirmojo 2018 m. pusmečio veiklos rezultatus susumavę Lietuvos oro uostai (LTOU) praneša, kad jų pajamos jau viršijo 20 mln. Eur – tai yra 23% daugiau nei pernai tuo pačiu metu.
Šių rodiklių augimui daugiausia įtakos turėjo 16% išaugęs keleivių skaičius bei 9% padidėjęs aptarnautų skrydžių skaičius. Fiksuojamas ir pajamų iš neaviacinės veiklos augimas.
Pranešime cituojamas Marius Gelžinis, LTOU generalinis direktorius, kuris nurodo, kad šių metų pirmojo pusmečio pajamos, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, yra beveik 4 mln. Eur didesnės. Aviacinės pajamos, sudarančios apie 70% visų LTOU pajamų, pirmąjį pusmetį didėjo 22% ir išaugo iki 13,6 mln. Eur. Pajamos iš neaviacinės veiklos augo 25% ir siekė beveik 7 mln. Eur, o tai sudarė trečdalį įmonės pajamų.
„Aviacinių pajamų augimui didžiausią įtaką turėjo visuose oro uostuose augę keleivių ir skrydžių skaičiai. Tuo tarpu prie neaviacinių pajamų šuolio žymiai prisidėjo sistemingos įmonės pastangos sutarti naujas komercines sąlygas su patalpų nuomininkais. Keleiviams pasiūlėme naujų patrauklių paslaugų, o išaugusi jų perkamoji galia lėmė, kad pramogoms buvo išleidžiama daugiau“, – pranešime cituojamas p. Gelžinis.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Statys už tuos pinigus buržujams VIP terminalą.Parašė abruo Rodyti pranešimąO parkingas vis brangsta ir brangsta. Kur tie buržujai deda pinigus?
Comment
-
Lietuva toliau vystys trijų tarptautinių oro uostų tinklą https://www.lrt.lt/naujienos/ekonomi...o-uostu-tinkla
„Siekiame vieningos ir integruotos transporto infrastruktūros Lietuvoje vystymo, todėl oro uostų plėtros koncepcija yra derinama ir su europinės geležinkelio linijos „Rail Baltica“ statybomis. Iki šiol oro uostai bei „Lietuvos geležinkeliai“ neturėjo bendrų projektų. Tačiau tik integruota transporto sistema iš esmės sustiprins Lietuvos konkurencingumą regiono mastu. Rekonstruoti Lietuvos oro uostai turi reprezentuoti Lietuvą kaip modernią, aukštųjų technologijų valstybę“, – sako premjeras.
Pasak susisiekimo ministro R. Masiulio, lapkričio–gruodžio mėn. planuojama patvirtinti galutinę, detalią Lietuvos oro uostų infrastruktūros vystymo koncepciją, kurioje planuojama ir toliau išlaikyti trijų tarptautinių oro uostų tinklą Vilniuje, Kaune ir Palangoje, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Vilniuje bus baigta keleivių išvykimo terminalo rekonstrukcija, o iki 2028 m. ir atvykimo terminalo rekonstrukcija. Kaune ketinama pastatyti naują keleivinį terminalą, kuris bus integruotas su „Rail Baltica“ geležinkelio linija, bus įrengta požeminė traukinio stotis. Kauno oro uoste taip pat planuojama plėtoti lėktuvų remonto ir techninės priežiūros veiklas, kurios užtikrins aukštos kvalifikacijos ir gerai apmokamų darbo vietų sukūrimą. Kaune bus vystoma ir krovininio oro transporto (angl. cargo) veikla. Palangoje numatoma išlaikyti ir atnaujinti esamą infrastruktūrą, rekonstruoti kilimo ir tūpimo taką.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Naujas Vilniaus oro uosto projektas – skylėtų kojinių lopymas
Skaitykite daugiau:https://www.15min.lt/kultura/naujien...as-929-1022218
- 3 patinka
Comment
-
Straipsnis ne šiaip bla, bla, bla, yra rimtų argumentų dėl naujo VNO trūkumų. Na kad ir tai, kad nešengeno keleiviai vis tiek turės laipioti aukštyn-žemyn ir dar daug rimtų faktų. Todėl nereiktų čia ieškoti KUN intereso, tuo labiau, kad dabar yra bendra oro uostų direkcija, kurios tikslas kas nebūtų kvailos VNO-KUN-PLQ konkurencijos.Parašė Efka_01 Rodyti pranešimąNaujas Vilniaus oro uosto projektas – skylėtų kojinių lopymas
Skaitykite daugiau:https://www.15min.lt/kultura/naujien...as-929-1022218
Comment
Comment