Parašė Resutas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Masiulis: senąjį Vilniaus oro uosto terminalą norima griauti
https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...norima-griauti
Susisiekimo ministras sako, jog rekonstruojant Vilniaus oro uostą, ateityje norima nugriauti senąjį terminalą. Anot Roko Masiulio, su Kultūros ministerija pradedamos derybos dėl pastato kultūrinės paskirties pakeitimo.
„Iš paveldo ištraukti tą senąjį terminalą būtų politiškai svarbus žingsnis, kad galima būtų jį nugriausti ir statyti naują modernų atvykimo terminalą, kad į Vilnių atskridus jaustis modernioje šalyje, o ne tokiam įdomiame, tikrai nereprezentuojančiame mūsų šalies kaip inovatyvios“, – trečiadienį Seimo Ekonomikos komitete pareiškė ministras.
- 3 patinka
Comment
-
Jei rimtai, seno terminalo nugriovimas nelabai ką keičia, bus tik nauja atvykimo/keleivių pasitikimo salė ir tiek, o 1993 metų baisuoklis liks. Geriausias variantas būtų seną tarminalą palikti tik biurams, viešbučiui ir pan. aptarnaujančiam servisui (kas padaryta yra pvz. LGW ar JFK) ir pastatyti visiškai naują terminalą į šiaurę nuo dabartinio. Dabar panašūs planai kaip ir yra, tik reiktų iš karto statyti naują terminalą didesnį, kad nebereikėtų naudoti tiek stalininio, tiek ir 90'ųjų ir net 2007 metų terminalų apskritai, kurie tiek moraliai, tiek funkciškai pasenę, atvykstant reikia vaikščioti aukštyn žemyn zigzagais ir t.t.Parašė John Rodyti pranešimąPaveldosaugininkus ištiks kosTmosas nuo tokių perspektyvų.
Paskutinis taisė Lettered; 2018.11.01, 15:35.
- 1 patinka
Comment
-
Turbūt kažkas paprotino, jog lipdyti 4 terminalą būtų pakankamai absurdiška. Nekalbant apie inžinerinius sprendimus, komunikacijas ir visa kita, patys srautų paskirstymo sprendimai, bent jau iš pirminės koncepcijos neatrodo, kaip patys optimaliausi.
Bet turbūt nepaprotino jog įsivėlus su paveldosaugininkais visi procesai užsitęstų labai ir labai ilgai, o sprendimų reikia dabar.
Mano nuomone pats geriausias variantas būtų, statyti naująjį ir atskirą terminalą vietoje CAA būstinės(nuotrauka žemiau) iki FL technics, tuo tarp CAA perkeliant į dabartinį terminalą iš jo padarant ofisus, o iš senosios dalies muziejų/viešbutį ar ką tik nori. Taip turėtume naują, vieno terminalo, patogų oro uostą, dviejų aukštų, kuris paskirsto atvykstančius ir išvykstančius srautus- kaip ir visur kitur. O ir transporto žiedas pasislinktų keliasdešimt metrų į pietus plius išsivalytų teritorija už dabartinio viešbučio.
Aviate, navigate, communicate
- 7 patinka
Comment
-
R. Masiulio siūlymą griauti Vilniaus oro uosto terminalo pastatą KPD vadovas vadina spaudimu
Kultūros paveldo departamento (KPD) laikinasis vadovas Algimantas Degutis politiniu spaudimu vadina susisiekimo ministro Roko Masiulio svarstymus apie Vilniaus oro uosto senojo terminalo pastato griovimą. Anot jo, sovietmečiu statyto oro uosto terminalo pastato išbraukimą iš kultūros vertybių registro turi svarstyti ne ministerijos ir ne politikai, o specialistai – Nekilnojamojo kultūros paveldo vertinimo taryba. Vienos pastarųjų vadovas paveldosaugininkas Romas Pakalnis sako nematantis priežasčių, kodėl toks siūlymas – išbraukti 1954 metais statytą 3 tūkst. kvadratinių metrų ploto oro uosto pastatą iš vertingųjų sąrašo – negalėtų būti svarstomas.
[...]
„Manau, kad tas oro uosto pastatų kompleksas buvo pastatytas nedidelio kaimo oro uosto administracijai, tarptautinių reisų kaip ir nebuvo. Dabar situacija yra pasikeitusi, Vilnius yra Lietuvos sostinė. Aš nesakau, kaip reikia nuspręsti, bet kad toks variantas gali būti svarstomas, – tai tikrai. Nes sulipdyti kelių stilių, kelių architektūros dalykų pastatus, aš įsivaizduoju, būtų tikrai sudėtinga, tai svarstyti tikrai reikėtų“, – kalbėjo paveldosaugininkas. Jis pabrėžė šiuo atveju reiškiantis savo pilietinę poziciją, ne kaip tarybos pirmininko.
https://www.madeinvilnius.lt/naujien...dina-spaudimu/
Comment
-
Specialistai???
Nekilnojamojo kultūros paveldo vertinimo tarybos vadovas Romas Pakalnis:
Išsilavinimas: Lietuvos miškininkas ekologas, aplinkosaugininkas, pedagogas, visuomenės veikėjas
Užimamos pareigos: Nuo 2012 m. Lietuvos nacionalinės UNESCO komisijos pirmininkas.
VIenas iš sūnų - Mindaugas Pakalnis, Vilniaus miesto vyriausiasis architektas.
Man nesuprantama, kaip pastato vertingumą gali vertinti miškininkas.
Daugiau: https://lt.wikipedia.org/wiki/Romas_Pakalnis arba http://www.vilnijosvartai.lt/persona...omas-pakalnis/
- 1 patinka
Comment
-
Pritarčiau, kad šioje situacijoje viską statyti iš naujo šone būtų pats geriausias ir optimaliausias sprendimas. Tai leistų sutaupyti net ir dalies statybų kaštų, nes nereikėtų intervensijos į esamus veikiančius terminalus, nereikėtų derinti darbo laiko, papildomų apsitvėrimų/užsidangstymų ir t.t. Bei leistų pagal kokybišką projektą iš karto viską padaryti patogiai ir racionaliai, nes dabartiniai lipdymo ir perdarymo planai geriausio ir optimaliausio rezultato neduotų, o ir kainuotų turbūt ne ką pigiau, nei visiškai naujo statyba tuščioje statybų aikštelėje.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąTurbūt kažkas paprotino, jog lipdyti 4 terminalą būtų pakankamai absurdiška. Nekalbant apie inžinerinius sprendimus, komunikacijas ir visa kita, patys srautų paskirstymo sprendimai, bent jau iš pirminės koncepcijos neatrodo, kaip patys optimaliausi.
Bet turbūt nepaprotino jog įsivėlus su paveldosaugininkais visi procesai užsitęstų labai ir labai ilgai, o sprendimų reikia dabar.
Mano nuomone pats geriausias variantas būtų, statyti naująjį ir atskirą terminalą vietoje CAA būstinės(nuotrauka žemiau) iki FL technics, tuo tarp CAA perkeliant į dabartinį terminalą iš jo padarant ofisus, o iš senosios dalies muziejų/viešbutį ar ką tik nori. Taip turėtume naują, vieno terminalo, patogų oro uostą, dviejų aukštų, kuris paskirsto atvykstančius ir išvykstančius srautus- kaip ir visur kitur. O ir transporto žiedas pasislinktų keliasdešimt metrų į pietus plius išsivalytų teritorija už dabartinio viešbučio.
Comment
-
Kitų panašaus dydžio oro uostų (pagal keleivių skaičių) linijiniai terminalai yra mažiausiai 300 m ilgio. Kaip tik tokio ilgio atkarpa būtų nuo dabartinio terminalo iki FLT. Tačiau tokiu atveju norint turėti patogų patekimą į naują terminalą tektų griauti netik Oro navigacijos, Litcargus, bet ir viešbučio bei dar 3-4 aplinkinius pastatus. Tiek kad tai padaryti ko gero šimtąsyk paprasčiau, nei susitarti su KPD, plius tie sovietmečio reliktai nekaip atrodo net ir šalia senojo terminalo. Kita problema, kad žvelgiant į ateitį, terminalas nuo dabartinio pastato iki FLT angarų ko gero būtų vistiek per mažas - reikėtų arba ilgesnio arba sudėtingesnės konfigūracijos. Pratęsti geriausia į šiaurę, bet vėlgi maišo esamas terminalas. Jei gerai suprantu, saugoma tik sovietmečiu statyta dalis (iki "rampų") - galbūt sprendimas būtų pirma pastatyti naują terminalą pietuose, su mintimi, kad perkėlus į jį veiklą, bus galima nugriauti viską, kas nėra paveldas, ir pratęsti naująjį terminalą šiaurės kryptymi?Parašė sleader Rodyti pranešimąPritarčiau, kad šioje situacijoje viską statyti iš naujo šone būtų pats geriausias ir optimaliausias sprendimas. Tai leistų sutaupyti net ir dalies statybų kaštų, nes nereikėtų intervensijos į esamus veikiančius terminalus, nereikėtų derinti darbo laiko, papildomų apsitvėrimų/užsidangstymų ir t.t. Bei leistų pagal kokybišką projektą iš karto viską padaryti patogiai ir racionaliai, nes dabartiniai lipdymo ir perdarymo planai geriausio ir optimaliausio rezultato neduotų, o ir kainuotų turbūt ne ką pigiau, nei visiškai naujo statyba tuščioje statybų aikštelėje.
Comment
-
Kaip Ciurlionis ir buvo pavaizdavęs, racionaliausiai statyti ne linijinį o T formos terminalą. Šiaurės-pietų ašyje būtų atvykimo (1 a.) ir išvykimo (2a.) salės su visa infrastruktūra, o koridorius su vartais iš abiejų pusių būtų įsiterpęs į peroną rytų kryptimi.Parašė kutas Rodyti pranešimą
Kitų panašaus dydžio oro uostų (pagal keleivių skaičių) linijiniai terminalai yra mažiausiai 300 m ilgio.
Comment
-
Pagaliau sulaukėm pirmo long haul reiso iš VNO.
Kitąmet iš Vilniaus lėktuvu tiesiogiai bus galima pasiekti egzotišką salą Madagaskare
Kitų metų pavasarį Vilniaus oro uoste nusileis didžiausias reguliariais reisais skraidantis keleivinis lėktuvas „Boeing 767“, kuris keliautojus iš Lietuvos skraidins tiesiai į itin egzotišką ir išskirtinę Bė salą, kuri priklauso Madagaskarui, praneša kelionių organizatorius „Itaka Lietuva“. „Blue Panorama“ avialinijų keleiviai galės rinktis iš 259 ekonominės klasės bei 8 verslo klasės vietų.
Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...a-madagaskare/ .Paskutinis taisė Lettered; 2018.11.06, 12:20.
Comment
-
Parašyta painiai, bet Itaka Travel yra Lenkijos tur operatorius, todėl jo reisų reguliariais laikyti negalima. Tada ir Novaturo reisai į Antaliją yra reguliarūs.Parašė Sula Rodyti pranešimąSapnuote nespanavau, kad pirmas scheduled long-haul iš VNO bus... į Madagaskarą.
Comment
-
Gruzijos sostinė Tbilisis – nauja tiesioginių skrydžių kryptis iš Vilniaus
http://www.travelbook.lt/gruzijos-so...s-is-vilniaus/
Jau pradėta bilietų prekyba Georgian Aiways svetainėje, tiesa, maršrutas dar nėra pilnai reklamuojamas. Nuo balandžio 2 d. trys skrydžiai per savaitę.Pigių skrydžių Gruzijos avia kompanija „Georgian Airways“ nuo 2019 metų balandžio 2 dienos planuoja pradėti tiesioginius skrydžius tarp Lietuvos sostinės Vilniaus ir Gruzijos sostinės Tbilisio.
Skrydžiai bus vykdomi „Embraer 190“ lėktuvu, antradieniais, ketvirtadieniais ir šeštadieniais: 19 val. išvykimas iš Tbilisio ir 22 val. išvykimas iš Vilniaus (atvykimas į Tbilisį 2 val. po vidurnakčio).
Jau dabar galima užsisakyti skrydžius „Georgian Airways“ svetainėje, tačiau kol kas negalima nusipirkti pigiausių „Light“ tipo bilietų.
Comment
-
Taip, ypač jei parašyta kad skraidys į kažkokią turistinę salą, o ne į kokį Antananarivą.Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
Parašyta painiai, bet Itaka Travel yra Lenkijos tur operatorius, todėl jo reisų reguliariais laikyti negalima. Tada ir Novaturo reisai į Antaliją yra reguliarūs.
Comment
-
Man aplamai kyla abejonių, ar tie reisai iš viso realizuosis.Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
Parašyta painiai, bet Itaka Travel yra Lenkijos tur operatorius, todėl jo reisų reguliariais laikyti negalima. Tada ir Novaturo reisai į Antaliją yra reguliarūs.
Comment
-
Jie ir yra reguliarūs, nes skrenda visą sezoną tokiu pačiu grafiku. Nereguliarūs yra vienkartiniai užsakomieji skrydžiai. Beje, į kai kuriuos charterinius skrydžius avialinijos tiesiogiai parduoda bilietus.Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
Parašyta painiai, bet Itaka Travel yra Lenkijos tur operatorius, todėl jo reisų reguliariais laikyti negalima. Tada ir Novaturo reisai į Antaliją yra reguliarūs.Paskutinis taisė Lettered; 2018.11.07, 09:19.
Comment
Comment