Plius jau reikėtų įdieginėti automatines sistemas bagažo drop-off.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Kurių avialinijų? Nes laikyti vieną "stand'ą" numesti bagažui, visą parą yra brangoka, kai vykdai 3 skrydžius į dieną.Parašė booraz Rodyti pranešimąPlius jau reikėtų įdieginėti automatines sistemas bagažo drop-off.
O keli check-in automatai stovi, pagrinde Lufthansa ir Turkish? niekad nesinaudojau.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
O kodėl turėtų būti skirstoma pagal avialinijas? Visų avialinijų bagažus reikia į vieną sistemą sujungti, paskui lagaminai pagal barkodus paskirstomi kur keliaus. Stovi vienas žmogus visą parą ir padeda nesusiprantantiems kaip kas, arba tiems kurie viršija svorį. Kiek teko sutikti, tai didesniuose orouostose atskiria pagal avialinijas, mažesniuose visiems bendri checkin automatai ir dropoff skylės.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Kurių avialinijų? Nes laikyti vieną "stand'ą" numesti bagažui, visą parą yra brangoka, kai vykdai 3 skrydžius į dieną.
O keli check-in automatai stovi, pagrinde Lufthansa ir Turkish? niekad nesinaudojau.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Kad būtų visų avialinijų drop off, turi būti visų linijų check in, tam reikalinga integrali sistema. Ryanair ir Wizz tikrai pinigų nekiš, nes nėra prasmės - kol kas. O jie užima 60% rinkos.Parašė booraz Rodyti pranešimą
O kodėl turėtų būti skirstoma pagal avialinijas? Visų avialinijų bagažus reikia į vieną sistemą sujungti, paskui lagaminai pagal barkodus paskirstomi kur keliaus. Stovi vienas žmogus visą parą ir padeda nesusiprantantiems kaip kas, arba tiems kurie viršija svorį. Kiek teko sutikti, tai didesniuose orouostose atskiria pagal avialinijas, mažesniuose visiems bendri checkin automatai ir dropoff skylės.
Vis vien kad sukurti bendrą sistemą, turi investuoti likusios 40% rinkos vežėjų.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Jeigu paskaičiuos, kad yra ekonominė nauda, o manau, kad būtų, tai Ryanair ir Wizzair bus pirmieji, kurie investuotų į tai.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Kad būtų visų avialinijų drop off, turi būti visų linijų check in, tam reikalinga integrali sistema. Ryanair ir Wizz tikrai pinigų nekiš, nes nėra prasmės - kol kas. O jie užima 60% rinkos.
Vis vien kad sukurti bendrą sistemą, turi investuoti likusios 40% rinkos vežėjų.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Vilniaus oro uoste – inovatyvi bagažo valdymo sistema
Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...ldymo-sistema/
Comment
-
Po +14.52% augimo suasį ir +17.47% vasarį, kovą augimas dar labiau paspartėjo ir keleivių VNO sulaikė +19.71% daugiau, t.y. 358863.
20% yra milžiniškas augimas, o turint omeny, kad pernai pusantro mėnesio oro uostas neveikė apskritai, tai bendras augimas šiais metais tikriausiai bus tarp 30-40%.
- 2 patinka
Comment
-
Šiaip daug kur oro uostai auga gana sparčiai, manęs toks augimas nestebina, netgi norėtųsi didesnio, net RIX, kuriam atrodytų potencialo augti mažiau, nes jau pernai aptarnavo 6 mln. keleivių, bet vasarį vis tiek augo 17,6%, o sausį net 20%.Parašė Eidvis Rodyti pranešimąPo +14.52% augimo suasį ir +17.47% vasarį, kovą augimas dar labiau paspartėjo ir keleivių VNO sulaikė +19.71% daugiau, t.y. 358863.
20% yra milžiniškas augimas, o turint omeny, kad pernai pusantro mėnesio oro uostas neveikė apskritai, tai bendras augimas šiais metais tikriausiai bus tarp 30-40%.
Comment
-
Aš tai stipriai abejočiau, kad 20% augimas yra plačiai paplitęs. Reikėtų stipriai 'cherry pickinti' norint tokius surasti. Tiesa, Ryga ir Talinas taip pat ganėtinai sparčiai auga, Talino kovo rezultatas yra +14,1%. Skirtumas tik tas, kad Talinui ir Rygai tai yra labai dideli skaičiai, nes pokriziniais metais tokio augimo jie nelabai metė, kai tuo tarpu Vilniaus augimas buvo labai spartus. 2000 metais Talino oro uostas pervežė netgi daugiau keleivių, nei Vilnius, kai tuo tarpu šiandien VNO jau aptarnauja vos ne dvigubai daugiau keleivių ir toliau sparčiau auga. Su Ryga panašiai, prieš tai ji Vilnių lenkė tris kartus, dabar jau tik trečdaliu.
Comment
-
Labai nemažai sparčiai augančių, Varšuvos pernai augo net 23%, Minsko 20%. Aišku svarbu žiūrėti ir palyginamąją bazę, tai VNO dar yra daug kur augti, kol kas dar nėra tarp 100 didžiausių oro uostų Europoje, kai RIX čia 72 vietoje.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...orts_in_Europe
Comment
-
Reikia nepamiršti, kad Rix turi BT, kuris generuoja daug tranzitinio srauto, net 25%. Ir manau nesuklysiu pasakęs, kad kai kurios kryptis Airbaltic'o nėra jau tokios natūralios ir pagal poreikį. Talinas turi savo Nordica ir truputį tranzitu keliaujančių asmenų. Vilnius kitą vertus, auga dėl užsienio žaidėjų "malonės". O ta malonė yra tikrai įspūdinga 15-20% antrus metus iš eilės.Parašė Lettered Rodyti pranešimąLabai nemažai sparčiai augančių, Varšuvos pernai augo net 23%, Minsko 20%. Aišku svarbu žiūrėti ir palyginamąją bazę, tai VNO dar yra daug kur augti, kol kas dar nėra tarp 100 didžiausių oro uostų Europoje, kai RIX čia 72 vietoje.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...orts_in_Europe
Tiesa reikia nepamiršti, kad VNO arkliukas yra čarteriai ir pigų sąnaudų bendrovės.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Kad jau tikriausiai yra tarp 100 didžiausių Europos oro uostų, aišku kalbu apie šiuos metus, o ne pernai, kai oro uostas neveikė 1,5 mėnesio. Šiais metais jeigu dar ir nepasieksim 5 mln. keleivių, tai būsim labai netoli to.Parašė Lettered Rodyti pranešimąVNO dar yra daug kur augti, kol kas dar nėra tarp 100 didžiausių oro uostų Europoje, kai RIX čia 72 vietoje.
Jeigu dar nebūtų tokios neteisingos politikos, kada VNO turi išlaikyti kitus, nuostolingai dirbančius Lietuvos oro uostus. Jeigu laiku būtų atlikti namų darbai ir įvykdyta oro uosto plėtra, tai šiandieną skaičiai būtų dar įspūdingesni.
Comment
-
Kol turėjo, tol VNO panašiai ir turėjo keleivių skaičių su RIX, dabar dar daug metų praeis, kol pavys, nors šiaip Latvija 1,5 karto mažiau gyventojų turi, nėra šalia Minsko ir pan.Parašė Jopapa Rodyti pranešimąReiktu Lietuvai nacionalinio vezejo,tai manau skaiciai dar didesni butu
Comment
-
VNO nemažai skrydžių ir dabar vis dar dotuojami.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąTik tas latvių kilimas, nebuvo be dotacijų.
Comment
-
Lietuvos oro uostuose pirmąjį ketvirtį – keleivių ir skrydžių augimas
Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...ydziu-augimas/
Comment
-
O kazkas dar sako,kad reikia uzdaryti Kauno "darzine".....Ziurint i skaicius panasiau,kad Palangos "darzine' uzdaryt didesnis potencialasParašė donatasa Rodyti pranešimąLietuvos oro uostuose pirmąjį ketvirtį – keleivių ir skrydžių augimas
Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...ydziu-augimas/

Comment
Comment