Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Nekreipkit dėmesio į jo nusišnekėjimus. Jis gi bendrauja su paraleline visata.Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Vilniaus OO mirštantis?

Comment
-
Na kaip pasakysi - Ryga - antras takas, Minskas - antras takas, Varšuva - naujas milžiniškas oro uostas. Kas lieka Vilniui ? Tykiai ramiai numirti. Neturite Jūs ponai vizijos 10 - 15 metų, neturite.Parašė spirit Rodyti pranešimą
Nekreipkit dėmesio į jo nusišnekėjimus. Jis gi bendrauja su paraleline visata.
Comment
-
Iš kur Rygoj antras takas???Parašė udrius Rodyti pranešimą
Na kaip pasakysi - Ryga - antras takas, Minskas - antras takas, Varšuva - naujas milžiniškas oro uostas. Kas lieka Vilniui ? Tykiai ramiai numirti. Neturite Jūs ponai vizijos 10 - 15 metų, neturite.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Minske statomas, matos iš google: https://www.google.lt/maps/@53.88941.../data=!3m1!1e3Parašė Sula Rodyti pranešimą
O Minske kada atsirado???Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Va čia tai geras, pustuščiame oro uoste...Parašė lukass Rodyti pranešimą
Minske statomas, matos iš google: https://www.google.lt/maps/@53.88941.../data=!3m1!1e3
Batka pinigų nemėto
- 1 patinka
Comment
-
VNO antras takas nereikalingas, tik papildomos nereikalingos išlaidos ir didesni mokesčiai oro linijoms. Tai vizija labai aiški kaip konkurencingo oro uosto, tam ir naujas terminalas statomas ir dar daug vietos palikta kitiems ateityje.Parašė udrius Rodyti pranešimą
Na kaip pasakysi - Ryga - antras takas, Minskas - antras takas, Varšuva - naujas milžiniškas oro uostas. Kas lieka Vilniui ? Tykiai ramiai numirti. Neturite Jūs ponai vizijos 10 - 15 metų, neturite.
Comment
-
Liks daugiau pinigų KNO.Parašė udrius Rodyti pranešimąKas lieka Vilniui ? Tykiai ramiai numirti. Neturite Jūs ponai vizijos 10 - 15 metų, neturite.
Comment
-
O gal jie turi viziją kaip padidinti keleivių srautą?Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąMinsko antras takas, labiau primena, parodomąsias statybas, nei realų poreikį. Minskas aptarnauja 3,5 mln. keleivių, maždaug 0,7 mln mažiau, nei VNO. Nebent vienas takas bus naudojams draugiškoms valstybėms, o kitas ne tiek draugiškom.
Comment
-
Iki 20 mln.? Tai gal tegul pradeda nuo lėktuvų parko, terminalo, o kai jau bus pasiektas maksimumas, tegul tada galvoja apie antrą taką.Parašė andyour Rodyti pranešimą
O gal jie turi viziją kaip padidinti keleivių srautą?Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Iki 20 mln.? Tai gal tegul pradeda nuo lėktuvų parko, terminalo, o kai jau bus pasiektas maksimumas, tegul tada galvoja apie antrą taką.“We expect the number of passengers the Minsk National Airport handles every year to rise to 4.1-4.2 million people by 2020. Once it reaches 4-4.5 million passengers per annum, we intend to start the pre-investment feasibility study for building a new terminal”, he said.Paskutinis taisė andyour; 2018.01.31, 14:41.
Comment
-
Štai kodėl:Parašė andyour Rodyti pranešimą
Tai gal vėliau bus ir terminalas. Nesu šioje srityje žinovas, bet jie ant durniaus nestato. Kažkokia priežastis yra.
Šaltinis: http://belarusfeed.com/minsk-airport-second-runway/According to the official, the airport needs another runway because the first one is virtually past its endurance.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Aš prieš rinkdamasis atostogų kryptis visada pirmą prioritetą teikiu ten kur daugiau pakilimo/nusileidimo takų. O jūs ką, ne?Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Iki 20 mln.? Tai gal tegul pradeda nuo lėktuvų parko, terminalo, o kai jau bus pasiektas maksimumas, tegul tada galvoja apie antrą taką.
- 1 patinka
Comment
-
Sunku suprasti ką tamsta savo komentarais nori pasakyti. Sąlyginai nedidelės investicijos į veikiantį oro uostą, kurios jam funkcionuoti yra būtinos ir kurios užtikrintų, kad problemų dešimtmetį nekils - pinigų tratinimas. O pavyzdžiai su nereikalingų antrų takų statyba kituose oro uostuose yra OK? Tai gal geriau vietoj 60 mln. "ištratinimo", ištratinti kokius 500 mln. ir pastatyti naują oro uostą su dviem KTT (kurių jam visai nereikia)?Parašė udrius Rodyti pranešimą
Na kaip pasakysi - Ryga - antras takas, Minskas - antras takas, Varšuva - naujas milžiniškas oro uostas. Kas lieka Vilniui ? Tykiai ramiai numirti. Neturite Jūs ponai vizijos 10 - 15 metų, neturite.
Vilniuje keleivių aptarnavimo srautus riboja tik terminalo dydis ir jo galimybės. Iki 15 mln. keleivių per metus srauto jokių problemų dėl KTT nekils. Labai nesunku pamatyti atsidarius tvarkaraštį, kad vidutiniškai lėktuvai kyla ir leidžiasi beveik kas 20-30 minučių. Kai tai vyks bent kas 5 min, tuomet bus galima ir pakalbėti apie antro KTT poreikį ir galimybes.
- 3 patinka
Comment
-
Gatwicko oro uostas aptarnauja 45 mln. su vienu taku.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Sunku suprasti ką tamsta savo komentarais nori pasakyti. Sąlyginai nedidelės investicijos į veikiantį oro uostą, kurios jam funkcionuoti yra būtinos ir kurios užtikrintų, kad problemų dešimtmetį nekils - pinigų tratinimas. O pavyzdžiai su nereikalingų antrų takų statyba kituose oro uostuose yra OK? Tai gal geriau vietoj 60 mln. "ištratinimo", ištratinti kokius 500 mln. ir pastatyti naują oro uostą su dviem KTT (kurių jam visai nereikia)?
Vilniuje keleivių aptarnavimo srautus riboja tik terminalo dydis ir jo galimybės. Iki 15 mln. keleivių per metus srauto jokių problemų dėl KTT nekils. Labai nesunku pamatyti atsidarius tvarkaraštį, kad vidutiniškai lėktuvai kyla ir leidžiasi beveik kas 20-30 minučių. Kai tai vyks bent kas 5 min, tuomet bus galima ir pakalbėti apie antro KTT poreikį ir galimybes.
- 1 patinka
Comment
-
"Wizz Air" skrydžių Lietuvoje gali likti mažiau
https://www.tv3.lt/naujiena/944463/w...i-likti-maziau
- 1 patinka
Comment
Comment