Parašė index
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
-
Teisinga. WAW terminalas 500 pločio - atitinka.Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
Skale neteicinga, paziurekit i narrow body lektuvus.
Ten originale ŠR pusėje daugiausia LOT'o E190, E170 stovi, jie mažesni.
Deja, "kiaušus" žada nupjautiParašė TomasKaip manote, bybio forma VNO terminalui daugiau privalumas ar trūkumas?
Comment
-
Lufthansa, atskrido į VNO, praskrido virš tako ir bando dar kartą, stiprus vėjas. https://www.flightradar24.com/DLH888/242a2929
O SAS prasukęs kelis ratus grįžta https://www.flightradar24.com/SAS742/242a356fPaskutinis taisė Ciurlionis; 2020.03.12, 23:42.Aviate, navigate, communicate
- 2 patinka
Comment
-
Aš tik dar kairiają dalį pakelčiau į viršų link geležinkelio, kad pakeisti tako kampą, tam kad lėktuvai mažiau skraidytų virš miesto. Manau išpirkti tuos sodus ir pakišti geležinkelį po žeme būtų pigiau, nei išpirkinėti žemes laukuose ir kurti visą infrastruktūrą nuo 0. Idomu ar tokia įdėja ar panaši apskritai yra/buvo svarstoma?Parašė kasparas.v Rodyti pranešimąPaskutinis taisė ArtisLT; 2020.03.13, 00:03.
- 2 patinka
Comment
-
nu jo... CRJ galejo kuo puikiausiai leistis kaune arba net palangoj. Isnuomot autika i Vilniu is abieju alternatyviu variantu jiems butu pigiau atsieje nei antras skrydis ir viesbuciai.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąLufthansa, atskrido į VNO, praskrido virš tako ir bando dar kartą, stiprus vėjas. https://www.flightradar24.com/DLH888/242a2929
O SAS prasukęs kelis ratus grįžta https://www.flightradar24.com/SAS742/242a356f
Kai gaudo boksto dazni, buna is anksto informuojami apie oro salygas. Esme kad kartais is tikro imanoma nusileist, tai kartais pilotai nori patys akimi pamatuot.Parašė VNS Rodyti pranešimą
Kada pilotai tiksliai sužino apie oro sąlygas VNO? Ir ar negalima iškart apsisukt ir skrįst namo, nedarant garbės rato virš VNO?
Teisingai, bet as cia primetu scenariju kur kuo maziau darbu reiktu atlikt ant tako, nes pvz pastacius prailginta taka, galetu buti atidaromas senas terminalas kol naujame krapstomasi, paskui turbut imanoma tiesiog viska isskyrus ta sovietini terminala nugriauti arba simplifikuoti.Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą
Aš tik dar kairiają dalį pakelčiau į viršų link geležinkelio, kad pakeisti tako kampą, tam kad lėktuvai mažiau skairytų virš miesto. Manau išpirkti tuos sodus ir pakišti geležinkelį po žeme būtų pigiau, nei išpirkinėti žemes laukuose ir kurti visą infrastruktūrą nuo 0. Idomu ar tokia įdėja ar panaši apskritai yra/buvo svarstoma?Paskutinis taisė kasparas.v; 2020.03.13, 00:06.
Comment
-
Ir tą, ką tik padarė AirBaltic https://www.flightradar24.com/BTI3LR/242a6603Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
nu jo... CRJ galejo kuo puikiausiai leistis kaune arba net palangoj. Isnuomot autika i Vilniu is abieju alternatyviu variantu jiems butu pigiau atsieje nei antras skrydis ir viesbuciai.
Kai gaudo boksto dazni, buna is anksto informuojami apie oro salygas. Esme kad kartais is tikro imanoma nusileist, tai kartais pilopai nori patys akimi pamatuot.
Lufthansa nusileido Kaune.Aviate, navigate, communicate
- 1 patinka
Comment
-
Grafinėje Vilniaus m. sav. teritorijos Benrojo plano dalyje nemačiau, kad būtų pažymėtos rezervuotinos teritorijos visuomenės poreikiams dėl VNO plėtros.Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą
Aš tik dar kairiają dalį pakelčiau į viršų link geležinkelio, kad pakeisti tako kampą, tam kad lėktuvai mažiau skraidytų virš miesto. Manau išpirkti tuos sodus ir pakišti geležinkelį po žeme būtų pigiau, nei išpirkinėti žemes laukuose ir kurti visą infrastruktūrą nuo 0. Idomu ar tokia įdėja ar panaši apskritai yra/buvo svarstoma?Show must go von!
Comment
-
Pala, man komunikuoja kad Vilniuj sirenos kaukia, pranesa kad reikia but pasiruosusiems evakuacijai. Del vejo (?) negalima iseiti i lauka.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Ir tą, ką tik padarė AirBaltic https://www.flightradar24.com/BTI3LR/242a6603
Lufthansa nusileido Kaune.
Comment
-
Kažkurį vieną šaltesnį rytą, šią žiemą, teko skristi į Kopenhagą, prieš skrydį, atliko "deice", kilome į pietus. Ir didžiąją dalį "deice" skysčio/putų kylant palikome ant tų sodų. Labai grubiai skaičiuojant, ten turėjo būti bent po 10-15 l ant kiekvieno sparno, o dar uodega.Parašė VNS Rodyti pranešimą
Grafinėje Vilniaus m. sav. teritorijos Benrojo plano dalyje nemačiau, kad būtų pažymėtos rezervuotinos teritorijos visuomenės poreikiams dėl VNO plėtros.
Šaltą žiemą, ledas yra šalinamas beveik visiem lėktuvams, į dieną apie 50-60 skrydžių iš VNO, tai skaičiai pasidaro įspūdingi, kiek visokio š.... yra paliekama ant tų sodų ir gyvenamųjų namų. Nuoširdžiai nesuprantu, kaip kažkas ten dar nori gyventi.
O kartais reikia ir fiuzeliažą "atitirpdyti":
Aviate, navigate, communicate
- 1 patinka
Comment
-
Labai geras pastebėjimas. Tačiau kiek žinau takams skaičiuojama tik tupimo ir kilimo plokštumos dėl kliučių, bei triukšmas. Tai yra žiūrima ar į tas kilimo ir tupimo plokštumas nepatenka per aukšti objektai ir koks foninis triukšmas gausis ant gyvenamųjų ar kokių nors visuomeninių teritorijų. Kažkokių specialių zonų "surinkt kas nukrenta nuo lėktuvo po aptarnavimo" tikrai nėra ir negali būti. Kaip jas reiktų nustatyt?Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Kažkurį vieną šaltesnį rytą, šią žiemą, teko skristi į Kopenhagą, prieš skrydį, atliko "deice", kilome į pietus. Ir didžiąją dalį "deice" skysčio/putų kylant palikome ant tų sodų. Labai grubiai skaičiuojant, ten turėjo būti bent po 10-15 l ant kiekvieno sparno, o dar uodega.
Šaltą žiemą, ledas yra šalinamas beveik visiem lėktuvams, į dieną apie 50-60 skrydžių iš VNO, tai skaičiai pasidaro įspūdingi, kiek visokio š.... yra paliekama ant tų sodų ir gyvenamųjų namų. Nuoširdžiai nesuprantu, kaip kažkas ten dar nori gyventi.
O kartais reikia ir fiuzeliažą "atitirpdyti":Show must go von!
Comment
-
Yra visas ICAO 16-as priedas dėl oro taršos, su krūva papildomų ir susijusių dokumentų, ypač nagrinėjamų pastaraisiais metais. Mėginama keisti įprastus skysčius ne tokiais toksiškais. Bet jie ne visada efektyvūs ir brangūs.Parašė VNS Rodyti pranešimą
Labai geras pastebėjimas. Tačiau kiek žinau takams skaičiuojama tik tupimo ir kilimo plokštumos dėl kliučių, bei triukšmas. Tai yra žiūrima ar į tas kilimo ir tupimo plokštumas nepatenka per aukšti objektai ir koks foninis triukšmas gausis ant gyvenamųjų ar kokių nors visuomeninių teritorijų. Kažkokių specialių zonų "surinkt kas nukrenta nuo lėktuvo po aptarnavimo" tikrai nėra ir negali būti. Kaip jas reiktų nustatyt?
Comment
-
Žinoma, nei jų tiksliai nenustatys ir teršalų nesurinks. Na jie patys, gumos atplaišas nuo padangų turbūt susirenka iš lysvių.Parašė VNS Rodyti pranešimą
Labai geras pastebėjimas. Tačiau kiek žinau takams skaičiuojama tik tupimo ir kilimo plokštumos dėl kliučių, bei triukšmas. Tai yra žiūrima ar į tas kilimo ir tupimo plokštumas nepatenka per aukšti objektai ir koks foninis triukšmas gausis ant gyvenamųjų ar kokių nors visuomeninių teritorijų. Kažkokių specialių zonų "surinkt kas nukrenta nuo lėktuvo po aptarnavimo" tikrai nėra ir negali būti. Kaip jas reiktų nustatyt?
Bet faktas, jog per žiemos sezoną, tenai nukrenta ne vieną tona teršalų, čia be kuro, hidraulinio skysčio, tepalų ir t. t.
Spėju jų soduose auginami agurkai naktį šviečia ir laikosi pusę metų, kaip nauji.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Gyvenantys prie miesto pagrindinių gatvių žymiai daugiau teršalų prisikvėpuoja nei tie sodininkai nuo keliasdešimt lėktuvų per dieną, ypač, jei dar nieko neaugina darže, tai tų tepalų poveikio praktiškai iš vis nėra.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Žinoma, nei jų tiksliai nenustatys ir teršalų nesurinks. Na jie patys, gumos atplaišas nuo padangų turbūt susirenka iš lysvių.
Bet faktas, jog per žiemos sezoną, tenai nukrenta ne vieną tona teršalų, čia be kuro, hidraulinio skysčio, tepalų ir t. t.
Spėju jų soduose auginami agurkai naktį šviečia ir laikosi pusę metų, kaip nauji.
- 1 patinka
Comment
-
Tai be abejonės yra. Bet aš kalbu apie užbrėžtas zonas už oro uosto ribų, kur būtų ribojama ūkinė veikla. Triukšmas groja, bet ir tai skaičiuoja kiek trunka, naktį, dieną ir t.t. O kas krenta ant galvų sunku apskaičiuot.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Yra visas ICAO 16-as priedas dėl oro taršos, su krūva papildomų ir susijusių dokumentų, ypač nagrinėjamų pastaraisiais metais. Mėginama keisti įprastus skysčius ne tokiais toksiškais. Bet jie ne visada efektyvūs ir brangūs.
Šiaip netempkit oro uostų į achemų ir lifosų grupę, kurios sutrikus gamybos procesui gali švystelt į orą pusę Mendelejevo lentelės.Show must go von!
Comment
-
Su VNO intensyvumais, tai, kol kas manau, kad net ir dėl triukšmų per daug teatralizuotos isterikos. O dėl skysčių, berods, gi bus atnaujinama nuotekų sistema. Tai jau šis tas. Ant daržų gal privarva kažkiek glikolio ir žibalo, bet dozės kol kas pakenčiamos.Parašė VNS Rodyti pranešimą
Tai be abejonės yra. Bet aš kalbu apie užbrėžtas zonas už oro uosto ribų, kur būtų ribojama ūkinė veikla. Triukšmas groja, bet ir tai skaičiuoja kiek trunka, naktį, dieną ir t.t. O kas krenta ant galvų sunku apskaičiuot.
Šiaip netempkit oro uostų į achemų ir lifosų grupę, kurios sutrikus gamybos procesui gali švystelt į orą pusę Mendelejevo lentelės.
Comment
-
Plius dar žinant kiek į triukšmo mažinimą pastangų deda tiek variklių gamintojai, teik pačių lėktuvų. Aišku fizika niekur nedings, bet tobulėt turi kur.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Su VNO intensyvumais, tai, kol kas manau, kad net ir dėl triukšmų per daug teatralizuotos isterikos. O dėl skysčių, berods, gi bus atnaujinama nuotekų sistema. Tai jau šis tas. Ant daržų gal privarva kažkiek glikolio ir žibalo, bet dozės kol kas pakenčiamos.Show must go von!
Comment
Daug, daug, daug daugiau nei 15L. Aisku, didele dalis nukrenta dar lekiant ant tako, bet ant sodu vis tiek daug daugiau nei 15L issibarsto.
Comment