Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Turim vieną išimtį visame pasaulyje, ir dėl objektyvių priežasčių (nebebuvo kur plėsti seno oro uosto įsprasto tarp fiordų, tuo tarpu aplink VNO plyni laukai), plius nutiesta greito geležinkelio jungtis. Kiek tokia jungtis būtų racionali VNO, aptarnaujančiam tik 5 mln. keleivių, kai OSL aptarnauja beveik 30 mln.).Parašė Kavasiakas Rodyti pranešimą
Gardermoen nuo Oslo centro beveik 50km nutolęs
Comment
-
Didiesiems miestams sunkoka pamatuoti, nes oro uostas gal toli nuo centro, bet gal arti nuo tankių priemesčių.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Įdomu apskritai pasaulyje yra bent viena sostinė, nuo kurios oro uostas nutolęs 50 km? Net 30 km manau sunkiai rastumėme.
Pvz. Seulo ICN iš vis saloje, bet pats Inčonas turi 3 mln gyv.
Comment
-
Atsakymas yra toks:Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTuo labiau kad iš bet kurio Vilniaus taško iki VNO nuvažiuosi už max kelis € (VVT darbo metu - už 1€). Kiek kainuotų bilietas iki naujojo niekam nereikalingo (išk. statybų kompanijas) oro uosto?
Rygos oro uostas pripažintas trečiu greičiausiai augančiu Europoje
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...5kHYxZA&copied
Rygos oro uosto valdybos pirmininkė Ilona Licė pabrėžė, kad naujas terminalas, galėsiantis per metus aptarnauti 12 mln. keleivių, taip pat sujungimas su „Rail Baltica“ geležinkelio linija per kelerius metus oro uostą pakeis iš esmės.
Comment
-
VNO taip pat galima pastatyti ir naują terminalą, ir prailginti taką.Parašė udrius Rodyti pranešimąAtsakymas yra toks:
Rygos oro uostas
- 1 patinka
Comment
-
Koks atsakymas ? Ryga gi neplanuoja statyti naujo oro uosto 50km nuo centro, o naujais terminalais plečia esamąParašė udrius Rodyti pranešimą
Atsakymas yra toks:
Rygos oro uostas pripažintas trečiu greičiausiai augančiu Europoje
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...5kHYxZA&copied
Comment
-
Baigtas pranešimų perkėlimas į naują temą Naujojo Lietuvos oro uosto vizijos
Jei kils minčių dėl geresnio pavadinimo, prašom siūlyti.
Gero skaitymo
Peržiūrėjau visus 318 puslapių.
Ganą ženklią dalį sudarė Kauno oro uosto reikalų aprašymai (net be VNO-KUN palyginimo), nors tam yra atskira tema.
Sunkiausia buvo tose vietose kur tarp intensyvaus vieno nario trolinimo pasitaikydavo ir informacijos, kurią buvo gaila trinti.
Nemaitinkite trolių...
Manau kad iš šios mega temos reikėtų išskirti atskiras temas:
Vilniaus oro uosto plėtra.
+ Būtų žymiai lengviau surasti Vilniaus oro uosto plėtros eigą ar vizijas
Tačiau pastebėjau, kad temoje yra mažai nuotraukų. Todėl būtų ir neigiamas tokio perkėlimo efektas:
- į plėtros temą būtų perkeltos beveik visos nuotraukos
- likusi temos dalis apie VNO rezultatus, skrydžių kryptis, palyginimai su KUN, RIX, MSQ, ir duty free atnaujinimais, taptų gana "sausa" be nuotraukų.
Lietuvos aviacijos istorija - būtų daugeliui įdomi tema.
Tik reikės rasti laiko peržiūrėti likusius 302 puslapius.
- 1 patinka
Comment
-
Temai apie Lietuvos aviacijos istoriją medžiagos neužteko.
Sukurta atskira tema [VNO] Vilniaus oro uosto istorija
Comment
-
Vilniaus m. savivaldybė 2020.02.19
Visuomenės informavimas apie numatomą orlaivių perono, paviršinių nuotekų tinklų bei valyklos Rodūnios k. 2, Vilniuje, projektavimą.
STATYBOS PROJEKTAS
Paskui išaiškėjo, kad čia kalbama tik apie nuotekų tinklus ir nuotekų valyklą.
Keli Sweco brėžiniai




Informacija: https://vilnius.lt/wp-content/upload...SPP-VNO-01.pdf
Nuotekų tinklų projektas: https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...-projektavima/
Comment
-
Pažiūrėk, kiek vietos užima terminalai, ir pamatysi, kad aplink VNO pilna laukų, kur jie tilptų. Ne 30, o virš 200 ir B787 yra tikras wide body, nors dabar jau ir A321ULR gali skristi iki Niujorko.Parašė VNS Rodyti pranešimąnejuokink pasaulio su 50 mln., terminalais ir wide body su 30 japonų.
Comment
-
Nematau aš ten jokių laukų. Viskas seniai gražiai sklypais suštabeliuota ir po parašu patvirtinta. Tas pats kreivas šleivas takas į Nemėžio ganyklas irgi plaiktas. Sunku patiesint? Sunku numatyt teritorijas visuomenės reikmėms perimti? Nieks tau nevers šiandien perimt, bet bent strategija su statybom.Show must go von!
Comment
-
Esmė tokia, kad reikia dar labai daug ir ilgai augti tam, kad dabartinės vietos oro uostui nepakaktų. Iškraustyk visokias sovietines būdeles, nugriauk stalininį baisuoklį ir vietos užteks visai nemažam terminalui. Kitas dalykas, kad ne visi oro uostą naudoja pramogai ir jiems visiškai nereikia ten didžiulių prekybos centrų ir pramogų erdvių.
Aš, kadangi skraidau gana dažnai, mieliau skrisčiau, kad ir iš terminalo-palapinės, iki kurios nuo Vilniaus centro gali nuvažiuoti per 15 minučių, nei iš prabangiausio oro uosto iki kurio reikia važiuoti valandą. Dar baisiau jei iki jo reiktų važiuoti savo automobiliu.Post in English - fight censorship!
- 11 patinka
Comment
-
Nereikia net budelių ir trobų griauti, net sklypų perimti, vien dabartinėje VNO teritorijoje telpa naujas didžiulis terminalas.Parašė index Rodyti pranešimąEsmė tokia, kad reikia dar labai daug ir ilgai augti tam, kad dabartinės vietos oro uostui nepakaktų. Iškraustyk visokias sovietines būdeles, nugriauk stalininį baisuoklį ir vietos užteks visai nemažam terminalui. Kitas dalykas, kad ne visi oro uostą naudoja pramogai ir jiems visiškai nereikia ten didžiulių prekybos centrų ir pramogų erdvių.
Aš, kadangi skraidau gana dažnai, mieliau skrisčiau, kad ir iš terminalo-palapinės, iki kurios nuo Vilniaus centro gali nuvažiuoti per 15 minučių, nei iš prabangiausio oro uosto iki kurio reikia važiuoti valandą. Dar baisiau jei iki jo reiktų važiuoti savo automobiliu.


WAW terminalas įkištas VNO teritorijoje:
- 1 patinka
Comment
-
-
Likusią dalį paimsim visuomenės reikmėms ir padidinsim sklypą.Parašė VNS Rodyti pranešimąSiūlau atimti Lettered atestatą, šiurkščiai pažeidusį planavimo ribą (oro uosto sklypo ribą)
Palaukit ten dar kapinės viršuje yra? Viešpatie aukštelninkas. Iš kur tos kapinės?Post in English - fight censorship!
Comment
Comment