Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujojo Lietuvos oro uosto vizijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė liutass Rodyti pranešimą

    Tai jau 20 metų tasosi ir neuzdaro. Kodel? Net patys kauniečiai prašo uždaryti (maziau triukšmo), bet vistiek ji dotuoja.
    Jei ir prašo, tai tik vienetai. Kauniečiai savo laiku net neleido sujungti Air Lithuania su LAL, tai sėkmingai viskas dugnan parėjo.

    Comment


      Jeigu nuspręs statyti naująjį oro uostą, tai bus galima kaltis teismuose, kaip įvyko JK: dėl trečio Heathrow kilimo tako teismas nusprendė, kad jis neteisėtas, nes neatitinka JK įsipareigojimo mažinti CO2 emisijas!

      Straipsnis čia

      Heathrow third runway ruled illegal over climate change

      Comment


        Parašė Edd Rodyti pranešimą
        T.y. lektuvai skrenda ne ten kur reikia keleiviams, o kur lektuvams patogiau? O “piguma lektuvams” mes patys reguliuojam, siuo metu mes nustate daug didesnius mokescius Vilniaus oro uoste nei Kauno oro uoste ir nepaisant to, is VNO skrenda daug daugiau keleiviu, kaip cia taip yra, pagal tamstos logika juk taip neturetu buti, is Vilniaus isvis neturetu niekas skraidyti, nes juk lektuvams pigiau ir patogiau Kaune. O vat skraido ir daug daugiau keleiviu nei is Kauno. Tai gal kazkas blogai su tamstos teiginiais?
        Lietuvos oro uostai yra viena imone, tad kas pigiau ir kaip ten ner visai teisinga lyginti. Vilniaus oro uostas dar ir dabar yra per pigus -stovi vos ne senamiestyje - turetu buti grieztai pradedama kovoti su triuksmu ir skrydziu laikai koreguojami, kol kas tai tera tik imitacija, tad kol kas oro linijos tuo naudojasi - be to jei oro uosta pavadinsi sostines vardu, visad sulauksi daugiau demesio. o del patogumo Vilniaus oro uostas niekada nebus patogus - jis neturi kur plestis, mazas parkingas, per arti miesto (brangi zeme) - ateityje dauges apribojimu skrydziams, trumpas takas, tad daugumos avialiniju nedomina net kaip avarinis - visad bus pasirenkamas Rygos. Kaip vilniaus gyventojui man jis yra irgi nepatogus - labai sunkiai pasiekiamas viesuoju transportu + as nuvaziuoti i karmelava trunku vos pusvalandziu ilgiau, tik ten apskritai kioskas. Pastatas yra paveldas, vienas seniausiu oro uostu, statytas tarpukariu, tad net rekonstruoti sudetinga, brangu ir nematau prasmes - rezultatas bus tik patenkinamas. As esu uz nauja siuolaikiska oro uosto, karmelava kiek per toli, bet prie vievio butu zymiai patogiau daugumai Vilnieciu, uztrukciau ta pati, o dar jei traukinys vilnius - kaunas stotu paciame oro uoste... nes dabar tas traukinukas nuo gel stoties iki oro uosto neveikia, vos radau kur ta stotele ir vaziuoja juo tik durniai, labai tankiai kursuoja

        Comment


          Parašė auris88 Rodyti pranešimą
          Vilniaus oro uostas dar ir dabar yra per pigus -stovi vos ne senamiestyje - turetu buti grieztai pradedama kovoti su triuksmu
          Nėra ten ypatingo triukšmo (tuo labiau namų šalia glisados gyventojai patys pasirinko gyvenamą vietą).
          Parašė auris88 Rodyti pranešimą
          Vilniaus oro uostas niekada nebus patogus - jis neturi kur plestis
          Į pietinę pusę galima plėstis be problemų - pakanka nugriauti kelias sodo lūšnas.
          Parašė auris88 Rodyti pranešimą
          Kaip vilniaus gyventojui man jis yra irgi nepatogus - labai sunkiai pasiekiamas viesuoju transportu + as nuvaziuoti i karmelava trunku vos pusvalandziu ilgiau,
          3G važiuoja kas kelias minutes.
          Parašė auris88 Rodyti pranešimą
          prie vievio butu zymiai patogiau daugumai Vilnieciu
          Esi neteisus.
          Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

          Comment


            Labai daug BS. Komentuoju:
            Parašė auris88 Rodyti pranešimą
            o del patogumo Vilniaus oro uostas niekada nebus patogus - jis neturi kur plestis, mazas parkingas,
            Parkingai statomi, bet kai oro uostas taip arti miesto, tai jo mažiau ir reikia.
            per arti miesto (brangi zeme) - ateityje dauges apribojimu skrydziams, trumpas takas, tad daugumos avialiniju nedomina net kaip avarinis - visad bus pasirenkamas Rygos.
            Pirmą kartą tokią nesąmonę girdžiu.
            Kaip vilniaus gyventojui man jis yra irgi nepatogus - labai sunkiai pasiekiamas viesuoju transportu + as nuvaziuoti i karmelava trunku vos pusvalandziu ilgiau, tik ten apskritai kioskas.
            Čia gal nuo vietos Vilniuje priklauso, bet aš iš Viršuliškių nuvažiuoju su VT maždaug per pusvalandį - į Karmėlavą per valandą pavyktų nebent su automobiliu.
            As esu uz nauja siuolaikiska oro uosto, karmelava kiek per toli, bet prie vievio butu zymiai patogiau daugumai Vilnieciu, uztrukciau ta pati, o dar jei traukinys vilnius - kaunas stotu paciame oro uoste... nes dabar tas traukinukas nuo gel stoties iki oro uosto neveikia, vos radau kur ta stotele ir vaziuoja juo tik durniai, labai tankiai kursuoja
            Kai rašai "aš esu už...", tai viskas ok, bet kai rašai, kad daugumai vilniečių būtų patogiau prie Vievio - nusišneki.

            Comment


              na as is vakarines dalies is tu paciu virsulu gali per pusvalandi, is baltupiu jeruzales buna ir valanda vaziuoji, nors niekur kitur netrunki valandos... su viesuoju tikrai sunku nuvykti, jei negyveni prie 3g trasos. arti senamiiescio ir taboro, bet naudos jokios is tokio oro uosto ... as turiu nuomone, kad geriau vienas didelis oro uostas, kuriame butu ka veikti (akropolio nereikia, bet dabar tai kaip narveseno kioskas) laukiant skrydzio, kad butu kazkokia konkurencija rygai, nes dabar normalaus oro uosto Lietuvoje nėra. 30km (pastaba gyvenu jaroj)- nera toli - o tai butu vieta kur iki velyvo vakaro vaziuoja traukiniai po visa LT, dauguma tarpmiestinių autobusų, tai man tikrai geriau vaziuot traukiniu ir nuo stoties taksi, ar i oro uosto mikriuka. o automobiliu isvis- nei maltis per kamscius- tikrai greiciau ir smagiau nei iki taboro, ta prasme, jei uzdarytu Viilniu ir tektu i karmelava vazinet - labai neliudeciau, bet jei tai kazkur ties vieviu - manau pirma karta turetume normalia viesojo transporto sistema, oro uostas galetu net vadintis Vilnius-Kaunas

              P>S>: sakydamas dauguma - pasiziuriu kur daugiausia gyvena vilniečių - vakarinėj ir šiaurinėj dalyse (prie aplinkelio), bet, kad ir iš to pačio senamiesčio yra reikalų... ypač bėdelė su viešuoju...
              Paskutinis taisė auris88; 2020.03.03, 03:02.

              Comment


                Parašė auris88 Rodyti pranešimą
                na as is vakarines dalies is tu paciu virsulu gali per pusvalandi, is baltupiu jeruzales buna ir valanda vaziuoji, nors niekur kitur netrunki valandos... su viesuoju tikrai sunku nuvykti, jei negyveni prie 3g trasos. arti senamiiescio ir taboro, bet naudos jokios is tokio oro uosto ... as turiu nuomone, kad geriau vienas didelis oro uostas, kuriame butu ka veikti (akropolio nereikia, bet dabar tai kaip narveseno kioskas) laukiant skrydzio, kad butu kazkokia konkurencija rygai, nes dabar normalaus oro uosto Lietuvoje nėra. 30km (pastaba gyvenu jaroj)- nera toli - o tai butu vieta kur iki velyvo vakaro vaziuoja traukiniai po visa LT, dauguma tarpmiestinių autobusų, tai man tikrai geriau vaziuot traukiniu ir nuo stoties taksi, ar i oro uosto mikriuka. o automobiliu isvis- nei maltis per kamscius- tikrai greiciau ir smagiau nei iki taboro, ta prasme, jei uzdarytu Viilniu ir tektu i karmelava vazinet - labai neliudeciau, bet jei tai kazkur ties vieviu - manau pirma karta turetume normalia viesojo transporto sistema, oro uostas galetu net vadintis Vilnius-Kaunas

                P>S>: sakydamas dauguma - pasiziuriu kur daugiausia gyvena vilniečių - vakarinėj ir šiaurinėj dalyse (prie aplinkelio), bet, kad ir iš to pačio senamiesčio yra reikalų... ypač bėdelė su viešuoju...
                Iš vakarinės Vilniaus dalies oro uosta tikrai lengva pasiekti važiuojant VA ar Laisvės pr. ir Tūkstantmečio gatve. Aišku per piką Tūkstantmečio g. užsikemša, bet tuo pačiu užsikemša ir Gariūnai.
                Jei labai nori su viešuoju atvažiuot tai iš 4G į 3G gali lengvai persėsti prie Europos iš 1G į 3G prie Žaliojo tilto. Pačiam yra teke ne karta persėsti iš 4G į 3G niekada nėra teke ilgai laukti. Oro uostu mažumą laikau tik kaip privalumą gali atvykti 15 min prieš skrydi ir be panikos įsėsti į lėktuvą. Be to didelis Vilniaus oro uosto privalumas tai, kad iš jo veža taksi. Reiškia paiima nuo oro uosto durų ir išleidžia prie namų/viešbučio durų ir atvirkščiai. Šio pliuso joks traukinys ar maršutkė nekompensuos.

                Comment


                  Visų pirma, tai planuojamas yra ne "už Vievio", o gerokai už Elektrėnų:

                  https://www.google.com/maps/dir/Liet...911177!1m0!3e0

                  Comment


                    Jus su savo tuo nenoru statyti Žąslių kosmodromą, paminat Bolt, Citybee, Uber, kruvos TAXI įmonių, Ollex, TOKS, Kautros, LG, Žeimelio, Avulio, Dargio teisėtus lukesčius ir interesus.
                    Show must go von!

                    Comment


                      Parašė auris88 Rodyti pranešimą
                      o del patogumo Vilniaus oro uostas niekada nebus patogus - jis neturi kur plestis, mazas parkingas, per arti miesto (brangi zeme) - ateityje dauges apribojimu skrydziams, trumpas takas, tad daugumos avialiniju nedomina net kaip avarinis - visad bus pasirenkamas Rygos. Kaip vilniaus gyventojui man jis yra irgi nepatogus - labai sunkiai pasiekiamas viesuoju transportu + as nuvaziuoti i karmelava trunku vos pusvalandziu ilgiau, tik ten apskritai kioskas. Pastatas yra paveldas, vienas seniausiu oro uostu, statytas tarpukariu, tad net rekonstruoti sudetinga, brangu ir nematau prasmes - rezultatas bus tik patenkinamas.

                      Tai, kad sėkmingai plečiamas, statomas naujas terminamas, viešbutis, pristatyta daugiaaukščių parkingų, jei reikės ateityje vietos sočiai terminalui nors ir 50 mln. keleivių, antram takui vieta taip pat numatyta, aplink krūva laukų. Su taxi per 15 min. gali atsidurti praktiškai bet kurioje miesto dalyje, čia didelis privalumas. Dėl VT, tai jei oro uostas bus Žiežmariuose, tai vien iki geležinkelio stoties važiuosi tiek pat laiko, kiek dabar važiuoji iki pačio VNO. Takas pakankamai ilgas, kaip matom sėkmingai kyla wide-body lėktuvai pilnais bakais 14 val. skrydžiams.
                      Paskutinis taisė Lettered; 2020.03.03, 07:58.
                      Flickr

                      Comment


                        nejuokink pasaulio su 50 mln., terminalais ir wide body su 30 japonų.
                        Show must go von!

                        Comment


                          Parašė VNS Rodyti pranešimą
                          nejuokink pasaulio su 50 mln., terminalais ir wide body su 30 japonų.
                          Pažiūrėk, kiek vietos užima terminalai, ir pamatysi, kad aplink VNO pilna laukų, kur jie tilptų. Ne 30, o virš 200 ir B787 yra tikras wide body, nors dabar jau ir A321ULR gali skristi iki Niujorko.
                          Flickr

                          Comment


                            Nematau aš ten jokių laukų. Viskas seniai gražiai sklypais suštabeliuota ir po parašu patvirtinta. Tas pats kreivas šleivas takas į Nemėžio ganyklas irgi plaiktas. Sunku patiesint? Sunku numatyt teritorijas visuomenės reikmėms perimti? Nieks tau nevers šiandien perimt, bet bent strategija su statybom. Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	593
Size:	144,8 kB
ID:	1786875
                            Show must go von!

                            Comment


                              Esmė tokia, kad reikia dar labai daug ir ilgai augti tam, kad dabartinės vietos oro uostui nepakaktų. Iškraustyk visokias sovietines būdeles, nugriauk stalininį baisuoklį ir vietos užteks visai nemažam terminalui. Kitas dalykas, kad ne visi oro uostą naudoja pramogai ir jiems visiškai nereikia ten didžiulių prekybos centrų ir pramogų erdvių.

                              Aš, kadangi skraidau gana dažnai, mieliau skrisčiau, kad ir iš terminalo-palapinės, iki kurios nuo Vilniaus centro gali nuvažiuoti per 15 minučių, nei iš prabangiausio oro uosto iki kurio reikia važiuoti valandą. Dar baisiau jei iki jo reiktų važiuoti savo automobiliu.
                              Post in English - fight censorship!

                              Comment


                                Parašė index Rodyti pranešimą
                                Esmė tokia, kad reikia dar labai daug ir ilgai augti tam, kad dabartinės vietos oro uostui nepakaktų. Iškraustyk visokias sovietines būdeles, nugriauk stalininį baisuoklį ir vietos užteks visai nemažam terminalui. Kitas dalykas, kad ne visi oro uostą naudoja pramogai ir jiems visiškai nereikia ten didžiulių prekybos centrų ir pramogų erdvių.

                                Aš, kadangi skraidau gana dažnai, mieliau skrisčiau, kad ir iš terminalo-palapinės, iki kurios nuo Vilniaus centro gali nuvažiuoti per 15 minučių, nei iš prabangiausio oro uosto iki kurio reikia važiuoti valandą. Dar baisiau jei iki jo reiktų važiuoti savo automobiliu.
                                Nereikia net budelių ir trobų griauti, net sklypų perimti, vien dabartinėje VNO teritorijoje telpa naujas didžiulis terminalas.





                                WAW terminalas įkištas VNO teritorijoje:

                                Flickr

                                Comment


                                  Matai, nepastacius naujo oro uosto, nepavyks (nepavyksta) uždaryti KUN.

                                  Comment


                                    Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                    Matai, nepastacius naujo oro uosto, nepavyks (nepavyksta) uždaryti KUN.
                                    O kam jį uždaryti? Jis puikiai veikia kaip regioninis ir low costerių oro uostas šiek tiek kitai publikai, o pastaruoju metu dar ir lėktuvų remonto baze tampa.
                                    Post in English - fight censorship!

                                    Comment


                                      Parašė index Rodyti pranešimą

                                      O kam jį uždaryti? Jis puikiai veikia kaip regioninis ir low costerių oro uostas šiek tiek kitai publikai, o pastaruoju metu dar ir lėktuvų remonto baze tampa.
                                      Dotuojamas, nuostolingas

                                      Comment


                                        Parašė liutass Rodyti pranešimą

                                        Dotuojamas, nuostolingas
                                        Viešasis transportas irgi dotuojamas ir nuostolingas, bet jo veiklos nenutraukia, visi keliai irgi nuostolingai, jokių pajamų neduoda, tik išlaidos, taip pat ir su oro uostais ar avialinijomis, jos atlieka susisiekimo funkciją, ne tik dirba dėl tiesioginio pelno.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Siūlau atimti Lettered atestatą, šiurkščiai pažeidusį planavimo ribą (oro uosto sklypo ribą) Click image for larger version  Name:	sdcsv.jpg Views:	1 Size:	255,6 kB ID:	1786899

                                          Palaukit ten dar kapinės viršuje yra? Viešpatie aukštelninkas. Iš kur tos kapinės?
                                          Paskutinis taisė VNS; 2020.03.03, 09:22.
                                          Show must go von!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X