Parašė saruniukstis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Parašė saruniukstis Rodyti pranešimąSveiki,
keletą kartų šiame forume buvo trumpai paminėta, kad naujausiuose planuose yra išlikęs dar 1985 m. patvirtintas VNO naujas kilimo-tupimo takas (pažymėjau geltonai ir apvedžiau raudonai)
Gal kas žino ar turi kokių naujienų, kaip yra šiandien dienai ir kokia šio tako perspektyva ?
Ar tai realus projektas, kuris bus vykdomas ar tai tik senojo detaliojo plano palikimas, kurio nepanaikina ir jis netaps realybe ?
Dėkui.
- 5 patinka
Comment
-
Šiai dienai nėra jokių kalbų apie tako ilginimą, nei poreikio. Maža to esamą taką galima ilginti keliais šimtais metrų.
Pernai B767 puikiai įrodė, kad gal nuskristi į Madagaskarą ir grįžti atgal.
Dar vienas įrodymas bus LOT reisas į Tokijo Naritos oro uostą su dreamliner b787. Reisas 2 valandom ilgesnis, nei į Madagaskarą.
18/02/2020
NRT – VNO 18:00
VNO – WAW 19:40
22/02/2020
WAW – VNO 20:25
VNO – NRT 21:40
Aviate, navigate, communicate
- 2 patinka
Comment
-
Deja, Ryanair naikina dar du maršrutus iš Vilniaus - šių metų vasaros tvarkaraštyje nebėra Madrido ir Amano.
Kažin kaip pavyks išlaikyti augimą šiais metais, nes kol kas tendencija tokia, kad bent jau du pagrindiniai VNO vežėjai - Ryanair ir Wizz air - kol kas daugiau maršrutų uždaro, nei atidaro. Ir tai, manau, ne pabaiga, nes abu low-costai susiduria su naujų lėktuvų gamybos vėlavimais ir nepanašu, kad tos bėdos turėtų greitai pasibaigt.
Comment
-
Antroje metų pusėje Wizz grąžins 4 lėktuvą, bet praradimų yra, mano nuomone skausmingiausi:Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąDeja, Ryanair naikina dar du maršrutus iš Vilniaus - šių metų vasaros tvarkaraštyje nebėra Madrido ir Amano.
Kažin kaip pavyks išlaikyti augimą šiais metais, nes kol kas tendencija tokia, kad bent jau du pagrindiniai VNO vežėjai - Ryanair ir Wizz air - kol kas daugiau maršrutų uždaro, nei atidaro. Ir tai, manau, ne pabaiga, nes abu low-costai susiduria su naujų lėktuvų gamybos vėlavimais ir nepanašu, kad tos bėdos turėtų greitai pasibaigt.
1. Roma
2. Madridas
3. Reikjavikas
4. Barselona
5. Atėnai - laiko klausimas
Aviate, navigate, communicate
Comment
-
O kodėl Barselona ? Kiek matau, tiek Ryanair, tiek Wizzair šios krypties dar neatsisako.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Antroje metų pusėje Wizz grąžins 4 lėktuvą, bet praradimų yra, mano nuomone skausmingiausi:
1. Roma
2. Madridas
3. Reikjavikas
4. Barselona
5. Atėnai - laiko klausimas
Comment
-
Akivaizdu, kad kai reikia esamo tako tam tikrai pakanka, tik neaišku kokie ribojimai atsiranda maksimaliam lėktuvo svoriui t.y. neaišku kiek maksimaliai pakrautas lėktuvas (kiek keleivių ir kiek krovinių) gali būti kylant nuo VNO ilgio tako į tokį ilgą, 14 valandų, skrydį. Būtų labai labai įdomu sužinoti šiuos dalykus.Parašė Lettered Rodyti pranešimąKur kas įdomiau bus stebėti, kaip seksis pakilti iš VNO skrydžiui į Tokiją, pagal kai kuriuos ekspertus VNO takas neva per trumpas vykdyti ilgo nuotolio skrydžius, o B767 neva to dar neįrodė, nes nepakankamai didelis, tai dabar pakilus B787 turėtų baigtis visos šitos kalbos apie tako ilginimą ar apskritai naują taką (nebent planuosim priiminėti tokius lėktuvus kaip A380).
P.S. Įdomumo dėlei, maršruto ilgis, kuriuo skrenda LOT iš Tokyo, apskrendant Rusiją, yra panašus į tiesioginio optimalaus skrydžio į pietų Australiją. Taip kad jau galim pradėti svajot
Comment
-
Antradienį vakare Vilniaus oro uoste nusileido lenkų LOT kompanijai priklausantis orlaivis „Boeing 787 Dreamliner“, pakilęs skrydžiui Naritos oro uoste, Tokijuje. Lėktuvas atgabeno aukštų Japonijos pareigūnų delegaciją. Orlaiviu atvyko prieškario japonų diplomato, dirbusio Kaune, Čiunės Sugiharos sūnus Nobuki Sugihara, kuris susitiks su prezidentu Gitanu Nausėda.
https://www.15min.lt/verslas/naujien...jo-667-1277974p.s. lenkai nenorėjo mokėti rusams už tranzitą.Pats skrydis truko 14 valandų, nes orlaivis pasirinko ilgesnį maršrutą, išvengęs skrydžio virš Rusijos.Tas pats orlaivis Japonijos delegaciją parskraidins atgal į Japoniją šeštadienį.
p.p.s. sumažės kliedesių, kad VNO netinka ilgiems skrydžiams. Kai kam yra būtina turėti galimybę priimti A380. Arba dar geriau uždaryti VNO perkeliant viską į Karmėlavą.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Maksimaliai užpildytas vien Economy klasės toks lėktuvas nėra tikslinis segmentas pelningiems tolimiems skrydžiams.Parašė senasnamas Rodyti pranešimąLemia ir lėktuvo užpildymas. Jei skraidino delegaciją, turbūt nebuvo maksimaliai prikrautas. Nurodoma, kad 787 įsibėgėjimo atstumas yra 2600-2800 m. O VNO takas tiek metrų neturi
.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Na reikia nepamiršti, jog tai buvo ultra-long skrydis, trukęs beveik 14 valandų - vadinasi bakai buvo praktiškai pilni. Kitas aspektas tai yra 787-8, pilnai pakrautam reikia 2600 m. Į Australiją ir Čilę neskraidysim. JAV, Japonija, Kinija ir Tailandą pasiekti galime iš VNO su A330-300, B767-300, B787-8, B777-200.
Žinoma papildomi 200-300 m. takui būtų gerai dėl papildomo saugumu, kurį gali įtakoti meteorologinės sąlygos, bet tai viskas. VNO long-haul skrydžiams yra tinkamas.Aviate, navigate, communicate
- 1 patinka
Comment
-
Plius widebody lėktuvai savo pilve įprastai gabena nemažą kieki komercinių krovinių, kas ilgo nuotolio skrydžiuose yra labai svarbu ir nemažai tiesioginių tolimų skrydžių laikosi ant pajamų iš krovinių gabenimo, be kurių maršrutas tik komercinių keleivių dėka nebūtų rentabilus. Šiuo atveju krovininis skyrius buvo matyt tuščias, o ir keleiviu skaičius vargu ar buvo arti orlaivyje esančių 252 vietų. Rezultate orlaivis turėjo būti gerokai lengvesnis nei įprastai, o lėktuvo svoris tiesiogiai korealiuoja su poreikiais tako ilgiui.Parašė senasnamas Rodyti pranešimąLemia ir lėktuvo užpildymas. Jei skraidino delegaciją, turbūt nebuvo maksimaliai prikrautas. Nurodoma, kad 787 įsibėgėjimo atstumas yra 2600-2800 m. O VNO takas tiek metrų neturi
.
- 2 patinka
Comment
-
Man tik keista kad naudojantis proga, kai buvo uzdarytas VNO ir rekonstravo taka, kodel negalejo jo prailginti.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąNa reikia nepamiršti, jog tai buvo ultra-long skrydis, trukęs beveik 14 valandų - vadinasi bakai buvo praktiškai pilni. Kitas aspektas tai yra 787-8, pilnai pakrautam reikia 2600 m. Į Australiją ir Čilę neskraidysim. JAV, Japonija, Kinija ir Tailandą pasiekti galime iš VNO su A330-300, B767-300, B787-8, B777-200.
Žinoma papildomi 200-300 m. takui būtų gerai dėl papildomo saugumu, kurį gali įtakoti meteorologinės sąlygos, bet tai viskas. VNO long-haul skrydžiams yra tinkamas.
- 1 patinka
Comment
-
Suprantu klausimą, bet atsakymas turbūt būtų toks: ar verta pirkti dvi parkavimo vietas, kai turi vieną automobilį?Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
Man tik keista kad naudojantis proga, kai buvo uzdarytas VNO ir rekonstravo taka, kodel negalejo jo prailginti.
Skaičiuojamas kiekvienas centas, o kai nėra realaus poreikio...Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Gal labiau “kadangi einu apsipirkti, tai pasiimsiu visko ko gali prireikti kad nereiktu daryti daug kelioniu” vs “keliauti i parduotuve pirmyn ir atgal del kiekvienos prekes atskirai”. Visiskai uzdaryti pagrindini salies oro uosta yra big deal, ir jeigu tarkim sugalvos kad visgi reikia ilginti, uzdarines vel, ir antras uzdarymas sugeneruos tiek nuostoliu kad butu labiau apsimokeje viska padaryt vienu mostu. As skaiciu nezinau, tik spekuliuoju.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Suprantu klausimą, bet atsakymas turbūt būtų toks: ar verta pirkti dvi parkavimo vietas, kai turi vieną automobilį?
Skaičiuojamas kiekvienas centas, o kai nėra realaus poreikio...Paskutinis taisė kasparas.v; 2020.02.21, 00:24.
- 1 patinka
Comment
-
Tako šiaip niekas neilgina vien tik sugalvoję, kad to reikia, tam turi būti rimti argumentai, tai jų turbūt nebuvo, todėl ir neilgino. Ateityje irgi nenusimato, kad bus (vis mažesni lėktuvai įveikia didelius atstumus).Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
Gal labiau “kadangi einu apsipirkti, tai pasiimsiu visko ko gali prireikti kad nereiktu daryti daug kelioniu” vs “keliauti i parduotuve pirmyn ir atgal del kiekvienos prekes atskirai”. Visiskai uzdaryti pagrindini salies oro uosta yra big deal, ir jeigu tarkim sugalvos kad visgi reikia ilginti, uzdarines vel, ir antras uzdarymas sugeneruos tiek nuostoliu kad butu labiau apsimokeje viska padaryt vienu mostu. As skaiciu nezinau, tik spekuliuoju.
Comment
-
Takui pailginti galima rasti daug daugiau argumentų nei naujam oro uostui, kuriam irgi randama argumentųTako šiaip niekas neilgina vien tik sugalvoję, kad to reikia, tam turi būti rimti argumentai, tai jų turbūt nebuvo, todėl ir neilgino.
. Vis tiek planuojama plėtra, investuojama į terminalus, tai normalu būtų investuoti ir į kitas silpnesnes vietas nelaukiant, kol tas trūkumas pradės realiai kliudyti.
- 2 patinka
Comment
-
Kaune, Siauliuose, Rygoj, Taline turbut ne atsitiktinai takai ilgesni. Cia yra aviacijoje iprastas saugumo perteklius. Ant slapio arba blogai matomo kiekvienas metras svarbus, tad ne vien del dideliu orlaiviu aptarnavimo ilgesnis takas daromas. Be to taip, tendencija eina link “mazesniu” orlaiviu, tiktai fizika deje nepasikeis, toli skrendantis, pilnai uzpildytas lektuvas kroviniais, keleiviais ir kuru ne taip lengvai kyla.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tako šiaip niekas neilgina vien tik sugalvoję, kad to reikia, tam turi būti rimti argumentai, tai jų turbūt nebuvo, todėl ir neilgino. Ateityje irgi nenusimato, kad bus (vis mažesni lėktuvai įveikia didelius atstumus).
Comment
-
Įdomu apskritai pasaulyje yra bent viena sostinė, nuo kurios oro uostas nutolęs 50 km? Net 30 km manau sunkiai rastumėme.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Kyla abejonių. Naujas oro uostas gautųsi toli nuo visko. 50 km nutolusius oro uostus turi retas megapolis.
Comment
Comment