Parašė sankauskas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Neplanuoji, gauni bilietą beveik dykai, ir važiuoji. SimplesParašė Aleksio Rodyti pranešimąO kam imti bilietą jeigu neplanuoji ten važiuoti? Vien tam kad turėti?If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Bet yra šimtai, kurie naudotųsiParašė Aleksio Rodyti pranešimąNet jeigu nemokamai duotų bilietą, vistiek nevažiuočiau. Juk man ten nereikia. Aš net turimą galimybę nemokamai važinėti traukiniais Lietuvoje nesinaudoju.
Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Nevažiuotum savaitgaliui už dyką į Londoną pasivaikščioti nuo Tower Bridge South Bank'u iki Westminsterio ir Parlamento rūmų, pakeliui užsukant į Tate Modern? Ar nuo Piccadilly Circus, pro The Mall iki Velingtono Arkos ir pro Hyde Park iki Kensingtono sodų?Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNet jeigu nemokamai duotų bilietą, vistiek nevažiuočiau. Juk man ten nereikia. Aš net turimą galimybę nemokamai važinėti traukiniais Lietuvoje nesinaudoju.
If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Sąlyginai už dyką, keliaujant nemokamai ar su pigių skrydžių avialinijom, skrydis tik labai maža dalis visų išlaidų, net ir labai neišlaidaujant. Pvz. užpraeitą savaitgalį buvau Osle, skrydis iš Vilniaus į pagrindinį oro uostą 10 Eur, o vien traukinio bilietas nuo to oro uosto iki miesto centro 20 Eur.Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Nevažiuotum savaitgaliui už dyką į Londoną pasivaikščioti nuo Tower Bridge South Bank'u iki Westminsterio ir Parlamento rūmų, pakeliui užsukant į Tate Modern? Ar nuo Piccadilly Circus, pro The Mall iki Velingtono Arkos ir pro Hyde Park iki Kensingtono sodų?
Comment
-
Jei esi on a budget ir nesidaro bloga, gali važiuoti autobusu ir tikriausiai mokėti kokius 3 kartus pigiau? Bent Londone tas galioja.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Sąlyginai už dyką, keliaujant nemokamai ar su pigių skrydžių avialinijom, skrydis tik labai maža dalis visų išlaidų, net ir labai neišlaidaujant. Pvz. užpraeitą savaitgalį buvau Osle, skrydis iš Vilniaus į pagrindinį oro uostą 10 Eur, o vien traukinio bilietas nuo to oro uosto iki miesto centro 20 Eur.
Comment
-
Ne. Net įvarius e-mailo pranešimus apie bilietų/kelionių nuolaidas, specpasiūlymus ir t.t. beveik visada ištrinu neskaitydamas.Parašė sankauskas Rodyti pranešimąNevažiuotum savaitgaliui už dyką į Londoną pasivaikščioti nuo Tower Bridge South Bank'u iki Westminsterio ir Parlamento rūmų, pakeliui užsukant į Tate Modern? Ar nuo Piccadilly Circus, pro The Mall iki Velingtono Arkos ir pro Hyde Park iki Kensingtono sodų?
Comment
-
Nuo Torp ar Gardermoen oro uosto vaziavai?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Sąlyginai už dyką, keliaujant nemokamai ar su pigių skrydžių avialinijom, skrydis tik labai maža dalis visų išlaidų, net ir labai neišlaidaujant. Pvz. užpraeitą savaitgalį buvau Osle, skrydis iš Vilniaus į pagrindinį oro uostą 10 Eur, o vien traukinio bilietas nuo to oro uosto iki miesto centro 20 Eur.
Comment
-
Ir vėl reikia grįžti į tas senas mintis - nėra tiek verslininkų Lietuvoje, dėl kurių būtų verta kelti tradicines avialinijas. Pirma turime padaryti, kad Lietuva verslui taptų must be kryptis, o tada jau šnekėti apie susisiekimo bėdas.Parašė index Rodyti pranešimą
Tradiciniais vežėjais daugiausia naudojasi tie, kuriems reikia skristi į oro uostą, kuris yra arčiausiai jiems reikalingo miesto, labai svarbus laikas, nes pvz. reikia išskristi ryte, o grįžti vakare t.y. darbiniai keliautojai.
Beje, ko dabar verkiate kad LCC neleidžia ateiti tradicinėms avialinijoms - patys pasikvietėte, apie tai irgi kalbėjau prieš 5 - 6 metus.
Comment
-
GardermoenParašė Jopapa Rodyti pranešimą
Nuo Torp ar Gardermoen oro uosto vaziavai?
http://flytoget.no/flytoget_eng/Trav...kets-and-fares
Comment
-
Šiaip Vakarų Europos miestuose dažnai kelionė iš oro uosto į miesto centrą atsieina nepigiai, nebent oro uostas yra ,miesto teritorijoje ir į jį kursuoja miesto VT. Šiaip Oslo atveju jokio skirtumo, Ryanair ar tradicinis vežėjas, nes visi skraido į pagrindinį oro uostą. Beje, po truputį ir LCC keliasi į pagrindinius oro uostus. Pavyzdžiui, Wizzair iš Vilniaus nuo kovo skraidys į pagrindinį Milano Malpensos oro uostą, Romoje jie irgi skraido į Fiumičino oro uostą. O Memingeno maršrutas, matyt, dėl to ir neišgyveno, nes atsirado airBaltic, nebrangiai skraidinantys į pagrindinį Miuncheno oro uostą.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Bet tai nereiškia, kad kiti taip pat elgiasiParašė Aleksio Rodyti pranešimąNe. Net įvarius e-mailo pranešimus apie bilietų/kelionių nuolaidas, specpasiūlymus ir t.t. beveik visada ištrinu neskaitydamas.
Ir manau, kad ta revoliucija, kurią kelionių rinkoje padarė LCC, tikrai nėra blogis. Anksčiau buvo laikoma, kad norint keliauti reikia labai gerai uždirbti ir dar taupyti kelis metus. Dabar gi keliauti gali ir studentai, o ir vidutines pajamas gaunantys asmenys gali spontaniškai sugalvoti ir šauti savaitgaliui į kokią Barseloną, Varšuvą ar Kopenhagą.
O kalbant apie atotrūkį tarp LCC ir tradicinių vežėjų - su kiekvienais metais jo vis mažiau. LCC perka naujus lėktuvus ir pamažu keliasi į pagrindinius oro uostus, tuo tarpu kai kurie tradiciniai, atleiskite, nusipigina. Pavyzdžiui, kažkada visuose skrydžiuose Europoje buvo nemokamas maitinimas, dabar dauguma aviakompanijų maitinimo jau atsisakė ir ne tik - kai kurie vežėjai netgi, kaip LCC, apmokestino ekonominės klasės keleivių bagažą. Pvz: LOT, airBaltic, UIA. Šios paslaugos, kadaise buvusios įprastos, dabar tapo garantuotomis tik tolimuosiuose, tarpžemyniniuose skrydžiuose. O bilietų kainos tai nepasakyčiau, kad tapo mažesnės, sumažinus įskaičiuotų paslaugų skaičių. Taip. išliko nemažai vežėjų, iki šiol teikiančių gerą servisą, pvz: Turkish airlines. Tačiau jų vis mažiau.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2018.02.03, 12:00.
Comment
-
Todėl VNO ir nereikia iškeldinėti iš dabartinės vietos.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąŠiaip Vakarų Europos miestuose dažnai kelionė iš oro uosto į miesto centrą atsieina nepigiai, nebent oro uostas yra ,miesto teritorijoje ir į jį kursuoja miesto VT.
Į Varšuvą reikia važiuoti automobiliu kad Bedrionkoje būtų galima prisipirkti pigių prekių.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąBet tai nereiškia, kad kiti taip pat elgiasi
Ir manau, kad ta revoliucija, kurią kelionių rinkoje padarė LCC, tikrai nėra blogis. Anksčiau buvo laikoma, kad norint keliauti reikia labai gerai uždirbti ir dar taupyti kelis metus. Dabar gi keliauti gali ir studentai, o ir vidutines pajamas gaunantys asmenys gali spontaniškai sugalvoti ir šauti savaitgaliui į kokią Barseloną, Varšuvą ar Kopenhagą.Paskutinis taisė Aleksio; 2018.02.03, 13:19.
Comment
-
Būtent, Vilniaus oro uosto lokacija yra ko gero ideali. Atskridai, šokai į autobusą ir važiuoji į centrą (jei esi turistas) ar namo. O kalbant apie patį oro uostą pastato dizainą - na, man asmeniškai Rygos oro uostas iš išorės atrodo daug baisesnis nei mūsiškis.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTodėl VNO ir nereikia iškeldinėti iš dabartinės vietos.
Comment
-
O kada LCC pirko naudotus? Europoj ir Azijoj iš esmės niekada, Amerikoj Southwest dėl savo dydžio ir tokių ir tokių turi.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąLCC perka naujus lėktuvus
Realiai dauguma europos vežėjų turi bilietus be bagažo: AF, BA, LH, SK ir, manau, kiti. Tai turbūt tik koks jau minėtas TK ir LX dar tokių neįvedė.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąkai kurie vežėjai netgi, kaip LCC, apmokestino ekonominės klasės keleivių bagažą.
Paskutinis taisė Lunar; 2018.02.03, 13:28.
Comment
-
Šiaip jau, yra. Ir vis daugėja. Kita vertus geras susisiekimas dar labiau paskatintų ir verslo plėtra. Ko dabar labai trūksta tai reiso į Gatwick ar Heathrow.Parašė udrius Rodyti pranešimą
Ir vėl reikia grįžti į tas senas mintis - nėra tiek verslininkų Lietuvoje, dėl kurių būtų verta kelti tradicines avialinijas. Pirma turime padaryti, kad Lietuva verslui taptų must be kryptis, o tada jau šnekėti apie susisiekimo bėdas.
Beje, ko dabar verkiate kad LCC neleidžia ateiti tradicinėms avialinijoms - patys pasikvietėte, apie tai irgi kalbėjau prieš 5 - 6 metus.
Tik stalininė atvykimo salė su savo koridoriais, užkaboriais ir klaustrofobiškomis erdvėmis kraupoka.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
Būtent, Vilniaus oro uosto lokacija yra ko gero ideali. Atskridai, šokai į autobusą ir važiuoji į centrą (jei esi turistas) ar namo. O kalbant apie patį oro uostą pastato dizainą - na, man asmeniškai Rygos oro uostas iš išorės atrodo daug baisesnis nei mūsiškis.
Post in English - fight censorship!
Comment
-
Dar turėjau omeny, kad LCC tikrai dažniau atnaujina savo lėktuvų parką, nei tradiciniai vežėjai.Parašė Lunar Rodyti pranešimąO kada LCC pirko naudotus? Europoj ir Azijoj iš esmės niekada, Amerikoj Southwest dėl savo dydžio ir tokių ir tokių turi.
Comment
-
Taip, tik nežinau ar čia teisinga vadint atnaujinimu, LCC pastaruosius 15 metų plėtėsi labai staigiai, tai ir gavosi taip, kad krūvos naujų lėktuvų pas juos. Manau ateity, plėtrai stabilizavusis bus panašu į tradicines, kur vienos perka naujus, kitos labiau bando panaudotus imt ir pan.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
Dar turėjau omeny, kad LCC tikrai dažniau atnaujina savo lėktuvų parką, nei tradiciniai vežėjai.
Comment
-
Į Taliną BA skraido iš Heathrow, bet blogomis dienomis ir valandomis, verslui manau patogiau su LCC skraidyti, kurie skrenda kasdien 5 kartus nuo ankstaus ryto iki vėlaus vakaro.Parašė index Rodyti pranešimą
Šiaip jau, yra. Ir vis daugėja. Kita vertus geras susisiekimas dar labiau paskatintų ir verslo plėtra. Ko dabar labai trūksta tai reiso į Gatwick ar Heathrow.
Tik stalininė atvykimo salė su savo koridoriais, užkaboriais ir klaustrofobiškomis erdvėmis kraupoka.
Kas dėl jungiamųjų skrydžių verslui, tai vien LH patogiai jungia VNO su visu pasauliu, o kur dar kitos avialinijos. Aišku galima svaigti apie visokius Emirates, bet reikia suprasti, kokio dydžio rinka esam.
Vienintelis minusas, kad mažai tiesioginių krypčių, čia prarandam konkurencinį pranašumą prieš Rygą, bet čia jau patys savu laiku pasirinkom neturėti savo vežėjo ir daug kartų sumažindami mokesčius atidavėm tą funkciją LCC.
Paskutinis taisė Lettered; 2018.02.03, 13:58.
Comment
-
Estai labai norėjo skrydžio į LHR, BA surado pačius nereikalingiausius slotus ir prašau - yra. Aišku naudos tai nedaugParašė Lettered Rodyti pranešimą
Į Taliną BA skraido iš Heathrow, bet blogomis dienomis ir valandomis, verslui manau patogiau su LCC skraidyti, kurie skrenda kasdien 5 kartus nuo ankstaus ryto iki vėlaus vakaro.
EDIT:
Pasirodo dabar skraido pirmadienisis - penktadieniais, tai jau nebepavadinsi blogiausiais. Ir laikas visain ormalusPaskutinis taisė Lunar; 2018.02.03, 14:00.
Comment
Comment