Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O iš kur pats Almantas atsirado? Ar ne Socdemai jį kažkada įstatė iš kažkur?

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      O iš kur pats Almantas atsirado? Ar ne Socdemai jį kažkada įstatė iš kažkur?
      Laimėjo konkursą. Aišku gaila, kai protingi žmonės išeina, bet ką padarysi.

      https://www.vz.lt/archive/article/20...imejo-almantas
      Flickr

      Comment


        Nusileidimas VNO su Bombardier CRJ-1000

        Comment


          Parašė EDlectus Rodyti pranešimą
          Nusileidimas VNO su Bombardier CRJ-1000
          Va tik įdomu, kas fotografavo? Jei pašalinis, tai ar galima tai daryti nusileidimo metu?

          Comment


            Parašė Perfect Rodyti pranešimą

            Va tik įdomu, kas fotografavo? Jei pašalinis, tai ar galima tai daryti nusileidimo metu?
            Aš pats fotografavau, dirbu šioje kompanijoje.

            Comment


              Parašė EDlectus Rodyti pranešimą

              Aš pats fotografavau, dirbu šioje kompanijoje.
              O ar gali kabinoje be pilotų būti kiti įgulos nariai nusileidimo metu?

              Comment


                Įdomu, o kokia situacija su skrydžiais į Lvovą? Ar nepasiteisino ir šią vasarą nebebus atnaujinti?
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                  Įdomu, o kokia situacija su skrydžiais į Lvovą? Ar nepasiteisino ir šią vasarą nebebus atnaujinti?
                  Deja, bet ne, Reikėjo truputį didesnio įdirbio, mano nuomone.
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                    Deja, bet ne, Reikėjo truputį didesnio įdirbio, mano nuomone.
                    Taip, ir turbūt pateogesnio tvarkaraščio, o ne su atvykimo po vidurnakčio..
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                      Taip, ir turbūt pateogesnio tvarkaraščio, o ne su atvykimo po vidurnakčio..
                      Keleivių bent jau iš Vilniaus savaitgaliui tikrai būtų, jei priderinus laikus, nes Lviv tikrai įdomus miestas bei laabai palankios kainos. Paleistų bent V ir VII vakare.
                      Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                      Comment


                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                        Keleivių bent jau iš Vilniaus savaitgaliui tikrai būtų, jei priderinus laikus, nes Lviv tikrai įdomus miestas bei laabai palankios kainos. Paleistų bent V ir VII vakare.
                        Ir sezonas startui pasirinktas buvo klaidingas - ruduo. Manau tai turėtų būti sezoninis maršrutas balandis- rugsėjis, panašiai, kaip Odesa.
                        Aviate, navigate, communicate

                        Comment


                          Vasaris baigės su 298692 keleivių, + 17,08%. Augimas jau kelinti metai įspūdingas, liūdniausia dėl valdininkų, kurie nesugeba reikiamu laiku reaguoti ir kažkokie rimtesni oro uosto išplėtimo planai tik dabar pristatyti ir tie patys - gaisrui gesinti ir įgyendinti geriausiu atveju bus 2020 metais. Planus reikėjo ruošti prieš 5 metus, o prieš du metus reikėjo pradėti statybas ir šiemet baigti. Dar AirLituanicos laikais apie tai trimitavau, kad ne ten pinigai kišami.

                          Comment


                            Viskas tik dėl to, kad nenorima išpjauti to stalininio pūlinio.
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              Kaip ir daugelyje sričių, pertvarkymai vykdomi neturint realistinių trumpalaikių bei ilgalaikių tikslų, tinkamo resursų paskirstymo ir t.t.

                              Comment


                                Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                Vasaris baigės su 298692 keleivių, + 17,08%. Augimas jau kelinti metai įspūdingas, liūdniausia dėl valdininkų, kurie nesugeba reikiamu laiku reaguoti ir kažkokie rimtesni oro uosto išplėtimo planai tik dabar pristatyti ir tie patys - gaisrui gesinti ir įgyendinti geriausiu atveju bus 2020 metais. Planus reikėjo ruošti prieš 5 metus, o prieš du metus reikėjo pradėti statybas ir šiemet baigti. Dar AirLituanicos laikais apie tai trimitavau, kad ne ten pinigai kišami.
                                Verslo kelionės bet kokiu atveju tilps Vilniuje. Visi kiti tegul skrenda per Kauną, kurie nebetilps Vilniuje. Ar tikrai Lietuvai tokia nauda iš tų turistų? Jau kiek kainuoja PVM lengvatos ir dar reikės sukrapštyti naujam oro uostui milijardą.

                                Comment


                                  Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                  Verslo kelionės bet kokiu atveju tilps Vilniuje. Visi kiti tegul skrenda per Kauną, kurie nebetilps Vilniuje. Ar tikrai Lietuvai tokia nauda iš tų turistų? Jau kiek kainuoja PVM lengvatos ir dar reikės sukrapštyti naujam oro uostui milijardą.
                                  Nereikia to milijardo ir nereikia jokio naujo oro uosto. Jeigu Vilniuje tilps verslo kelionės, tai tilps ir ne verslo kelionės. Kam tada tas naujas?
                                  Reikia tiesiog laiku ir pagal realius keleivių augimo srautus atnaujinti infrastruktūrą ir pastatyti (išplėsti) naują terminalą esamame oro uoste, o ne laukti kol esamo pajėgumai pasieks ribą ir tik tada susisgribti kažką daryti, kai visiems aiškų jog bet kokiai rimtesnei plėtrai įgyvendinti (su projektavimu, finansavimų tvirtinimais, pirkimais ir pačiais darbais) reikės bent 3 metų.

                                  Comment


                                    Žinau, kad čia tik naivi svajonė, bet dar ir stalininę terminalo dalį nugriauti galėtų.
                                    Post in English - fight censorship!

                                    Comment


                                      Parašė index Rodyti pranešimą
                                      Žinau, kad čia tik naivi svajonė, bet dar ir stalininę terminalo dalį nugriauti galėtų.
                                      Amerikonai net pavydi, o tu nevertini

                                      Projektuojant naująjį Vilniaus oro uostą teko atnaujinti ir senąjį kokybiškai pastatytą vokiečių belaisvių korpusą. Nesiginčijau, kai nuiminėjo dvi aukščiausias meninės klasės mozaikas, vaizduojančias M. Melnikaitę ir I. Černiachovskį (įdomu, kur jos dabar?) – tai tikrai ne tie „įvadiniai“ piliečiai į Lietuvos sostinę. Tačiau ginčijausi, kai taip pat puikios kokybės gipsatūras ant pakabinamųjų lubų norėta išnaikinti. Tai buvo ąžuolo lapų vainikuose įmontuotos penkiakampės žvaigždės ir pjautuvas su kūju.

                                      Man mūsų „Hight techo“ naujojo korpuso architektūros santykis su „stalinietiško“ dekoro fragmentais atrodė toks ironiškai postmodernistinis. Tai patvirtino ir keli užsienio svečiai architektai. Vienas amerikietis, paplojęs per petį, pasakė, kad tokių oro uostų kaip naujasis terminalas Amerikoje yra kas antrame kaime. Bet tos vietos, kur šiuolaikinės konstrukcijos susiliečia su socialistine pseudoklasicizmo architektūra yra absoliučiai originalios viso pasaulio mastu.
                                      http://www.bernardinai.lt/straipsnis...-nervas/120014

                                      Comment


                                        Parašė andyour Rodyti pranešimą

                                        Labai neprotingas palyginimas. Jeigu Londonas traukia turistus, tai nereiškia, kad Vilnius atitinkamai tiek jų pritrauks.
                                        Aš tokio palyginimo ir nedariau. Aš kalbėjau apie procentalią išraišką, o ne absoliučius skaičius. Estija iš turizmo generuoją panašų % nuo BVP, kaip ir UK (3,5%), Lietuva tuo tarpu dvigubai mažesnį (1.8%), taip kad potencialo plėstis tikrai yra ir plečiamės - turistų skaičius jau kelinti metai iš eilės auga 7-10%, dvigubai sparčiau, nei auga mūsų ekonomika, kas reiškia, kad truzimas kas met sudaro vis rimtesnę dalį mūsų pajamų. Kartu auga ir Vilniaus oro uostas.

                                        Comment


                                          Parašė index Rodyti pranešimą
                                          Žinau, kad čia tik naivi svajonė, bet dar ir stalininę terminalo dalį nugriauti galėtų.
                                          O 1993 ar 2007 m. priestatai labai patinka? Stalininis terminalas yra architektūros paveldas, tai griaut neleis, bet čia nedidelė problema, ateityje vis tiek reiks normalaus naujo didesnio terminalo, o senas tada galės likti aptarnaujančiom funkcijom.
                                          Paskutinis taisė Lettered; 2018.03.13, 22:28.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X