Parašė Ciurlionis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Avia kompanijų naujienos Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
Maziau kuro,kai skrydis truks 10valandu?Idomu tikrai bus su pakilimo taku kaip ten.Plius kaip gali but maziau bagazo?Jei bus pilnas zmoniu lektuvas ir visi su bagazu,plius siuntiniai visokie ir t.t. ...tikrai idomu kaip ten bus
P.S. 767-300 vienas nuostabiausių "short field performerių" 600 m.:
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąKol kas panašu, kad tiesioginis, dėl tako: du kartus į savaitę atskrenda turkų A330-200F, jo pakilimui reikia 2,770 m. Mažiau bagažo, mažiau kuro ir kylam
Komentuoti:
-
Kol kas panašu, kad tiesioginis, dėl tako: du kartus į savaitę atskrenda turkų A330-200F, jo pakilimui reikia 2,770 m. Mažiau bagažo, mažiau kuro ir kylam
Komentuoti:
-
/\ Take off tako ilgis reikalingas - 2480m, VNO - 2515m
bus tiesioginiai ar tups ir Varsuvoj?
Komentuoti:
-
Jau nemažai informacijos viešojoje erdvėje apie kitais metais iš Vilniaus prasidedančius tikruosius "long haul" skrydžius į Madagaskarą. Kelionės organizatorius ITAKA iš Varšuvos į Madagaskarą skraido Blue Panorama B763 lėktuvai, manau to paties paukščio vėlyvą pavasarį galime tikėtis ir Lietuvoje, skrydžio trukmė apie 10 valandų.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Tuo tarpu:
Žiemelis traukiasi iš Maskvos Žukovskio oro uosto akcininkų
Plačiau: https://www.vz.lt/rinkos/2018/10/26/...#ixzz5V7Ml9ZVl
Gal Gediminas visgi atsisakys viso rusiško biznio, kad išvengtų sankcijų?
Komentuoti:
-
Dvi puikios naujienos.
„FL Technics“ Vilniuje remontuos „Lufthansa Group“ lėktuvus
Į Lietuvą žengia didžiausias pasaulyje kelionių organizatorius TUI
Iš Lietuvos skraidys į Turkiją, Italiją, Kiprą. Svarsto Graikijos kryptį.
Plačiau: https://www.vz.lt/paslaugos/2018/09/...#ixzz5SIZdhxGM
www.tui.ltPaskutinis taisė Lettered; 2018.09.27, 12:57.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Gera žinia kelionių mėgėjams – į Baltijos šalis ateina gigantas TUI
Didžiausias pasaulyje kelionių operatorius TUI atsigręžė ir į Baltijos šalis. Turizmo gigantas, ketinantis regione pradėti veiklą, jau žvalgosi darbuotojų ir Lietuvoje. Tai gera žinia keliautojams – ekspertai mano, kad vienas žinomiausių pasaulyje turizmo organizatorių galės pasiūlyti dar konkurencingesnes kainas, labiau pasiekiami gali tapti ir egzotiniai kraštai.
https://www.15min.lt/verslas/naujien...ui-663-1004938
- 1 patinka
Komentuoti:
-
„Wizz Air“ drastiškai mažina skrydžius iš Lietuvos: neliks daugelio krypčių
Prieš keletą dienų žemų sąnaudų skrydžių bendrovė „Wizz Air“ pranešė, kad žiemos sezono metu panaikins per 20 skrydžio krypčių. Tiesa, paaiškėjo, kad Lietuvą paveiks ne tik nutrauktas maršrutas Vilnius-Varšuva, tačiau pokyčių numatoma ir daug daugiau.
Kaip lrytas.lt patvirtino „Wizz Air“ atstovė Gabrijela Petrikytė, kai kurios kryptys žiemos sezonu nebeegzistuos ir bus galimos tik vasaros sezono metu.
„Optimizuodama rinkos poreikius, „Wizz Air“ vykdys kelionių kryptis Vilnius-Roma, Vilnius-Reikjavikas, Vilnius-Atėnai, Vilnius-Baris, Vilnius-Nica, Vilnius-Grenoblis tik vasaros sezono metu“, – patvirtino G.Petrikytė...
Komentuoti:
-
Ne i tema as biski,bet papasakosiu apie ivyki su WIZZ AIR ir SKYCOP....Zodziu tevams is Oslo i Vilniu skrydis per Kaledas velavo apie 6val.tai daviau uzklausa i Skycop,jie sake ale oro salygos buvo blogos Vilniuj,bet pries gera menesi vel mane informavo,kad yra galimybe vel pajudint WIZZ...tai va viska vel uzpildziau ir laukt reik 8savaites dabar minimum.Tai ziuresim kas bus toliau.Paciam cia viska daryt manau vargelis butu
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Visi, kaip ir suprantami išskyrus:
Vilnius-Reikjavikas
Vilnius-Nica
Gal skambės makabriškai, bet Wizz mažėjimas, man asmeniškai yra be galo gera naujiena, o bet tačiau tik tuo atveju jei būtų "tier" produktas pakeitimui.
Varšuva - ramu yra LOT'as, kartais brangu vis dėl to LT-PL rinka auganti ir kažkada vietos LCC atsiras.
Atėnai - yra skaudulys, su šeima mėgstame graikų salas ir ypač star alliance, vis dėl to AEGEAN sugrįžimo vargu bau ar galima tikėtis.
Roma - visada pavydėjau lenkams turintiems Alitalia į Romą... gal kažkada ir mano svajonė išsipildis.
Baris - niekada nereikėjo, nemanau, kad ir reikės- Napolis, Palermas, Pisa, kryptis kurios puikiai pildytųsi iš VNO.
Reikjavikas - Iceland air yra "too big", dėl savo 757, bet puikus potencialas jungimams į JAV, vis dėl to susigrąžinti WOW būtų svajonė.
Nica - HOP atrodo didesnė tikimybė, nei EasyJet, vis dėl to ar tai būtų a319, ar e-175, manau ilgainiui šiuos lėktuvus VNO keleiviai užpildys ypač sezono metu.
Grenoblis- hmmm, neturiu komentaro, Ciurichas yra labiau reikalingas.
Mano fantazijos ir norai.Paskutinis taisė Lettered; 2018.07.11, 08:28.
Komentuoti:
-
Gal ir gražu fantazijos ir norai, bet tai nieko neduos Lietuvai, nes vėl bus skatinamas pinigų išvežimas iš Lietuvos. Pagaliau turim ką turim
Air Italia ant bankroto ribos, nieko nedarys
Atėnai su Aegean ir salos - na blyn brangupasvajojai ir gana
Ciurichas buvo - fail
Nica - air baltic turi. Beje, skirtingai nuo lietuvių, Airbaltic atidarius skrydį į Bordo, latviai pasikvietė prancūzus į Rygą ir piarino kryptį.
Baris - problema, kaip ir visoje italijoje pervežimas į viešbučius ir viešbučių kaina.
Žodžiu panašu kad rinka perkaito, na o Lietuvoje skrydžių plėtros strategijos nerasta. Beje, aš pats asmeniškai laukiu LCC skrydžių į Turkiją. Va čia jau būtų gerai.
Komentuoti:
-
Parašė smb Rodyti pranešimąToks gal tiks prie VNO temos, bet man kiek netikėtas įvykis atrodo - po 7 metus trukusios kartais įdomios LCC plėtros Vilniaus oro uoste, iš Wizz Air rudens-žiemos tvarkaraščio pokyčių matosi, jog planuoja uždaryti visą sąrašą maršrutų iš karto:
Varšuva-Vilnius;
Vilnius-Atėnai;
Vilnius-Roma;
Vilnius-Baris;
Vilnius-Reikjavikas;
Vilnius-Nica;
Vilnius-Grenoblis.
Nežinau, ar tai tik žiemai ar visam - visgi, gan sakyčiau netikėtas žingsnis, juolab, kad visi šie maršrutai buvo vykdomi praeitą žiemą (išskyrus Atėnai, kuriuos atidarė tik prieš tris mėnesius).
Vilnius-Reikjavikas
Vilnius-Nica
Gal skambės makabriškai, bet Wizz mažėjimas, man asmeniškai yra be galo gera naujiena, o bet tačiau tik tuo atveju jei būtų "tier" produktas pakeitimui.
Varšuva - ramu yra LOT'as, kartais brangu vis dėl to LT-PL rinka auganti ir kažkada vietos LCC atsiras.
Atėnai - yra skaudulys, su šeima mėgstame graikų salas ir ypač star alliance, vis dėl to AEGEAN sugrįžimo vargu bau ar galima tikėtis.
Roma - visada pavydėjau lenkams turintiems Alitalia į Romą... gal kažkada ir mano svajonė išsipildis.
Baris - niekada nereikėjo, nemanau, kad ir reikės- Napolis, Palermas, Pisa, kryptis kurios puikiai pildytųsi iš VNO.
Reikjavikas - Iceland air yra "too big", dėl savo 757, bet puikus potencialas jungimams į JAV, vis dėl to susigrąžinti WOW būtų svajonė.
Nica - HOP atrodo didesnė tikimybė, nei EasyJet, vis dėl to ar tai būtų a319, ar e-175, manau ilgainiui šiuos lėktuvus VNO keleiviai užpildys ypač sezono metu.
Grenoblis- hmmm, neturiu komentaro, Ciurichas yra labiau reikalingas.
Mano fantazijos ir norai.Paskutinis taisė Ciurlionis; 2018.07.10, 22:25.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O apskritai kokių nors naujų maršrutų nuo sezono pradžios bus? Gal šitie maršrutai buvo populiarūs, bet tiesiog Wizz Air nori skraidyti Europoje kitais, kur dar didesnis užpildymas.
Komentuoti:
-
Parašė smb Rodyti pranešimąToks gal tiks prie VNO temos, bet man kiek netikėtas įvykis atrodo - po 7 metus trukusios kartais įdomios LCC plėtros Vilniaus oro uoste, iš Wizz Air rudens-žiemos tvarkaraščio pokyčių matosi, jog planuoja uždaryti visą sąrašą maršrutų iš karto:
Varšuva-Vilnius;
Vilnius-Atėnai;
Vilnius-Roma;
Vilnius-Baris;
Vilnius-Reikjavikas;
Vilnius-Nica;
Vilnius-Grenoblis.
Nežinau, ar tai tik žiemai ar visam - visgi, gan sakyčiau netikėtas žingsnis, juolab, kad visi šie maršrutai buvo vykdomi praeitą žiemą (išskyrus Atėnai, kuriuos atidarė tik prieš tris mėnesius).
Komentuoti:
-
Toks gal tiks prie VNO temos, bet man kiek netikėtas įvykis atrodo - po 7 metus trukusios kartais įdomios LCC plėtros Vilniaus oro uoste, iš Wizz Air rudens-žiemos tvarkaraščio pokyčių matosi, jog planuoja uždaryti visą sąrašą maršrutų iš karto:
Varšuva-Vilnius;
Vilnius-Atėnai;
Vilnius-Roma;
Vilnius-Baris;
Vilnius-Reikjavikas;
Vilnius-Nica;
Vilnius-Grenoblis.
Nežinau, ar tai tik žiemai ar visam - visgi, gan sakyčiau netikėtas žingsnis, juolab, kad visi šie maršrutai buvo vykdomi praeitą žiemą (išskyrus Atėnai, kuriuos atidarė tik prieš tris mėnesius).
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąTai jau varys dabar ex-vargolei į 3rd rate Turkijos kurortus atostogauti "10 kartų pigiau, nei Palangoje"
Visi emigravo į Londoną? Visi keliai veda į Frankfurtą? Visi skrenda per Rygą?
Well, not. Fun fact - populiariausia kryptis gegužės mėnesį iš Vilniaus oro uosto buvo Antalija - 27 268 keleiviai.Paskutinis taisė Lettered; 2018.03.16, 22:15.
Komentuoti:
-
Tai jau varys dabar ex-vargolei į 3rd rate Turkijos kurortus atostogauti "10 kartų pigiau, nei Palangoje"
Komentuoti:
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąIš didžiausių naujienų - Ryanair žengia į poilsinių kelionių į Turkiją rinką. Skrydžiai prasideda jau šiemet.
Komentuoti:
Komentuoti: