Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Avia kompanijų naujienos Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • 10.000
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    O kas draudė jungtis prie BT? Berods paskutinis pasiūlymas buvo 2016 m. Finansinė padėtis toli gražu nebuvo pati blogiausia.

    Ambicijos? Ar tai, kad Ryga bus centras? Tai vienu ar kitu atveju Ryga centras. Bet būdamas akcininkas, gali daryti įtaką skrydžių plėtrai iš VNO ir labai ženklią įtaką.

    Dabar vis viena turim centrą Rygoje, su vienu moderniausių lėktuvų parkų. Ir su idėja pradėti transatlantinius skrydžius?

    Toli žiūrėti nereikia - SAS. Mažos skandinavijoje šalys tą supranta. Su tuo pačiu SAS buvo labai blogų laikų, bet ir gerų. Aviacija priklausoma nuo rinkos, o rinka yra gyvas dalykas.

    ​​​​​
    1) Tai kokia tada prasmė Lietuvai investuoti į airBaltic, jei Lietuvos investicijos nekeistų visiškai nieko - Ryga kaip buvo, taip ir būtų regiono centru ?

    2) Ok, įsivaizduokim Lietuva investuoja į airBaltic. Ir įsivaizduokim kad tiesioginiai skrydžiai iš Vilniaus nuostolingi (primenu, Air Lituanica kiekvienais metais prapildavo po 8mln. eurų), o skrydžiai iš Rygos - pelningi. Ką nori daryti latviai - optimizuotis ir mažinti skrydžių iš Vilniaus kiekį - sprendimas absoliučiai logiškas. Tai koks turėtų būti lietuvių atsakas ? Investavom, bet kaip skridom per Rygą taip ir skriskim ?

    3) Ironiška skaityti apie SAS kaip pavyzdį Baltijos šalims, kai Norvegija jau kuris laikas nebeturi ten savo akcijų. Tai jei net skandinavams nepavyko susitarti, tai ką jau kalbėti apie ir šiaip prastesnius tarpusavio santykius turinčias Baltijos šalis ?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Lietuvoje net ne valstybė, o kiekvienas miestas privalėjo turėti nuosavas avialinijas! Buvo "Lietuvos avialinijos", o be jų sėkmingai gyvavo Aviakompanija "Lietuva" - atskiras Kauno vežėjas. Dar buvo tokios "Klaipėdos avialinijos" su pora kukurūznikų.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Vien turėti tą nacionalinį vežėją neužtenka - reikia ir vykusiai jį valdyti. Pvz., Czech Airlines įkurta net 1923 m., bet nusigyvenusi (tik 14 lėktuvų), ne kartą keitėsi savininkai ir dabar ją valdo kita čekų aviacijos bendrovė (privati). Panašaus amžiaus LOT irgi turėjo daug nuostolingų metų, buvo ruošiama privatizavimui, bet prieš kelis metus persitvarkė ir dabar visai neblogai laikosi. Didžioji dalis akcijų išliko Lenkijos vyriausybės rankose.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    O kas draudė jungtis prie BT? Berods paskutinis pasiūlymas buvo 2016 m. Finansinė padėtis toli gražu nebuvo pati blogiausia.

    Ambicijos? Ar tai, kad Ryga bus centras? Tai vienu ar kitu atveju Ryga centras. Bet būdamas akcininkas, gali daryti įtaką skrydžių plėtrai iš VNO ir labai ženklią įtaką.

    Dabar vis viena turim centrą Rygoje, su vienu moderniausių lėktuvų parkų. Ir su idėja pradėti transatlantinius skrydžius?

    Toli žiūrėti nereikia - SAS. Mažos skandinavijoje šalys tą supranta. Su tuo pačiu SAS buvo labai blogų laikų, bet ir gerų. Aviacija priklausoma nuo rinkos, o rinka yra gyvas dalykas.

    ​​​​​

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė mr.NJ Rodyti pranešimą

    O realiai mes negaunam panašaus efekto net neturėdami savo oro linijų? Mano manymu, šiuo metu yra daug efektyviau dotuoti reikiamus skrydžius su EU parama arba net be jos nei užsispirti su savu nacionaliniu vežėju, kišti pinigus su neaiškia ateitimi priešakyje.
    Žinoma, turėti savo flag-carrier būtų labai labai smagu, beeeeet jau praradom FlyLal ir nebeturim to pagrindo, o dubliuoti skrydžius su kitom oro linijom yra visiškai nepelninga. Manau pamoką su AirLituanica jau išmokom.
    O estai jau irgi 2 kartus.

    Komentuoti:


  • mr.NJ
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Taip, pažiūrėkite, kokią naudą DABAR sukuria, finansinę, socialinę, įvaizdžio, susisiekimo ir t.t. Net didžiausi kritikai senai tyli.
    O realiai mes negaunam panašaus efekto net neturėdami savo oro linijų? Mano manymu, šiuo metu yra daug efektyviau dotuoti reikiamus skrydžius su EU parama arba net be jos nei užsispirti su savu nacionaliniu vežėju, kišti pinigus su neaiškia ateitimi priešakyje.
    Žinoma, turėti savo flag-carrier būtų labai labai smagu, beeeeet jau praradom FlyLal ir nebeturim to pagrindo, o dubliuoti skrydžius su kitom oro linijom yra visiškai nepelninga. Manau pamoką su AirLituanica jau išmokom.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Taip, pažiūrėkite, kokią naudą DABAR sukuria, finansinę, socialinę, įvaizdžio, susisiekimo ir t.t. Net didžiausi kritikai senai tyli.
    Na, turbūt panašią naudą kaip ir avialinijos, skraidančios į Lietuvą. Tik mums nereikia kišti po 200mln € mokesčių mokėtojų pinigų kasmet.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Avialinijos yra labai komplikuotas verslas, pelno maržos net senų vilkų yra gan mažos. Bankrotų yra sočiai ES ir nemanau, kad Lietuvai taip jau reikėtų nerti į tai su nacionalinėmis avialinijom sukišant į sukūrimą šimtus mln. Reikia stiprinti tą veiklą, kuri neša pelną (pvz.: uostas), bet ne mėtyti pinigus per lėktuvo langą.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    Aha, kuris generavo nuostolius iki pat 2012m. (buvo laikotarpis net po 200mln. eurų kasmet), buvo neteisėtai dotuojamas Latvijos vyriausybės (kas dabar pažeistų ES taisykles, ir dėl ko realiai buvo uždaryta Nordicos pirmtakė Estonian Air), neteisėtai nemokėdavo jokių mokesčių RIX ir nelegaliai dempinguodavo kainas ?
    Taip, pažiūrėkite, kokią naudą DABAR sukuria, finansinę, socialinę, įvaizdžio, susisiekimo ir t.t. Net didžiausi kritikai senai tyli.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Pasakys pažiūrėkit į AirBaltic ir RIX.
    Aha, kuris generavo nuostolius iki pat 2012m. (buvo laikotarpis net po 200mln. eurų kasmet), buvo neteisėtai dotuojamas Latvijos vyriausybės (kas dabar pažeistų ES taisykles, ir dėl ko realiai buvo uždaryta Nordicos pirmtakė Estonian Air), neteisėtai nemokėdavo jokių mokesčių RIX ir nelegaliai dempinguodavo kainas ?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    tai realiai žiemos sezono metu pati Nordica savo vardu jokių skrydžių nebevykdys, nes 3 kryptis perima LOT, o likusios 5 - uždaromos (kitur skraidoma tik vasarą).

    Na, ką dabar pasakys visi svajotojai apie nacionalines avialinijas ?
    Pasakys pažiūrėkit į AirBaltic ir RIX.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    tai realiai žiemos sezono metu pati Nordica savo vardu jokių skrydžių nebevykdys, nes 3 kryptis perima LOT, o likusios 5 - uždaromos (kitur skraidoma tik vasarą).

    Na, ką dabar pasakys visi svajotojai apie nacionalines avialinijas ?

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Estų „Nordica“ stabdo 5 skrydžius, tarp jų – ir į Vilnių https://www.vz.lt/transportas-logist...u--ir-i-vilniu

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Su UIA turi pateikti paso duomenis pirkdamas bilietą. Tos dvi valandos turėtų būti registracijai internetu paliekamos. Bet pirmą kartą girdžiu apie automatinį įregistravimą.


    Jei prašo duomenų tai jau labiau tikėtina, kad užregistruos automatiškai.
    Bet vėlgi - keista, kad laikas iki 2val. jei visus automatiškai suregistruoja likus 12 valandų. Vadinasi likus 11 valandų nebus nei vieno, kuris dar bus neregistruotas, tai kam tas iki 2 val laikas bus aktualus? Nebent korekcijoms (bagažo pridėjimams, maisto užsakymams turima galvoje)

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kaip suprasti Ukrainos oro linijas:

    "If you have not checked-in in advance, you will be checked-in automatically 12 hours before scheduled time departure flight. Your boarding pass will be send via e-mail."

    Kokiu būdu jie tave automatiškai užregistruos, juk paso duomenų neturi?
    Jei likus 12 valandų automatiškai užregistruoja, kokiu būdu registracija atvira iki 2val likus? Juk jau likus 11val visi bus automatiškai užregistruoti pagal šitą keistą sakinį.
    Su UIA turi pateikti paso duomenis pirkdamas bilietą. Tos dvi valandos turėtų būti registracijai internetu paliekamos. Bet pirmą kartą girdžiu apie automatinį įregistravimą.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Kaip suprasti Ukrainos oro linijas:

    "If you have not checked-in in advance, you will be checked-in automatically 12 hours before scheduled time departure flight. Your boarding pass will be send via e-mail."

    Kokiu būdu jie tave automatiškai užregistruos, juk paso duomenų neturi?
    Jei likus 12 valandų automatiškai užregistruoja, kokiu būdu registracija atvira iki 2val likus? Juk jau likus 11val visi bus automatiškai užregistruoti pagal šitą keistą sakinį.

    Komentuoti:


  • Milwaukee
    replied
    Latvijos nacionalinė skrydžių bendrovė „Air Baltic“ pranešė 2018-aisiais uždirbusi 5,4 mln. eurų grynojo pelno – 46 proc. daugiau nei 2017 metais. Finansinė apyvarta augo 18 proc. iki rekordinės – 408,7 mln. eurų.

    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1124652?copied

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Tarptautinė aviacijos paslaugų grupė „Avia Solutions Group“ pernai gavo 420 mln. eurų pajamų - 25 proc. daugiau nei prieš metus (337 mln. eurų). „Avia Solutions Group“ konsoliduotas grynasis pelnas išaugo 96 proc. iki 14,05 mln. eurų (2017 m. - 7,1 mln. eurų).

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=81043979
    Wikipedia rašo, kad AirBaltic pajamos, tiesa, už 2017 metus, buvo 348 mln. eur., taigi labai tikėtina, kad pernai didžiausia Baltijos šalių aviacijos kompanija tapo būtent „Avia Solutions Group“.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Kad jį skaito tik tokie patys kiti ekspertai.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Šiek tiek pavėluota žinutė, beet... Simonas Bartkus įsivėlė į kelionių organizatorių karus ir paleido tikrą fake news - tipo iš Kauno užsakomųjų reisų nebus. Šiek tiek nesolidu iš eksperto pusės šiaip jau...

    Komentuoti:

Working...
X